@ Annemie: Oeh... klinkt niet best met dennis zijn oog. Hopelijk niks ernstigs. Succes! @ Beschuitje: Afvallen gaat meestal wel goed als je ziek bent. Alleen in mijn geval zitten de afgevallen kilo's er als ik weer beter ben, ook heel snel weer aan. We zullen zien! @ Lovely: Nog steeds niet fit. Bah! Beterschap! Denk dat ik toch maar een poging ga wagen om wat te eten... maar wat?!
@Beschuitje: zou er idd geen ruzie over maken en hem voor de anticonceptie laten zroge @Patriesja: Hoe was het bij de vk? @Kaatje: Balen van je darmen, weet hoe je je voelt. Fijn dat alles goed was bij de vk. @MvE: Jij hebt anders ook een heel lekker menuutje. @Kim: Wegen was ws een teleurstelling geworden. Sterkte me je ongi. @Melanie: Fijn dat het beter gaat. Gewoon nog even heel rustig aan doen. Ik zou iets eten waar je zin in hebt en iets wat niet zwaar op de maag ligt. @Annemie: sterkte bij de oogarts. Laat je weten hoe het afloopt? @Lovely: ***zwaai*** Beterschap. @Hier: Klaar om naar het echobureau te gaan! Vind het wel weer een beetje spannend, maar voel me goed en geen gekke dingen gehad, dus hoop dat alles OK is.
Hey meiden. Phoe, de slaapdienst zit er al een paar uur op, maar ben echt op! Zware dienst gehad, we hadden een erg drukke avond gisteren. Ene gesprek na de andere, en de gesprekken die ik heb gevoerd met mijn clienten waren erg pittig. Client die zich niet aan de afspraken houdt, lekker wat doet wat ze zelf wil en begeleiders tegen elkaar uitspeelt. Wat ze in mijn verlof allemaal gedaan heeft. Blegh!!!! Ze woont nu een halfjaar bij ons en mijn pech was dat ik met verlof ging, daarvoor nog een maand vakantie gehad. Heb alles opgestart.... maar ik was er niet dus ja... als de kat van huis is dansen de muizen zeggen ze dan wel he. Was pas 23.00 uur klaar met alles en miste toen mijn meiden wel even heel erg. Op onze locatie is het zo'n chaos, verschrikkelijk. Het werken is momenteel dan ook niet echt leuk. Vanmorgen gesprekje met vervangend leidingevende gehad en mijn kaarten open op tafel gelegd. Ben maar eerlijk geweest over mijn gevoel, en dat er veel moet veranderen eer ik weer echt plezier in mijn werk krijg. Liep gisteren echt met de gedachte..... werk liever dichter bij huis. Maar ja, in deze tijden mag je je handen dicht knijpen met een vaste baan. De dienst zit er dus weer op en ben de rest van de week vrij . Heerlijk. De meiden slapen, heb even stofgezogen en gedweild, ga even een wasje vouwen. Manlief moet overwerken, dus die is pas 20.00 uur thuis. Wordt voor mij dus een erg lange dag . Mijn dag: ( slecht ) O: 2 beschuitjes met gegrilde ham. T: 4 bastogne koekjes en een volkoren eierkoek. L: 6 poffertjes, 1 boterham met linera smeerpathe en een knackbrod met linera smeerpathe. T: schaaltje mango. A: gekookte aardappelen, sla, cordon bleu. T: ??? @Femke, spannend meis!!!! Geniet er maar van. @Melanie, gelukkig voel je je beter. Beterschap vandaag! @Mamavesmee, jij had geen slaap dit keer? Weer druk met de kleine Esmee zo te lezen hahaha. Mijn Esmee slaapt, die was al vroeg wakker. @Kaatje, wow, 0.5 kilo is niet veel!! Fijn dat alles goed was. @HVJ, je kunt gaan aftellen . Ben je nog zoveel alleen? Of komt je mannetje de laatste weken ook thuis? Lijkt me zwaar om alles zo alleen te moeten doen. @Annemie, oh wat naar van zijn oog. Beterschap!!!! Ik ga nog wat dingetjes doen hier. Heb eigenlijk geen energie meer. Zo moe, straks maar lekker bankhangen met een boek.
