hoi meiden ik zag een mooi wiegje en super leuke lamp voorbij komen! verders zal ik niet op alles reageren dat red ik gewoon niet altijd. ikvolg geen dieet maar wil gewoon goed opletten met wat ik eet en ik wil weer gaan sporten. ik ben afgelopen donderdag geopereerd dus moet nog even wachten totdat ik kan gaan sporten. mijn ochtend is begonnen met een kom meusli met melk verders weet ik nog niet wat het gaat worden.
Zo boodschappen zijn in huis. Op het dorp zei Levi opeens dat hij moest plassen. Snel de zeeman in en daar mocht hij gelukkig even plassen.
Hey meiden, @ Kim: Fijn dat ze haar excuses aangeboden heeft. Balen dat je weer niet naar de wc kan maar wel mooi 3 ons eraf @ Beschuitje: Ik duim met je mee meid. Maar ik ben ervan overtuigd dat het je gaat lukken hoor @ Femke: Ben benieuwd wat de huisarts zegt. Fijn dat je je werk even kan uitstellen. @ Kaatje: Fijn dat de angelsound je gerust kon stellen kan me voorstellen dat dit nieuws er wel weer inhakt. Fijn dat Levi weer beter is. Hoe is het met jou? @ MamavEsmee: Kan me voorstellen dat je alweer honger had als je al zo vroeg op was. Slim om het zo in te vullen om snaaien te voorkomen! Hier ook weer uit mijn bed. Heerlijk uitgeslapen vandaag en de hoofdpijn lijkt wat minder te zijn. Weegschaal was weer superlief. 7 ons eraf sinds gisteren. En in totaal deze week dus 2,5 kg eraf. Weeg nu 91,1 kg. Mijn menu vandaag: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: niks L: 3 meergranenboterhammen met; 45 gram 20+ kaas en 30 gram ham 1 beker optimel drink T: 1 appel 2 mandarijnen A: 250 gram hutspot 1 sauslepel jus 80 gram runderrookworst 100 gram appelmoes Totaal van 1171 kcal. Ik ga maar eens was vouwen en strijken Liefs
Goedemiddag meiden! @femke: al bij de ha geweest? @mve: 1 dagje verwennen mag, maar ik kan me dan zo erg laten gaan dat ik de volgende dag weer spijt heb, maar denk dat ik straks wel ff een lekkere reep witte chocola haal . @kaatje: is Levi al helemaal zindelijk? @melanie: gelukkig is de hoofdpijn minder, mooi menu! Hier een drukke ochtend gehad, wezen kijken bij m'n zoon op schoolzwemmen, daarna langs de winkel voor kleine boodschap en thuis het huis gestofzogen. Nu ff niks, m'n meissie slaapt. Mijn menu: O: 250gram vruchtenkwark, kop koffie T: glas water L: 4 crackers 2x kaas,2x rookvlees. kop koffie T: 2 glazen water, appel A: 125gram aardappelen, gehaktbal, 225gram boontjes T: 2 glazen water, kop thee
Hey meiden, een snelle zwaai!!! Was 10.00 uur thuis, met de kinderen gespeeld en opgeruimd, schoongemaakt. Nu wachten op mijn mams, die past even op de kindenren tot manlief thuis is. Ik moet weer in de auto, naar het ziekenhuis. Weer naar de longarts. Het gaat nu met nieuwe medicatie goed, wil even kijken of de operatie uitgesteld kan worden . Zit er nu echt niet om te springen. Verder echt een nare dienst gehad. Er is tijdens mijn verlof van alles achter mijn rug om beslist. Zal vanavond verslag uitbrengen, want ben wel benieuwd hoe jullie erover denken en of misschien dus moeilijk zit te doen. Maar ik was gisteren witheet!!!! Vanavond plaats ik ook even foto's van de shoot, ze staan ook op mijn hyves, dus voor de nieuwschierige aagjes die niet kunnen wachten .... check my hyves. Wil vanavond ook wel sporten, maar ben al laat thuis uit het ziekenhuis en dan moet manlief weer alles alleen doen. En wil Maureen lekker in bad doen. Maar even een rustige avond. Hebben we al een week niet gehad, en dat drukke weekeinde..... ben echt op nu. Vanavond maar lekker in bad ofzow . Boekje erbij. Kom vanavond bijkletsen en reageren.
Melanie, hier alles goed. Na de boodschappen gegeten en Levi op bed gelegd. Daarna zelf ook even plat op de bank met een uitzending gemist. Nog 2 weekjes en dan heb ik weer een echo. Vind het toch wel weer spannend. Ook omdat ik me zo anders voel vergeleken met mijn vorige zwangerschappen en deze keer minder hard groei Netjes weer 2.5 kg er af ! Lovely, bijna. Hij heeft tijdens zijn slaapje nog wel een luier aan, want poepte voorheen steeds in zijn slaap,maar dat gaat hij nu ook steeds meer op de wc doen Plassen doet hij overdag wel altijd op de wc ( af en toe nog een ongelukje ) Butterfly, altijd krom als ze dingen achter je rug om beslissen. Succes bij de longarts. Zag foto's voorbij komen op hyves. Zitten erg leuke tussen !
