Lukas word bijna 4 jaar en ik denk dat het nu al 2 jaar speelt! Hij neemt wel een hap maar spuugt het daarna weer uit! Weet wel dat ik me er niet druk om moet maken maar ja dan nog he!
O: 250 gr yoghurt magere 4 EL kellogs rode vruchten over de hele dag denk ik 7 koppen thee 1 glas cola light en 4 flesjes water. T: Ontbijtkoek met minder suiker L: 3 Volkoren boterhammen 1 met Halvarine Light 1 met Rookvlees 1 met 30+ kaas 1 met Linera smeerpaté met kruiden T: 2 Kiwi's en 1 peer D: 200 gr sperziebonen 125 gr aardappelen gekookt 100 gr tartaar 1 juslepel met Jus wel verdund met water T: 2 speculaasjes Mijn hele dag dus! Kom ik 1269 uit........
@Mamarianne, mooi begin, en volhouden he!!! Je kunt het! En wat betreft Lukas.... kinderen moeten leren eten, net als leren praten, en leren lopen. Het ene kind is daar gewoon sneller in dan het andere. Wat zeggen ze op het CB er dan van? Hiet net bij de thee een plak indische cake gehad, lekkere cake hoor. Zit nu aan mijn 2e mok thee. Strijkwerk is weer gedaan, nu even wat buikfoto's sorteren en printen en een verhaaltje maken voor het babyboek! Is die tenminste weer up to date . Het verfen in de hal is bijna klaar! Als de foto's goed gelukt zijn, plaats ik zo even wat van de hal. Voor degene die het leuk vinden .
@Femke, bij Xco gebruiken we buizen waar grit in zit. Het traint al je spieren, hier een voorbeeld van een paar oefeningen YouTube - xco bij Sjabbens Sports & Health
He meiden, lekker slapen allemaal! Ik ga de boel hier ook afsluiten en zo lekker naar bed. Nog even lezen. De foto's van de hal zijn niet mooi geworden. Was er al bang voor, dus even geduld tot het klaar is . Tot morgen allemaal!!! Morgen een relax dagje.... alhoewel , de voegen in de keuken zijn dan wel schoon, maar in de hal moet ook nog. En wil een poging doen om foto's te plakken.
Die 265kcal die ik nog over heb ga ik een bakje yoghurt van nemen ivm maagzuur. Die Ritter Sport ligt hier op tafel en toch ga ik het niet nemen, morgen weer een dag! Trusten dames!
@HVJ: Grappig dat Xco, ken het helemaal niet. Heb je alsnog rittersport met nootjes & rozijnen gevonden? @Butterfly: ben benieuwd naar de foto's! Mannetje is hier net thuis, zitten nog even lekker samen op de bank en dan lekker het bedje in! Slaap lekker allemaal!
@Melanie: tsjah... vocht? als we het daar gewoon op houden, dan is het er na de bevalling zo weer af Zit al sinds het begin van de zwangerschap met ballonnen onder mn voeten na een drukke dag, en sinds een paar weken standaard bij het opstaan ook. De laatste week heb ik het ook in mn handen, best pijnlijk eigenlijk... en misschien veel vruchtwater ofzo? Maarja ook een dikke kop en dikke kont gekregen. Ik zal dan wel zoiemand zijn die alles opslaat tijdens een zwangerschap, dus helaas dames, jullie zijn nog niet van me af hier in dit topic @Dimmel: sorry dat heb ik dan gemist... @MR: prima! nou volhouden @Hvj: knap hoor, chocolade laten liggen! @Wasmachine: handig, internet op telefoon. kieskeurig.nl erbij en meteen zien dat het nog minimaal 100,- per machine goedkoper kan dan in de "goedkope" winkels! Heb dus nog geen nieuwe wasmachine gekocht helaas... eerst ff op internet speuren. misschien eerst een tweedehandsje van MP halen zodat ik de komende 2 maanden kan overbruggen, en dan tegen het einde van het jaar op de acties wachten. Hier nog een banaantje gegeten en denk dat ik zo nog een plak ontbijtkoek pak. ben moeeeeeeee.... morgen VRIJ! gelukkig... en pas 's avonds cursus =)
