Kaatje.. Fijn dat Levi in iedergeval niet "vervelend" is van het ziek zijn. En je hebt i.d. geen leuke " jaren" achter de rug. Butterfly.. Sluit me helemaal bij jou aan.. Volgens mij heeft iedereen altijd wel iets waardoor je niet lekker in je vel zit maar dat moet ieder voor zich oppakken. Rianne.. Wanneer gaat Lucas voor het eerst naar school? En het was echt geen aanval naar jou toe maar iedereen heeft hier zijn strijd en strijd die zelf met hulp van deze lieve meiden hier. En dat moet jij ook doen! ***** Toch niet naar het hertenkamp.. Esmee wou kleien en is nu sneeuwwitje aan het kijken.. Net wel even een blokje gelopen met de honden, Esmee op haar fiets met zijwieltjes Staat zo schattig! ** biecht** net een handje doritos op ( 100).. de mango weggegooid want die was niet lekker BAH! Maakt qua calorieen niet zo heel veel uit.
Lekker dorito's ! Ik heb vandaag toastjes en lekkere dingen gehaald voor zaterdag avond. Eerst samen uit eten en dan lekker dvd-tje met hapjes op de bank.
HE dames hier moet ook weer 10 kilo af. Was 10 kilo aangekomen tijdens 13 wk zw is helaas mk geworden. Nu al 1 kilo kwijt in 2 dagen denk dat het meer vocht is dan vet laten we het hopen ha ha.
HOi meiden ben net thuis en moet zo om 18.00 weer gaan werken... Ik heb er nu zonder avonddienst en reistijd al 8.30 uur opzitten!!! Kom vandaag denk aan de 15 uur werk,vergadering en reistijd pffff Morgen middag kom ik kletsen gelukkig hoef ik niks in het huishouden te doen daar is mijn mannetje nu voor :-D Tot morgen meiden!
hey meiden hier ook weer thuis vandaag cursus Bhv gehad ik kan weer reanimeren e.d. ben zo duf er van maar man is lekker spaghetti aan het maken en ik heb honger .. heb het slecht maar moet ook nog steeds ongi worden ben dus al 2 dagen overtijd .. het rommelt nu wel dus zal niet lang duren .. jammer hoor .. over motivatie .. tja dat komt uit jezelf en als je het nu niet kan dan ook niet beginnen .. dan blijf je beginnen en wordt het vaak alleen erger ik zelf ben alleen van menig dat er altijd wel een reden is om te stoppen of snoepen toen ik met mijn MK in de supermarkt stond met chocolade heb ik de beslissing genomen dat het niks oplost en ben doorgegaan ... en kijk nu maar eens.. al maanden op -16 kilo !! ook nu loopt het hier ff niet lekker maar eten is voor mij de oplossing niet meer ... maar hoe dan ook we hebben elkaar hier !! en dat helpt het beste ** knuffies knuffies**
@MR: het is een fikse lijst qua tussenndoortjes en calo's en heb m niet digitaal, dus moet m even overtypen. ook wel handig voor de rest hier denk ik, dus zal het hier nog wel posten zodra ik er aan toe kom. Zal er van het weekend mee bezig denk ik, maar eerst al het papierwerk voor uitkering op orde krijgen. 300gr groente is wat ik zelf aan houdt. 200gr, dat is het minimale wat je per dag moet eten (kan ook over de dag verspreid, worteltjes, komkommer enzo). Ik houd van veel groente, en het vult zonder al te veel calorieen. Zolang je maar van de sausjes af blijft bij het avondeten!! Vissticks en kibbeling zou ik ook vanaf blijven, net als alles wat gefrituurd moet worden... Het neemt zoveel vet op! @MvE: Ja heb al heel lang een naaimachine op mn verlanglijstje (mijn moeder naait heel veel kleding, gordijnen, eigenlijk alles), maar nooit tijd gehad om er echt mee bezig te gaan. Afgelopen 5 jaar erg druk geweest. Eerst 4 jaar lang revalidatie + proberen af te studeren, en te weinig energie... Nu de afgelopen 1,5 jaar al heel druk met werken... Straks heb ik dus zeeen van tijd als ik geen werk meer heb haha Eerst 6 weken verlof, en na mn verjaardag (15/1, tevens uitgerekende datum van Uk!) heb ik nog 10 weken verlof, + max. 3 maanden WW Maar wel meer tijd voor dingen zoals naaiwerk hopelijk, hoewel Uk dan ook veel tijd opeist natuurlijk Dan zitten we ondertussen al in Juli en kan ik het schooljaar gaan voorbereiden (lesgeven) en me gaan richten op mn eigen vertaalbedrijfje, wat ik vanuit huis kan doen. Natuurlijk ga ik 2xpw solliciteren, en hopelijk ook uitgenodigd worden, maar ik solliciteer dan alleen op leuke