10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beschuitje: 7 ons is prima!

@Melanie: Ook een lieve weegschaal!

@Patriesja: Jij ook beterschap. Fijn dat je wat minder kunt gaan werken.

@Annemie: Hoop dat het niets ernstigs is.

@HvJ: Fijn zo’n postbode.

@MvE: Heerlijk, nieuwe fietsen.

@Kaatje: Succes met het veranderen van Levi’s kamer.

@Hier: Bij 2 babywinkels gekeken, wel leuke dingen gezien, maar niets gekocht, we hebben nog zo lang de tijd.;) Verder ga ik niets meer doen vandaag, ben alweer bekaf...:(

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @beschuitje, heerlijk even naar de kapper, ik ga binnenkort ook maar weer eens.

@annemie, fijn dat het beter met je vriend gaat en hopelijk zijn de uitslagen goed.

@melanie, oh dat klinkt erg leuk! zo schattig altijd die kleine kleertjes!

@hvj, balen van de maagzuur, helpt er bij jou niks tegen?
    idd lekker even relaxen!

@mve, oh leuk zeg nieuwe fietsen! nu lekker lente weer :D

@kaatje, ook al zo lekker druk in jou buik hihi wij voelen de kleine nu ook van buitenaf. Het blijft bijzonder he!
    In zijn tent slapen hahaha ja kamperen is natuurlijk ook veel leuker ;)

@femke, leuk he in al die babywinkels neuzen :) het is idd wel minder dat je zo snel bekaf bent, hier is een dagje shoppen ook een stuk vermoeiender ;)

Zo hier ook alle boodschappen weer binnen, nog even langs mijn ouders geweest.
    Oh en super slecht allemaal lekkers gehaald :$ tja... kan het nu maar moeilijk weerstaan, maar ja dan gaan we na de bevalling maar weer afvallen he ;)
    En dat is ook weer een reden om hier gezellig te blijven kletsen :D

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Patriesja: Alles is vermoeiend! Terwijl ik vroeger altijd maar doorging...

@Hier: Net de Angelsound geprobeerd en bingo! Het hartje luid en duidelijk gehoord. Fijn gevoel.:)

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Patriesja, Gaviscon wil nog wel eens helpen of karnemelk maar verder niks.

@Femke, super dat je het hartje hebt gevonden!

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @femke, wat een uitvinding he die angelsound :)

@hvj, balen meis, hier ook af en toe last van maagzuur, maar een beker warme melk of vanille vla willen nog steeds wel helpen.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi zijn bed staat in elkaar. Kast en commode van de babykamer staan ook in zijn kamer.
    Ik ben nu lichamelijk echt helemaal op. Kan niet eens mijn been op tillen. Niet best.
    Straks nog even snel al zijn kleding etc in zijn kasten leggen. Hopen dat Levi gaat slapen en zelf plat zodat ik morgen iig weer een beetje kan bewegen

Patriesja, voel hem/haar nog niet van buiten. Wel van binnen maar nog niet super vaak. Komt ook door mijn gekantelde baarmoeder. Gaat volgens de vk vanaf nu meer rechttrekken en zal dan ook steeds meer beweging gaan voelen
    Trapt nu volgens mij tegen mijn maag aan ofzo want was de afgelopen 2 dagen opeens weer misselijk

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Drukke middag gehad. Jeetje dat klinkt niet best meid. Rustig aan doen hoor. Anders morgen de kleertjes maar ophangen.

Patriesja.. Fijn dat je zo kunt genieten van al het lekkere eten. Kom i.d. na de zwangerschap weer gezellig gezellig kletsen.:D

Femke.. Wat leuk dat je het hartje van de kleine hebt gehoord.:)

Melanie.. Zie foto.

Hier ipv biefstuk, filetlapjes gegeten, biefstuk hadden ze niet meer.:x

Voor vanavond lekkere witte chocolade met nootjes meegenomen.:D

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  9. MamavEsmee

Mooi kaatje.:)

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Mooie fiets hoor!

@ Kaatje: Mooi! :D Leuk zo die tent inderdaad!

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kaatje, ziet er leuk uit!

@mve, mooie fiets!

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Mooi

@MvE: Mooie fiets.

@Hier:Mannetje was bekaf, dus we lagen er gisteren om 22.00 uur in. Ik dus om 8.00 wakker, hij ligt nog in bed, heeft het blijkbaar nodig. Vandaag naar de Mura kijken (en hopelijk kopen) en dan door naar Limburg voor een babyborrel. Op zich wel zin in, alleen mijn sma zal er ook wel zijn en die heb ik al sinds Kerst niet meer gezien en ze heeft ook niets laten horen sinds het gesprek tussen haar en mannetje. Ik ben wel een beetje bang voor kut opmerkingen van haar kant. Maar als ze dat doet, kan ze ze net zo hard terug krijgen. We gaan ook niet van te voren naar haar toe ofzo, hebben we allebei geen zin in.

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Ben opgestaan met hoofdpijn, heb eerst maar een broodje en een kop koffie genomen om te zien of het helpt, anders maar medicijnen innemen.
    Wou vandaag eigenlijk naar plopsaland,maar man ligt nog op bed en eigenlijk wil ik ook het bed van m'n zoon in elkaar zetten.
    En vind het ook net wat te duur om een voor een halve dag heen te gaan, denk dan dat het beter is om op een zaterdag te gaan zodat de kids de dag erna kunnen uitrusten.

