10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey allemaal,

@ALL, fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!!!!!

Hier druk geweest, te druk! Heb regelmatig voorweeen en constant een naar gevoel in mijn buik en rug. Niet fijn!

En ik wordt gek van mijn weegschaal. Inmiddels al ruim 12 kilo aangekomen. Dus de afgelopen 3 dagen weer 1,5 kilo erbij. Ik snap het niet. Ik ben jarig geweest maar niet veel lekkers gegeten. Goed gedronken en toch kom ik aan als ik al naar eten kijk geloof ik.

Weet niet of het wel goed is hoor. Bij mijn dochter gebeurde het ook maar niemand wist waarom.
    Denk dat ik na de feestdagen maar eens een bloedtest bij het lab aan ga vragen via de huisarts..

Maar goed, nu eerst de kerstdagen. Morgen naar mijn schoonfamilie en gaan we uit eten. Wel bij een wokrestaurant dus het lijkt mij nog redelijk verantwoord haha.
    Zondag gaan we thuis gourmetten. Heb kip, biefstuk en vis gehaald. Gebakken aardappeltjes uit de oven erbij en wat groente. Verder niks 'lekkers' gehaald dus ook dat moet goed komen haha.

Ik zal echt proberen vanaf nu ook op jullie te reageren. 10 pagina's was een beetje veel hahaha.

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

#182 steenbokje, 24 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2010
    @MR: wat een mooie kaart!!!

@Hier: mannetje weet dat ik niet zomaar wordt doorgestuurd, en heb m onderweg in de auto ook verteld dat het serieus genomen moet worden als ik aangeef dat ik me niet goed voel. kreeg geen commentaar terug, dus bericht is aangekomen...

Even gekopieerd:
    Controle was goed. Bloed laten prikken, in orde. urine gechecked maar uitslag nog niet gekregen. hartslag van Uk was prima, Uk is ingedaald maar ligt nog niet vast. Wat een bolle toet :)
    Kregen fotootje mee. Zal ik zo eens een foto van maken en in mn album zetten. Zag ook 3300gr op het formulier staan, en ik moet nog minimaal 3 weken!!! Oei... dat wordt een zware bevalling...

En nu ga ik echt relaxen, middagje/avondje lui op de bank...

edit: fotooooooo:

Bekijk bijlage 117005

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Lekkere bolle toet zeg! Ga nog steeds voor een jongen :D

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Hier inmiddels terug uit de stad. Bij Kim in de winkel 2 mooie spijkerbroeken gekocht. Maat 31-34 :D:D:D Wie had dat gedacht?!

Op gewicht blijven gaat hier redelijk. Beetje op en af. Maar blijf schommelen rond de 95 dus ik vind het prima...

Kwam er net achter dat ik vandaag alleen nog maar ontbeten heb. Lunchtijd waren we in de stad. We gaan rond 16.00 uur aan het eten beginnen. We eten zelfgemaakte pizza. Lekkerrr! :D

Beetje op tijd eten. Vanavond gaan we met een oom en tante van Roland naar de film. Is straditie! :D Doen we altijd op kerstavond! 20.00 uur in de stad afgesproken. Rond half 8 maar aanrijden (is eigelijk in 10 minuten te doen) want de wegen hier zijn echt bagger!

Liefs

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Leuk programma voor Kerst!

@Pino: Hou je bij hoeveel je eet? Misschien zie je dan iets waardoor je kunt verklaren waarom je zo snel aankomt?

@Moppie: Fijn dat alles goed was. Rustig aan blijven doen hoor. Mooie foto van jullie uk!

@Melanie: Naar de film op Kerstavond, da's origineel, welke film gaan jullie zien?

@Hier: Hele middag in bed gelegen, maar niet kunnen slapen. Had het zo koud en kan het niet warm krijgen. Nu op de bank onder een fleece deken met de haard aan. Krijg het eindelijk weer een beetje warm.
    Hoop dat m'n mannetje op tijd thuis is vanavond, hij is berger van beroep en heeft het superdruk nu!

