Hee meiden, zo eindelijk terug van alle vergaderingen. Hele dag bezig geweest, ben kapot kan niet meer denken haha... Hier een goede lijndag gehad. Nu straks nog fietsen. Kaatje geen idee van die baby olie balen joh. Butterfly echt vervelend hoe mensen met elkaar om kunnen gaan hè op het werk. Ik weet er helaas ook alles van. Nieuwe leden WELKOM ! Nou ik ga nog even snel dr vandoor, moet nog wat dingen doen voor het werk. Blerggggg
@Lovely: Naar die vriendin geweest? @Wendy: Beterschap en balen van de auto. @Buttefly: Het schort fud behoorlijk aan communicatie binnen jullie team. Misschien dat jullie vaker moeten overleggen? Misschien is het idd wel goed om een tijdje op een andere locatie te werken. Ook om het plezier in je werk terug te krijgen, want met tegenzin naar je werk is natuurlijk ook waardeloos. @MvE: Druk dagje gehad. Ik ga ook altijd liever mee met boodschappen doen. Mannetje kom thuis met precies hetgeen je opgeschreven hebt... @Beschuitje: werk ze nog vandaag. @Hier: Nog steeds heel erg duizelig. Heb mijn moeder afgebeld, nu komt ze hier koken! Een uurtje geslapen vanmiddag, maar dat hielp niet.
Butterfly: Jeetje meid, er is dus aardig wat gaande bij jou op je werk... MvE: Ook al niet lekker? Het heerst ook zo. Ik zit vanaf het weekend al met die holteontzteking en was al niet lekker maar ben maandag toch nog gaan werken. Had ik nooit moeten doen...ze houden dan echt geen rekening met je, waardoor ik mezelf voorbij ben gegaan en dus kotstend daar op de wc lag.... Beschuitje: Jij bent lekker bezig met lijnen en bewegen zie ik. Femke: Nog steeds duizelingen? Dat is toch niet goed hoor zo lang al. Hebben ze al onderzoeken gedaan? Hier: Ondanks ziek zijn en weinig eten is er maar 3 ons af. Vorige keer toen ik ziek was, was het 1,8 kilo in een dag. Ach ja, misschien gaat het van de week dan ineens snel ofzo. Heb wel de dokter gebeld en heb morgen om 9.10 uur een afspraak. Net weer bloed/groen bij snuiven met zout water. En ik blijf die druk achter mijn gezicht houden. Verder voel ik me gelukkig niet zo grieperig meer dus gaat het alweer de goede kant op. Auto: Ook al is hij total loss verklaard, laten we de auto nog wel keuren en hopen we er nog wel even mee te kunnen rijden. De schade is alleen deur en wielkap, dus we kunnen er wel mee rijden. We proberen voor de zomer een andere auto te zoeken. Maar nu wil ik wel eens een goede dus zullen we toch moeten kijken voor een financiering ofzo. Ik heb ook gelezen over zo'n 50-50 deal (de helft betalen en over 2 jaar zonder rente de andere helft). Dus mocht iemand iets weten over een goede deal??......we willen nu een Opel Vectra met bouwjaar vanaf 2005 en prijs rond 8.000 euro....
Femke.. Wat vervelend dat je zo'n last hebt.. Lief dat je mams bij jou komt koken! Betreft boodschappen i.d. precies wat op het lijstje staat. Heb nu extra brocolli, voorraad potgroente etc. Scheelde te veel. Beschuitje.. Gelukkig de dag goed doorgekomen.. **** Hier het eten op en alles glad. Ben helemaal niet lekker te pas.
