Hallo dames, Ik doe gezellig met jullie mee. Er waren weer een paar kilo bij en heb nu die bekende grens bereikt en de motivatie heb om er wat aan te doen. Ik heb het Sonja Bakker boek net al klaargelegd voor vanaf maandag en heb afgelopen donderdag een crosstrainer opgehaald. Ik heb een goed doel want ik moet 16 december in een sexy jurkje. Ik woog vanochtend 64.3 (ben 1.61m) en wil minimaal naar de 60. (mag nog niet klagen hoor want voor mijn zwangerschap woog ik 65.6 dus nog steeds iets lichter) Nou dames, ik hoop dat we elkaar er door heen kunnen trekken. We gaan ervoor!!! Groetjes, Wendy
@ Beschuitje: Balen dat je in je vakantie ziek bent geweest. Fijn dat je nu weer wat beter bent. Hoop dat je de draad snel weer kan oppakken. En kom op meid, niet bang zijn voor de weegschaal! Hij bijt niet @ Zustertje: Veel plezier vandaag. Allemaal leuke dingen zeg! @ Wendy: Welkom en succes met afvallen! Hier net lekker geluncht. Ze hadden in de winkel geen bruine pistolets meer, dus heb een meergranenbol gehad. Die is natuurlijk wel groter. 1 kant belegd met philadelphia light en 1 kant met filet en uitjes. Even de schade berekenen. Zal wel meevallen, kwam al niet zo heel hoog uit vandaag.
@Melanie, mooi menu! @Moppie, en je verkade verslonden? @Zustertje, veel plezier! @Beschuitje, kop op meid! @Butterfly en Kaatje, jullie kids nog ziekjes? @Wendy, welkom en succes met het afvallen. Wat voor sexy jurkje? @Hier, net ff snel naar A&H/slager en Kruidvat gegaan voor wat dingentjes. Alleen kwam ik mét een turkse pizza terug, liep langs de bakker en de geur was onweerstaanbaar dus heb ik er 1 genomen (maw mijn lunch is gewijzigd).
Ik kom hier weer inhaken meiden! Ontzettend druk in de weer geweest op mijn werk..Veel clienten weg dus druk met de was en schoonmaken geweest. Veel gelopen dus hoop veel calorietjes verbrand.. Wel lekker gewerkt met een leuke collega, dat scheelt dan al weer! Menuutje vandaag: O: 300 ml optimel yoghurt kers en 30 gram kellogs. T: 2 mandarijntjes en koffie. L: 2 bruine boterhammen met 2 gebakken eitjes en 1 plakje light salami. T: pakje Sultana A: 2 bolletjes, 2 kroketjes en rauwkost. **** Totaal: 1300 calorieen.. Vanmiddag lekkere chipjes en een stukje chocolade halen voor vanavond bij de thee.. Morgen weer netjes!
Hallo dames, Ook ik heb het huis weer aan kant, even samen met Roy gedaan en dan gaat het lekker snel! Alleen de was nog even af maken en dan het bed weer opmaken. We wouden ook nog even de auto's wassen en in de tuin aan de gang, maar het regent hier, dus dat wordt niks meer. @Wendy: welkom en succes met afvallen!
