Goedemorgen meiden, Hier een lieve weegschaal! 6 ons eraf. Kom nu op 81.2, nog een ruime kilo te gaan en alles is er eindelijk af. Zit er wel weer helemaal in, ben nu weer 3 dagen actief bezig, en merk dat ik het nu niet meer zo moeilijk vind om vol te houden. Vanavond waarschijnlijk stappen, dus veel water drinken en swingen Fijn weekend meiden! Ik moet eerst nog werken....
@Melanie: Wat een verschil!! @HvJ: Logisch dat je geen zin hebt in afvallen, je bent hoogzwanger! @Kaatje: Leuk bed voor Levi. @Kim; Super, een lieve schaal! @Hier: Lekker geslapen, mannetje moest er wel 1 keer uit vannacht om te takelen. Hij ligt nu ook nog op bed. Ga zo boodschappen doen (gisteren te moe) en dan even naar Duitsland voor een paar boodschapjes. Dan vanmiddag even naar een babywinkel in de buurt, even rondsnuffelen Menuutje voor vandaag: O: Yoghurt met muesli T: ? L: Broodjes van de Duitse bakker T: ? A: ? Belt net de bloemist aan met een enorme bos bloemen van mijn werk, als felicitatie voor de zwangerschap! Superleuk, had ik niet verwacht!
Mve soms is het wel even lekker om flink te snoepen en te zondigen. Ik heb het idee dat jij altijd heel netjes eet dus dan mag dat best. Alle misselijkheid weer een beetje verdwenen inmiddels? HVJ ik snap echt dat jij nu niet meer de motivatie hebt om af te vallen, je bent hartstikke hoog zwanger joh logisch toch. Nu maar even gewoon fit blijven voor de bevalling dat is het belangrijkst. Mijn vriendin was gister uitgerekend dus ik zit ook een beetje in spanning op een telefoontje te wachten. Al kan dat nog wel even duren haha... Melanie wat een mooie foto's. Je kan het verschil echt heel goed zien. Super joh. Trots zijn op jezelf hoor. Kaatje een leuk bed voor de kleine en wat een lieve sma heb jij als ze dat zo voor je wil betalen. Lovely heerlijk hè als je kast steeds leger wordt. Kan je weer lekker nieuwe dingen kopen. Ik had helaas hetzelfde als Kaatje, kon bijna niets meer aan en nu gaat alles weer dicht . Zit nog wel strak sommige dingen maar we blijven vol goede moed verder gaan. Over een langere tijd dan moet ik gewoon ook nieuwe dingen kopen, daar kijk ik nu al naar uit. Oh ja en ik bewaar mijn kleding ook. Ik heb van de maten 42 tot 48 vanalles in huis haha...als ik echt wat verder ben met afvallen dan ga ik ook maar eens wat dingen weg doen. Ik doe ze meestal in de bak van het leger des heils trouwens. Femke wat super lief van je collega's dat je zo'n mooie bos krijgt !! Oh ja voor ik mijn lange verhaal afsluit..ik was vanmorgen 7 ons lichter, totaal nu 8,2 !!! Had van de week wel minder gefietst en een kaakjesvreetmiddag maar blijkbaar had ik dat even nodig haha....
