10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Kan me voorstellen dat je Ferry er graag bij zou willen hebben.

@Wendy: Ik vond het echt heel goed! Gelukkig dat er niemand gewond geraakt is, wel balen van de schade.

@Beschuitje: Mensen die verslaafd zijn verzinnen allerlei smoesjes, waarom zij niet ziek zullen worden. Moeilijk hoor!

@Hier: We hebben een tweede hands maxi cosi mura 4 gevonden op marktplaats. Ziet er op de foto’s nog helemaal perfect uit. We gaan het weekend ws even kijken of hij in het echt zo mooi is.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, zou hem idd wel even goed bekijken. Koop zelf veel via marktplaats maar vind maxi-cosi's toch wel dubbel om tweedehands te kopen omdat je nooit weet wat er mee gebeurd is.

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Ben heeel lang bezig geweest met de foto's. Zitten hele mooie bij, ook minder mooie haha (blijf kieskeurig). Maar dit is weer een stimulans om door te gaan met de kilo's! :D

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    En nog een! :D

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Manlief was een uur later thuis dan gepland.
    Drukke avond gehad, ben helemaal gaar.
    Esmee was in bad geweest, Maureen moest tijdens het badderen van Esmee poepen...... hield de luier niet dus het arme meisje zat er helemaal onder. Esmee in de pyjama, toen Maureen in bad gedaan. Esmee wilde helpen, dus die ook weer helemaal nat van het water.

Net lekker zelf gedouched.
    Nog wat augurkjes met ham gegeten en dat was de donderdag dus weer. Had van alles in de planning nog, maar wordt hem weer niet.
    Wilde nog even verder met foto's plakken, en wilde nog wat schrijven..... maar heb er gewoon weg de tijd niet voor.
    Zucht.... kom werkelijk nergens aan toe.

Nou meiden, lekker slapen allemaal!
    Ga zo mijn bed ook maar zoeken denk ik ;).
    Lijkt me niet verkeerd een lange nacht te pakken.

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    goedemorgen, op de èèn of andere manier kan ik me deze week niet beheersen om niet te wegen. Helaas stond ik vanmorgen nog op het zelfde gewicht ( oh nee niet liegen 1 ons eraf haha) ik baalde er eigenlijk toch wel wat van.
    Nu nog even flink door tot het weekeind wie weet krijg ik er toch nog een paar onsjes vanaf.
    Ik ga zo naar het werk, duim voor me dat het mee valt, want het stormt hier als een gek. Meestal niet zo'n goed teken voor het gedrag van de kids..

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    oh trouwens kimmetje, wat een mooi foto's !!!:D

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Even rustig wakker worden ( Levi slaapt nog ) Halve nacht wakker gelegen van de wind buiten ( ik dan )
    4 uurtjes werken en dan weekend !

Kimmetje, wauw super gaaf die foto's !

Butterfly, krijg het af en toe wel een beetje op mijn heupen hoor met die drukke verhalen van 2 kids.
    Gelukkig kan ik me nog even voorbereiden.
    En je komt nergens aan toe ? Je moet eens zien wat je op zo'n dag allemaal doet !

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Beschuitje: Dank je wel! Succes op je werk!

Hier al vroeg wakker. Paps moest alweer om 6 uur eruit, en het was maar goed dat ik daar wakker van werd, want ik was mijn wekker vergeten. Ben nog een uurtje blijven liggen, maar ben er toch maar uit gegaan.
    Zometeen weer werken, gelukkig geen koopavond!

Fijn weekend meiden!

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Mooi!

@Beschuitje: Dat worden drukke kinders vandaag!

@Kaatje: Heerlijk hé, dat het al bijna weekend is.

@Hier: Lekker geslapen to 4.54:$, toen moest ik plassen en heb eigenlijk niet meer geslapen. Voel me toch best fit, dus komt vast goed vandaag. Kort dagje vandaag en daarin ook 2 vergaderingen dus dan gaat de dag snel voorbij.
    Vanmiddag vast even de wekelijkse boodschappen doen en dan lekker weekend.

Menuutje voor vandaag:
    O: Yoghurt met muesli
    T: BB met rookvlees
    L: 3 BB met kipkerrie, rookvlees
    T: Appel
    A: Varkenshaasmedaillons met champignons, gebakken aardappels, sla en gekookte groente.

Ben benieuwd hoe de varkenshaas smaakt, eet hem normaal rosé, maar dat kan nu natuurlijk niet. Iets verder doorbakken dan maar.

Fijne dag allemaal!