@Zustertje: wow en toch een lieve schaal! Dan verbruikt je lichaam op dit moment waarschijnlijk ook erg veel, en daarnaast heb je een lange dag achter de rug Lekker rustig aan doen vandaag? @Kimmetje: werk ze vandaag! @Femke: oei... da's flink wat erbij, maar ook weer een drukke dag voor de boeg dus moet die paar ons er met een paar dagen ook weer af zijn @Kaatje: lekker, dat uitslapen. Voelt Levi zich al wat beter of nog steeds zo'n last van de waterpokken? Ik kan me van vroeger vooral de jeuk herinneren. Was een jaar of 6-7 toen ik ze kreeg... @Hvj: mooi houden zo, geen schaal om op te staan Geniet van je dagje thuis, en niet al te hard aan het poetsen he! Wat zijn schijfjes t&k? jouw afkortingen zijn altijd zo leuk, maar snap er niks van hihi Pas je op met de hoeveelheid lever tijdens je zwangerschap? @Melanie: gister de helft, vanmorgen de andere helft gehad Was een 180grams reep! Foutje... En ja, ik vergeet veel de laatste tijd. Zwangerschapsdementie schijnt het te heten. Ben echt een chaoot/zeef/kluns op het moment Heerlijk lang in bed gelegen zeg! Heerlijk menuutje, geweldige lunch! Krijg er trek van @Wendy: welkom en succes met lijnen! @Hvj: jupps, reep verkade is niet meer Turkse pizza... mmmmmmmmmmmm! lekker @Hier: 8:00 halve reep chocola 9:00-10:30 in de tuin bezig geweest met grasmaaien (was al erg lang en vochtig dus ging zwaar, maar het zou gaan regenen vandaag dus het moest vanmorgen gebeuren), heg knippen, bomen/struiken snoeien. Lekker de brakke buren irriteren, moeten ze maar niet pas om 8u hun nest in duiken! 11:00 250gr magere kwark met crunchy en schep suiker Daarna naar ons huisje, wandje geschuurd, geirriteerd aan allemaal dingen (ik ben nogal lichtontvlambaar vandaag) en ben maar naar de bouwmarkt gereden voor wat klein spul... 14:00 2 witte boterhammen met 1x pindakaas, 2 witte boterhammen met 1plak kaas Ben na de lunch naar huis gegaan... te chagerijnig. vind het zo lullig voor mn ouders die hard hun best doen om te behangen, maar ik irriteer me overal aan, vooral aan hun gekibbel "nee dit moet zo" "nee, het moet juist zo..." en dan hebben ze het beiden fout... *zucht* Zit nu aan een kop thee, straks een lange warme douche en dan ga ik wat boodschapjes doen. probeerde net al een parkeerplek te vinden maar het is druk. dan zometeen maar even wandelen... Voor vanavond staat er lasagna op het menu, met mona pudding (XL) als toetje. Geen flauw idee hoeveel kcal ik op kom vandaag. Vast weer veel te veel...
Moppie, rustig aan meis. Levi heeft de waterpokken nog niet. Zitten nu op dag 12 na contact met de buurkinderen. Incubatietijd is vaak 14 dagen dus wachten het nog even af
@MvE, hmm lekker chocolade geniet ervan vanavond. @Femke, huisje schoon heerlijk. @Moppie, ik wil de schade wel beperken he en dat kan alleen met een weegschaal haha. Tjah niet teveel poetsen zeg je niet tegen een zwangeren hihi, die hebben last van nesteldrang haha. Ik heb sinds ik zw ben vandaag voor de 2x lever op en echt maar 100gr. Je hormonen zijn weer op hol geslagen lees ik, tjah dan irriteer je je aan alles en om alles maar wel lief van je ouders. Welke mona XL pudding is het? @Wendy, toe maar daar moet je idd lef voor hebben en het gaat je lukken! Is het ter gelegenheid van een feestje of heeft het met een weddenschap te maken betreft het afvallen? @Hier, net een heerlijke fruitsalade gemaakt van banaan/peer/appel/mandarijn/rode drijven/kiwi en in de koelkast gedaan voor vanavond (ipv chips). Miste alleen aardbei/nectarine en ananas haha.
Ik kom niet meer. (Vandaag tenminste ) Buurman is nu hier.smoeder komt zo. 5 uur weg, 05.30 gereserveerd. gaan wokken bij de gouden wok. tot morgen
Een grote roze met rode saus, geen flauw idee maar het zag er flink chemisch uit dus heb het zonder verder te bekijken in mn wagentje gegooid gister Fruitsalade klinkt heerlijk! Heb alleen appel/peer in huis dus ga ook nog even wat fruit op mn boodschappenlijstje zetten... Tot straks!
@Kaatje, wok ze en veel plezier! @Moppie, boodschap ze! Ow de framboos mona bedoel je, had ik afgelopen woensdag geproefd (1thl) maar vond hem te machtig. Geniet er iig van vanavond.
hey meiden hier niet de dag van mijn leven .. ongi geworden en goed ook en dat na 5 dagen overtijd kom net van een crematie af en ben langs de bakker gegaan en heb een boschebol gekocht voor vanavond en dan neem ik ook nog een bakje chips ... zo .. da's beslist !! heb het ff nodig .. gewicht was nog best ok ..ondanks mijn ongi ! normaal ben ik zeker 2 kilo zwaarder maar door de rotweek en minder gegeten kan ik vanavond eens wat extra ... sorry voor de ego maar moet tim gaan ophalen bij mijn ouders .. blijf daar eten kom straks weer meebeppen !!
@Emma, een hele dikke knuff meid en balen dat je ongie bent geworden. Veel plezier bij je ouders en geniet vanavond van al het lekkers.
