Fijne dagen meiden!!!! Hier druk, heb geen tijd uitgebreid te reageren. Vanmorgen even de boel schoongemaakt boven.... jaja kerst en dan nog aan de schoonmaak . Maar ben klaar hoor. Straks met Esmee koekjes bakken, ga de stoofpeertjes vast klaar maken, rollade braden. Vanmiddag gaan we lekker wandelen met z'n viertjes. Misschien naar het bos, anders hier het park in. Daarna chocomelk drinken en de koekjes eten . Vanavond lekker eten. Ons kerstmenu: Voorgerecht: pittige tomatensoep. Hoofdgerecht: filetrollade, gebakken aardappeltjes en stoofpeertjes. Nagerecht: belgische chocolaemousse met slagroom . Ontbeten met 2 beschuitjes met muisjes. Straks gewoon even fruit. Ga niet te gek doen verder. Vind het zonde me helemaar vol te vreten aan lekkers. Manlief en Esmee hebben croisantjes gegeten, wilde het niet hebben.
Butterfly, weer druk bezig Moppie, ja met Levi alles goed hoor. oor begint al een stuk minder paars/zwart te worden
Hier weer in het land der levenden. Film was heel leuk. En ook nog even genoten van een optreden van guus meeuwis Die trad op ter ere van de afsluiting van serious request hier in de stad. Na de film nog lekker wat gedronken en daarna naar huis. Lagen uiteindelijk rond 1 uur in bed. Vanmorgen lekker tot 10 uur uitgeslapen. Daarna gaan douchen en ontbijten. Nu net pas klaar. Zo de auto inladen (moeten stoelen ed meenemen) en dan eerst even naar het graf van Roland zijn moeder en dan door naar mijn zus waar we de hele dag met de hele familie (lees: 17 man) zullen zijn. Gezellig! Ik kon vanavond nog wel even kijken hier! Fijne 1e kerstdag meiden!
Leuk om te lezen dat iedereen kerst anders viert.. Sommigen met hun gezin en anderen met alle familie te samen. Als het maar gezellig is toch?! Vanmorgen heerlijk ontbeten met verse jus/grapefruitsap, broodjes uit de oven en lekker beleg. Voor Esmee lagen er 2 cadeautjes onder de kerstboom. Net naar mijn schoonouders geweest.. Daar een gezellige ochten gehad.. Mijn schoonmoeder had weer groots uitgepakt. Met allerlei soorten salades, koude hapjes, sausjes, verschillende soorten vlees/kip en 2 soorten zelfgemaakte pudding. Was echt heerlijk!! We zijn net pas thuis en Esmee ligt er net in. Hoop dat ze ook gezellig blijft bij mijn zusje vanmiddag.
mve, lekkere lunch dus. Hier was het ontbijt pas om 09.45, dus als lunch alleen ff een eierslaatje en een snijkoekje op. Vanavond eten we mexicaanse wraps
Hoi lieve meiden! Heerlijke kerstdagen met jullie geliefden gewenst! Ik zat vanmorgen met mijn lieve collega's al om 07.15 aan het kerstontbijt en rond 08.15 zijn we onze routes gaan rijden was erg gezellig! Net een kopje soep gegeten en zo komen mijn man zijn zusje en haar man gaan met zijn 4en een 5 gangen diner bereiden en eten Morgen ochtend naar mijn ouders en daar blijven we een hele dag we gaan 's middags gourmetten omdat mijn ma en ik 's avonds moeten werken (ik hoef maar van 19.10 tot 21.30 werken) Ga nog even een beetje opmaken en mijn haar doen en de kaarsjes aansteken misschien nog tot vanavond!
Kaatje.. jullie vieren kerst samen als gezin? Zustertje.. Fijn dat er rekening wordt gehouden met jullie werktijden. Was dat bij mijn kant van de familie ook maar zo.. *** Volgens mij is Esmee wel lekker gaan slapen.. Ga alvast wat stokbroodjes afbakken. Hoeft dat straks bij mijn zusje niet meer.
Vanacht is mijn zusje blijven slapen. die is hier nu nog. En die blijft vanavond eten samen met mijn schoonouders. Morgen "vieren" we het wel als gezin en eten dan gewoon pizza Hebben niet echt kerststemming hier. zien het meer als weekend ( beetje jammer dat alle winkels dicht zitten )
Kaatje.. Leuk dat je zusje er is en je schoonouders komen.. Vind het i.d. ook jammer dat er geen winkels open zijn. Vandaag niet zo maar voor morgen wel. Had wel zin om lekker te shoppen!
