10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Lief dat jullie allemaal zo bezorgd zijn!

Inmiddels ben ik beneden en heb ik een beschuit gegeten. Voel me inmiddels iets meer mens dankzij de pcm. Koorts is wat gezakt en de hoofdpijn gelukkig ook. Nu hopen dat de beschuit erin blijft.

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Jeetje melanie wat balen dat je zo ziek bent, maar het heerst enorm en als je het hebt, dan heb je het ook goed!
    Beterschap!! dikke knuff

@annemie, haha ik word 5 april 30 en dan dus ook behoorlijk zwanger :D nog geen idee hoe het te vieren..

Sorry meiden voor de rest ben ik het allemaal vergeten....
    Ben ook erg moe en heb last van me rug :(

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Femke, ja nog minder dan een maandje idd. Neem je rust als je moe bent en het mogelijk is.

@Melanie, hopelijk knap je gauw op meid en kun je straks wat naar binnen werken en houden.

@Patriesja, sterkte met je rug. Neem je rust meid.

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    melanie ik wens je veel sterkte ! Zelf ben ik nu precies ook een week ziek thuis. Het is een hardnekkige griep dus hou vol meid !
    Ik blijf morgen nog 1 dagje thuis en dan ga ik woensdag weer aan het werk. Dat is voor mij een halve dag dus mooi om uit te proberen hoe het gaat.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Patriesja, hier ook steeds meer last van mijn rug. Zeker op mijn werk als ik langer in dezelfde houding zit.

tot morgen

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Hoe gaat het nu meid?

@Kaatje: Succes bij de vk vandaag.

@Hier: Vandaag echo:D, heb er zin in. Moet er om 14.00 zijn. Ga dus even tussendoor, wil niet teveel verzuimen van m'n werk. Verder vandaag een lange vergadering, dus al met al zal ik wel niet veel gewoon werk verzetten.

Menuutje:
    O: Halfvolle kwark met muesli
    T: bb met rookvlees
    L: 3 bb met rookvlees en brie
    T: Appel
    A: Vissticks, aardappelpannekoekje & groente
    T: ?

Fijne dag allemaal!

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Femke veel plezier bij de vk !
    Laat je ons weten hoe het was ?

Hier echt weer klaar om aan het werk te gaan. Morgen ga ik lekker weer werken. vanmorgen wakker geworden en de laatste pijntjes enzo zijn nu allemaal weg. Ik begin me nu ook echt een beetje te vervelen na anderhalve week thuis. Ik zou echt niet alleen maar thuis kunnen zitten...maar ja misschien als je kinderen hebt denk je daar weer anders over , dan draait je dag wel. Als ik bij jullie soms al die drukte lees haha...

Gister nog even gesproken over onze 'maart-onthouding';) Hij weet wel dat het allemaal niet te plannen valt, maar toch heeft hij het liever niet. Hij denkt er al jaren over dat hij het zijn kind niet aan wil doen in die drukke maand jarig te zijn, tja ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Hij geeft aan dat hij tot nu toe steeds met mij mee gaat met het zwanger worden, op alles wat ik wil, maar nu dit ding echt heel graag wil. Ik vind het vreemd maar ja heb ook geen zin om er ruzie over te maken. * Wie weet gebeurt het toch wel per ongeluk ;) ben niet van plan om opeens met condooms aan de gang te gaan haha*

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@melanie, hoe gaat het nu met je?

@hvj, thx meis, ja idd rustig aan doen en moet vandaag ook weer voor controle.

@kaatje, ja zitten is eigenlijk nog erger dan staan, bij mij teminste dan, want veel mensen zeggen dan, rustig aan, ga maar lekker zitten, maar dat werkt dus ook niet.

@femke, leuk een echo vandaag!! Je bent 12 weken nu he, dan is alles al heel mooi te zien :)

@beschuitje, fijn dat je weer wat beter bent!

