10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Time flies vandaag! Alweer half 5!

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    1 peer erdoor

T: niks

L: 2 meergranenboterhammen met;
    30 gram 20+ kaas
    20 gram ham
    1 beker optimel drink
    1 appel

T: De bedoeling was een plak ontbijkoek, maar die appel zit me nog steeds hoog!

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten)

Totaal van 960 kcal.

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Het gaat best goed, alleen ben ik soms nog heel moe. Succes met weer beginnen!

@Wendy: Moeilijk is dat soms om de motivatie voor het lijnen te houden hé. Jullie hebben het ook niet makkelijk dus dat helpt dan ook niet.

@Melanie: Balen dat je nog steeds niet fit bent. Hoop dat je zondag voldoende opgeknapt bent. Goede motivatie die oude foto’s kijken.

@Butterfly: Het is wel druk met 2 van die kleintjes, lastig dat je bijna geen tijd voor jezelf hebt.

@MvE: Lekker bezig met hardlopen!

@Kaatje: Wat erg voor je oma.

@Beschuitje: Kinders druk van de storm! Lekker andijviestamppot.

@Hier: Weekend!!! Ben alleen bekaf, wil van alles doen, maar zit bijna te slapen op de bank. Maar even een uurtje rustig aan doen en kijken of het opknapt. Wil de wekelijkse boodschappen nog wel even doen vandaag.

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Thanks voor alle complimenten! :D
    Mocht vandaag om 2 uur naar huis omdat er niks te doen was, en we stonden met 7 man, dus dat was een beetje teveel.
    Vanavond moet ik even bellen of de vakanties goedgekeurd zijn, dan kunnen we eindelijk gaan boeken!

Ga straks even met een vriendin naar carnavals winkels, heb gister een scheidsrechters jurkje gekocht, maar wil nog even verder neuzen ;)

Fijn weekend!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. net menu zeg! Hoe gaat het inmiddels? Moet hier ook nodig de computer een beetje opschonen. Ben wel benieuwd naar een before & after foto..:D

Kaatje.. Buikpijn, niets ernstigs hoop ik? Past je schoonmoeder op Levi? En wat sneu voor je Oma.:(

Kim.. Wat lekker, onverwachts eerder vrij! Scheidsrechter jurkje is wel leuk!:D

Emma.. Jij de carnavals outfit al binnen?

Femke.. lekker je rust pakken wanneer dat kan hoor! Zwanger zijn slokt energie.. En heb het hardloopvirus i.d. te pakken!:D

HVJ... Zetten de weeën inmiddels al door?

Lovely.. Kop op meid, je kunt het!!

beschuitje.. Geniet van je weekend meid.

Me hier een beetje erg :):):) laten gaan met eten.. Ben ongi geworden vanmiddag dus zat helemaal niet goed in mijn vel. Bah! Ben nu misselijk van het vele eten.. Hopenlijk weer genezen voor even.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedeavond meiden :)
    @melanie: hoop ook dat je zondag beter bent, zou zonde zijn om zoiets leuks te missen :D
    @butterfly: veel verleiding van lekkers op het werk?
    @mve: bevalt je goed hé het hardlopen, lijkt mij ook wel wat we wonen naast een groot park waar altijd mensen aan het hardlopen zijn.
    @kaatje: wat vreselijk voor je oma!
    @femke: fijn dat het goed gaat!

Hier vanmiddag mijn kledingkast uitgemest. Had ik een paar maanden terug ook al gedaan maar er kon nu nog meer weg. Wat doen jullie met oude kledij? Heb echt heel veel weggedaan, m'n kast is gewoon haast leeg!Dit motiveert me echt om echt door te zetten:D

Daarna ff naar de v&d had vorige week een mooie broek gekocht en heb er nog 1 gehaald in een maat kleiner die ik ook gewoon makkelijk aan kon! Heb er ook meteen een leuke blouse op gekocht, m'n man vond het helemaal geweldig!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mve, nee buikpijn van het te veel doen. Levi was op de peuterspeelzaal.
    ow jee je hebt je lekkere trek weer gehad dus. Mag best een keer !