banen, en niet zoiets als wat ik nu al 1,5 jaar heb gedaan. Voel me compleet hersendood na een dag op kantoor... @apart koken: no way. Ik heb altijd geleerd te eten wat de pot schaft. En anders niet. Ken zelf ook een gezin waar 4 verschillende dingen op tafel komen. De een lust dit niet, de ander dat niet... Dan is de lol van het koken er toch snel af? Lijkt me helemaal niks, je verwent ze gewoon te veel MR! Ieder geeft maar iets toe bij het eten. De ene dag eet je wat de een lekker vindt, en de andere dag wat de ander lekker vindt. zo blijft het "eerlijk" verdeeld... @Lovely: ben benieuwd naar je schortje! Ga je het ook afwerken met biesjes enzo? Dat lijkt me echt bewerkelijk... @Tihany: fijn dat het wat beter gaat. vergeet je ontbijt aub niet, dit is echt een belangrijke maaltijd. alleen koffie volstaat niet om je lichaam op gang te brengen... @Kaatje: geen spugende Levi meer gehad? @MvE: gaaf, hertenkamp! Ohhh lang geleden... kan niet wachten tot onze uk daar aan toe is hahaha Edit: toch niet geweest.... was ook wel erg guur buiten... @Butterfly: Lekker, die oppas aan huis als je zelf dingetjes moet doen. Heeft ze het naar haar zin met de gastouder? Erwtensoep, heerlijk. Ligt de knolselderij al weer in de winkel? *gaat ook snel halen* @Snelly: welkom in het topic! Spijtig van je mk. Hopelijk zijn de 10kg er vlug weer af... @Zustertje: succes met werken op zo'n drukke dag! Jeetje 2 diensten achter elkaar... Petje af hoor! Wel handig zo'n hulp in de huishouding thuis nu (zei ze uit gekkigheid...) === @Hier: Heb een bakje pasta in de magnetron (porties ingevroren laatst), ik ga niet koken vanavond. Zometeen naar ons huisje en daar ga ik de resterende wandjes voorbereiden om te gaan behangen zaterdag (paps en mams komen weer helpen voor de laatste stukken behang). Morgen ga ik een begin maken met de kinderkamer te schilderen (latex). en hopelijk kan zondag daar de tweede laag op O: mag. vruchtenyoghurt met crunchy T: 2bh 30+, 1 appel L: 2bh stroop, 1 banaan T: 1bh D: stuk of 5 koppen thee, flesje cola light A: pasta uit de diepvries T: weet nog niet. @Noodkreet: IK WIL EEN HOBBY! Ps. Nog friezen die mee gaan aquarobicen/pilatessen vrijdagavond hier in het zwembad?
Helaas geen geld ervoor Moppie!! Lukas eet sowieso slecht en verwennen nee hoor valt reuze mee,als we dat eten moet hij dat ook proeven en anders maar niet!
Moppie, nee gelukkig niet meer. maar sinds vanmiddag is hij wel één brok chagerijn Ventileer je wel even goed als je gaat schilderen ! Ik wil ook een hobby! Sinds gister ben ik lid op postcrossing.com . is een topic gehopend in de clubjes hoek hier.
Mijn dagje: O: 2 boterhammen met een dun laagje chocopasta, glas melk. (279) T: 2 kopjes kruidenthee (0) L: 4 boterhammen, 2 hamburgers en een mini beetje curry en mayo ( 748 ) T: Indische cake en een kop thee (126) A: bord erwtensoep, mona dame blanche pudding (460) T: Plakje ontbijtkoek, mandarijntje (99) Totaal: 1712 kcal! Mocht ik vanavond nog trek hebben later op de avond, heb ik nog precies genoeg ruimte voor een graanreepje. Ben wee tevreden . @Moppie, lijkt mij wel erg leuk, maar om er nu zo op het laatst van de zwangerschap mee te beginnen vind ik niet handig. Ik zal erover nadenken, en misschien dat ik het na de bevalling wel leuk vind om te gaan doen.
Hey meiden, Wat hebben jullie weer veel gekletst zeg! Heb net macaroni gegeten, hoop dat ik er niet teveel van aan kom want volgens mij is dat niet zo heel gezond maar goed. Wel goed voor de afwisseling in ieder geval! Heb (hou jullie vast!) 3 paar laarzen gekocht, waar onder 2 paar uggs haha en nog een paar kaplaarzen (met de neus van een regenlaars) heel apart, en zitten super lekker! Verder nog een soort van broek/legging in het zwart, en een nieuwe ring van Calvin Klein (was hier in Eindhoven nergens in mijn maat te vinden). Dus ben weer helemaal happy! Kan er weer tegenaan! Vanavond eigenlijk geen plannen, misschien even naar een vriendin, maar anders ga ik daar zaterdagavond heen. Ga zo denk ik maar lekker badderen en mijn haar wassen. Fijne avond!