Hey. De adapter van de laptop is doorgebrand.. nr 4 naar de knoppen> Wordt je toch gek van. Ga straks het bedrijf mailen. GElukkig hebben nog we nog de pc ( wel een stuk minder makkelijk en ben helaas weer al mijn favorieten kwijt ) Stond thuis een pakket voor me klaar. Heb een babygym gewonnen. Erg leuk ! Deze maar dan de blauwe versie. http://i51.tinypic.com/24l8m4h.jpg Verder groei ik nu opeens toch wel aardig door. Groei wel rond ipv naar voren dus heb alweer mooie kwabben aan de zijkant. Kleine lag vandaag denk te stuiteren op mijn maag want werd me vanmiddag een partij misselijk Wendy, hoop dat je je snel weer beter voelt Ga idd maar even googlen op babyolie vlekken
@Wendy: Morgen naar de dokter., ben benieuwd wat die zegt. Vervelend van je bijholte ontsteking, verstandig om naar de dokter te gaan, moet je niet te lang mee doorlopen. Wat betreft auto: Op veel sites van merken staan wel dingen over dat soort deals, maar of zo ook gelden voor tweede hands autos weet ik niet. @MvE: Ik heb een heel lieve moeder, ze heeft meteen de was aangezet en allemaal dingetjes opgeruimd en zo. Jij beterschap, lekker bankhangen vanavond. @Kaatje: Leuk die babygym. Jammer dat je rond groeit, maar kan dan niet nog bijtrekken? (Ik heb er echt verstand van ) @Hier: Mijn moeder heeft lekker gekookt, gebakken aardappels met kipfilet en witlofsla. Heerlijk. Voel me helemaal daas in mn hoofd, lukte me niet eens om koffie te zetten, ben blij dat ik morgen naar de ha ga.
Kaatje wat gaaf dat je die baby gym gewonnen hebt !! Altijd leuk ,was dat met een prijsvraag of zo? Show nog eens even die dikke buik van je dan Wendy ik ben nu wel goed bezig inderdaad. Vanmorgen was ik een halve kilo zwaarder, daar baalde ik sterk van. Toch vanwege het beetje zondigen en iets minder fietsen. Heb nu net 350 cal verbrand op de fiets. Ben weer trots op mezelf. Wendy beterschap. Het klinkt echt of je een kuurtje nodig hebt. Snuit voorzichtig want anders kan je de boel beschadigen hoor. Zeker als het bloed. Femke wat naar joh dat je nog zo duizelig bent. Ik had een vriendin die alle 9 maanden zwaar beroerd bleef. Zelfs in het ziekenhuis kwam omdat ze bleef spugen enzo. Ik hoop dat dit je bespaard blijft, want wat een ellende is dat. Butterfly wat een onwijs leuke foto's van je kleintjes trouwens ( dat vergat ik net helemaal te zeggen)
Hey meiden. Esmee vanmiddag flinke verhoging, ze heeft tot papa thuis kwam bij me gelegen. Ondertussen wel een dik uur gebeld met mijn werk. Nu met de collega's in spe.... was fijn dit te hebben besproken en mijn gevoelens hierover te kunnen uiten. Bespreek dit soort dingen liever persoonlijk, maar helaas zie ik een van de collega's bijna nooit. Waar het mis is gegaan is nu helder. De beslissingen zijn voor het hele team genomen. Niemand heeft een eigen keuze kunnen maken. ( vind dit echt niet kunnen ) vorige leidinggevende had met het team afgesproken dat ze in gesprek zou gaan met mij om uit te leggen waarom dit zo is besloten. Zou ze doen voor ik weer zou werken. Dit is niet gebeurd :x. Heel jammer. Was ik op de hoogte, en had ik uitleg gehad waarom het zo is besloten had ik het kunnen accepteren. Al vind ik dan nog niet dat je zo met de clienten en het personeel om gaat. Het hele team loopt tegen dezelfde dingen aan . Morgen maar eens een goed gesprek....!! Heb er hoofdpijn van. Sporten is niets meer geworden. Esmee ziek, dus vroeg koken lukte niet. Wilde dus later sporten, bedenkt harrold ineens dat hij een afspraak had en is vertrokken. Was wel even pissig. Ben de hele dag al binnen en bezig met het huis en de kinderen. Had dat uurtje sporten na alle ellende echt even nodig. Maar nee, leek hem niet te boeien. En ik zit al niet zo mega happy in mijn vel door alles van deze week. Dus ja, dan kunnen vrouwen soms lekker boos zijn .