Goedemorgen meiden, @ Femke: Jeetje wat een mooie bos! Leuk zeg, dat ze dat doen! Hier inmiddels weer beneden. Heb slecht geslapen... Meestal kan ik met storm goed slapen maar vannacht niet. Ach ja... heb van de weer voldoende geslapen dus kan het wel hebben. Weegschaal was WEER superlief! weer 7 ons eraf sinds gisteren. Sta nu op 91,4 kg. Nog 8 ons en dan ben ik 40 kg kwijt. Nog 1,2 kg en dan heb ik een gezond BMI en nog 1,9 kg en dan zit ik op mijn laagste gewicht! Motiveerd enorm om overal zo dichtbij te zitten Voel me vandaag een stuk beter. Ben nog een beetje wankel op de benen... maar ben na mijn ontbijt niet misselijk. Gaat dus de goede kant op. Zo even naar de prenatal om een kraamcadeau voor mijn zus te komen. Weet wat ze krijgt, dus kan maar vast in huis zijn. Verder niet zo veel op de planning! Liefs
Goedemorgen Femke, wat attent van het werk zeg ! Beschuitje, nu is ze ook helemaal gek op Levi hoor. En omdat de baby ons straks ook weer genoeg gaat kosten wilde ze dit graag voor Levi doen
Goeiemorgen meiden Al een paar dagen niet geweest, was niet zo lekker (keelpijn hoofpijn rugpijn) gelukkig heeft het niet doorgezet, ben alleen nog verkouden. @zieken, allemaal weer een beetje beter hier?? @wendy, mooie stem heb je hoor, moet je wat mee gaan doen! @kim, leuke foto's! En weer lekker aan het afvallen! @melanie, wat een verschil zeg! Je ziet er goed uit! Echt goed gedaan!! Al bijna 40 kilo kwijt! wouw! @kaatje, wat lief van je moeder, leuk een nieuw bed voor Levi. Hier bevalt het grote bed super goed! @femke, mooi bos zeg! Wat lief van je werk! @beschuitje, mooi hoor! Je bent al lekker afgevallen! Zo wat een storm nog steeds buiten, zo meteen even met zijn allen boodschappen doen, verder niet heel veel op de planning. Heb vorige week gesprek met mijn leidinggevende gehad en ga vanaf volgende week per dag 2 uur minder werken en krijg ook meer hulp erbij op de groep. Erg fijn allemaal, want heb af en toe erg last van me rug.
patriesja ook al niet lekker geweest dus? Het heerst enorm geloof ik. Wat is het hier stilletjes...of verveel ik me gewoon dat ik ieder half uur op zp kom koekoeloeren? Ik ga zo heerlijk even naar de kapper, vanmiddag komen er vrienden van ons.
Hoi meiden, even snel een bericht van mij! Hier alles rustig maar toch ook lekekr druk. Dennis is de hele week nog thuis geweest i.v.m. zijn oog. Vrijdag op controle geweest maar ziet er veel beter uit en de beschadiging is ook zo goed als weg.. Maandag gaat hij weer werken. Gisteren met een veiligheidsbril toch begonnen aan het laminaat in de babykamer. Nu alleen de plinten nog en dan is dat klaar... Ik straks de radiator even verven en mijn moeder komt het behang nog even recht afsnijden. Met mij alles rustig aan. Kleine is super actief en dat is een heerlijk gevoel. Dennis heeft het vandeweek ook van buitenaf gezien. je had dat (ene) ook van hem moeten zien. Een trotse papa... De nachten worden wat zwaarder hier. heb vaak bovenin mijn buik echt pijn dat ik niet kan slapen. Vrijdag bij de HA maar aangegeven maar en urine ingeleverd. Blijkt dat de waardes voor blaasontsteking veel hoger zijn dan normaal, maar daar heb ik dus geen last van. De huisarts geeft contact gezocht met de verloskundige (hij si 2 weken geleden geopereerd aan zijn rug dus vandaag even niet in de praktijk..) Gisteren gelijk bloed geprikt en urine is op kweek gezet zodat dinsdag de uitslagen binenn zijn tijdens de controle... afwachten dus maar! Ook mezelf eens lekker verwent, wilde heel graag een nieuw fototoestel voor die kleine straks dus tijdens mijn verjaardag alleen maar geld gekregen.. heerlijk. Vandeweek een nieuw toestel gekocht! helemaal happy. nou meiden die ziek zijn, beterschap meiden die aan het afvallen zijn, succes! meiden die zwanger zijn, genieten!! en iedereen een dikke knuf!!
Hier inmiddels weer terug thuis. Heb superleuke kleertjes gekocht voor de baby, een lichtblauw skinnyspijkerbroekje, een wit shirtje met allemaal kleine tektjes in felle kleuren en een lichtpaarse bolero erover, kei stoer! En een lief shirtje met "grote zus" voor de oudste dochter van mijn zus... ben benieuwd hoe lang het nog duurt... Net brood uit de vriezer gehaald. Zo even lunchen en daarna even met zn 2en in huis aan de gang. Is er door mijn ziek zijn de hele week nog niet van gekomen.
