10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    mamamadelon: Welkom!
    femke: mooi menu!
    mve: werkse vanavond!

Hier een druk weekend gehad, vrijdag wezen stappen met vriendinnen, zaterdag gekookt voor m'n ouders en gisteren huis gepoetst.
    Voel me al 3 dagen niet fit, ben ontzettend misselijk en ook nog eens in de diarree. Dacht eerst dat het door een glaasje teveel alcohol kwam ;) maar denk niet dat ik al 3 dagen last kan hebben van een kater.
    Voor vandaag dus ook maar ff niks op de planning!

Mijn menu:
    O: bakje yoghurt, beschuitje met halvarine, glas water
    T: 2 glazen water, kop koffie, mineola
    L: 2crackers met 30+kaas, glas water
    T: muesli reep, 2 glazen water
    A: 125 gram gekookte aardappelen, 75gram zalm, 200gram witlof, lepel kaassaus en een lepel jus
    T: 2 glazen water, kop thee
    Als ik het zo lees word ik alweer misselijk denk dus niet dat ik alles ga eten.

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden, ik ben het totaal met jullie eens wat betreft de maart onthouding ;) Ik ga het nog wel eens met hem bespreken hoor, mannen hebben toch het idee dat je het meer kunt plannen denk ik.

mammamadelon van harte welkom hier, niemand is te laat of te vroeg om mee te gaan doen ! Veel succes.
    Hoe ga jij afvallen met een bepaald dieet of zo?

Lovely beterschap meid. Ik zit nu ook nog thuis. Ik ga of morgen anders woensdag weer werken, kijk het nog even aan.

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ MamavEsmee: dit is het 8e kleinkind van mijn ouders. Er zijn al 4 jongens en 3 meisjes, en daar komt nu weer een meisje bij.

@ mamamadelon: zoals de andere meiden ook al zeiden, het is nooit te laat om je aan te melden... Welkom!

@ lovely: jij ook al ziek, beterschap.

Hier ook ziek thuis. Wat voel ik me beroerd zeg... Geloof niet dat ik ooit eerder zo ziek geweest ben.

Gisteravond toen mijn vriendin net naar huis was, begon het net diarree. Vannacht werd ik om 2:30 uur wakker van de misselijkheid. Ook niet meer geslapen toen. Roland ging rond 7 uur zijn bed uit en heeft toen een emmer naast mijn bed gezet. Net op tijd. Nog voor hij wegging heb ik overgegeven. Dat luchtte wel even op. Om 8 uur, heb ik naar het werk gebeld dat ik niet kwam. Daarna gelijk in slaap gevallen. Ben om 10:45 weer wakker geworden, en toen dacht ik... Valt niet tegen, voel me vrij aardig.

Ik ben opgestaan om naar de wc te gaan. Toen ik daar eenmaal zat werd alles zwart voor mijn ogen, mijn benen en armen begonnen te tintelen en ik kreeg hartkloppingen... Het zweet brak me uit. Ik dacht dat ik flauw zou vallen... Ik was echt bang! Toen ik weer iets kon zien en mijn ademhaling weer iets onder controle had, ben ik weer naar mijn bed gestrompeld en heb ik me erin laten vallen... Lopen ging niet. Nu lig ik hier in een zeiknat shirt en ongewassen handen in bed... Als ik lig gaat het best goed... Maar ik durf niet meer op te staan. Bang dat er weer hetzelfde gebeurt.

Ik zit te twijfelen om roland te vragen om naar huis te komen...

Ben normaal helemaal niet zo bang aangelegd. Maar als ik straks flauwval in de badkamer, met mijn hoofd tegen de tegels of wat dan ook, heb ik wel een probleem als ik alleen ben...

Sorry voor mijn egoverhaal meiden, maar ik ben echt bang...

Liefs melanie

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lovely.. Mooi menu vandaag! Misschien toch iets van een buikgriepje onder de leden?

Beschuitje.. Goed dat je nog lekker een dagje thuisblijft om uit te zieken..

Melanie.. Gisteren iets verkeerds gegeten misschien? Woont je moeder dicht in de buurt? Kan ze anders even bij je langs komen? Zou dat ook eng vinden hoor.. Heel veel beterschap meid.