@ALL: Hele fijne feestdagen en een gezond, vruchtbaar en slank 2011 toegewenst!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Zo wij zijn heel wat euro's lichter :$:D

Zal even plaatsen wat we gekocht hebben wordt allemaal in april geleverd.

Paris White | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump (kast,bedje,wandplank,commode)

Timo Zonder Lade | Boxen | Baby-Dump
    box

Cameleon Canvas | Kinderwagens | Baby-Dump
    kinderwagen

Maxi-Cosi Pebble | Autostoeltjes van 0-12 jaar | Baby-Dump
    maxicosi

wikkeldeken
    Snoozebaby wikkeldeken online kopen - Nieuw! - Villa Vrolijk Babystore

knuffeldoekje
    Knuffeldoekje sweetdreaming delftsblauw met labels, snoozebaby - Villa Vrolijk Babystore

slaapzak (kregen we van mijn zusje die mee was)
    Slaapzak Jollein Dutch Winter | Slaapzakken | Baby-Dump

slab (kregen we ook van mijn zusje en der vriend)
    Slabbers Tekst Aanbieding 2 Stuks | Voeding | Baby-Dump

En we hebben nog wat witte babybroekjes en truitjes gekocht echt zo lief

@Mamavesmee morgen ben ik 18 weken en ik ben 2,5kilo aangekomen maar ik pas nog steeds mijn eigen kleding :D

@moppie doe het rustig aan hoor bedoel het niet lullig maar jou man lijkt wel een beetje op mijn broer heel nuchter en beetje een boeren pummel (zo komt het over hoe jij hem beschrijft :))

@Annemie heftig hopelijk is de operatie goed verlopen? Voel je je al wat beter?

@Kaatje wat is er met Levi gebeurd? En hoe was de weegschaal?

@Kimmetje dat filmpje haha wat zijn die mannen toch erg! Maar jij ziet er echt SUPER goed uit.!

@Melanie ik wilde ook graag nog een lading sneeuw erbij maar jammer genoeg geen extra laag toen ik vanmorgen naar buiten keek :(:D

@Wendy BETERSCHAP! Wel vervelend met deze dagen hopelijk knap je snel op,

@HVJ hoe is het met jou? je mannetje lekker thuis deze dagen?

@Mamarianne wat een leuke kaart super mooi! Nog wilde plannen voor het weekend of gewoon rustig aan?

@Pino WELKOM en suc6 met je zwangerschap en hopelijk lukt het gezonde eten je goed en kom je niet al te veel aan.

@Femke super leuk dat je je moeder het gaat vertellen ben benieuwd naar haar reactie! Wel moeilijk he om je mond te houden.

@Sollicitatie is erg goed gegaan het is voor een baan in het geboortedorp van mijn man (hier 7 km vandaan) het is bij de gemeente en mijn man is daar bekend hij heeft daar jaren geleden een hele leuke stage plaats gehad hopelijk wordt het wat want het zo echt een ideale baan zijn!
    Ook omdat mijn auto dan weg gaat en we er 1 goede auto voor terug gaan kopen want mijn man kan dan op de fiets omdat het maar een klein eindje is.
    Maar uit zelfbescherming gaan we er vanuit dat het niks wordt dan valt het alleen maar mee :D

Morgen ochtend moet ik werken maar eerst gaan we met wat collega's kerstonbijten op kantoor om 07.15 en rond 08.00 gaan we dan werken in plaats van 07.30.
    Zondag avond moet ik van 19.15 tot 21.30 werken dus dat is ook lekker.

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Morgen naar schoonmams en zondag naar mijn ouders!! Oud en Nieuw geen bijzonderheden manlief is dan jarig! En we zitten Oud en Nieuw uit bij de buren,hun zaten vorig jaar hier en nu gaan we naar hun toe!!

En dan hoop ik mezelf zover te krijgen om 3 Jan er tegen aan te gaan en te gaan knallen :) :)

Het MOET echt want komt zo denk ik niet goed!

Maar ja heb het zelf allemaal in de hand en moet er zelf achter staan anders maar naakt voor de spiegel gaan staan dan :$ ik wel :p :)

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Leuk dat "holland" thema! EN fijn de het gesprek van je man goed gegaan is. Hoop voor jullie dat hij het wordt!

