Wat een leuk kamertje annemie en vooral die LAMP helemaal geweldig. Waar heb je die op de kop getikt? Kaatje wat naar dat Levi niet lekker is en ook rot voor je dat bericht. Dan komt het toch weer even hard binnen he femke duizelig zijn lijkt me heel vervelend. Het gevoel van flauwvallen ook of niet? mve en butterfly druk druk druk druk? Nieuwe oudleden zijn altijd van harte welkom ! Succes ! Hier een heeeeeeeel drukke dag gehad. Niet eens pauze kunnen nemen bah daar heb ik zo'n hekel aan. Zo komt een vriendinnetje van mij eten ( kip kerrie met rijst) dus lekker even bij kletsen samen gezellig. Beschuitenman is niet thuis
Goedeavond meiden! Mandy: welkom! Kaatje: beterschap voor Levi. femke: inderdaad even mee naar de HA misschien ijzer tekort? mve en butterfly: werkse meiden Annemie: mooi kamertje Hier alles rustig, hele dag aan de poets geweest! Heb me aardig goed aan het menu gehouden, wel met moeite moet ongi worden dus een enorme drang om te snoepen
@Kaatje: Wat erg, moeilijk ook voor jou! Dikke knuff. @Annemie: Mooi! @Beschuitje: Ja, heb steeds het gevoel dat ik flauw ga vallen, heel naar. Gezellig gehad met je vriendin? @Lovely: Vond ik ook altijd zo moeilijk om niet te snoepen als ik ongi werd. @Hier: Cake in de oven staan Straciatella, ben benieuwd. Zostraks ook met mannetje gepraat over sma: Wat hem betreft is het klaar, hij dacht een aantal dingen te hebben uitgepraat en nu doet ze zo. Hij zegt: Ze heeft een keuze gemaakt en wat mij betreft kom ik er nooit meer. Daar moet ik dan wel even om slikken, maar ik zie ook niet hoe we hier uit gaan komen. Maar even laten betijen.
Femke wat vervelend dat je het gevoel hebt flauw te vallen. Hoop dat de huisarts iets meer kan zeggen of doen voor je. Wat een narigheid ook met je sma zeg. Ik begrijp je vriend/ man wel maar kan me ook voorstellen dat je ervan moet slikken. Juist in deze tijd wil je ook dat de opa's en oma's mee kunnen genieten van de voorpret. Hier was het heel gezellig, vriendin is net weg. Lekker gegeten. Heb het alleen vreselijk moeilijk. Ik zit weer opde de grens elke keer rond de 7 a 8 kilo heb ik een dip. Had me voorgenomen er nu niet aan mee te doen, maar ik heb alweer gezondigd vandaag. Weliswaar geen zwaar slechte dingen maar toch...baal er goed van bah...waarom kan ik niet volhouden? Ik ga zo lekker de douche in en dan boven heerlijk voor de buis. Fijne avond nog en tot morgen !
@mve en butterfly, werkse in de slaapdienst! Pittig hoor met kids! @femke, kan idd een lage bloeddruk zijn, heb ik ook altijd last van, gelukkig niet in de zwangerschap heel veel meer last van. Ik eet altijd wat drop, als ik duizelig ben. @annemie, mooie wieg!! Wij hebben ook een wieg voor de eerste tijd, erg handig en zooo schattig! @kaatje, ja ik ben er ook helemaal beduusd van, jeetje dat dat nu nog gebeurt he, daar hou je geen rekening meer mee, maar helaas weet jij er ook alles van...
Nee idd. De kans dat het rond dit termijn nog gebeurd is ook vrij klein. Dat het dan toch weer zo in een kring "dichtbij" gebeurd....