Emma.. Balen dat de ongi na 5 dagen alsnog heeft doorgezet.. Dikke knuf meid! En geniet van de Bossche bol en de chipjes! Melanie.. Je menu ziet er weer lekker uit! Je vandaag wel goed aan je menu kunnen houden? Inmiddels de slaapkamer zoals gewenst? Kim.. Jij bent altijd vroeg wakker zeg! HVJ.. drukke dagen gehad en ik zou me als ik jou was niet zo focussen op de weegschaal.. Je menuutjes zien er altijd goed uit dus daar kan het niet aan liggen! Wendy.. Welkom! En een pittige jurk!8) Kaatje.. Heel veel plezier vanavond, geniet er van! Morgenvroeg maar niet wegen.. Femke.. Balen van de 900 gram. 2 daagjes streng en veel water doet vast wonderen! Moppie.. Hormonen? En die lasagne en pudding klinken goed?! Inmiddels het 1 en andere geregeld met het UWV? ****** Ben weer bij... Jullie kletsen ook zo veel! De reep chocolade voor vanavond is inmiddels al op.. Omdat het zo regende hebben we een stukje getourd en de reep riep me vanaf de achterbank, wel gedeeld met Erwin en Esmee dus dat scheelt alweer. Net 2 broodjes en 2 kroketjes en een bakje rauwkost op. Zit nu VOL! Zo Esmee douchen en de was vouwen.. That's it! Erwin had al stofgezogen. Morgen een dagdienstje.. Normaal niet mijn favo maar het is rustig dus kan hopenlijk achter de computer bezig! Butterfly.. Ben begonnen voor jou, verwacht het maandag wel af te hebben.. PB je even?!
Hey meiden, @ Hvj: Lekker, Turkse pizza! @ Moppie: Hahaha Heeft je reep verkade wel gesmaakt? Nu al de buren irriteren? En jullie wonen er nog niet eens Doe je goed hahaha! Herken de irritatie van kibbelende ouders. Ik ga dan meestal ook maar weg hahaha Lekker menu heb je vandaag meid! @ Kaatje: Veel plezier en smakelijk eten bij de wok! @ Emma: Balen van je ongi meid! Knuf! Een keertje wat lekkers mag best hoor! Hoop dat je van je bossche bol hebt genoten en dat je van je chippies gaat genieten! @ MamavEsmee: Vandaag op zich wel aan mijn menu kunnen houden alleen mijn fruit geruild voor 2 (neger)zoenen niet zo goed maar wel lekker! We waren bij mijn ouders vandaar! Slaapkamer is klaar. Alleen spiegel wordt morgen nog opgehangen. Vandaag tv besteld en een haak gekocht om m aan de muur te kunnen hangen, en dan is ECHT alles klaar Ik ben tevreden! Hier vandaag niks in de planning. Maar toch zat de dag weer aardig vol. Vanmorgen even op zoek geweest naar een lamp voor in de woonkamer. Mooie gezien alleen wel 220 euro! Pfff wat zijn die krengen duur. Vanmiddag nieuwe telefoon en tv besteld. Daarna bij de mediamarkt een haak gekocht om de tv op te hangen. Toen door naar mijn ouders om even contract voor telefoon uit te printen en even id en bankpas te copieren (onze printer doet het niet) en meteen mams even geholpen met het inpakken van de sintcadeaus voor de kleinkinderen. En dat was VEEL! Maarja wat wil je, met 7 kleinkinderen en de 8e op komst hahaha Nu net weer thuis. Contract ingevuld en op de bus gedaan. Kip gesneden en gemarineerd. Oven staat aan. Kunnen dus zo lekker gaan eten. Heb trek. Vanmiddag mijn fruit geruild voor 2 (neger)zoenen bij mijn ouders (veel lekkerder ) Dus vandaag heel slecht geen fruit op. Morgen weer! Ik kom vandaag op ongeveer 1146 kcal. Liefs
@emma, balen zeg, van je ongi! Knuff @melanie, ach zelfs met negerzoenen is het aantal kcal toch nog OK, dus komt goed dit weekend! @wendy, zo da's een pittig jurkje! Hier net een half uur op de wii gestaan, steppen. Samen met al het huishoudelijk werk, 3200 kcal verbrand vandaag, dus het moet goed komen met de weegschaal
Hier inmiddels het avondeten achter mijn kiezen... zal meteen mijn menu voor morgen plannen, kan ik dat ook niet vergeten!