Butterfly..Balen zeg! :x Melanie.. Je vrije dag nuttig besteedt? Lovely.. Witte is mijn favo! ***** Hier een drukke middag gehad, Esmee wou niet slapen dus haar maar optijd er uit gehaald en naar het dorp. Daar geslaagd voor een donderblauwe broek, een donkerblauw gehaakt vest en een een spijkerblouse. Ben er erg blij mee! Het pakketje van Wehkamp viel ontzettend tegen. stuur alles morgen weer terug. Verder nog tulpen en hyacinten gekocht.. Hier is het lente! We zitten nu achter thee en een appeltje.. straks Esmee alvast douchen en dan de sportkleding aan, eten en hardlopen. De rest van de avond horizontaal op de bank!
@Kim: Streefdoel komt in zicht of niet? @MvE: Zo denk ik er ook over, ik hou nu al zoveel van het kindje. En het is precies zo als mijn moeder er ook over denkt. Gezellig gehad met je vriendin? @Kaatje: Donderdag om 9.20. Fijn dat je het hartje weer gehoord hebt. @Melanie: Lijnen gaat super bij jou! Mooi menuutje voor vandaag. @Lovely: Nog niet, wel de vk gebeld, maar de assistente zei dat het erbij hoorde. Is misschien wel zo, maar heb er echt last van en ga dus wel naar de ha. @Butterfly: Drukke dag, ben benieuwd naar je werkverhaal. @Hier: Duizelig Hele dag last van gehad, had ook behoorlijke drukke dag met veel staan en lopen. Nu zo lekker eten en dan rustig op de bank, als ik me rustig hou gaat het beter.
@ MamavEsmee: balen dat het pakketje tegenviel. Zonde van de verzendkosten vind ik dat altijd... Hopen dat het H&M pakket wel leuk is. @ Femke: Had je de huisarts nog gebeld? Hier een rustige dag gehad. Was gedaan, stofzuiger erdoor, gekookt en verder wat telefoontjes gepleegd en afspraken gemaakt voor de bruiloft. Ik ga zaterdag over een week bruidsjurken passen bij een outlet hier in de buurt. Even kijken of dat iets is, want dat scheelt natuurlijk een hoop geld. Heb niet veel goede hoop, ben bang dat veel jurken te kort zullen zijn. Maar we zien wel... Heb zoiezo de afspraak op 5 maart bij een "gewone" bruidsmodezaak staan dus zal wel goed komen. Verder ook nog een afspraak gemaakt bij een trouw/feestlokatie, om eens te gaan kijken. Net nog even naar de winkel geweest. Kwam nog een spijkerrokje tegen voor 4,95! Alle maten, behalve de mijne natuurlijk. Maat 42 aan gehad. Te groot! Maat 38 te klein! Jammer... Lekker rustigaan dus. We eten hutspot vanavond, en als ik ergens GEEN zin in heb... bah! Maar goed dat hij al klaar staat en alleen maar opgewarmd hoeft te worden...
Kaatje..Dat is i.d. het nadeel. Maar goed, dat weet je van te voren. Melanie.. het is i.d. zonde van de verzendkosten, maar als ik naar de stad ga betaal ik parkeer geld, gaan we ergens wat drinken etc. Zo denk ik altijd maar. Zelfs in trouw jurken een outlet. Ivm je lengte heb je dan een speciale maat jurk nodig? Wow, pas je in maat 40? Ik had een broek die ik besteld had in maat 40 en hij zat ruim. Leuk is dat he?! Heeft de hutspot uiteindelijk gesmaakt? Femke.. Fijn dat je donderdag terecht kan.. Was wel gezellig met mijn vriendinnetje. Je komt niet echt tot een gesprek want de kids breken anders de boel af. Haar dochter is nogal een werfelwind zeg maar. We hebben een datumpje geprikt om een hapje te gaan eten! **** Hier na het eten wezen hardlopen, zit inmiddels gedouched en in pyama geinstaleerd op de bank.. Eventjes 261 calorietjes verbrand. Menu vandaag: O: kommetje yoghurt met muesli T: choco koekje L: 2 pistoletjes met filet en een beker karnemelk. T: mini zakje m&m's ( 100 calorieen) en een appel, thee en water. A: 2 aardappeltjes en vis met brocolli/tomaat en mozzarelle uit de oven. Was een kleine maaltijd ivm hardlopen, net een schaaltje yoghurt met 2 eetlepels muesli op. **** Rianne?????????