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @Kim: mooie foto's! :D
    @beschuitje: soms is de weegschaal te verleidelijk hé :)
    @kaatje: werkse! Hopelijk kom je de dag een beetje door ondanks de slechte nacht.
    @femke: Hoe gaat het met je zwangerschap? Voel jij je verder goed? :)

Hier gisteren pas rond 12en gaan slapen, m'n vent had een avond dienst en dan ben ik toch wat onwennig met slapen.
    Vandaag een rustig dagje gepland, beetje in huis bezig en nog even naar de Hema meissie heeft ondergoed nodig en ik wil nog een grijze sjaal aangezien ik een leuke grijze tas heb gekocht laatst.
    Ik heb trouwens al enige tijd niet op de weegschaal gestaan, moet bekennen dat ik me ook niet echt aan de sonja heb gehouden...vandaag begin ik toch weer met volle moed aan week 1 want er moet toch echt nog minstens 5 kilo eraf van mezelf!

Mijn menu:
    O: cracker met halvajam, glas water, glas optimel
    T: eierkoek( vervang hem voor een stuk fruit) glas water
    L: 2 crackers eigenlijk met smeerkaas maar daar houd ik totaal niet van dus doe er rookvlees op, 20druiven, glas water
    T:vitalinea chocolade mouse, 2glazen water
    A:5 stukjes stokbrood,3 stokjes sate, 1 eetlepel satesaus, bakje rauwkost
    T:2 glazen water, 3 toastjes met filet americain

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kimmetje: Mooie foto's zeg!! Leuk truitje ook.

Beschuitje: Ik weeg ook iedere dag. Heel slecht, vooral ik nu de laatste 2 weken me niet aan het dieten kan houden...

Kaatje: Hier nu veel wind. Werkse!

Femke: Jij ook werkse. Lekker om klaar het weekend in te gaan hé.

Lovely: Ik kan me ook de laatste tijd heel slecht aan het dieten houden. Ik dacht dat ik motivatie had maar de dag erna was die weer foetsie...ppfff.

Hier: Voel me belabberd, ben verkouden. Net wel naar de fysio geweest. Gisteren chips gegeten en zelfgemaakte boterkoek. Heb ff teveel aan mijn hoofd om me streng aan dieten te houden terwijl ik het wel graag wil. Binnenkort maar eens ff mama tijd plannen....lekker naar de sauna, uit eten, bios ofzo....

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Kim: Gave foto’s zeg! :D

@ Butterfly: Drukke avond dus weer gehad gisteren… kan me voorstellen dat het heel vervelend is, dat je niet aan jezelf toekomt.

@ Beschuitje: ik zeg maar zo, beter eraf dan erbij! ;) Komt vast goed!

@ Femke: lekker menu vandaag zeg :D

@ Butterfly: Succes met je eerste dag Sonja weer!

@ Wendy: Oeh… zelfgemaakte boterkoek! HEERLIJK! Hoop dat je binnenkort de motivatie weer kan vinden om er helemaal voor te gaan! Komt vast goed.

Hier ook weer wakker. Heb lekker uitgeslapen, maar voel me weer hetzelfde als gisterenochtend… In de loop van de dag gaat het steeds beter maar als ik dan de volgende ochtend wakker word lijkt het weer terug bij af te zijn.

Hoop toch Zondag zeker wel beter te zijn (en mijn moeder trouwens ook, want die is ook nog steeds ziek). Ik ga dan namelijk samen met mijn moeder naar een bruidsmodeshow! Helemaal leuk! :D

Weegschaal blijft superlief. Ben er blij mee. Vanmorgen 92,1 kg. 8 ons lichter dan gisteren dus. Mijn laagste gewicht komt eindelijk weer enigszins in beeld.

Net ontbeten met 200 gram optimel yoghurt en 1 peer erdoor. Voor de rest zie ik wel wat de dag brengt.

Liefs

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemiddag meiden.

Vanmorgen lekker niets gedaan!
    Lekker op de bank gehangen. De meiden slapen, alleen gezogen en boodschappenbrief gemaakt voor vanavond, verder doe ik niets. Heb alleen de bedden verschoond dus wel met de was bezig ;).

@Kaatje, ik kom toe aan de kinderen en het huishouden. Zodra ik tijd voor mezelf wil plannen, dus om lekker even een uur te schrijven of te lezen, zijn de kinderen er weer die mij nodig hebben. Als ze om 21.00 eindelijk beide slapen, doe ik gewoon niets meer.
    Vanavond heb ik dan weer een avond voor mezelf.
    Nou, na het eten meteen boodschappen halen, van de C1000 door naar de sportschool om een uur Zumba te doen, dan naar huis, boodschappen opruimen, en tegen de tijd dat ik zit is het 20.30 uur. Dus geen fut meer om foto's te plakken, te schrijven of wat ook. Dat ik zo weinig tijd voor mezelf heb, echt alleen voor mezelf, vind ik soms wel heel vervelend. Mijn dagen gaan altijd maar door en door en door. En nu met werken erbij.... poeh!!! Kinderen houden je wel bezig. Heb zoveel hobby's waar ik veel meer mee zou willen doen, maar nu de kinderen zo klein zijn accepteer ik maar dat het niet lukt. En tijdens hun slaapjes vind ik mijn huishouden eerste prioriteit.