Annemie, ow jee hoop niet dat het blijvende schade aan zijn oog is Femke, hoe was het ? Butterfly, vermoeiend om zo weer in je werkritme te komen zeg
Butterfly.. Jeetje dat klinkt niet echt leuk nee! Dat andere collega's niet bijgesprongen zijn toen je met verlof was. Ons team is wat dat betreft echt hecht! Kan me voorstellen dat de lol in je werk even ver weg is. Jp heeft een aantal vacatures op de site staan. Annemie.. Jeetje, dat klinkt niet goed! Hopenlijk valt het mee. En jij al bijna 30 weken zwanger, schiet mooi op! Lovely.. beterschap! Melanie.. Wat is je lunch geworden? ****** Hier alles aan kant en schoon. Straks nog even de vaatwasser uitpakken en dan richting werk. Moet de komende 10 weken een stagaire meenemen die ook in Nijverdal woont. Anders moet ze met de bus. Moet ze wel even mee Esmee wegbrengen.
Goedemorgen dames, Ben hier wel heel weinig, zijn druk met regelen van het huis en dan het gezeur met stiefmoeder nog. Morgen is het hoop ik allemaal afgelopen. We hebben van het weekend een nieuwe weegschaal gekocht, weeg er gelijk 3 kilo zwaarder op! :O Maar eens even zien hoe dat verloopt, haha. Ik las wat over hyves? Ben nieuwschierig haha. Verder gaat het wel aardig hier zo te lezen. Lovely, beterschap! Butterfly, jammer dat het tegenviel op het werk, maar je mag idd in je handen knijpen. Even doorbijte, wie weet loopt het dadelijk weer helemaal goed. Ik ben weer eens ziek ook, dus verder niet veel te melden. Vanavond naar de kapper. weet nog niet wat ik met mijn haar aan moet..
@ Butterfly: Vervelend dat je zon drukke dienst hebt gehad en dat het zon chaos is op het werk. Kan me voorstellen dat het niet leuk is om zo te moeten gaan werken. Hoop dat het snel weer een beetje in banen geleid word en je werkplezier ook weer terug komt. @ Essenhout: Beterschap! Heb als lunch toch maar gewoon beschuitjes ( 3, met vruchtenhagel) genomen. Durf nog niet veel anders te pakken. Probeer vanavond een broodje en wat groentesoep of kippensoep te eten. Een keer wat anders. Heb besloten dat ik morgen in ieder geval nog thuisblijf en dan een ga kijken of ik weer normaal kan eten. Zo halfbakken op het werk rond gaan lopen is ook niet echt een succes. Inmiddels lig ik weer terug in bed. Dat is toch wel het prettigste. Heb alvast mijn fruit meegenomen.
We zijn op onze locatie eigenlijk nog zoekende wat voor manier van werken binnen ons team en clienten past. Proberen vaak nieuwe dingen uit, maar het lijkt niet te werken. Ook onze leidinggevende is te lief, ze wil iedereen te vriend houden, maar dat gaat niet altijd. Als leidinggevende coach je je team, je begeleid je team. Zij slaat vaak de plank mis, wat erg jammer is. Ons team is eigenlijk een bij elkaar geplukt clubje ( vind ik ), ieder heeft zo zijn eigen talenten maar we verschillen allemaal zo van elkaar. Dat is soms best moeilijk. Toch zijn we ook wel hecht met elkaar en hebben we het ook gezellig. Maar als je leidingevende altijd verschillende dingen zegt, en dingen buiten je om regelt, krijg je gewoon een negatieve sfeer. Ik geloof zeker wel dat het ooit beter zal gaan, vervangend leidinggevende wil actie... ze gaat veranderingen aanbengen wat ook echt moet. Het klinkt positief. Ik zeg wel altijd: waarom zou je een zinkend schip verlaten? Hoe meer bemanning afhaakt, hoe sneller je schipt zinkt. En ik ben iemand die er werkelijk alles aan zou willen doen om het schip niet te laten zinken, om er sterker uit te komen. Gelukkig zijn wel meer zo. Maar ben er 4 maanden niet geweest, van alle chaos wat voor mijn verlof was, is wel een en ander veranderd, maar dat chaotische is er nog! En het lijkt nog erger te zijn geworden. Ik weet niet waat te beginnen hoor. @Mamavesmee, hmmm, toch maar eens op citrix kijken . Lijkt me ook wel eens leuk op een andere locatie te kijken en te ondervinden hoe andere teams werken. Misschien kan ik dat eens oppakken met onze leidinggevende, dat ik deels bijvoorbeeld inzetbaar kan zijn op andere locaties en dat kan meenemen naar mijn eigen team. Klinkt wel interesant . Hier de boel aan kant. Eten staat deels klaar. Sla is gewassen, aardappels zijn geschild. Scheelt straks weer.