Femke, ja wel hoor. Bij Levi wisselde ik ook af van rond naar voren en terug Beschuitje ja op de site van jonge gezinnen. Deze foto is van afgelopen vrijdag maar heb geloof ik een groeispurtje gemaakt. Baarmoeder is iig meer naar voren gekomen http://plurkvankoert.toddler.nl/img/babysites/16043/photos/medium/cebd27d55fbb53f53a9c2eaebc140c9b.jpg Butterfly, nou ja dit kan je allemaal toch niet achter de rug van je personeel om doen ? Erg raar hoor haar manier van werken
@Beschuitje: Zo'n vaart zal het nog wel niet lopen denk ik. Verwacht dat m'n bloeddruk gemeten word en dat ik moet gaan prikken voor m'n hb. @Butterfly: Vind het echt heel slecht van je oude leidinggevende dat ze je niet op de hoogte gebracht heeft van de wijzigingen en reden daarvoor. Zo ga je niet met professionals om. Balen dat Harrold je dan ook nog op de bank laat zitten, sporten kan dan zo helpen om je hoofd leeg te maken! @Kaatje: Wow, wat een mooi buikje heb jij! Ik heb nog niets, ben ook een stuk dikker, dus duurt nog wel even voor ik iets kan zien. Voel de baarmoeder wel, net boven m'n schaambot, als een balletje.
haha nou zo mooi is hij niet als je er die kleding niet overheen ziet hoor haha. Tot vorige week zakte alles in als een drilpudding als ik die broek uit trok. Merk nu mijn baarmoeder terug kanteld mijn buik ook meer naar voren blijft staan
Hey meiden, @ Butterfly: Ik vind dat je groot gelijk hebt dat je boos bent. Vind dit ook echt niet kunnen. Ik zou het er ook echt niet bij laten zitten! En wat een superschattige fotos had ze stiekem al op je hyves gezien Beterschap voor esmee! @ Annemie: Fijn dat bloed en urine goed waren. Ah ziva zonde eruit getrokken Terugzetten is een stuk minder leuk! Arm kind! @ Kim: Grappig die shoot op het werk, hoe was het? En voor welk blad? @ Femke: Als het werken niet gaat, gaat het niet meid. Jij moet nu aan jezelf en die kleine denken! @ Wendy: Bah klinkt niet fijn! Beterschap! @ MamavEsmee: Hoop dat de griep je bespaard blijft! @ Kaatje: Leuk die babygym! En je groeit rond, dat betekend een meisje Hier net thuis van een drukke, vermoeiende, lange dag op het werk. Heb overgewerkt Een collega en ik hadden plannen om de inhoud van 2 kasten te verwisselen, achter de balie. Maar hier ging toch meer tijd en werk inzitten als gepland. 3 uur overgewerkt en nog lang niet klaar. Voor het oog wel, maar in de computer moeten nog allerlei dingen aangepast worden. Al met al een beetje erg onderschat dus. Vandaag op zich een goede dag gehad alleen door het overwerken dus geen fatsoenlijk avondeten. We zijn een frietje gaan halen. Daarna wel hard gewerkt en met van alles lopen sjouwen en poetsen dus hoop dat dat een beetje compenseert. Nu languit op de bank ben op! Weegschaal was niet lief vanmorgen. 5 ons zwaarder dan gisteren en waarvan??? Geen idee! Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 appel L: 2 krentenbollen 2 mandarijnen 1 plakje ontbijtkoek minder suiker T: niks A: 1 frietjes speciaal 1 viandel Geen zin om de kcal te berekenen, maar kom vast te hoog uit door de friet. We zullen zien wat de weegschaal ervan vind Liefs
haha dat zeiden ze bij Levi ook. werd toch echt een jongen. Ja vind die babygym echt super. zag net dat hij nieuw 65! euro kost. Het is deze versie http://thumbnail.image.rakuten.co.jp/@0_mall/moc-kinoomocha/cabinet/heimess/hm8960.jpg
Butterfly.. fijn dat het 1 en ander is uitgesproken en balen dat Harrold weg ging terwijl jij het juist even nodig had! Beterschap voor Esmee Kaatje.. mooi bolletje heb je al. Slank ben je ook.. mooi hoor! Femke.. Je mag je in je handjes knijpen met zo'n mama. Melanie.. Lekker aan het werk geweest, ach dat frietje wordt je vast vergeven! ***** Hier na het eten met een pcm op de bank gekropen.. 1,5 uur geslapen. Heb mijn kop vol zitten en het bonkt in mijn hoofd. Hopenlijk voel ik me morgen iets beter, anders gaat het een lange dag worden morgen ben ik bang. Zit nu achter een schaaltje japanse mix.. lekker.