Hey meiden, Wat een rust hier vandaag. Iedereen een fijne 1e kerstdag tot nu toe? Wij zijn inmiddels weer thuis. Erg gezellige dag gehad, maar eigelijk veel te veel gegeten. Tis ook allemaal zo lekker... Morgen een groot deel van de dag thuis. 's Morgens komen mijn ouders even en 's middags komen vrienden van ons, waarmee we samen uit eten gaan. Gezellig! Vanavond lekker met zijn 2en, filmpje kijken ofzo... we zien wel
@Mel: Hier hetzelfde! Veel te veel gegeten! Heb wel je advies opgevolgd bij de Bengel met de chocolade mousse, oooooooh zo lekker!!! Veel plezier morgen!
Hier ook weer thuis, leuke dag gehad. Alleen net op de wc een beetje bruinverlies... Ik hoop dat het onschuldig maar maak me heel erg zorgen, zit te janken op de bank
@Femke, hier meerdere keren bruinverlies gehad in het begin. Bleek dat de placenta tegen de uitgang aan lag en dat kan bloedinkjes geven. Nu is hij omhoog getrokken en heb er ook geen last meer van. Maak je geen zorgen bij bruinverlies, dat kan vanalles zijn. @Kaatje, hier ook geen kerstgevoel.. Jammer. Vond kerst altijd zoooo gezellig! @Melanie, fijn dat het zo gezellig was! @Kimmetje, jij ook al veel gegeten haha. Hier, lekker wezen wokken met mijn schoonfamilie. Helaas zonder mijn dochter want die is nog steeds ziek. Ook hier teveel gegeten maar ja dat krijg je wel als je onbeperkt mag eten. Morgen brengen we mijn stiefzoon weer terug naar zijn moeder en verder een rustige dag. Lekker gourmetten samen en filmpjes kijken. tussendoor nog even mijn dochter ophalen.
Femke, bij Levi heb ik tot 9 weken last gehad van bruinverlies. Zolang je geen helder rood bloed verliest/krampen hebt is er ( vaak ) niets aan de hand
Goedemorgen dames, Kaatje & Pino: Thnx meiden voor de gerustellende woorden! Hier na die ene keer gisteren geen bruinverlies meer gezien, geen krampen, niets. Ik ga er dus vanuit dat het wel goed zit. Zit nu lekker aan een ontbijt van Kerst brood... Veel kcal, maar wel heel lekker. Wat we vandaag verder eten weet ik niet, want we gaan naar smoeder. Meestal krijgen we veel en redelijk vettig, maar de laatste jaren heeft ze ook altijd rauwkost ed, zal wel goed komen. Ben heel benieuwd hoe de reacties daar zijn, we gaan het nl m'n smoeder, oma, szus, zwager en de kids vertellen. Zal de dag vast een andere dimensie geven. Geniet allemaal van tweede Kerstdag!
Hee meid, inderdaad geen zorgen maken. Ik heb in het begin ook wat bruinverlies gehad. Zolang je geen helder rood of krampen hebt, is er niks aan de hand Kan ook te maken hebben met je stoelgang he... door lastigere stoelgang kan er een bloedvaatje kan springen, of door bijv. een keer niesen. Alles daarbinnen is beter doorbloed, en adertjes knappen veel sneller... Gelukkig heb je verder geen bruinverlies meer gehad!! @Hier: voel me opgeblazen, opgezwollen, houd ontzettend veel vocht vast. op aanraden van de ha/vk doe ik nu een fruitdagje. O: 2 appels en 4 mandarijnen Mijn zus komt straks en die neemt wat ander fruit mee ter afwisseling hahaha... peren, perssinaasappels, bessen, bramen, kiwi's, alles wat je je verder kan bedenken...
goedemorgen meiden en iedereen lekker aan het eten en gezellig doen wij hebben de fam dagen gehad nu vandaag lekker thuis met 3e ! ben erg slecht bezig mbt het lijnen maar goed ik mag het lekker ff van mezelf ! het is kerst fijne 2e kerstdag meiden !! geniet er lekker van