Melanie.. we kunnen elkaar de handschudden, heb een 100 gram reem Milka op.. Bedacht me dat hij nog in mijn tas zat.. Misschien heeft je lijf even wat meer calorieen nodig. Je slap voelen, ook tijdens afvallen is niet goed hoor. Misschien opkikker op het werk neerzetten als je je niet lekker voelt. Butterflly.. Geslaagd voor een cadeautje? Rianne.. Mooi menu zeg! @ erwtensoep.. VInd het heerlijk, maar maak het nooit zelf. Erwin lust het niet dus eet in de winter nogal eens een blikje van Unox. Femke.. Opgewicht blijven is best lastig. Vond afvallen makkelijker want je vervalt snel weer in je oude eetpatroon. Kaatje.. BAlen van je hoofdpijn, Esmee vind koekjes bakken ook zo leuk, vooral het snoepen van het deeg! Dimmel.. Verstopt raken van bruinbrood heb ik nog nooit gehoord. HVJ.. POeh.. drukke dag gehad! En 2 weekjes vakantie in het vooruitzicht, leuk! ***** Vanavond met clienten wezen zwemmen, was leuk! Relaxte dienst vanavond.. Heb al mijn werk af dus nog even tijd om te forummen. Ga zo denk ik maar vast naar bed toe.. Ben moe.
Hey meiden, Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst! Lekker gewerkt vandaag, dag ging erg snel. Het is nu drukker ivm herfstvakantie dus dat is wel lekker! Morgen begint er een nieuw meisje bij de damesschoenen, wat betekend dat ik meer bij de kleding zal komen te staan, fijn! Net mijn nageltjes laten doen, dus die zijn ook weer mooi Ga maar eens slapen........weltrusten!
Goedemorgen! Heb vandaag niet zoveel zin om te werken, ben nog hardstikke moe. Maar dat komt wel als ik eenmaal op het werk ben. Heb gister weer veel te weinig water gedronken, want ik had mijn flesje op het werk laten staan, niet zo handig. Vandaag dus maar inhalen! Fijne dag allemaal.
@MvE: Zker is op gewicht blijven moeilijk, daarom vind ik het ook zo knap van jou! @Moppie goedemorgen, ik ben ook al even wakker! Ik ben me aan het klaarmaken voor een lekker dagje werken, zal wel weer druk zijn, maar dan gaat de tijd ook lekker snel! Weegschaal was eindelijk weer lief! -0,4! Gaat weer de goede kant op. Mijn menuutje voor vandaag: O: Yoghurt met muesli, amandelen, diksap L: 3 boterhammen met smeerkaas, ham, filet americain T: Banaan & appel A: Vissticks met aardappels en groente. Kom hiermee op 1126. Fijne dag allemaal!
Hier ook al eventjes wakker. Wilde nog in bed blijven liggen maar mn bovenbuurman maakte weer vieze geluiden dus ben maar het nieuws gaan kijken ter afleiding. Bah, en dat op mn vrije dag Vandaag bijna niks in de planning, behalve cursus bio. tuinieren vanavond Dat wordt een dagje handwas doen, en wasmachine uitzoeken online...
@moppie maakt niks uit! @mamavesmee nee ik ook niet haha maar bij mijn ouders thuis kregen we alleen bruin brood en kon ik maar om de dag naar het toilet voor een grote boodschap en sinds ik op mezelf woon en wit brood eet kan ik iedere dag! mijn menu voor vandaag O: 25gram Cornflakes en 150ml magere yoghurt T: 2 kiwi's Op de fiets met vriendin naar Verloskundige M: 3 witte boterhammen even kijken wat ik erop doe half uurtje fitness met dvd! T: Muesli reep A: 50gram Puree, 200gram Broccoli en 100gram vis T: denk niks en anders magere yoghurt of muesli reep kom ik uit op: 1199 dus kan ik altijd nog wat nemen heb ik 201 over! heb ik de avond tussendoor niet meegerekend!