Mijn menu:
    O: 2bb met vruchtenhagelslag, kop koffie,glas water
    T: 2 glazen water,appel
    L:2cracottes met halvajam, opkikkertje
    T: plakje indische cake, 2 glazen water
    A: Linzensoep met een pistoletje
    T: 2 glazen water, kopje thee

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen allen, hier een lekker rustig ochtendje. Gisteravond bijna een hele zak japanse mix op. Is niet super slecht maar ook niet de bedoeling. Vandaag weer streng.
    Moet natuurlijk niet zo zijn dat ik weer aan kom. Weet je wat jammer is, niemand ziet het nog dat ik afgevallen ben...:(

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden!

Hier lekker uitgeslapen, was weer eens lang geleden. Heb alleen wel weer hoofdpijn haha.
    Lieve weegschaal! Volgens mij was ik gister 4 ons afgevallen ipv een kilo, en nu wel een kilo, dus gaat de goede kant op.
    Ben niet meer gaan stappen, was bekaf van mijn werkdag gister.
    Leidinggevenden van mijn afdeling waren er niet, we hadden 2 zieken, en moesten dus alles zelf zien op te lossen. Het was GIGA druk, dus dat zat ook al niet mee.
    Aan het eind van de dag bleek ook nog dat we een groot kas te kort hadden, en vond de shopmanager wel leuk om de volgende keer allemaal geld te lappen.
    Nou dikke neus, dat doet natuurlijk niemand! Ik ga geen geld neerleggen voor iets wat ik niet gedaan heb. Draai al 10 jaar kassa en weet echt wel hoe het moet, en zo dus meerderen met mij...

Maargoed, ze was zo boos, dat ze vanalles geroept heeft, waaronder dat er een jatbeer tussen zou zitten en dat we niet konden tellen. Ik wil wel dat ze haar excuses aanbied, anders doe ik helemaal geen kassa meer, en dan is het klaar.

Heel mijn avond was dus naar de haaien gister, dus ben lekker thuis gebleven. Toevallig kwam mijn oom nog op visite, dus dat was gezellig.
    Ga zometeen naar een vriendin toe, en blijf daar eten.

@Mel: Klinkt super leuk die kleertjes! En wat fijn dat er weer zoveel is :D
    @Kaatje: Super leuk bed!

De rest ben ik vergeten sorry...

16. MamavEsmee

femke.. heerlijk een nachtje bijtanken!

Lovely.. Zou ook niet voor een half dagje naar plopsaland gaan. Succes met opbouwen van het bed van D. Prima menuutje meid!

Kim.. Nou ja zeg! Ze hebben wel lef op het werk, gelukkig thuis wel een gezellige avond gehad! De weegschaal weer lief. Fijn!!

beschuitje.. Jammer dat niemand ziet dat je aan het lijnen bent. Kan me voorstellen dat een leuk compliment je motiveerd!

Rianne.. Gaat het nog goed?

We zijn vanmorgen naar Dolle pret geweest, Esmee vond het prachtig!

Zit nu in mijn sportkleding te wachten tot Esmee gaat slapen, ga ik even hardlopen. :D

Weegschaal ondanks Ongi lief. 72.0

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemiddag meiden

@femke, hopelijk verloopt de babyborrel rustig!

@lovely, succes met het in elkaar zetten van het bed.

@beschuitje, ja ach een keer moet kunnen toch, jammer dat nog niemand het ziet, maar dat zal vast snel komen!

@kim, balen van je avond gister, wel lekker weer afgevallen!

@mve, dolle pret, wat is dat? lekker weer even hardlopen, goed hoor!

Zo hier heerlijk lang uitgeslapen, heb nu geen pijn in me rug meer.
    Hele huis is ook weer aan kant!
    En de rest van de dag lekker een rustig dagje, we zien wel wat we nog gaan doen.

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE: Mooie fiets zeg!

Nee gaat niet goed ;) weekendje weg heeft me niet goed gedaan 1,2 erbij en de rest van vorige week niet op kunnen pakken nu probeer ik morgen er weer tegen aan te gaan!!

19. MamavEsmee

Patriesja.. Fijn dat het met je rug weer beter gaat.

www.dollepret.nl

Rianne.. goed dat je het weer oppakt!:)

Hardlopen ging goed. Het aantal minuten hardlopen achter elkaar wordt nu langer dus dat is even doorbijten. Maar wel stoer als je het haald.

Melanie.. Roland loopt toch ook?

Menu:

O: 2 beschuitjes, 1x kaas en 1x hagelslag en koffie
    T; koffie, koffiekoekje en een appel.
    L: kommetje yoghurt met muesli
    T: peer en 1 boterham met boerenmetworst.
    A: 3/4 hawai pizza en een kommetje rauwkostsalade.

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    :) hihi ik ga ook begeleiding krijg op de fitness school voor hoeveel weken weet ik niet maar waarschijnlijk worden er wel dingen aangepast met wat ik nu doen :) dus ben benieuwd! Zelf aan gegeven dat ik dit wel wou want ze zocht nog 2 mensen dus zei oh ik wil wel :D

Deel Deze Pagina