Hey meiden, @ Kaatje: Arme Levi, fijn dat hij zich in ieder geval niet ziek voelt. Beterschap in ieder geval! Gisteren dus TE veel gedaan. Rustig aan meid. Bah kan me voorstellen dat je nu weer met je hoofd een jaar geleden zit knuf meid! @ Kim: Met zijn 3en staan is niet veel in zon grote winkel. Ik geef je groot gelijk hoor wat betreft dat kassa draaien, laat ze het lekker uitzoeken als het zo moet! Graag of niet! @ MamavEsmee: Ben benieuwd of dat verstoorde zelfbeeld ooit nog goedkomt. In winkels neem ik ook nog steeds te grote kleding mee het hokje in, omdat wanneer ik mijn echte maat uit het rek pak, denk van Daar kan ik nooit in. Lekker Maltezers! Mmm! @ Butterfly: Jeetje wat een weekend. Ik word al moe als ik het lees hahaha! @ Mandy: Welkom terug meid. Succes met afvallen! En inderdaad, slank de zomer in!!! @ Femke: Jeetje, dat klinkt niet best die duizeligheid. Morgen de huisarts maar bellen inderdaad. Is je bloeddruk niet te laag? Wat een kloetsituatie met je schoonmoeder zeg. Als je elkaar al niet ligt, is het natuurlijk helemaal moeilijk! Moeilijke beslissing die je man maakt. Maar wel begrijpelijk. Voorlopig geen contact lijkt me in ieder geval een goed plan, maar dat moeten jullie natuurlijk zelf beslissen. Knuf meid! Was de cake lekker? @ Annemie: Leuk kamertje meid. En wat een schattig wiegje! @ Beschuitje: Kom op meid. Niet bij de pakken neerzitten! Je kunt het WEL! Geloof in jezelf meid. Morgen weer een nieuwe dag! Hier vandaag weer lekker gewerkt. Was wel weer fijn na een week ziek in bed. Het was alleen wel gigadruk. Niet echt bevorderlijk voor de hoofdpijn die ik nog steeds heb Ach ja gaat vast wel weer een keer over. Vandaag ook supergoed aan mijn menu kunnen houden. We hadden taart op het werk (jarige collega) Maar ik heb niet genomen had er niet eens moeite mee. Heb het idee dat die 5 maart jurken passen, nu zo in mijn hoofd hangt dat het een stukje makkelijker word. Goede motivatie! Nu nog hopen dat het ook effect heeft, en er nog wat kilos af zijn voor die tijd. Weegschaal was vanmorgen weer wat liever dan gisteren. Maar eigenlijk viel het een beetje tegen. Maar goed, er was toch weer 3 ons af. Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 peer L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain 2 mandarijnen T: niks A: 150 gram tagliatelle 150 gram sausmengsel (roomsaus/champignons/hamblokjes) T: 1 stroopwafel Totaal van ongeveer 1167 kcal. Zat nog erg laag na het avondeten, maar had extra laag ingepland omdat ik bang was dat ik vanmiddag voor de koekjes zou bezwijken maar dat is gelukkig niet gebeurd. Ach ja Nu mezelf vanavond maar getrakteerd op een stroopwafel. Hier de hele avond geen internet telefoon en tv gehad. Iets mis met het glasvezelnetwerk?! Fijn vorige week een dag geen stroom nu dit Liefs
@Beschuitje: Komt helemaal goed meid, je bent zo goed bezig met lijnen. Gewoon lekker die 10 kilo grens door en je zult zien: dan beginnen mensen te merken dat je afgevallen bent! @Melanie: Cake was lekker! Super dat je de taart afgeslagen hebt. @Hier: Mannetje is onverwacht werken, hij is een vrachtauto takelen. Zal wel laat thuis komen. Ga zo lekker naar bed en merk wel als hij thuis is. Slaap lekker allemaal!
@Werk: Ze heeft haar excuses aangeboden, achteraf bleek een vrij nieuwe collega iets verkeerd te hebben gedaan. Dus het is opgelost, maar goed. Vanmiddag lekkere salade gegeten, dus ben benieuwd wat de weegschaal morgen aan geeft. Heb wel ontzettende buikpijn, voel me opgeblazen en kan weer niet naar de wc... Morgen pas om half 1 beginnen, dus eerst lekker op mijn gemak badderen! Slaap lekker!
Goedemorgen, vandaag weer vol goede moed verder !! Duim mee dat het me nu weer lukt, vanavond ook weer fietsen hopen dat het werkt... Sterkte vandaag allemaal !
