10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Ik had ook verwacht meer afgevallen te zijn, vooral omdat ik ziek ben geweest en verder niet echt veel heb gegeten. Maar het gaat heel langzaam de laatste tijd. Blijf maar hangen tussen de 62 en 63 (ben ook maar 1.62 m). Toen ik zwanger werd woog ik 65.6 en mijn laagste gewicht na mijn zwangerschap was 60.9 en mijn streef is tussen de 58 en 60 maar ik kom gewoon niet meer onder de 62. Ik wil het in ieder geval bereikt hebben voor mijn vakantie in juni!! Het gaat er ook om dat alles gewoon wat strakker wordt. Geen flubbertjes meer en geen cellies!!!! We gaan ervoor!!

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Banner aangepast, de eerste 5 kilo zijn eraf :D.
    Dit weekeinde zal snaaien en lekker eten lastig gaan whahaha, heb slaapdienst en op het menu staat aardappelen, spinazie en vlees ;). Goed voor mij dus.

Esmee slaapt en Maureen nu ook, ik ben gammel, moe, misselijk, en alles doet pijn. Bah!!!! Ga me toch verzetten er tegen, want moet van alles doen. Ga maar beginnen met de vloeren ;)

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Meiden ik leef nog hoor!!

Maar jullie kunnen wel raden waarom ik er niet ben!! :(

Vanmiddag sporten en begeleiding voor de voeding ben benieuwd!

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Beterschap.

@Wendy: Balen de weegschaal niet mee wil werken. Misschien heb je je ideale gewicht bereikt? Je BMI is iig geval netjes.

@MR: Knuff meid.

@Hier: Naar de supermarkt gelopen, ongeveer 200 meter denk ik. Dat viel tegen, kon bijna niet heen en weer komen. Voel me een oude vrouw. Wordt dan ook weer heel duizelig. Nu maar weer rustig op de bank, dan voel ik me het best.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Haai :) Heerlijk, weekend !
    Maar goed dat ik naar mijn onderbuik gevoel geluisterd heb want heb dus een blaasontsteking. ( of iig een infectie in mijn urine ) Straks voor een week een AB kuur ophalen
    Had een kort nachtje. Werd om 05.00 wakker van de katten die de deur open hadden gekregen en dus door mijn slaapkamer renden. Daarna niet echt meer geslapen

Plannen voor het weekend : Ga morgen naar Wiebel biebel met een vriendin en Levi
    Zondag rondje varen als het weer mee zit

Butterfly, hoop dat Esmee snel weer opknapt

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Wendy, vervelend dat je stabiel blijft. Ik heb het ook wel drie weken gehad. Nou weet ik van mezelf dat ik niet mega mijn best heb gedaan, maar toch blijf ik letten op wat ik eet. Nu deze week voor mijn gevoel heel goed mijn best gedaan, zat 1 slecht dagje tussen. Deze week ook niet aan sporten toegekomen. En afgelopen weekeinde ook wel lekker gegeten, dus ik moet ook gewoon blij zijn met die 0.5 kilo eraf, maar ik wil sneller op mijn streef zitten. Nu nog 13 kilo.

@Mamarianne, als jij er niet bent loopt het even niet zo lekker ;), of heb ik het mis? Dikke knuffel meis.....

@Kaatje, hoop het ook. Heb vanmorgen wel de huisasrts gebeld hoor. Ze heeft al 3 dagen koorts ( niet heel hoog ) en ontstoken oogjes. Helemaal rood. Ziet er erg zielig uit. Maar ze vonden het niet zo zorgelijk klinken om haar even te zien :(. Moet het weekeinde even afwachten. Na een paracetemolletje knapte ze zichtbaar op.
    Jij ook beterschap.

@Femke, even een stapje terug dus meis!!! Vervelend, maar je doet het voor jezelf en je kleintje. Dus voor een goed doel :)

@Mamavesmee, geniet van de high tea..... lekkerrrrrr!!!!
    En slaap, inderdaad een drukke dag voor jou.

