10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hallo dames,

Kaatje: Heeft Levi er niets aan over gehouden?

Mannen: Hier ook geen klagerd wat betreft eten. Hij is al lang blij dat ik kook en de boodschappenlijst verzin....

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nee hoor, is gelukkig allemaal pijnloos. Zal even een foto opzoeken zodat je een idee krijgt van wat ik bedoel. hij ging er dus boven in en moest toen tussen al die rubbere elastieken door naar beneden ( paar meter hoog )
    http://i53.tinypic.com/28l71mt.jpg

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Ziet er best eng uit eigelijk..

Hier niet naar de verjaardag, net wel nog even hardgelopen, even mijn kop leeg. Esmee was ook niet helemaal lekker en zelf ook keel/hoofdpijn en snotterig. Morgen weer werken dus lekker vroeg er in!

Nu lekker crime's kijken op tv:D

Oja, en de was doen!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Kneep hem ook wel even hoor. Doordat hij zo smal ik was ik bang dat hij van boven in één keer naar beneden zou komen. Gelukkig bleef hij halverwege hangen en was vriendin zo lief om naar boven te klimmen ( wat ook nog niet zo makkelijk ging )

5. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,800
    113
    Kraamverzorgende
    @MamavEsmee; Ik ook hier :D

@Kaatje; Ook een dag na de trouwdag van me ouders :)

@Mannen; Hier een moeilijke eter als wederhelft maar als ik beetje creatief ben eet hij zo goed als alles :)

@Hier; Vier morgen mijn verjaardag dus morgen geen dieetdag voor mij ;) Vanaf maandag weer!

6. MamavEsmee

Elena.. Wat ga je voor " dieet " doen?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik ga de hond uit laten en duik dan lekker mijn bedje in. truste

8. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,800
    113
    Kraamverzorgende
    @Kaatje! Weltrusten!

@MamavEsmee; Ik doe een beetje van Sonja en een beetje van Elena ;) En dan daarnaast veel bewegen!

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik kom even "zwaaien" :) heb een druk weekend!

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoi Meiden, hier terug van een heel drukke dag !
    En ook een leuke dag !!
    Hebben een nieuwe auto gekocht Opel astra cosmo van 1,4 jaar oud !!!!!!!
    Ben zo blij haha hoop dat ik kan slapen :p

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Trouwens nog niet ongesteld...wel zere boobs ( maar ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn, hebben het maar 1 keertje gedaan omdat ik ziek was in die week...)

12. MamavEsmee

Elena.. Zoals veel meiden hier doen! Gaat helemaal goed komen dus!:)

Lovely..Druk druk meid.. Hoe gaat het in je koppie?

Beschuitje.. gefeliciteerd met de aankoop! En spannend dat je nog niet ongi bent! Je bent maar 1 goede zwemmer nodig!:D

Ga nog even een crime kijken en dan zal Erwin ook zo wel weer komen..

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Zoo nu ff tijd om alles terug te lezen :)

@mve: in m'n koppie gaat het goed, ben rustig.Gisteren gisteren met m'n man uit eten geweest voor valentijnsdag hij vertelde me dat hij het waardeert dat ik zo goed voor de kinderen zorg, het huishouden doe enz. Dat hij niet zou weten hoe hij het allemaal gered zou hebben. Dat geeft mij ook meer rust, dat hij het ook wel zo goed vind.

Vandaag gaan we even in de tuin bezig, beetje de boel opruimen en aanvegen. Volgende week gaan we nog een deel bestraten dan is de boel alvast een beetje klaar voor de zomer.

Mijn menu:
    O:volkoren afbakpistolet met halvajam en een beschuitje met 30+ kaas, kop koffie, glas water
    T:plakje indische cake 2 glazen water
    L:2 crackers met 30+ kaas, glas water
    T: appel, 2 glazen water
    A: kom linzensoep met een pistoletje
    T: 2 glazen water kop thee

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@Kaatje: Ziet er best eng uit waar Levi naar beneden is gevallen, gelukkig heeft hij niets.

@Beschuitje: Spannend, nog niet ongi, kan zomaar raak zijn hoor!

@hier: Duizelig... Maar ja, dat ben ik al dagen. Gisteren heel rustig aan gedaan en dan gaat het het best. Vandaag niets bijzonders op de planning staan, misschien even naar mijn moeder. Morgen weer een paar uurtjes naar het werk, kijken of dat lukt.

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Nieuwkomers: Welkom!! Veel succes!

Gister zouden we een salade eten, maar dat werd een frietje. Baalde er eigenlijk van, maar de kleine moest op tijd naar bed, dus ze had geen tijd meer om nog iets in elkaar te flansen.
    Maaaaaaaaaaar gelukkig ben ik zelfs 1 ons afgevallen! Dus nog maar 1 ons te gaan en alles is er weer af.
    Ben zo blij! :D Nu lekker doorzetten!

Vandaag naar een vriendin toe, haar kledingkast opruimen. Vind ik altijd leuk om te doen (behalve bij mezelf). Haha
    En verder gewoon gezellig bijkletsen. Morgen mijn laatste vrije dagje, gaat erg snel voorbij!

Fijne zondag.

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Goedemorgen allemaal,
    Hier een lekker dagje voor de boeg. Zo even baby knuffelen bij mijn vriendin. Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet.
    Daarna naar mijn zus gezellig feest vieren en helpen met de verjaardag van haar kids. Ik ben gister al geweest, toen kwam de familie, maar vandaag al haar vrienden met kids. Dus ik ga lekker in de bediening vandaag haha...
    Nieuwe leden nog van harte welkom trouwens !
    Allemaal een gezellige dag !!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.

Beschuitje, gaaf een nieuwe auto !
    Zie dat je overtijd bent ????? En 1x in die week kan genoeg zijn hoor. Is de baby in mijn buik het bewijs van

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ MamavEsmee: Moet even wennen aan je nieuwe avatar :D Lekker menu had je gisteren.

@ Elena: Welkom en succes met afvallen. En gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Kaatje: Jeetje wat hoog. Blij dat hij er niks aan overgehouden heeft.

@ Beschuitje: Leuk, nieuwe auto! :D 1x is genoeg om zwanger te raken hoor ;) Veel plezier vandaag!

@ Kim: Iemand anders kleding uitmesten is altijd makkelijker als je eigen he? Hahaha Geniet nog maar even van de vrije dagjes.

Hier ook weer uit bed. Gisteren een gezellige avond gehad. Alleen veel te veel gegeten. Het was ook zo lekker allemaal. En na de gourmet ook nog chocoladetaart gehad. Was vanmorgen dus 8 ons zwaarder. Eigen schuld.

Vandaag niet heel veel op de planning. Zo meteen naar Gemert. Bij een trouw/feestlocatie kijken. Ben benieuwd. :D Verder rustig aan.

Liefs

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Die 8 ons zijn er zo weer af, klinkt wel erg lekker!! Veel plezier vandaag :D

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik heb wel het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden hoor, zou het niet kunnen geloven als het echt zo is haha..
    Ik wacht in ieder geval nog een paar dagen. Wil niet nu testen en dan morgen ongesteld worden. Heb ik namelijk ook al een paar keer gehad. Ik wacht lekker nog even af ..;)
    Maar inderdaad het zou wel kunnen in 1 keer. Zou een wondertje zijn dan !

Share This Page