Hier ligt sinds een klein uur de stroom eruit. Vervelend zeg... Hoop dat het snel verholpen is. Wij hebben geen gasaansluiting, koken en verwarming gaan dus ook op elektra... Ik kan dus niks. Eerst maar eens iets eten. Had 3 boterhammen gepland maar neem er maar 2... 3 is nog te veel van het goede
@Melanie, nee dit ker geen ideale zwangerschap gehad. Maar ja ik kan ook niet alles hebben he, zolang uk het maar goed doet. @Annemie, beterschap met je vriendje. @Zieken, hopelijk knappen jullie gauw op! Knuff @Butterfly, dank je voor je reactie meid. Ik denk idd dat het afwachten is. Omdat ik er vaak alleen voor sta was ik nieuwsgierig hoe het me zal afgaan maar dat zien we in april weer (want dan moet manlief weer weg voor 2 weken).
@Melanie: voel jij je al wat beter? Hier heeft de stroom er vanmiddag ook even vanaf gelegen. @wendy: leuk, ben benieuwd @beschuitje: wel lief van de kids dat ze je gemist hebben @butterfly: mooi menu vandaag, sportse vanavond welke les ga je doen? Ik heb het eten op staan en de kids zijn samen aan het bouwen met lego, wel leuk hoor dat ondanks ze groot leeftijdverschil hebben ze toch wel samen spelen. Hoop dat m'n vent een beetje op tijd is, hij is tegenwoordig weg van kwart over 6 in de ochtend tot 7uur in de avond, ben blij dat ik toch nog thuis zit, hoe had ik het allemaal moeten doen bedenk ik me nu!
@Wendy: Kun je morgen eens lekker uitrusten. @Emma: Lekker geshopt? Geslaagd voor de tafel? @Lovely: Mmmh, zo lekker kipshoarma, en niet eens heel erg ongezond. @MvE: Mooi menu. Je bent echt fanatiek aan het hardlopen, hoe vaak ga je in de week? @Melanie: Hoe is het nu meid? Jou avondmenu klinkt erg lekker! @Beschuitje: Wat een lieve kinders bij jou op school. Vanmiddag weer een beetje opgeknapt? @Butterfly: Mooi menuutje vandaag. Knap dat je het niet wegen kunt volhouden. @Hier: Leuke dag gehad op het werk. Zo eten koken en dan lekker op de bank. Voel me weer goed vandaag, minder moe en niet misselijk.
@ lovely: met mij gaat het inmiddels wel een stuk beter. Geen koorts en hoofpijn meer. Wel nog met vlagen misselijk. Ik ga morgen weer werken. Hier nog steeds geen stroom. Kan nog tot vanavond 20.00 uur gaan duren. Ik ben inmiddels naar mijn ouders gegaan. Het was zo koud bij ons binnen. Mams is nu voor de hele familie macaroni aan het koken. Mijn zus, zwager en nichtje wonen bij ons in de wijk en hebben dus ook geen stroom. Die eten dus ook mee. Eigenlijk wel gezellig...
Butterfly.. Lijkt me i.d. een heel geregel nu Maureen nog klein is. Als ze straks over gaat naar 2 slaapjes heb je iets meer vrijheid over dag met weg gaan! Wendy.. Geniet van je dagje thuis morgen! Ben benieuwd naar je youtube filmpje. melanie.. veel plezier bij je ouders! Femke.. Fijn dat het werk er weer op zit. Ik loop nu 3 keer per week hard. Vandaag in 30 minuten 4 km gelopen. Met tussendoor ook loop minuten ( loop in een schema) Maar de opbouw gaat goed! Kaatje.. Hallo! Lovely.. fijn dat de kids het samen goed kunnen vinden! Je man maakt lange dagen zeg.. poeh! ****** Hier een gezellige middag gehad.. esmee was mopperig toen ze uit bed kwam, ze was nog moe. Na het eten 2 electrische tandenborstels gekocht en 2 setjes opzetborstels.. Was bij 4 halen, 40% korting. Net nog een bounty icecream gehad. Moet ongi worden dus kon de drank niet weerstaan.
Hey meiden, Vandaag was een lange dag. Gelukkig wel goed gegaan qua calorieen, nog 1 flesje water naar binnen werken en dan zit het erop voor vandaag. Morgen lekker vrij, eindelijk!!! Heb nog steeds knallende koppijn, medicijnen schijnen dus niet echt zijn werk te doen. Misschien morgen maar even langs de dokter... Wil ook even naar het winkel centrum, daar opent een Vila winkel, waar een vriendin van mij gaat werken. Even kijken of ze wat leuks hebben. En ik wil even naar de stad om een zonnenbril te halen. Heel stom, maar mijn brillen zijn zelfs te groot geworden haha. Ga zo lekker gtst kijken en dan lekker in mijn boek verder lezen. Fijne avond!