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    hoi allemaal, zo mijn weekeind is begonnen. Heerlijk !
    Ik ga vanavond met een stel collega's gourmetten dus ik vrees wel voor mijn lijn. Heb gezegd dat ik alleen mager eet dus ik ga vreselijk mijn best doen.
    Vanmorgen was de 7 ons die ik aangekomen was er gelukkig weer af. Nu nog even doorbikkelen dan ben ik maandag misschien wel iets afgevallen.
    Butterfly elke halve kilo is er eentje hè en samen maakt dat heel veel kilo's.
    Ik lees hier veel over snotterende en half gammele kinderen en ouders. Bah allemaal sterkte hoor !

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Butterfly, vind het toch altijd knap hoe artsen zoiets over de telefoon kunnen beoordelen. Als het van het weekend erger wordt gewoon de hap bellen hoor.

Beschuitje, eetse vanavond

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Goed dat je je urine hebt controleren dan! Leuk morgen naar Wiebel biebel, veel plezier.

@Butterfly: Beterschap voor Esmee en jezelf! Ik vind het ook wel bijzonder hoe sommige zorgverleners omgaan met bezorgde ouders/patienten. De assistente van de vk vond het ook niet nodig om mij door te verwijzen naar de ha, 2 dagen later zat ik wel bij de neuroloog:(. Gewoon met Esmee naar de hap als het erger wordt het weekend.

@Beschuitje: Veel plezier vanavond!

@Hier: Het wordt niet beter, eerder slechter, voel me weer net zo beroerd als gisteren. Heb net met de angelsound nog wel het hartje van de baby gehoord, dat stelde me wel gerust dat het met het kindje iig goed gaat.
    Probeerde mijn spijkerbroek aan te doen vanochtend, maar die past niet meer, zit te strak om mijn buik, krijg nu blijkbaar echt een buikje:), kan het zelf nog niet echt zien. Jammer alleen, dat de positiebroek die ik nu aan heb nog te groot is... Hopelijk pas ik er snel in;)

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Balen joh Femke dat het eerder slechter wordt dan beter... :(
    Dat buikje komt er wel hoor, ook al zie je 'm nu nog niet zo misschien.

Kaatje heb je al uitslag van je urine?

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    OH sorry kaatje had even over de uitslag heen gelezen...dus toch blaasontsteking :(

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nou boodschappen doen met Levi gaat hem niet worden. Hij viel onderweg naar de auto en wilde alleen nog maar naar huis. Ga straks wel even als Ferry thuis is

Femke, als tussen oplossing kan je ook voor een simpel elastiekje of zoiets gaan Carriwell [one size] flexibelt blue/black/ecru - BellyFashion.nl positiekleding ( zijn vast wel goedkoper te vinden op marktplaats )

Beschuitje, jep. Straks dus ab halen

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Helemaal goed Butterfly ;)

Maandag moet ik gaan knallen!! Krijg nu begeleiding en dat moet zijn vruchten gaan afwerpen anders is het zonde!!
    Testresultaten gezien :$ schrikbarend wat ik daar allemaal las :) word je eigenlijk ook niet vrolijker van :(
    Moet dit echt gaan door zetten!!!!!!!:( :cool:

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Dat is een goede tip, zal vanavond eens bij die kraamwinkel kijken of ze daar ook zoiets hebben, de positiebroek zakt me steeds af, irritant.

@MR: Wat ga je precies doen? Ik snap het niet helemaal.

@Beschuitje: Dat buikje komt idd nog wel, da's het grote nadeel van zwanger worden met overgewicht, duurt langer voor het opvalt, zeker nu ik alleen nog maar afgevallen ben. Hoe staat het met jullie pogingen om zwnager te worden?

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @wendy, ook hier gaat mijn mannetje mee met mijn ouders naar een verjaardag zondag, wel lekker hoor hebben wij even tijd met zijn 2en, maar hier komt het idd ook maar heel weinig voor.