Goedemorgen dames, @Kim: Wel netjes dat ze haar excuses aangeboden heeft. En fijn dat de oorzaak bekend is. @Beschuitje: Vol goede moed blijven, dan komt het helemaal goed. @Hier: Beroerd geslapen vannacht. Ben nu ook weer heel erg duizelig, zonder dat ik iets doe, ga zo dus de huisarts maar eens bellen. Moet vandaag ook nog gaan auditten bij een warehouse van ons. Bel de kwaliteitsmanager daar wel dat het iets later wordt. Ken hem goed, dus dat scheelt. Menuutje voor vandaag: O: Yoghurt met muesli T: BB met kipfilet L: 3 BB met kip en kaas T: Appel en peer A: Wrap met kip, mais, champignons, ananas, paprika T: Plakje cake en een glas roosvicee laxo Fijne dag allemaal.
Goedemorgen, Helaas niet uit kunnen slapen, maar gelukkig wel een lieve weegschaal ondanks dat ik nog steeds niet naar de wc kan. Toch weer 3 ons eraf. Ga nu even lekker een warm bad nemen. Fijne dag allemaal!
Femke.. Wat jammer dat je mannetje klaar is met je smoeder, als snap ik het wel. Hier was de grens ook bijna bereikt. Soms snap je er toch geen fluit van hoe mensen denken.. Je wil toch het beste voor je kind? Ik zou Esmee nooit afvallen of in een negatief daglicht stellen. Gewoon omdat ik als moeder er onvoorwaardelijk voor haar ben & zo ontzettend veel van haar houd. Beschuitje.. Je bent zo goed bezig.. Doorzetten hoor! Gezellig dat je vriendinnetje kwam eten. Kaatje.. Bah, dat is geen leuk nieuws. Hoe is het nu met Levi? Lovely.. Hier ook erge snoep drang als ik ongi ben/moet worden.. Je zelf 1 dagje verwennen en daarna weer knallen! Zustertje.. Hoe is het met je meid? Annemie.. Mooi kamertje.. Kim.. Fijn dat het is opgeklaard op je werk. En 300 gram er af is mooi! Melanie.. Goed dat je de taart hebt kunnen weerstaan! Fijn dat je weer een doel voor ogen hebt. **** Hier een drukke dienst gedraaid. We hebben een nieuwe client wat de eerste dag dat hij het weekend bij ons was al meteen flink escaleerde. Ik mocht het gisteren rechtbreien en in gesprek met vorige begeleiders. Erg leuk maar ook heftig en druk.. Bleek dat de overdracht helemaal verkeerd was gegaan. Nu dus wel goed.! Was vanmorgen om 7.00 vrij dus kon Erwin aflossen. Meteen beneden en boven gesopt en de was gedaan. Kan ik morgenvroeg als Esmee naar de psz is even opzoek naar schoenen en een vest in het dorp. Straks komt een vriendinnetje koffie drinken.. Nu eerst de honden uitlaten.. Het is heerlijk weer dus gaan een grote ronden, hebben we de beweging ook weer gehad! Oja.. vanavond nog hardlopen.. Best een druk dagje.
Goedemorgen. Best goed geslapen. Werd om 08.30 wakker. Daarna toch even de angelsound erbij gepakt en kreeg gelukkig nog een mooi kloppend hartje te horen Melanie, netjes de taart weerstaan ! Vervelend die hoofdpijn Femke, afspraak geregelt bij de HA ? Kimmetje, hoezo niet kunnen slapen ? Mve, Levi is geloof ik alles weer goed mee. Hij had iig geen poepluier meer sinds gistermiddag dus diarree zal wel over zijn Wat ben je weer heerlijk actief Fijne dag
Kaatje.. Voelt je rug al iets beter na een het weekend? **** Lekker gewandeld, het weer is echt heerlijk.. Esmee kon lekker op haar fietsje mee. Heb eigenlijk al weer trek. Was om 6.00 al op. Denk dat ik even een banaantje eet en straks bij de koffie een klein koekje. Anders ga ik straks snaaien, geen zin in natuurlijk!
Ja gelukkig wel Gister rustig gehouden en vandaag ook alleen boodschappen op de planning. Moet nog even terug naar de zeeman.Had 2 weken geleden broeken gekocht voor Levi, kom ik er van de week achter dat er op één van die nog een beveiliging zit.