@MR: Gaat vast lukken om in januari weer te beginnen!

@Hier mannetje is op tijd vertrokken en is op tijd thuis gelukkig!

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Zustertje: Zo... flink inkopen gedaan dus. Leuk zeg! Supermooi kamertje (en de rest ook trouwens)!!! Duim voor jullie dat het wat gaat worden met die baan voor je man.

@ Mama Rianne: Komt helemaal goed meid. Vanaf 3 januari gaan we er gewoon weer met zn allen voor meid!

Hier inmiddels de pizza op. Heerlijk! Vult goed zeg! Phoe...

Zo nog een toetje (nu mag het nog ;)) en dan straks naar de stad. Hoop dat we een parkeerplekje kunnen vinden ivm de afsluiting van serious request. Volgens mij is het 1 chaos in de stad (als ik dat op tv zo zie)... Ik weet niet meer wie het vroeg maar we gaan naar Harry potter! :D Leuk!

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Heb wel jullie steun nodig weer hoor!!

11. steenbokje

@Zustertje: Whahahaa ja je hebt gelijk :p Maar wel een lieve boeren pummel hoor!
    Leuke spulletjes heb je gekocht! Die snoozebaby spulletjes staan ook nog op mijn verlanglijstje :)

@MR: gaat helemaal goed komen volgend jaar, als je er zelf maar voor 100% voor kunt gaan!

@Hier: rustige avond op de bank. Vriendlief is naar ons huisje om badkamer/toilet af te tegelen. Maandag gaat hij met een collega de woonkamer/keuken af tegelen. Dinsdag/woensdag komt er ook een kennis helpen met kozijnen aftimmeren. Dan kan ik met vriendinnetje behang/kozijnen gaan schilderen.
    Verder doe ik het rustig aan, luister naar mn lichaam...

Dagmenu:
    O: 250ml roomyoghurt citroen, kop thee
    T: 3 beschuitjes
    T: bijna hele zak m&m's...
    L: chicken sate menu en halve mcflurry brownie, (ben er niet weg van, geef mij de stroopwafel maar!), flesje water, blikje fristi
    T: fanta light
    A: bluhhh... nog steeds vol van dat vieze MC eten...

Dit is de eerste kerst dat we niet van huis weg gaan. Vreemd hoor!
    Mn zusje is vandaag aangekomen in NL! Weet alleen niet wanneer ik haar zie, hoop op zondag :)

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. Mooie spullen zeg! En de weegschaal is i.d. lief voor je! Begint je buikje al te groeien? Ik kon met 12 weken al geen normale kleding meer aan..:) Droeg toen al positiekleding al hadden clienten het met 24-25 weken pas door dat ik zwanger was.:D Begon toen pas een buik te krijgen.

Melanie.. Lekker hoor, zelf gemaakte pizza! En in maat 31-34 super zeg!!:D Goede stimulans om daar ook in te blijven passen.;) Veel plezier vanavond.

Rianne.. Iedereen hier steunt elkaar toch?!

Femke..Fijn dat je mannetje er weer is!

Moppie. Lekker menu vandaag!:p

Vanmiddag een leuke middag gehad.. We zijn met vrienden, hun hond en de onze en onze kids naar het bos geweest met de slee.. Daarna bij ons thuis warme choco en kerstkransjes gegeten.:)

Zowel de vaatwasser als de wasmachine draaien voor de 2e keer vandaag! De stofzuiger en dweil zijn er weer door geweest.Straks lekker douchen en pyama aan en All You need is love kijken..:)

Mooie kleding voor morgen ligt klaar.. altijd leuk om je extra mooi te maken.

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Dat zeg ik ook niet ;)

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik ook niet?!:p

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    lieve meiden

Ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen!!!
    Geniet ervan!

Dikke knuff voor jullie allemaal!!!

16. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Merry christmas everyone!!!

gisteren hectische dag geweest. We hebben de hele dag eigenlijk allesn een beetje gedaan als een kip zonder kop.

uiteindelijk om half 6 een telefoontje dat Ziva op de IC lag en dat alles naar omstandigheden goed gaat. de artsen waren tevreden. Klein wurm, je eerste kerst slapend op de ic doorbrengen, het is maar goed dat ze er niks van meekrijgt. Vanmiddag mijn zwager en schoonzus nog even bellen en dan kijken hoe ze de nacht is doorgekomen...

uiteindelijk om 19.00 uur nog even naar de premiere geweest van de kerstfilm... echt geweldig hoe die kinderen reageerde! en er was zelfs een rode loper aanwezig. Was blij dat mijn vriend ook even zijn zinnen heeft kunnen verzetten. Voor hem werd het uiteindelijk een super mooie kerstavond want die kleine lied zich voor het eerst aan mijn vriend voelen.... je had die oogjes moeten zien...

nu opschieten want wordt om 9 uur weer gehaald voor de volgende kerkdienst... 8) (schijnheilige die ik ben...:D)

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ladies!

@Melanie: Hoe was Harry Potter? Wij willen er ook nog naar toe.

@MR: Tuurlijk steunen we je!

@Moppie: Het begint op te schieten in jullie huisje of niet? Heerlijk dat je zusje weer in NL is.

@MvE: Genoten van All you need is love?

@Annemie: Fijn dat de operatie goed gegaan is, ook al is het nu natuurlijk nog heel spannend. Geweldig dat uk zich aan de je mannetje kenbaar gemaakt heeft!

@Hier: Mijn moeder was helemaal verbaasd! Ze pakte de speen uit en zei: Femke, ben je zwanger???? En toen moest ze huilen (en ik ook). Ze zei: Dit is het mooiste wat me dit jaar is overkomen! (mijn ouders zijn uit elkaar gegaan dit jaar). Ze kon er nog niet over uit, geloof ik. Ze zat helemaal verbaasd voor zich uit te kijken.
    Later op de avond hebben we het een oom en tante verteld. Die waren ook helemaal verbaasd. Mijn tante (ze wist ws niet zinnigs te zeggen): was het gepland??:$ Moest daar wel een beetje om lachen, ze had het blijkbaar niet verwacht.
    Vandaag gaan we ook naar mijn moeder, ze zal wel een beetje van de schok bekomen zijn inmiddels.

Menuutje voor vandaag:
    O: Kerstbrood met amandelspijs
    T: Wat chipjes, nootjes
    L/A: Varkenshaasje met champignons en saus, aardappel uit de oven, aardappelkroketje, sla, peultjes & worteltjes. Als toetje sorbetijs.
    T: ? Zal nog wel volzitten van het diner.

Aantal kcal: ?
    Een mooi, relatief slank menuutje voor de Kerst, maar ik ga niet overdreven opletten vandaag! Ga gewoon lekker genieten met familie vandaag!

Een hele fijne eerste Kerstdag gewenst allemaal

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden!

Voor iedereen hele fijne kerstdagen gewenst! Geniet er allemaal lekker van!

@Mel: En? Hoe was de film? :D
    @Femke: Wat ontzettend leuk, de reactie van je moeder :D Hele fijne dag!

Heb verder niet zoveel bijgelezen. Ben gisteravond bij de ouders van Mel geweest, was super gezellig :D Maar echt teveeeeeel lekkers gegeten, kon er niet vanaf blijven!

Voordeel is wel dat ik nu nog steeds vol zit haha ;)

Nogmaals fijne dagen allemaal!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje, goed geslaagd zo te zien ! Kamertje is echt super zeg. En die slaapzak nog heerlijk op de groei ;)
    Levi was woensdagochtend heel hard op zijn oor gevallen ( tegen de tafel ) en kwam een hele bloeduitstorting in. Dus vrijdag naar de dokter en die stuurde hem gelijk door naar een plastisch chirurg
    Fijn dat zijn solli zo goed ging

Annemie, fijn dat de operatie goed gegaan is. Idd erg sneu zo op kerst

20. steenbokje

@Femke: wat een super reactie!
    @Annemie: fijn dat alles goed is gegaan :)
    @Kaatje: alles weer in orde met Levi?

@Hier: rustige kerst gepland... heerlijk :)

Deel Deze Pagina