@ MamavEsmee: Over dat parkeergeld en wat drinken heb je wel gelijk, daar denk ik eigenlijk nooit over na hahaha... Ja, zelfs in trouwjurken een outlet. Denk daar niet te kunnen slagen vanwege de lengte. Je bent gewoon afhankelijk van wat ze hebben. Normaal word je jurk speciaal voor je besteld en gemaakt en kan de lengte dus ook aangepast worden. Mijn zus is 8 cm kleiner dan ik en toen zij trouwjurken ging passen waren de meeste jurken bij haar precies lang genoeg. Voor mij dus te kort. Maarja... dat is al wel weer 5 jaar geleden. We zien het wel! Kan altijd nog mijn jurk laten ontwerpen. Dan word ie zoiezo gewoon op maat gemaakt. En wat betreft die maat. Ik hang een beetje tussen 2 maten in. 40 en 42. Maar van dag rokje was 42 ECHT te groot! jammer!
Goedeavond! Butterfly: mooie foto's hoor!Had ze al zien voorbijkomen op hyves. kaatje: wat goed zeg van Levi, en ach een ongelukje mag voorkomen toch mve: wat jammer dat de kleding tegenviel femke: duizeligheid hoort er inderdaad wel bij, maar denk dat je toch beter het zekere voor het onzekere kan nemen, wie weet heb je ijzer tekort en dat is gewoon zo makkelijk op te lossen. melanie: leuk druk aan het voorbereiden voor de grote dag dus! Al een beetje een idee wat je voor jurk wil? Hier lekker buiten geweest met de kids, zon scheen zo lekker Nu liggen ze heerlijk te slapen. Manlief is nog niet thuis hij was gelukkig wel onderweg, had hem net gebeld want ik was chocola vergeten in de winkel. Dus ff gevraagd of ie witte chocola mee kon nemen maakte hij een bijdehand opmerking dat hij wel sudanees melk chocolade heeft...mannen ook!
@ Lovely: Ik weet niet precies wat voor jurk ik wil. Ik vind zo veel mooi. Moet dus echt gaan passen om te kijken wat me het mooiste staat. Leuke opmerking van je man
Wat een heerlijk weer vandaag ! Om blij van te worden ! Heb heel netjes gegeten, alleen nog niet gefietst vandaag. Ik ga mijn best doen om mezelf nog op te peppen maar ik beloof niets haha...ben erg moe. Ben ook nog bezig met de notulen van de vergadering blerg... Morgen hele dag cursus en ook nog eens teamvergadering..en dat op mijn vrije woensdagmiddag
Lovely.. mannen ook! Melanie.. alleen al rond kijken is leuk toch? Beschuitje.. Kom op meid, toch gaan fietsen! wat is nou een half uurtje.. Succes morgen.. balen dat het op je vrijemiddag valt. Heb ik ook altijd. Wel een leuke cursus? **** Net lekker gerelaxed.. Thee is op en nu tv..
Hallo allemaal! Ik wil hier graag komen meeschrijven en lezen! Vorige week heb ik besloten dat ik ga afvallen!! Ik wil er minimaal 10 kg af. Ik wil dit voor september (okay als ik eerlijk ben wil ik morgen al die 10 kg eraf hebben, maar dat kan niet!!). Gisteren ben ik heel dapper begonnen met het koolsoepdieet, maar dat is echt niks voor mij. Rond 3 uur knalde mijn hoofd uit elkaar van de hoofdpijn. Ik kies er nu voor om gezond te eten, en geen tussendoortjes meer te pakken. Ik loop 2 keer per dag een goede ronde met mijn hond en probeer 3 keer per week fanatiek mijn wii te misbruiken
Pluys, welkom en succes met afvallen. 10 kg voor september moet zeker te doen zijn. Ik was 12 kg kwijt in 5 maanden. Zou trouwens wel tussendoortjes blijven eten ( maar dan verantwoorde ) zodat je stofwisseling in gang blijft. De meeste meiden maken hier gebruik van een calorieteller ( www.caloriechecker.nl ), het is even uitzoeken hoeveel calorieën je nodig hebt voor je afvalt. De meeste hangen rond de 1200, bij mij ging het beter rond de 1000.
Pluys.. Welkom! Juist wel tussendoortjes pakken want die voorkomen dat je gaat snaaien omdat je trek hebt! Voorbeeldje: O: 2 broodjes met mager beleg zoals ham, 20+ kaas, appelstroop. Magere yoghurt met 3 eetlepels muesli of 2 crackers met mager beleg. T: 2 stuks fruit. L: 3 boterhammen met mager beleg of 2 boterhammen en een cup a soep. T: plakje ontbijtkoek of een rijstewafel met mager beleg. A: Maximaal 150 gram aardappels, rijst of pasta.. minimaal 200 gram groenten en maximaal 100 gram mager vlees of vis. T: schaaltje magere yoghurt.