10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Meiden we zijn al weer even toe aan een nieuw topic!!!!! :D:D
     
  2. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    hallo,

    ik wil me hierbij ook graag aansluiten, ik ga dan wel pas in het nieuwe jaar beginnen hoor, eerst nog lekker genieten van kerst! maar ben al wel begonnen met sporten.
     
  3. steenbokje

    steenbokje Niet meer actief

    Welkom Elsie!!


    ===

    Nog even uit deel 5:


    Ohoh nesteldrang, en ik maak er alleen maar een grotere puinhoop van!!!

    Voor de dames die hier in de buurt wonen, bijna allemaal gratis op te halen spulletjes...
    Marktplaats.nl - Advertenties van Cathelijne uit Gorredijk


    Kookboekjes van Anne Wilson zijn ook gratis op te halen voor de ZP dames trouwens ;)

    Ik ga morgen naar de milieustraat met heeeeeel veel spul, dus pb/mail me als je wat wilt hebben.
     
  4. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeee ik heb jullie ook weer gevonden.
     
  5. 00Wendy00

    00Wendy00 Fanatiek lid

    30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    deel 6 alweer.....
     
  6. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wow deel 6 al weer !!!

    en jaaaaaaaaaa tim had het super gedaan met het logeren heeft gewoon van 20.00 tot 9.15 geslapen bij mijn neefje op zijn kamer !! super he !!
    was gewoon trots haha
    maar hij was erg moe dus ligt nu weer lekker op bed !
    en wat een sneeuw is hier gevallen zeker 20 cm erbij !!! het is niet normaal mee
    vanavond lekker frietjes gegeten dus vanavond maar goed aan de thee en geen lekkers meer
     
  7. Kimmetje23

    Kimmetje23 Fanatiek lid

    13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Elsie: Welkom hier en alvast veel succes in het nieuwe jaar! :D

    @Haar: Viel gelukkig allemaal reuze mee :D
    Zal nog even vertellen over mijn avondje stappen, echt te schandalig voor woorden eigenlijk! 3 interessante mannen (geen potentiele kandidaten trouwens), maar wat kunnen mannen schandalig zijn! 2 mannen die me wilden zoenen die gewoon kinderen hebben en een relatie, ik begrijp dat niet. Volgens mij trek ik dat soort mannen aan ofzo. Met eentje dus gezoend, maar kreeg naderhand te horen dat hij een zoontje heeft van 3 maanden.
    Ik had meteen spijt, jeetje. :x

    @Mel: Jij kent 'm trouwens misschien nog wel van de Alex, hij heeft ooit eens met J. gezoend.

    Maar goed, wel een super leuke avond gehad! Heb maar 3.5 uur geslapen vanacht dus denk dat ik lekker op tijd mijn bedje in kruip.
    Deze week staat alles op het 'serious request' thema in het glazen huis.
    Vanuit onze winkel hebben we 15.000 euro gedoneerd, en dit gaan we terug verdienen door condooms te verkopen (wel zo toepasselijk ivm HIV).
    Donderdag komen er 2 DJ's van de radio bij ons in de winkel een handje helpen en dit wordt ook gefilmd. Normaal gesproken ben ik altijd vrij op donderdag, maar laat dat deze donderdag nou NET niet zo zijn :x
    Ik kom dus op tv waarschijnlijk..........
     
  8. Melanie86

    Melanie86 Fanatiek lid

    26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik weet niet of ik m ken... die krullebol is de enige die ik me kan herinneren... bedoel je die? Anders weet ik t niet.

    Leuk dat ze bij jullie in de winkel komen. Zullen ze er wel een grote puinhoop van maken. Tenminste ik neem aan dat "klusjesmannen" Raamon en Sander komen? Wel grappig. Ben benieuwd of je op tv komt ;) ben jij al bij het glazen huis geweest? Wij gaan misschien donderdag even. Roland en ik zijn dan allebei vrij...
     
  9. Melanie86

    Melanie86 Fanatiek lid

    26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Elsie: Welkom en alvast heel veel succes!

    Hier inmiddels terug van het uit eten. Was heerlijk! :D

    Heb vooraf scampies in een krokant jasje gehad (met salade en knoflooksaus), hoodgerecht: Sate van de haas met frietjes met cajunkruiden en kroepoek en een salade met uitgebakken spekjes en een heerlijke dressing :D en als nagerecht duo van bruine en witte chocolademousse.... HEERLIJK!!!

    Nu zit ik vol!

    Morgen maar een balansdagje ertegenaan gooien ;)
     
  10. Kimmetje23

    Kimmetje23 Fanatiek lid

    13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Krullenbol? Ik weet even niet wie jij bedoeld hahaha. Maar inderdaad Sander & Ramon komen (ik ken ze niet eens), dus ben benieuwd.
    Gister zijn we bij de markt op stap gegaan, en was het ontzettend druk bij het glazen huis. Heb Katja Schuurman wel gezien, maar zag het niet zo zitten om in de sneeuw te staan met die kou. Donderdagavond gaan we met het werk erheen, dus ben benieuwd!
     
  11. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Glazen huis : Vanochtend een stukje gekeken/geluisterd maar niets voor mij. Heel goed doel hoor wat ze doen maar qua muziek en geouwehoer is het niet mijn programma
     
  12. Femke11

    Femke11 Fanatiek lid

    21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Deel 6: Heb jullie ook gevonden!

    @Elsie: Welkom, welke methode ga je volgen?

    @Emma: Stoer van Tim!

    @Kim: Wil je niet op TV? Wel leuk dat jullie winkel zo meedoet aan serious request.

    @Melanie: Mmmh, lekker menuutje!

    @Hier: Zit alweer bijna te slapen op de bank, dus ga zo m'n nest maar op zoeken.
     
  13. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Truste Femke
     
  14. Mama Rianne

    Mama Rianne Fanatiek lid

    13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Meld!!
     
  15. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Goed dat je in iedergeval al bent begonnen met sporten! Tot 1 januari..:D
     
  16. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen !
     
  17. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Ga ook afsluiten.. tot morgen!:)
     
  18. Kimmetje23

    Kimmetje23 Fanatiek lid

    13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Femke: Nee, hoef niet zo nodig op tv haha

    Ik ga lekker mijn warme bedje in! Morgen weer werken :D

    Fijne avond!
     
  19. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    ik wil sonja bakker gaan doen, en wat doen jullie?
     
  20. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Ik heb heel lang calorieen geteld.. Ben begonnen met Sonja maar viel zowat flauw van de honger.

    Oké met lijnen heb je soms " honger" maar je moet er niet " gek" van worden.

    Ik ben mijn eigen menuutjes gaan maken en at tussen de 1100-1300 calorieen per dag.. Ben daardoor ruim 19 kilo afgevallen. Ik ben van 91 kilo naa 71-72 kilo gegaan bij een lengte van 1.75m.

    Ik schrijf hier vooral om een stok achter de deur te houden zodat ik niet verval in mijn oude eetpatroon..

    En het zijn gewoon een stel heerlijke meiden..:)

    ****

    Zei ik niet dat ik ging afsluiten? :) Ga nu echt, lekker stomen in de douche en dan naar bed..:D
     

Deel Deze Pagina