Butterfly: Ik zag Beschuitje iets zeggen over je foto's dus heb ff snel teruggekeken. Zeker hele leuke foto's. Wat een prachtige meiden! Kaatje: Wat leuk die babygym. Dane was er helemaal weg van. En je hebt een mooi bescheiden buikje! Wel hoog of niet. Heb ff teruggekeken naar mijn buikfoto's en ik had met 14 weken al een aardig buikje. Wel altijd heel rond, laag en naar voren. kreeg altijd heel mooie complimenten over de vorm van mijn buik toen.....aaaahhhhh heerlijk, take's me back hihi!! Misschien maak ik het nog eens een keer mee.... Femke: Ben benieuwd wat je ha zegt. Melanie: Poeh 3 uur overwerken. Gelukkig gebeurt dat bij mij nooit...
@Melanie: Je menu ziet er verder wel heel netjes uit, dus het valt vast mee. @MvE: Ik ben heel blij met mijn moeder! Ze kan ook heel goed met mannetje, dus dat is ook heel fijn. Ze is zo blij dat ze oma wordt en wil ons met vanalles helpen. Jij beterschap, hoop voor je dat je geen griep krijgt, maar het heerst wel.
Thanx Ben idd mooi slank geworden he, al is daar nu weinig van te zien rondom mijn middel Dit was mijn buik bij Levi met 16 weken. zat toen nog een stuk strakker in mijn velletje haha http://babyvankoert.toddler.nl/img/babysites/7383/photos/medium/5d7c39329aa8e8ec4a6863f40236b38a.jpg
Kaatje: Dat is wel een verschil met Levi zeg. Normaal zeggen ze dat je bij een 2e toch juist sneller een buik krijgt. Bij jou dan andersom hihihi. Heb ff een foto teruggezocht. Dit was ik met 14 weken en 3 dagen....oooohhh is alweer zo'n tijd geleden. Bekijk bijlage 128651
Wat een mooie foto kaatje van je buik. Ook de andere buikies haha Ik hoop maar dat ik ook snel eens een dikke buik krijg en dan niet van het vele eten
Goedeavond meiden! mve: Oeh leuk enkellaarsjes! Ben je geslaagd? femke: nee ben niet meer geweest, ben uiteindelijk op de bank belandt met wat tijdschriften , wat lief dat je moeder is komen helpen.Morgen ga je naar de ha toch? Wendy: beterschap kaatje: mooi buikje! En leuke babygym butterfly: knuffel voor jou! Hier vanmiddag lekker op de bank gelegen met wat tijdschriften , daarna kids gehaald en een berg pannekoeken gebakken. M'n schoonbroer kwam eten en die kan me toch veel op! Heb dus met liefde meer dan een uur pannekoeken staan bakken..m'n man zegt dat ik hem teveel verwen, maar ik voel me enorm verantwoordelijk voor die jongen volgens mij zijn het gewoon haast moedergevoelens echt zo vreemd. Hij heeft nog heerlijk met de kids gespeeld! Die waren echt door dolle heen! Ohh schaam me enorm, ik heb gisteren een reep witte chocolade op gegeten, en vandaag gewoon weer een halve! Nu durf ik me de komende tijd helemaal niet meer te wegen! En heb al heel lang niet meer op de weegschaal gestaan..kan iemand me voor morgen een schop onder de kont geven? Moet echt weer streng zijn!