Hier vandaag weer voor controle, denk dat ik weer naar de fysio moet met me rug.
    En een afspraak maken voor de 20 weken echo :D

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier een pijnlijke nacht. Werd rond 2 uur wakker met echt zo'n pijn in mijn buik. Leek wel of mijn darmen van steen waren ofzo. Nu zitten ze ook behoorlijk vol :(
    Na een half uur pijnlijk liggen mezelf uit bed gesleept in de hoop dat mijn darmen zouden verplaatsen. dit gebeurde gelukkig en toen nam de pijn ook wel af. Straks maar een kopje venkelthee nemen. Eerst naar de vk.

Patriesja, nee idd zitten is hier ook erger. Maar staan hou ik weer niet lang uit door mijn bekken. Nou ja voor een goed doel he

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Hoe is je eerste slaapdienst gegaan? De meiden erg gemist?

Beschuitje.. Fijn dat je je weer beter voelt. Betreft MAART.. ik zou er ook geen ruzie over maken maar zou er ook niet in mee gaan. Laat hem maar voor voorbehoeds middel zorgen. En in het heetst van de strijd vergeet hij het vast!:p Ik zou ook niet full-time thuis kunnen zijn. Vermaak me prima hoor. Echt wel, maar andere dingen als het huishouden vind ik ook erg leuk.

Femke.. Lekkere menuutjes heb je altijd! Veel plezier bij de VK!:)

Melanie.. Hoe gaat het nu met je?

Kaatje.. Jij ook veel plezier/succes want het is altijd spannend ; bij de VK!

HVJ.. Vandaag precies 37 weken of niet?! Het mag meid!!:D Succes met de suikercontrole.. Hopenlijk heeft het zijn werk gedaan..

Rianne.. Leuk gehad?

Gisteren een drukke dienst gehad, veel voorbereidend werk kunnen doen voor vanmiddag/avond. Dat is dan weer het voordeel van 2 laten diensten achter elkaar werken!:D

Vanmorgen was Esmee al vroeg dus beiden al lekker gedouched en in de kleding.. Boven alles schoon, opgeruimd, bedden gedaan en de was draaid.

Straks even een lekker rondje met de honden wandelen.

Esmee wil straks kleien dus kan ik mooi even stofzuigen en eten koken voor Esmee en Erwin.;)

De weegschaal was wel lief -400 maar is mijn eigen schuld. Gisteren iets te veel chips gehad. 71.8

11. MamavEsmee

Menu:

O: 2 beschuitjes met 1x vruchtenhagel & 2 kleine plakjes kaas en koffie.
    T: sinasappeltje en veel water/light ranja
    L: 3 boterhammen met rookvlees en 1x pindakaas.
    T: appeltje
    A: Gebakken aardappeltjes, doperwten en salade en een rundersausijsje.

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Heb me bewust maar niet gewogen vanmorgen, ben niet meer naar de wc geweest, ongi geworden, en de friet van gister zal me ook geen goed doen..

@Mel: Hoe voel je je vandaag? Heel veel beterschap!!

Moet om 12 uur beginnen met werken, dus maar lekker een half dagje....

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Femke: Veel plezier met de echo straks :D

@ Beschuitje: Ik kan me voorstellen dat je hier geen ruzie om gaat maken, als hij het dan per se zo wil zou ik het ook maar gewoon laten.

@ Kaatje: Veel plezier en succes bij de verloskundige. Vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad vannacht. Gelukkig gaat het nu beter.

@ MamavEsmee: Pfff… ik word al moe als ik lees wat jij voor 10 uur al allemaal gedaan hebt.

@ Kim: Slim om je niet te wegen. Werkze!

Hier ook net weer wakker. Had verwacht slecht te kunnen slapen vannacht omdat ik gisteren bijna de hele dag geslapen heb. Maar geen centje pijn… heb geslapen als een roosje.