Hier druk geweest, de was gedaan, beneden alles schoongemaakt. Zowel boven als beneden het toilet schoon. De boodschappen binnen en eten gekookt voor Erwin en Esmee.

Net bij de kruidvat een sporthorloge en een shirt gehaald.

Straks lekker een broodje eten met Esmee..:)

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ mamavesmee: moeder woont wel in de buurt maar is ook gewoon aan het werk... Ik kijk het nog wel even aan. Tot nu toe kan ik nog gewoon blijven liggen. Net een 1e slokje water gedronken... Kijken of dat erin blijft... Heb dorst

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    melanie ik kan me voorstellen dat je je hier heel rot bij voelt als je alleen bent. Ik heb van mijn dokter geleerd dat als ik bang ben om flauw te vallen en het zwart wordt dat ik op de grond ga liggen. Dan kan je niet vallen en jezelf niet bezeren. Ik ben ook altijd bang voor flauwvallen. Maar ja als je al op bed ligt dan komt het wel goed, dan kan je ook niet vallen.
    Wat een ellende joh, nou meis veel beterschap.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dan zou ik toch Roland bellen denk ik.. Dan weet hij in iedergeval hoe het met je is en kun je afspreken dat jullie regelmatig contact hebben met elkaar.

8. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ ziva, het gaat goed met haar. Ze heeft nog zonde voedding maar voor de rest is het een heerlijk meisje.. Dennis heeft haar gisteren nog even vastgehouden. Hij was helemaal trots en ze heeft zelfs gelachen naar hem. Het schijnt wel heel wat werk te kosten nu met de zonde voedding en mijn zwager trekt het niet echt meer... We moeten hem dus even in de gaten houden maar ook de rust gunnen met zijn gezinnetje..
    @ patriesja, wil je echt weten hoe 30 bevalt??? haha. Ik vind het zwaar. misschien de combi zwanger zijn en laat naar bed? dat zal wel niet goed gaan.. hahaha Het was wel geinig, we liepen zaterdag nog even naar de digros waar we een buurvrouw tegen kwamen. Die vroeg wie er van ons 30 geworden was!! tja mijn vriend is al 40!?! ik weet niet of ik dit als een compliment moet opvatten of niet??
    @ mamamadelon, welkom en succes!
    @ melanie, doe je rustig aan meis! beterschap. Ik heb het dus ook een keer gehad, dat ik helemaal niet goed werd. Dennis gebeld en die stelde me goed gerust... van zijn stem werd ik ook wat rustiger maar hij kon ook niet komen...maar wat mamavesmee al zegt, als je rolland belt dan weet hij van de situatie en als je dan regelmatig contact met het hebt kan hij je zo ook in de gaten houden.. misschien geruststellender.
    @ hier, rustig aan, griep en gister ook aan het overgeven geweest, nu giga slap en lekker rustig aan doen... KLeintje in mijn buik is super actief, dat geeft wel weer een oppepper!!

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden...

@Melanie, balen meis! Beterschap. Ik zou Roland wel op de hoogte houden en hem dus even bellen.

Hier een drukke morgen gehad.
    Lekker op tijd opgstaan, de was al weggewerkt, alles voor de oppas klaar gelegd voor morgen. Vergadering gehad, en die was pittig. Heb dit keer ook niet mijn mond gehouden, ben er klaar mee met al die dingen die buiten ons om geregeld worden. Leidinggevende is met verlof, zij is TE aardig en pakt niets aan, haar vervanging wel... wow, die is goed!!! Er is een groepje opgericht ( waar ik ook in zit ) om alles eens goed onder de loep te nemen en actie te gaan ondernemen. Want op deze manier...... vind ik mijn werk niet zo leuk meer. Vandaag slaapdienst, maar heb verrekte weinig zin!
    Maar goed......

Ben aan het koken voor vanavond, neem zelf ook een prakje stammpot mee en manlief en Esmee eten het dus ook ;). Anders wordt het vanavond zo'n vieze vette kant en klare bami maaltijd, blegh!!!! Ik aan de stammpot rauwe andijvie :D.

De kids slapen, ik ga even stofzuigen en dweilen, briefje maken voor de oppas en dan nog even knuffelen en spelen met de meiden en dan werken.