Kimmetje, heb zelf ook veel last van hoofdpijn. Hoor er ook veel mensen over. Denk dat het oook door de kou komt
Heb na het eten lekker een uur Zumba gedaan. Zooo leuk, geniet er echt van! Het is net een feestje, gewoon lekker dansen. Ga even wat dingetjes doen. Heb ene leuk peuterboek liggen met allemaal sporten ,spelletjes en uitjes voor deze ukkies. Ga ik lekker even doorspitten, kom misschien nog op wat leuke ideeen voor Esmee. Slaap lekker alvast!!!!
@ Kim: Hoop niet dat jij ook ziek word. Bij mij begon het ook met hoofdpijn... Hier inmiddels weer stroom... EINDELIJK!!! na 7,5 uur! Vanavond dus bij mijn ouders macaroni gegeten. Schuiven we het eten van vandaag maar door naar morgen.
Hier zwaar balen, beschuiten man heeft weer eens gerookt !! Grr....hij was toch echt van plan te stoppen. Ik geef het op...
@Mel: Ojee, hoop het niet. Hoewel ik wat kilo's minder wel fijn zou vinden Nee, als ik ergens een hekel aan heb is het aan overgeven of misselijk zijn. Fijn dat je weer wat opgeknapt bent! Moeten echt snel een nieuwe date maken!
Mogge. Ferry kwam pas om 23.30 naar bed ( en maar miepen dat hij zo moe is ) dus kon vanochtend tig keer van zijn wekker genieten. Ging Levi ( die ziek wordt ) uit bed halen. zat er een mega spin naast zijn bed. Gatver. Snel Ferry geroepen met de stofzuiger Beschuitje, ik ken het. Na de slechte echo van Milou is Ferry ook af en toe weer gaan roken. Hij snapt zelf ook niet waarom hij het doet,maar hij stopt er ook niet mee. Maar komt vervolgens wel stinkend thuis. Bah
@Kim: Gewoon een slank hoofd gekregen, stoer! @Melanie: Fijn dat jullie weer stroom hebben. @Beschuitje: Balen dat beschuitenman gerookt heeft. Heeft hij al vaak geprobeerd te stoppen? @Kaatje: Ja, dan moet hij ook niet zeuren dat hij zo moe is. @Hier: Gisteravond vroeg naar bed gegaan. Had woorden met mannetje. Ging eigenlijk nergens om, maar heb dan zo last van mijn hormonen. Ik wordt zo snel boos. Baal ervan. Wel weer goedgemaakt gister gelukkig. Menuutje voor vandaag: O: Yoghurt met muesli T: BB met rookvlees L: 3 BB met rookvlees en brie T: Appel A: Groentesoep met balletjes en stokbrood T: ? Fijne dag allemaal!
zit nu in de auto. we zijn net aangereden door een oudere dame. Dane hadden we gelukkig net bij het kdv afgezet. lekker om zo je vrije dag te beginnen. auto in de prak...ggrr
Beschuitje.. Kan me je boosheid betreft het roken goed begrijpen. Zou het ook niet leuk vinden als Erwin weer zou roken. Vooral omdat ik dan zelf denk ik ook weer zou gaan roken. Waarom rookt hij dan? Femke.. Lekker menu heb je weer. Vervelend dat je zo'n last hebt van je hormonen. Ik was ook een draak tijdens de zwangerschap.. Erwin plaagt me er nog mee. Denk dat je mannetje het ook wel weet, maar leuk is natuurlijk anders! Butterfly., Gisteren dus nog even lekker gesport. Merk je er al wat van? Kim.. naar de dokter vandaag? Wendy.. Jeetje dat is mooi &%#%& :x ******* Weegschaal was lief! 71.3 Menu vandaag: O: yoghurt met muesli en koffie T: fruit L: 2 krentenbollen T: Fruit A: 1 broodje hamburger, sla met tomaat/komkommer, augurk zilverui en een kopje tomatensoep. ******* Straks lekker even met Esmee wandelen met de hondjes en beneden poetsen.. Esmee is nu een beschuitje met hagelslag aan het eten, je kunt je wel voorstellen hoe het er nu hier uitziet.
@MamavEsmee: Mijn lieftallige dokter is er alleen op dinsdag en vrijdag, ze is minder gaan werken want ze kon het anders niet meer aan. Tot nu toe is de hoofdpijn weg, dus misschien blijft ie wel weg Vanavond de foto's ophalen van mijn fotoshoot, ben heel benieuwd! Ze zou nog een foto mailen, maar is ziek geweest dus dat is er niet meer van gekomen. Wordt vervolgd
Kim.. spannend! Laat je wel even wat foto's zien? **** Hier inmiddels beneden alles schoon en de honden zijn uitgeweest. Esmee zit te kleien. Mijn moeder komt straks misschien nog even koffie drinken. Wacht tot 11.00 en anders gaan we nog even het dorp in.
Nou, hier is tie dan.... Graag jullie oordeel meiden. Alleen hou je oren dicht als ik hard ga want dan is het geluid jammer genoeg heel erg schel waardoor ik het eigenlijk zelfs lelijk vindt, maar weet dat het in het echt niet zo klinkt hoor. Tis ook maar het webcammetje van mijn laptop.. YouTube - Me singing Adele rolling in the deep