Wendy, mooi buikje ! Bij Milou groeide ik ook veel harder als bij Levi. Dit was met 16 weken ( achteraf leefde ze toen dus niet meer ) http://94.100.115.144/799550001-799600000/799559301-799559400/799559338_5_4FEw.jpeg Maar goed toen was ik ook wel 10 kg zwaarder als nu. Let nu ook meer op wat ik eet etc. ( al snoep ik er af en toe ook op los hoor haha ) Ik duik mijn bedje in. truste
Kaatje: Wow, wel een mooie ronde buik. Ik wist niet dat je toen al zo'n buik had. Vindt je het nu niet moeilijk meer om naar dit soort foto's te kijken?
Nee eigenlijk niet. Ben vooral heel dankbaar dat ik haar even bij me heb mogen dragen. Haar heb mogen voelen etc. Heb ze even aan elkaar geplakt http://94.100.114.35/1230750001-1230800000/1230756201-1230756300/1230756222_5_l18S.jpeg
Dat is inderdaad een hele mooie gedachte! Wat leuk die foto's achter elkaar. Echt allemaal verschillend.
Jeetje kaatje je kan echt zien dat je veel bent afgevallen ! Goedemorgen trouwens. Ik ga lekker werken ahum..donderdag is niet mijn dag... Ik ga er het beste van maken haha Succes allemaal en tot vanavond
Goedemorgen.Levi ligt nog lekker te slapen dus dacht even rustig bij lezen voor mij. is alleen niets om bij te lezen haha Ja he. Bij Levi was ik even zwaar als nu maar wel dikker door hormoon behandelingen ( wel strakker in mijn vel ) Bij Milou was ik 10 kg zwaarder en nu dan toch wel heel slank
@Kaatje: WOW, je ziet er echt heel goed uit! @Mel: De fotoshoot was voor een of ander jeansblad (Ik ken het niet), maar uiteindelijk hebben ze alleen bij de heren foto's genomen en van ons niet haha. Hier helemaal blij!! De weegschaal gaf 80.6 aan, terwijl ik nog steeds niet naar de wc kan. Dus nog maar 2 ons te gaan en ik zit weer op mijn laagste gewicht. Snap er niks van, gister zag ik het weer even niet zitten en heb ik een kitkat genomen. Wel balen, hebben vanavond een etentje met collega's, en we gaan wokken. En als ik iets lekker vind, is het dat wel! Hoop dat ik me een beetje in kan houden....
@Kaatje: Mooi die buikfotos. @Beschuitje: Succes vandaag met werken @Kim: Wow, jij gaat super met lijnen. Als je straks eindelijk naar de wc kunt zit je meteen onder de 80! En: wokken is niet de slechtste manier van uit eten gaan. @Hier: Niet lekker geslapen, vaak wakker. Maak me toch best zorgen, ben benieuwd wat de ha zegt. Afhankelijk van wat hij zegt, ga ik wel of niet werken, of misschien een paar uurtjes thuiswerken. Ik heb nl nog steeds niet gevoel dat ik uit kan rijden met zon wazig hoofd.
Ik wou even melden dat ik mijn eerste doel heb bereikt! Ik woog vannochtend 94.9!! Ik ben zo blij . Weg 95! Op naar de 90!
Goedemorgen! @kimmetje: ach gewoon lekker van het etentje genieten hoor! @femke: succes bij de ha! Hier een zieke dochter, ze heeft verhoging en ziet harstikke bleek.En dat terwijl ik veel in de planning had en morgen ook nog eens lekker naar de sauna zou gaan. Vandaag dus weer een dag thuis, als de oudste thuis is gaan we denk ik maar narcissen van papier knutselen voor op het raam. Mijn menu: O: mueslibol, glas optimel,kop koffie T:2 glazen water, appel L:2 vb 1xrookblees, 1x vegetarische smeerworst, 2 glazen water T:2 glazen water, 20 druiven A: 125gram aardappelrozetjes uit de oven, 200gram sperziebonen,75gram kipfilet T: 2 glazen water, kop thee Ik heb vandaag op de weegschaal gestaan kon het toch niet laten en viel me reuze mee, 84 kilo nog 5 te gaan tot onder de 80 en dan ben ik helemaal happy! Dat gewicht hoort ook goed bij m'n lengte volgens voedingscentrum.
Kom vanmiddag even reageren.. Vannacht lekker en lang geslapen, de wekken op half 9 gezet en moest Esmee zelfs wakker maken. Daarna beiden lekker gedouched en getut. We zijn net pas beneden. Nu snel met de honden uit en daarna op visite bij een vriendinnetje, ze heeft nieuwe spellen op de DSI gezet. Dus even langs de bloemenzaak voor wat tulpjes. Ben niet helemaal lekker maar met trachitol en ibuprofen is het te doen. Mama's kunnen niet ziek zijn he?
Kaatje..wat een verschil met Levi, Milou& plurk. Grappig om te zien. Femke.. Hoe was het bij de dokter? Lovely.. beterschap voor je meisje! Lekker menu heb je vandaag! En de weegschaal is dus lief. Als de chocolade maar heeft gesmaakt. Beschuitje.. Succes met de donderdag! Channie.. Mooi meid! Kim.. Misschien moet je het koolhydraat arm houden en dus geen mie/rijst er bij eten? Fijn dat de weegschaal lief is! ******* De spelcomputer doet het weer! De weegschaal gaf het zelfde aan als gisteren! 71.4 Menu: O: muesli met yoghurt en druiven & water T: koffie en niets L: 2 krentenbollen en een sinasappel en karnemelk. T: water, water, water en 2 plakjes ontbijtkoek. A: 2 kleine burrito's met kipfilet en groenten. Na het eten ga ik hardlopen, en na het hardlopen neem ik nog wat yoghurt en muesli.
