10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Beschuitje, duim iig voor je ! Je hoort vaak genoeg dat meiden een ongi gevoel hebben en dan toch zwanger zijn.

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Beschuitje: Ik duim ook mee!

Hier inmiddels weer terug van de lokatie. MOOI!!! :D Ben benieuwd naar de kosten! We krijgen van de week een offerte thuis.

Nu eerst maar even lunchen.

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Spannend beschuitje, ja het zegt idd niks, het lijkt vooral in het begin heel erg op elkaar, zwanger zijn en ongesteld worden.
    Duim ook voor je!!

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hier inmiddels gegeten. Heb mn tong verbrand :(

Mijn menu:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: niks

L: 2 meergranenboterhammen met;
    20 gram filet americain
    1 appel

T: 1 plakje ontbijtkoek minder suiker

A: 2 kleine bordjes erwtensoep

Totaal van 1086 kcal.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Au.

Hier ook buikje weer vol. Lekkere ovenschotel met gehakt, bloemkool, aardappelschijfjes en een heerlijk ( maar calorierijke ) roomsaus

haha Levi zegt nu opeens tegen me 'mama maak je geen zorg, is gewoon een monster"

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Beschuitje: Toch spannend hoor!

Melanie: Auw!

Hier: 2 ons erbij, maar dat is eigen schuld hoor. Lekker naar de kinderboerderij geweest en wat dingen in huis gedaan.

Ik zal jullie mijn menu ff delen want dan voelen jullie je waarschijnlijk trots op jezelf hihih.

O: 1 kaiserbroodje, 1 helft gekookt ei en 1 helft chocopasta, kop thee
    T: wiener melange met stuk boterkoek
    L: zelfgemaakte wrap met zalm, kruidenkaas, rucola sla en een rosétje
    T: mini magnum
    A: Gekookte aardappels, sperziebonen, hamburger

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kim.. Kleding is helemaal jou ding he?! Super dat je bijna weer op je laagste gewicht zit!

Beschuitje.. Spannend zeg!

Melanie.. Af en toe moet je even een keer wat anders he?!:cool: Mooi menu heb je vandaag! Balen dat je tong verbrande, smaakt het eten ineens een stuk minder lekker he?

Lovely.. Lief van je vent zeg! Volgens mij is het een enorme romanticus!:) Fijn dat het goed gaat!

Butterfly.. Gaat het goed meid?

Hier een drukke dienst gehad, moest een nieuwe stagair inwerken.. Had eigenlijk een middagje administratief in de planning maar goed! Morgen weer een werk dag!:D

Menu:

O: kommetje yoghurt met mueslo
    T: niets
    L: 2 boterhammen met boerenmetworst en een sinasappel
    T: water/thee en een appel
    A: frietjes met 2 snacks en salade en een glas verse jus.:)

Nu moe en beentjes omhoog! Morgen nog 1 late dienst en dan 2 daagjes vrij! :)

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    GRRRRR heb een hele lange mail gemaakt en is ie opeens weg...ik had m nog niet verzonden maar wilde even terug klikken om iets terug te lezen. STOM is mijn eigen schuld. Morgen kom ik weer hoor ,ga nu niet weer opnieuw beginnen haha
    Oh ja de ongesteldheid gaat er wel aankomen hoor, de eerste tekenen zijn er inmiddels :( Op naar volgende maand, kan ik nog lekker extra afvallen voor die tijd...:D

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Goedeavond!
    @wendy: balen van de 2 ons
    @mve:Ja zo af en toe is het wel een romanticus ;) soms ook echt een lompe boer hahaha. Jummie lekker van de patatjes genoten?
    @beschuitje: balen :( zeker dat het de ongesteldheid is?