@mve, zo veel werken dit weekend! Wel erg leuk een High Tea :)
    Ja ik doe het idd maar rustig aan, want moet nog wel even.

@femke, nou ik hoop dat de halve dagen voor ons beide werken volgende week!
    Gelukkig dat je je al iets beter voelt.
    Oh lees nu dat je je weer slechter voelt, balen zeg meid, doe maar rustig aan!

@butterfly, jeetje druk idd, snap dat het lastig te combineren is je diensten en dan nog zieke kids!
    Hopelijk zijn jullie snel allemaal weer fit!
    Gezellig idd samen een filmpje gaan kijken :)

@mr, veel succes vanmiddag!

@kaatje, lekker weekend :D zondag voorspelden ze wel droog weer!
    Maar goed dat je toch even je urine hebt laten nakijken.

@beschuitje, wel erg lekker gourmetten!

Zo hier weer thuis, gewinkeld in hilversum vanmorgen en nog wat leuke dingen gekocht :)
    Voel me rug nu wel weer, dus nu maar even weer plat op de bank.

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Voedingsschema bijhouden en zij gaat er dan wat aan toevoegen indien nodig!

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Femke het gaat hier op dit moment op een rustig pitje met zwanger worden. Ik was deze maand ziek tijdens mijn vruchtbare dagen dus deze maand wordt m niet.
    Volgende maand wil beschuitenman een pauze omdat hij geen december kind wil. Ik ben het er niet mee eens maar ja wat kan ik...

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ kim: ah joh, die kilo is er zo weer af ;)

@ Patriesja: Fijn dat de rugpijn weer weg is :D

@ mamavEsmee: Lekker ge-high-tead?

@ Femke: Fijn dat je je vanmorgen iets beter voelde. Tripje naar de winkel dus niet helemaal goed gegaan. Rustig aan meid. Wat niet gaat, gaat niet! Knuf!

@ Pluys: Vervelend dat er nog niks af is meid.

@ Butterfly: Fijn dat je een fijne dienst gedraaid hebt. Vervelend he als je niet aan de dingen toekomt en het allemaal blijft liggen. Heb dat op het werk ook. Kan ik niet zo goed tegen! Fijn dat er weer een halve kilo af is meid. Iedere ons is er 1! ;) Beterschap!

@ Mama Rianne: Fijn dat je even een teken van leven geeft! Knuf meid!

@ Kaatje: Inderdaad een urineweginfectie dus. Hoop dat het snel over is met de kuur.

@ Beschuitje: Fijn dat de 7 ons er weer af is. Jij ook al gourmetten. Wij morgen ook. Ik ga ook proberen zo mager mogelijk te doen. Komt goed. We kunnen het ;)

Hier inmiddels weer terug van het werk. Wat een ontiegelijke chaos. Verschrikkelijk. Daarbij kwam dat 1 collega echt het bloed onder mijn nagels (en onder die van de anderen) vandaan haalde. Half maart loopt haar contract af, zal blij zijn als ze weg is…

Blij dat het weekend is.

Weegschaal was niet zo lief als gehoopt. 2 ons eraf. Schiet niet echt op dus. Betere hoop voor morgen. Vandaag weer taart op het werk, en weer niet genomen :D

Mijn menu:

O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 2 meergranenboterhammen met;
    30 gram 20+kaas
    200 gram optimel yoghurt met;
    30 gram cruesli balans
    1 mandarijn

T: niks

A: 150 gram krieltjes uit de oven
    1 stukje gegrilde viscuisine
    1 schaaltje sla met een klein beetje dressing, komkommer en ananas
    1 lepel halfvolle frietsaus

Totaal van 1195 kcal.

Liefs

19. mamavs

mamavs Actief lid

Oct 8, 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    *breekt even in*

Lees stiekum vanaf deel 1 al mee met jullie maar geen tijd/zin om te reageren.
    Maar is Moppie al bevallen?Denk overheen gelezen

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38

Share This Page