( oh, heb de weegschaal op zolder gezet )
    Ga echt NIET wegen ;) lukt me nog steeds maar is heeeeel moeilijk.

Tot morgen meiden.

@Mamamadelon, welkom meis! Sluit me aan bij alle andere meiden.

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Zijn weer thuis :) maar geen tijd om te forummen!

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Butterfly wat goed joh nog steeds niet gewogen haha...ik vind het een super verrassing als ik eind van de week weeg. Wanneer ga jij nu wegen dan ?

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Beschuitje, ik ga vrijdag wegen. Ik deed het zondags steeds, maar in het weekeinde neem ik altijd wel wat extra's en plan nou 1 dag in de week een vrije dag waarop ik alles ga eten wat ik wil eten. Chips, koek, chocolade, echt alles. Het schijnt heel goed te werken en dat als je 6 dagen goed op je eten let je blijft afvallen. Dat test ik nu dus deze week. Ik ga die vrije dag plannen op zaterdag en dan is de dag erna wegen geen sux6. Je bent dan even wel wat zwaarder natuurlijk. Vandaar weegdag op vrijdag!!!!

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @butterfly: goed van je dat je de weegschaal op zolder hebt gezet!
    @melanie: beterschap meid!

Hier voel ik me gelukkig weer iets beter! Heb ook ff goed gegeten tussen de middag!
    Verder eigenlijk niks gedaan behalve een wasje ophangen. Wou eigenlijk knutselspullen inslaan,maar zie dat manlief beide pinpassen mee heeft genomen!
    Morgenvroeg dan maar doen, kunnen we in de middag knutselen.

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

even een update vanuit hier. Voel me nog steeds zwaar belabbert. Niet meer uit bed geweest en eigenlijk alleen maar geslapen... Heb met roland afgesproken dat als ik nijg flauw te vallen, ik op de grond ga liggen en in ieder geval als ik sta steeds te telefoon meeneem zodat ik in ieder geval iemand kan bellen.

Ben bang dat ik dat meteen even ga testen...

Liefs

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoe is het melanie ?

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Melanie, hoe gaat het nu met je meid?

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Annemie, dikke knuff terug.

@Mve, dank je voor het vragen heel lief van je. Hier z'n gangetje allemaal, behoorlijk wat gerommel wat komt en gaat. Nog steeds aan het dieten, morgen krijg ik te horen hoe en wat betreft suiker. Vandaag voor het laatst gesport en afgesloten met een saunatje, tot na de bevalling weer.

@Zieken, beterschap!

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Logisch dat je moe bent! En een weekendje weg is altijd leuk.

@MvE: Balen van de 800 gram, maar als jij het menu op je werk gepland hebt komt dat helemaal goed

@Lovely: Buikgriepje?

@Beschuitje: Zwanger worden kun je helaas niet plannen, succes met je man overtuigen.

@Melanie: Dat klinkt niet best meid, hoe gaat het nu?

@MR: Leuk gehad?

@HvJ: Schiet al lekker op naar de uitgerekende datum!

@Hier: Moe, wel een lekkere dag gehad op het werk. Mannetje had gekookt, was lekker, maar kan maar heel weinig eten, dus krijg straks wel weer honger. Dan neem ik nog maar een bhm ofzo. Als het maar gezonder is als chips of chocola.

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier nog steeds hetzelfde. Geen verbetering. Bah!!! Wat kan een mens zich ziek voelen zeg.

Roland is inmiddels thuis geweest en is nu even naar de winkel. Net dus ook eindelijk een pcm in kunnen nemen. Hoop dattie snel werkt, en de koorts en hoofdpijn snel zakt.

Wil dadelijk proberen om beneden op de bank te gaan liggen en even wat te eten... Ben mn bed inmiddels wel beu!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben kapot. Drukke dag, te weinig personeel. Morgenochtend naar de vk. Ben benieuwd

Melanie, dat is schrikken. hoe gaat het nu ? Nog niet best zo te lezen :( Ik had geloof ik wel iemand gebeld

Annemie, rustig aan meis. Fijn dat het zo goed gaat met Ziva. Is voor haar ouders idd ook niets. Idd laten weten dat je er voor ze bent

Butterfly, super dat haar vervanger wel dingen aanpakt en wil veranderen

Deel Deze Pagina