Voel me nog steeds ziek maar het is al wel 10x beter. Sinds gisterenavond niet meer naar de wc gehoeven. Misselijkheid is er nog wel maar wel minder gelukkig. Nog wel steeds koorts en ontiegelijke hoofdpijn. Net maar weer pcm gepakt. Hopelijk werkt die weer net zo goed als gisterenavond.

Kan nu ook weer iets beter vooruit. Moet nog steeds rustig aan opstaan maar ik kan nu in ieder geval wel zelf mijn bed uit, zonder dat ik bijna flauwval.

Al met al dus al een heel stuk beter maar nog steeds ziek.

Zo maar even wat drinken en als dat goed gaat proberen een beschuit te eten ofzo…

Liefs

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Melanie misschien kan je even de dokter bellen en uitleggen wat je hebt? Ik had ook koorst enzo en kreeg op de tweede dag een kuurtje..het ishardnekkig die griep, anders blijf je er zo mee lopen ?

Mve wat een goede tip om mijn schatje voor de voorbehoedmiddelen te laten zorgen * GRIJNS*
    Ik ben benieuwd in het heetst van de strijd hoe het zal gaan..of hij doet aan onthouding haha dat kan ook nog ;)

15. MamavEsmee

Kim.. I.d misschien beter maar niet wegen..;)

Melanie.. Fijn dat je je iets meer " mens" voelt. Ach, als je een kindje hebt dan ben je gewoon " druk" vind het wel lekker. Kan ik als Esmee straks op bed ligt ook lekker even relaxen!

beschuitje.. Voor het zingen de kerk uit?! Kun je ERG zwanger van raken :D

Net met Esmee een cake gebakken & die ruikt toch lekker.. Was een nieuwe smaak.. Oosterse cake.. :)

Ga nog even een wasje ophangen/in de droger doen en dan broodjes uit de vriezer halen.

Sinasappeltje was niet zo lekker..

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook weer goed gekeurd door de vk. In totaal 0.5 kg aan gekomen. Netjes al zeg ik het zelf ! Bloeddruk was goed en ze vond de baby erg bewegelijk. Baarmoeder groeide goed. Buik voor zwangerschap van 14 a 15 weken.
    Bekken baalde ze wel van, maar ja dat doe ik zelf ook af en toe dus dat scheelt

Melanie, gelukkig voel je je iets beter

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Fijn dat alles goed was bij de verloskundige.

@ MamavEsmee: Lekker cake! (hoewel ik er nu niet aan moet denken)... Ruikt altijd zo lekker als ie vers gebakken is he?!

Hier is de hoofdpijn inmiddels wat gezakt (zolang ik blijf liggen tenminste)... vanmorgen 2 beschuitjes met appelstroop en een beker optimel gehad. Die zijn er gelukkig in gebleven, maar heb nu wel zo'n weeig gevoel. Bah... lunch stel ik dus voorlopig maar even uit.

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Melanie dat is het enige voordeel van ziek zijn, het is goed voor de lijn !
    Kaatje fijn dat alles goed was.

20. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    hoi meiden,

@ melanie, blij dat het iets beter gaat, rustig aan he meis!
    @ verloskundige, meiden, blij om te lezen dat alles goed gaat. Ik helaas nog 1 week wachten maar dat gaat ook wel goed komen.

@ hier, Dennis is welgetelt 5 minuten weg geweest vanmorgen. Hij is weggegaan en bij de rotonde weer omgedraaid omdat hij zo'n last heeft van zijn oog. (heeft hij op vakantie afgelopen zomer ook gehad) Net om 12.00 uur naar de dokter geweest en dat wordt een ziekenhuisbezoekje. Hij moet om 14.00 uur bij de oogarts zijn omdat er een beschadeling in zijn oog zit die de huisarts niet kan plaatsen. Dus nu even snel eten en dan taxi spelen naar het ziekenhuis...

Deel Deze Pagina