Wij gaan vanavond zondigen *schaam* Ik ben officieel nog ziek thuis dus kan nu geen boodschappen doen..ik woon in het dorp waar ik ook werk, ik zou iedereen tegen komen. Mijn schatje is laat en stelde voor om dan een frietje mee te nemen onderweg...ik heb ja gezegd maar nu al een beetje spijt hihi alhoewel het me ook wel heeeeeeel lekker lijkt !!!
Hallo dames, Nog even op de valreep een berichtje vanaf mijn werk. Ben de laatste tijd weinig komen kletsen. Dames die weer goedgekeurd zijn bij de vk: Hartstikke fijn! Mijn weegschaal heeft wat kuren en geeft vaak verschillende getallen aan maar neem dan maar degene die die het meest aangeeft. Heb zoals ieder weekend de afgevallen kilo er weer aan gegeten, al viel het na alle snacks nu wel mee. Maar ben nu weer wat meer gemotiveerd om wat strenger te doen. Dat komt omdat ik heb gehoord dat een collega die in december bevallen is nog dunner is. Klinkt misschien heel slecht en vol afgunst.....maar ja. Menu van vandaag: O: 2 plakjes ontbijkoek met wat boter T: 2 wiener melanges L: rauwkost T: appel, 1 chocotoff D: kip tandori
@MvE, yep vandaag 37 weken zwanger idd en van mij mag het ook gebeuren. Hmm lekker cake, zou zo een hap willen maar hier is dat nog steeds verboden terein. @Zieken, beterschap allemaal. @Echo's/controles, fijn dat jullie en de ukkies goed gekeurd zijn. @Butterfly, nee gelukkig niet meer zovaak alleen als toen. Man heeft nu een minder drukke periode. Is idd ook niet makkelijk om alleen te moeten roeien, met 1 was het nog te doen maar straks met 2 vraag ik me af hoe ik dat moet doen. @Rest, hoi
net terug uit het ziekenhuis. Ik heb nu een piraat in huis liggen.. hij heeft begin vorig jaar een blokje hout in zijn oog gehad wat een beschadiging had veroorzaakt. op vakantie in duitsland heeft hij met zijn vinger in zijn (beschadigde) oog gezeten waardoor hij, blijkt nu, zijn herstelde oog weer opengehaald had... en nu dus weer. Hij heeft zalf meegekregen en moet 24 uur met een lap op zijn oog lopen. Als de pijn niet over is moet hij morgen weer naar het ziekenhuis toe... Als het nu binnen een paar maanden weer zo zeer gaat doen moet hij waarschijnlijk geopereerd worden... pfff.. het viel ons heel erg tegen. we dachten gewoon dat er een vuiltje in zat maar het is toch wat erger dan we dachten... nu maar hem even in de watten leggen. (kan ik eindelijk wat terug doen na alles wat hij voor mij heeft gedaan...)
Hier eten we vanavond lasagna Annemie, ow jee dat klinkt idd niet best. Hoop dat deze 24 uur genoeg zijn om goed te genezen en hij niet geopereerd hoeft te worden
@Beschuitje: Komt helemaal goed, geniet van de frietjes! @Wendy: Als je maar motivatie hebt, toch? @Annemie: Balen zeg van je man. Ziet hij ook slechter? Kan er permanente schade optreden? @Hier: Mijn mams is er!
Net mezelf toch maar uit bed getrokken. Even dat bed uit, raam op de slaapkamer open, kan het daar ook even luchten. Ben even gaan douchen... Ben nu helemaal kapot. Vanavond hebben we een afspraak met een fotograaf. Helemaal vergeten. Had m beter kunnen verzetten maarja daar is het nu te laat voor. Stom! Gelukkig hoeven we niet weg maar komt de fotograaf hierheen.
@ Hvj: Ik kan me voorstellen dat je nu ook wel wilt bevallen. Dit was natuurlijk niet de ideale zwangerschap. Ik hoop dat je snel de kleine in je armen mag houden meid. @ Annemie: Jee, kan me voorstellen dat het tegenviel. Hopen dat de zalf zijn werk doet en hij dus niet geopereerd hoeft te worden.