10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    :( :cool: :)

Mensen die nieuw zijn die stellen zich altijd eerst even eerlijk voor!!! ;)

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    En dan nog als je weet wanneer ze uitgerekend was dan kan je toch ook wel weten dat ze dan misschien toch wel inmiddels bevallen kan zijn????
    Ze laten je niet doorlopen tot je 45 weken bent hoor!! Maar goed zal wel aan mij liggen hahaha

Ik weet het ook niet hoor of ze al bevallen is of niet! Hebben haar hier al een hele tijd niet gezien!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nou rianne, met je goede been uit het verkeerde bed gestapt ? Kan wel ietsje liever toch ;)

4. mamavs

mamavs Actief lid

Oct 8, 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou sorry hoor, ik lees mee omdat ik ook graag wil afvallen en het knap vind hoe jullie het met zn alle doen, en de reden dat ik me niet voorstel is dat ik het toch niet bij kan houden hoeveel jullie kletsen en op iedereen reageren.

Ik was gewoon benieuwd of ze al bevallen was want als ik het goed heb onthouden zou ze het aan iemand doorgeven die hier mee kletst.

*maar ben alweer weg*

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Denk eerder met het verkeerde been!!! Heb me dag niet zo vandaag moet ik dan toch ergens af reageren he :p

6. mamavs

mamavs Actief lid

Oct 8, 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dat moet dan op mij,omdat ik alleen even nieuwsgierig was hoe het met haar ging?

Ben nu echt weg hoor

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja helaas wel sorry!! Meer meiden hier hebben wel eens de volle laag van mij gehad!
    Er zijn wat dingen gebeurd en omdat ik je niet ken reageerde ik zo erop!!

Sorry bij deze dan!!!!!

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Mamavs: Het is niet persoonlijk hoor meid, maar we hebben pas geleden wat afgesproken over het vertellen van bepaalde informatie op dit forum. Als je echt geïnteresseerd bent kun je Moppie wellicht een PB sturen.

9. mamavs

mamavs Actief lid

Oct 8, 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat ze er hemaal vanaf was, maar wat was haar forumnaam precies, moppie1984??
    Ga ik inderdaad wel even een pb sturen:)

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Dat was het volgens mij wel, maar zie net dat ze volgens mij inderdaad niet meer actief is.....:(

11. mamavs

mamavs Actief lid

Oct 8, 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat dacht ik al, maar weet het al dankzei een lieve meelezer:) Ieder geval thnx:)

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Onder Moppie is ze er niet meer idd! Weet niet waaronder evt wel!

Dank je Wendy dat je het ook even verteld hoe en waarom! Misschien daarom ook mijn reactie!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier is het huis weer aan kant. Vanavond was weg gevouwen, draai in de machine en droger. Draaien nu beide weer. Doekje door de badkamer gehaald en huiskamer aan kant gemaakt. Ga morgenochtend een ochtendje met Levi weg, en dan heeft Ferry ook even een ochtend voor zichzelf zonder dat hij in huis aan de gang moet

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Goed bezig geweest kaatje :D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ja he, normaal doet hij tig keer meer in het huishouden maar hij zit er ff doorheen dus pak ik het maar weer iets meer op.

Ga off. boven lekker in bed lezen ofzo tot de wasmachine en droger klaar zijn

Truste

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Mama Rianne: Is goed meid! Moest wel lachen dat we alletwee dat poppetje met zonnebril en "hhmm" uitdrukking gebruikte hihi. Tja, we beppen wat af hier en delen veel met elkaar dus wil je elkaar ook een beetje beschermen.

Kaatje: Energie teveel? Heb hier ook nog wel een paar wasjes hoor liggen hoor hihih.

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Haha ja ik wist gelijk waar jij op doelde vandaar dat ik mee deed :D alleen schoot ik daarna iets uit mijn sloffie!!

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    nou nou zeg, heb wel wat gemist hahaha.
    Rianne toch.... zo ken ik je dus helemaal niet.
    Het had inderdaad wat milder gekunt ;).

We zitten hier voor X-factor.
    Heb een lekker flesje wodka, vanavond een lekker reep chocolade gehad. Morgen weer streng....!
    Heb niet gesport, Esmee wilde bij mij zijn en heb morgen slaap en maandag weer. Dus de avonden dat ik nu even thuis ben, ben ik graag bij de meiden. Dus volgende week weer sporten.

Slaap lekker allemaal!

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Nu zie ik dat jij het over Xfactor heb, en kom ik erachter dat ik dat helemaal ben vergeten te kijken, balen :( Hoop dat de chocola lekker was :D

Hier weer 8 ons eraf gelukkig :D Dus nog 4 ons te gaan! Vanavond eet ik een salade bij een vriendin dus dat moet goed komen.
    Wil zo graag richting de 79, dan heb ik eindelijk een gezond BMI.

Vandaag even naar Intratuin of Coppelmans, om bloemen te halen voor mijn oorbellen, bij de Xenos hadden ze niks wat ik kon gebruiken helaas.
    Moet ook nog even terug met een trui van de H&M, zaten steentjes op, maar die zijn er een paar af, vind ik wel zonde voor een trui van 40 euro. (Voor H&M best prijzig).

Fijn weekend!!

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Heb me excusus toch aangeboden????

En wat ik al zei had me dag niet gisteren!!

Share This Page