Zie dat ze grote schoonmaak hebben gehouden, en deel 5 hebben gesloten. Hier dus deel 6 om verder te kletsen
Wou ze bijna aanklagen omdat ik m'n menu niet kon plaatsen vandaag, en daarom in de verleiding zou komen om een reep chocola op te eten!
Hey meiden, Hier vandaag leuke dag gehad. Lekker met Kimmetje uit eten geweest. Was erg gezellig en lekker natuurlijk. Al zal de weegschaal me niet zo aardig vinden morgen ben ik bang. hahaha... maarja... so be it! Morgen weer oppakken! Liefs
Ja Had nog gekrabbeld op onze hyves in de hoop dat we daar gingen kletsen maar helaas kijkt daar geloof ik niemand op.
Lekker uit eten geweest met Mel, was gezellig!! (Ik zei toch dat het weer 23.30 uur zou worden!) En ik mag haar getuige zijn!!!! Super leuk! Ga nu maar gauw slapen.......... trusten!
Joepie! Ik heb jullie gevonden. :d *doet een vreugdedansje* Terwijl manlief een zak chips lostrekt.... Ik heb een zak frietje joppie chips in de la liggen, die wacht op me tot zaterdagavond.
Hoi Meiden, Ik ga het oude topic over een paar minuten heropenen. Daarom doe ik deze dicht. Groetjes Elvira
Hey meiden, Hier nog een redelijk weegschaal na mijn etentje gister, maar 4 ons aangekomen. Dus de schade valt me nog reuze mee! Vandaag werken tot 18.00 dus gelukkig geen koopavond, dat is fijn! Fijne dag allemaal, en alvast een fijn weekend!