Mijn menu voor vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: niks L: 2 meergranenboterhammen met; 20 gram filet americain 1 appel T: 1 peer A: 250 gram aviko supercrunch ovenfriet 1 kroket 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry Totaal van 1115 kcal. Kan eventueel nog een plakje ontbijtkoek oid extra pakken... of zo meteen een beker optimel bij de lunch...
@Hier, gisteren pas om 5u in slaap kunnen vallen door de maagzuur waarna ik om 8u wakker ben gebeld door de postbode die zonodig een pakketje van de buren bij ons wilde afgeven omdat ze er niet zijn grrrrrr. Net deel 1 aan het huishouden gedaan, zometeen maar weer eens van mijn luie om verder te gaan en na een heerlijke douche op mijn gemak kunnen relaxen. @Kaatje, mooi! @Femke, mooie bos! Snuffel ze straks. @Beschuitje, ik hoop dat ik de kracht straks heb want begin me echt uitgeput te voelen. Spannend voor je vriendin! Lekker naar de kapper, wat gaat het worden? @Afgevallen dames, super ga zo door! @Mel, fijn dat je je beter voelt en zo dichtbij het gezonde zit. Volhouden nu he! @Patriesja, beterschap en fijn dat je hulp krijgt. @Annemie, fijn dat het lekker gaat bij jullie. Hopelijk dinsdag positieve uitslag. Succes verder met de babykamer en leuk een nieuwe fototoestel dat wordt straks aan de lopende band fotograferen. Jij ook geniet!
Wat is iedereen aan het kwakkelen met de gezondheid zeg! Wel goed voor de weegschaal.. Femke.. WOW wat een mooie bos bloemen.. Lief hoor! Melanie.. dat setje klinkt ontzettend leuk..Zal ze vast erg blij mee zijn. *** Hier vanmorgen nieuwe fietsen gekocht.. We zijn er erg blij mee. Ik kan die van mij volgende week al ophalen, die van Erwin duurt nog even. **** De weegschaal was ondanks ongi lief.. 72.1 ** O: 2 beschuitjes 1x jam en 1x hagelslag. T: flesje cola light. L: 1,5 pistoletje 1x filet en 1x ham/kaas en komkommer en een kopje melk. T: peer. A: biefstukje, gebakken aardappeltjes, worteltjes.
@ HVJ: Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. De laatste loodjes wegen het zwaarst meid. Ik hoop dat je snel je mooie meisje in je armen kan houden. @ MamavEsmee: Leuk, nieuwe fietsen... Welke heb je gekocht?
Leen Bakker belde vanochtend dat ze het bed op voorraad hadden, dus net gehaald. Gaan hem vanmiddag in elkaar zetten. Tijdelijk gaan de kasten van de babykamer naar Levi zijn kamer.( is de babykamer ook maar gelijk leeg ) en gaan dan op zoek naar nieuwe kasten voor hem. Daarna eten en boodschappen gedaan. Nu ff bek af. Beeb is wakker en voel ik af en toe schoppen. Patriesja, gaat hier ook goed komen denk.Levi gaf net al aan in de tent te willen slapen haha Annemie, gelukkig gaat het beter met zin oog. Bij Levi had ik ook rond de 30 weken veel pijn boven in mijn buik. Volgens de vk was het toen een combi van een kort bovenlijf ( Levi had daardoor minder ruimte ) en een gevoelige buik ( heb ook snel harde buiken etc ) hoop dat er niets raars uit je kweekjes komt mve, Leuk nieuwe fietsen !
Annemie..De kamer is dus zo goed als af? Leuk hoor.. kun je beginnen met aankleden. Kaatje.. veel plezier met de kamer veranderen, vind dat altijd erg leuk om te doen!
Ja he Al is Levi zijn kamer pas een jaar geleden gedaan Nou ja gaan 2 muren opnieuw behangen met een wat stoerder printje, en één muur ( met schattige diertjes ) wil ik nog even zo houden. Moet behalve een stoere kamer ook nog gewoon een kinderkamer blijven
@Mel, dat hoop ik ook. @MvE, leuk nieuwe fietsen nu alleen nog mooie weer! @Kaat, succes met kamer in elkaar zetten straks. @Hier, klaar met poetsen alles is aan kant. Heb ook ff een heerlijke douche genomen en nu relaxen!