@Melanie, haha ja, valt me soms wel wat tegen. Als je een peuter hebt en een baby krijgt weet je gewoon dat het drukker wordt. Maaar ergens dacht ik toch wel wat meer tijd te hebben voor mezelf hahaha. Ik maak het mezelf te druk denk ik. Ik zou het echt anders moeten gaan plannen en dan tijdens hun slaapjes tijd voor mezelf pakken, maar ja. Met kinderen is alles zo moeilijk plannen.
    Als Maureen wat groter is wordt het wel beter, de meiden kunnen dan meer samen spelen. Dat zie ik wel als voordeel.
    Lekker uitzieken meis..... weegschaal wel lees ik hahaha!!!

Hier ook gewogen.
    Mijn banner klopt weer ;)!!!!
    Het afvallen gaat momenteel echt heeeeeel langzaam.
    Moet zeggen dat ik niet streng genoeg ben sinds ik weer werk.
    Ik doe wel mij best, maar het is voldoende om op gewicht te blijven.
    Maak keuzes, maar neem ook wel wat lekkers. Deze week dus ook echt wel lekkere dingen gehad, poffertjes, 2x een muffin, vergeet vaak weer water te drinken. Maaaar... ik zit ook wel lekker in mijn vel dus echt perse afvallen hoeft voor mij ook niet elke week. Maar het punt is.... zit nu weer op het laagste gewicht, maar het weekeinde ben ik bang toch weer teveel te eten en dan zit er weer wat aan. De weegschaal zakt maar niet verder dan het laagste gewicht. Ik zal er dus strenger voor moeten zijn.
    Dus toch maar proberen geen chocolade dit weekeinde te halen :p.
    Want dat is het hem vaak, kan me dan niet beheersen.

Ben altijd blij als het weer maandag is ;).

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zo.. kom ook even om het hoekje gluren.. Vanmorgen een vroege dienst gehad en daarna een pittig gesprek met de moeder van een client. Is het maar weer gedaan!;)

Daarna naar huis, broodjes gehaald, Esmee naar bed ( die is verkouden en niet helemaal lekker) en de hardloopkleren aan en ben er net weer van 3,7 km lopen in 27 minuten. 19 minuten hardgelopen en 8 minuten gewandeld.

Menu vandaag:

O: 2 boterhammen met pindakaas 1x.
    T: appel
    L: 1 pistolet met 2x filet en een beschuitje hageslag en klein kopje soep.
    T: yoghurt met wat muesli.
    A: friet met een snack.
    T: sinasappel en wat chipjes.

Melanie.. wel goed uitzieken hoor!

Butterfly.. Die tijd voor jezelf is zoo belangrijk he?! Ik vind werken ook tijd voor mezelf. En ga nu 3 x per week harldopen en daarna komt het huishouden en de boodschappen/was..

Wendy.. Rustig aan doen meid.. Wat voor liedje ben je nu aan het oefenen? Wil wel graag meer van je horen! :)

De rest krijgt een dikke kus *SMAK* :p

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even rustig zitten. Net boven en op zolder alles opgeruimd. Wilde eigenlijk nog stofzuigen maar heb pijn in mijn buik dus even een uurtje rustig zitten en dan Levi ophalen.
    Ben kwaad ! Ze hebben gister mijn oma beroofd. De bekende babbeltruc waarvan ze zelf al jaren roept dat ze daar nooit in zou trappen :(

Wendy, lekker boterkoek. Beterschap

Butterfly, misschien anders toch een keer de was ofzo een dag laten staan ( kan best ;) ) en iets ( bv foto's ) voor jezelf in plannen

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ach kaatje wat sneu voor je oma. Altijd die oude mensen die ze pakken hè? Is er veel geld weg of ook andere spullen?

hier terug van het werk. De kids waren binnen wel lief , maar tijdens het buitenspelen werden ze helemaal gek van de wind en de herrie ervan. Iedereen gillen, rennen en ruzie maken bah..nou ja nu lekker even geen kinderstemmen aan mijn hoofd. Ik ga zo even mijn kind is te dik terug kijken en daarna het eten maken voor vanavond. Andijvie stampot met een mager mini stukje rookworst. Lekker ! Daar is het weer nu wel voor hihi

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat ik gehoord heb "alleen" haar sieradenkistje vol gouden sieraden :( Gelukkig bewaarde ze haar geld ergens anders

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    ach wat zielig joh..allemaal dierbare spullen..

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Jeetje wat zielig voor je oma... Hoe kunnen ze?!

Net de foto's op de laptop een beetje opgeschoond. (Je moet iets doen als je in bed ligt he) Had een hoop plaatjes van trouwjurken, boeketten, taarten enz opgeslagen, en alle gewone foto's. Heb alle dubbele en lelijke verwijdert. Kwam dus ook foto's tegen van voor het afvallen. Mijn god, wat was ik DIK!!! Dat wil ik dus echt nooit meer! Bah!

Deel Deze Pagina