De ha maakte zich best wel zorgen vanochtend, ben doorgestuurd naar de neuroloog/gyn. Meteen naar de SEH, en daar een tijd gezeten, allerlei neurologische onderzoeken gehad en bloedgeprikt etc. Toen heeft de neuroloog overlegd met de gyn. Ze weten het niet precies, maar houden het erop dat het een combinatie is van lage bloeddruk/migraine. Mag geen autorijden als ik het gevoel heb dat dat niet kan en moet beginnen met paracetamol slikken, een paar keer per dag om een spiegel op te bouwen. Verder moet de vk mijn bloeddruk scherp in de gaten houden. Verder kunnen ze niets doen. Ga nu zo mijn werk bellen, hoe we hier mee verder gaan. Ik kan op dit moment niet de hele dag werken, dat hou ik niet vol. Eens kijken wat mijn leidinggevende daarvan vindt en hoe we tot een oplossing komen.
biecht.. 2 appelkoeken en een krentenbol. * schaam* *** Wendy.. hoe is het bij jullie. Betreft een financiëring. Ik zou het niet doen. Dan maar een goedkopere auto.
Lovely: Sterkte met je meisje! Femke: Wel goed dat ze je hebben onderzocht en in de gaten houden ook al heb je daar nu op het moment even niets aan. MvE: Jij bent lekker bezig met berichten. Van de laatste 5 zijn er 4 van jou wahahaha. Ik wil liever ook geen financiering want dat kost je natuurlijk alleen maar meer. We hopen zoveel mogelijk te kunnen sparen de aankomende maanden en hoop er dan eventueel eentje te vinden met zo'n 50-50 deal. Dan betaal je geen rente. Vanochtend naar de dokter geweest. Volgens haar een fikse verkoudheid en geen holte ontsteking. Nou, ik geloof daar geen reet van! Ik had de vorige keer volgens haar wel een ontsteking maar wat ik nu heb is 100 keer erger. Continu hoofdpijn, pijn achter ogen/neus/jukbeenderen, als ik nee schud lijkt het alsof mijn kiezen bengelen, oren zitten dicht en ik snuit continu groene klonters met bloed erbij.....maar nee, geen kuur maar een neusspraytje....ggrrr. Nu weet ik dat mijn dokter erg huiverig is om zwaardere medicijnen te geven maar laat mensen niet onnodig lijden *neemt ondetussen maar weer een paracetamolletje*. Verder gelukkig wel van de griep af en ben ook alweer aan het werk vandaag.
@MvE: Dat wordt een extra rondje hardlopen @Wendy: Vervelend dat de ha je andere medicijnen wil geven, hoop dat het hiermee over gaat. @Hier: Mijn leidinggevende aan de lijn gehad, vandaag en morgen blijf ik thuis en volgende week rustig aan beginnen en overleg met HR hoe we het verder aan pakken. Ik doe het de komende dagen heel rustig aan en dan hoop ik dat het opknapt.
Hoi Femke, wat fijn dat je naar de HA geweest bent. Doe het echt maar rustig aan hoor. Werken staat niet bovenaan het lijstje. Wendy ik zou eerlijk gezegd ook geen auto kopen met half betalen en andere helft later. Je weet nooit hoe de financien er dan voor staan. Wij gaan zaterdag voor een andere auto kijken ! Mijn stelling is altijd kopen wat je hebt en als je geld op is dan moet je eerst nog sparen... Kimmetje wat super joh je gewicht ! Zonde van de kitkat dat wel Hier een goede lijndag tot nu toe. Kom strakds nog even kletsen
Heey meiden Alles goed hier?? Kom straks even terug lezen! Hier 3 dagen gewerkt en ontzettende rugpijn nu vanaf volgende week fysio en halve dagen werken, hopelijk helpt het.
Hey meiden, @ Kaatje: Leuk om dat verschil in die 3 zwangerschappen te zien. En wat een verschil jou gezicht bij Milou en nu je bent echt veel slanker geworden! @ Kim: Laagste gewicht weer in zich dus. Fijn! Smakelijk eten en veel plezier! @ Channie: Super! @ Lovely: Beterschap voor je dochter! @ MamavEsmee: Beterschap! @ Femke: Jeetje, helemaal binnenstebuiten gekeerd dus. Wel fijn dat je nu in ieder geval goed onderzocht bent. Knuf meid! Fijn dat je wat met je werk hebt kunnen regelen! @ Wendy: Het landelijk advies is om bij een holteontsteking geen kuur te geven. Maar ik kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt. Hoop dat het snel beter gaat! Knuf meid! Hier inmiddels weer thuis. Lekker gewerkt wel. Hoop dingen kunnen doen. Vanmorgen geen lieve weegschaal. Weer 5 ons zwaarder. Nu dus een kilo zwaarder dan Dinsdag! Belachelijk! Vandaag wel een goede dag, dus hoop morgen weer wat lichter te zijn. Hoewel ik na lasagne meestal ook niet afgevallen ben. We zullen zien. Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain 2 mandarijnen T: niks A: 1 portie lasagne Totaal van 1117 kcal. Liefs