@mve: Jummie dorito's! @kaatje: Leuk, waar gaan jullie eten? @snelly: Welkom! @moppie: Nee, maar er nog niet iets heel bijzonders van is meer even wat oefenen. Enne als je een hobby wil ga ook naaien @kimmetje: zoo jij hebt lekker geshopt Hier vanmiddag even naar de action geweest, had haarverf nodig en fotolijsten voor de diploma's van m'n zoon. Daarna voor een nieuwe auto wezen kijken bij een vriend van ons, die heeft een eigen garage ideaal gaan waarschijnlijk een 3deurs ford focus kopen. Onze auto word zondag opgehaald en dan mogen we maandag de nieuwe ophalen. Nu lekker op de bank hangen, morgen een druk dagje in de ochtend naar hoogezand waren we vanmiddag niet aan toegekomen, s'middags shoppen en lunchen met een vriendin, s'avonds uit eten met het gezin en ik ga nog naar een latin feest Salsa dansen met m'n schoonbroer en als goed is komt een goede vriendin ook nog even een dansje wagen.
Hey meiden, @ MamavEsmee: Of het in de apotheek echt koud is weet ik niet zo goed. Daar zijn de meningen over verdeelt. Er is een groep die het warm heeft terwijl ze een shirtje met korte mouwen dragen, en een andere groep (waar ik bij hoor) die het koud vind met lange mouwen. Vanmorgen waren er alleen mensen van die laatste soort, dus hebben we de verwarming hoger gezet. Vandaag ging het dus wel qua temperatuur. Vanmorgen was het 19 graden, vanmiddag 21. Hoewel ik het nog niet vond aanvoelen als 21... Maar dat zal wel aan mij liggen. Hahaha Goede ruil, een handje doritos ipv een mango ! @ Kimmetje: Fijn dat je gewicht weer wat aan het dalen is lekker geshopt vandaag! Jeetje wat moet je toch met al die uggs? Hahahaha Jij kan er voorlopig weer tegen! Leuk! @ Kaatje: Fijn dat levi heeft doorgeslapen gaat het weer wat beter met m? En jij toch een brakke nacht gehad. Balen meid! @ Lovely: Fijn dat je weer beter bent meid! @ Mama Rianne: Vervelend dat je je zo naar voelt meid. Kan me voorstellen dat het ontzettend moeilijk is als je man allemaal lekkere dingen in huis haalt. Kan hij jouw daarin niet wat meer tegemoet komen? Hoop echt dat je de draad weer kunt oppakken meid, en dat je snel weer wat beter in je vel zit! Knuf! @ Tihany: Fijn dat het weer beter gaat meid! Volhouden he?! @ Butterfly: Lekker menu heb jij vandaag zeg! Mmm! @ Snelly: Welkom en succes met afvallen! @ Zustertje: Jeetje wat een drukke dag zeg! Pfff @ Moppie: Leuk dat je van het weekend aan de babykamer gaat beginnen Hier inmiddels weer thuis van het werk. Het was niet druk vandaag en de apothekers waren een groot gedeelte van de dag weg. Werkt altijd een stuk fijner en gezelliger als ze er niet zijn. Daardoor ook alvast een begin kunnen maken voor het sinterklaasgedicht voor het werk (wij maken er 1 voor de apothekers en zij 1 voor ons) Morgen even sinterklaascadeau voor de apothekers bestellen. (Een foto van het team op canvas) en kijken of ik alvast iets kan regelen voor het etentje ter ere van sinterklaas. Leuk! Vandaag is de linnenkast geleverd. Net dus lekker al mijn kleren weer in de kast gelegd. Heb nog zeeën van ruimte over, dus kan lekker gaan shoppen (nu nog geld!!!) Mijn menu van vandaag (niet zo goed): O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 punt skivlaai (HEERLIJK) L: 2 meergranenboterhammen met; 18 gram filet americain 1 appel 1 kiwi T: 3 koekjes 25 gram suikervrije dropjes (Deze T zat dus niet in de planning) A: Zuurkoolschotel (over van gisteren) Totaal van 1288 kcal. Hoger dan gepland. Hoop dat de weegschaal morgen ondanks alles toch lief is. Vanmorgen 92,9 kg. 1 ons lichter dan vorige week Vrijdag, maar dat was nog op de oude schaal (7 ons verschil) Liefs
@Mel: Euhhhhhhhh aandoen! Best erg, mijn voeten zijn nu gewend aan dat bont, en nu krijg ik in alle andere laarzen koud voeten! Sinds wanneer lust jij zuurkool? Ik vind dat zooo vies! Hahaha
haai ladys ben ik ook weer eens druk gehad afgelope dagen vandaar dat ik er niet ben geweest afvallen gaat erg goed was weer 1,5 kilo kwijt en zit mega goed in mijn vel. ga nu eerst op mn gemak bijlezen
@butterfly wat een lekker menu vandaag mmm hihi @kimmetje 3 paar laarzen wow zou willen dat ik dat ff kon uitgeven zeg hellaas geen budget voor met de bruiloft in aantocht. @lovely leuk zeg naar de action,hebben ze altijd kei leuke spullen