Lovely, ik heb eigenlijk geen kleding dat echt te groot is aangezien alles te klein was en ik nooit echt ben gaan shoppen voor maatjes groter

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: En before en afterfoto van mij? Ff kijken of een recente afterfoto heb...

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Oke, heb wel iets gevonden. Is wel van een tijd geleden, maar komt wel overeen met hoe ik er nu uitzie...

Before: (inclusief dikke/chagrijnige kop)

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    After: (erg zomers)

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

@Wendy, mooie stem

@Kim, mooie foto's.

@Melanie, wat een verschil.

@Zieken, beterschap dames.

@MvE, nee zetten niet door helaas.

@Afvallen, hier ff geen zin in. Heb het al moeilijk genoeg met mijn dieet, lees nog wel mee maar ben meer op de achtergrond.

@Kaat, wat sneu van je oma. Hoe kunnen ze!

@Zwangeren, hopelijk gaat alles goed met jullie zwangerschap.

@Emma, wanneer hebben jullie een afspraak staan in het zh (febr toch)?

@All, *zwaai*

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net een nieuw bed besteld voor Levi.
    Hadden vorig jaar een kamer van mp af gehaald,maar achteraf toch wel een miskoop.
    Nu werden we 2 weken geleden verliefd op een bed, maar ja koste wel 300 euro dus niet gedaan. Liet hem van de week aan smoeder zien en nu heeft ze net geld overgemaakt zodat we dat bed voor Levi konden kopen. Lief !

Melanie, wauw wat een verschil ! Je ziet er goed uit

HVJ, hier alles goed. Met jou ook ?

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaat, rustig hier maar anderzijds ook zwaar de laatste loodjes he! Wat lief van je ma zeg. Welke bed gaat het worden?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zie nu idd dat je nog maar een paar weekjes moet. Heb je het idee dat hij/zij eerder gaat komen ?

Dit bed
    http://www.leenbakker.nl/Dbimages/Artikelen/boomut-bed-boris_500.jpg
    In het begin laten we het trappetje er af, en hopen we dat hij in de tent wil slapen. Vind hoog slapen nog wel eng.

En dan gaan we zelf kasten maken en schilderen in een beetje dezelfde tint als het bed

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaat, ik heb niet het gevoel dat ze eerder komt maar meer het gevoel dat het gerommel aanhoudt tot ik ingeleid ga worden.
    Leuke bed, stoer! Ik durf ook nog niet van bed te veranderen voor mijn dochter.

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Wat een verschil :$.. Haha.. je keek niet heel blij nee.:D

Hvj.. Ik vind je echt een bikkel, al kun je er verder natuurlijk ook niets aan doen.:(

Kaatje.. Mooi zeg! Zoiets willen we voor Esmee als ze een jaar of 6 is.. ( grote maten hoogslaper)..

Hier een dik uur liggen slapen op de bank! Was dood moe.:)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, dit is idd ook een 90x200 dus hij kan er wel tot zijn tienerjaren in. Hij heeft nooit een nieuw bed gehad. Altijd van marktplaats. En dat laatste bed is al 2x uit elkaar gevallen,dus dacht dan maar gelijk een bed voor op de groei.

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wow melanie wat een verschil!
    Kaatje: mooi bed!

Mijn mannen kijken samen een film op rtl 5 terwijl ik graag popstars wil zien :(

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Wat een gaaf bed zeg voor Levi! Stoer! Lief van oma, dat hij m van haar krijgt :D

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, heb idd geen keus. Je had het blijkbaar nodig dat uurtje slapen, lekker.

@Kaat, ze zeggen vaan goedkoop is duurkoop.

@Lovely, hmm mannen aan de macht. Misschien dat je het straks bij gemist kan zien. Gaat het alweer een beetje met je?

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland

Deel Deze Pagina