Hier een drukke dag gehad!
    Ik heb speelgoed van de kids uitgezocht en schoongemaakt, alles in de gang gezet aangezien we een grote gang hebben die op de kinderslaapkamers aansluit scheelt mij het spul in de woonkamer.
    Daarna in de tuin bezig geweest, pff wat een werk! Hebben veel spullen wat naar grof vuil kan. Ook even het balkon schoongespoten en de tuintafel enz al in de tuin gezet, kan ik m'n wasje weer buiten op het balkon onderdak hangen.
    Nu dus lekker niks, heerlijk op de bank!

10. MamavEsmee

Wendy.. je menu is toch prima?!:)

Beschuitje.. Jammer, maar fijn dat je het zo positief oppakt! ;)

Lovely.. Drukke dag gehad, maar wel functioneel!:D Ja, de patatjes waren heerlijk..

Net lekker gerelaxed en net een appelkoek op..:) Was wel erg lekker!!:D

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Heb jullie een beetje verwaarloosd :).
    Hier een slaapdienst gewerkt en verder een druk weekeinde gehad zoals altijd. Esmee had ik een week ziek, knapt weer wat op maar ze is erg huilerig steeds, niets is goed, ze eet weinig, drinkt wel goed.
    Een zieke peuter is doodvermoeiend zeg. En Maureen nergens last van gelukkig.Was zelf ook niet top fit van de week, dipje gehad op het werk. Maar deze week is voorbij en we gaan weer fris voor een nieuwe week. Heb qua eten een slecht weekeinde gehad, vooral vandaag!!!Ga ook vrijdag pas weer wegen. Dus komende dagen weer streng. Morgen weer een slaapdienst.... pfffff!!!!

Verder ben ik door mijn collega's aangestoken door Happy Harvest.
    Dat boerderij spelletje op hyves. En wat een super komisch spelletje. Ik ben dus lekker aan het roven whahahaha!!! Lekker doelloos spel, en zooo leuk.

Een fijne dienst gehad... eindelijk.
    Met de clienten gisteravond een spel gespeeld, hapjes met ze gemaakt ( wel gezonde hahaha ) en nog gezongen met z'n allen.
    Heerlijk even een dienst zonder gezeur, maar gewoon plezier maken.
    Heb verder ook niets aan administratie gedaan.
    Slecht geslapen, dat wel!!!!

Slaap lekker meiden!!
    Morgen kom ik weer mee reageren als ik tijd heb.
    Reageren schiet er momenteel even bij steeds.
    Sorry!!!!!!

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Jummie appelkoek! Dat is inderdaad lekker...krijg trek..kreeg ik al van je patatjes haha

13. MamavEsmee

Was i.d. niet zo'n gezond dagje maar ik blijf wel goed op gewicht. Morgen weer hardlopen dus komt goed!;)

Butterfly.. Fijn dat je een leuke dienst hebt gedraaid! Eten komt wel weer!

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Haha klopt inderdaad, is zeker mijn ding!

Uiteindelijk is het er niet meer van gekomen om haar kast op te ruimen, gaan we van de week een keer aan beginnen. Heb me vreselijk misdragen vandaag wat eten betreft, dus vrees voor het ergste morgen. Morgen dus weer goed er voor gaan!

Slaap lekker alvast meiden!

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Beschuitje: Oh vervelend hé. Ik heb dat ook een keer gehad dat heel mijn verhaal weg was.

Lovely: Lekker bezig geweest. Geeft zeker voldoening.

MvE: Nou, zeker lekker! En toen ik het net ging berekenen kwam ik op 1200 dus dat viel me echt reuze mee....mmm die houden we erin voor de zondag hahaha.

Butterlfy: Neem nu maar ff lekker een relax avondje...

Hier: Net nog ff een paar buikspieroefeningen gedaan. Ga ik nu proberen om iedere dag te doen.
    Dane heeft trouwens weer een periode dat hij laat in slaap valt en ook nog eens 's nachts weer aan het draaien is met om de zoveel tijd van die huilgilletjes...ppfff. Ik ga nu ff lekker een kop thee zetten.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier de hele avond lekker met Ferry voor de tv gehangen. Hadden nog wat afleveringen van Lie to me op de schijf staan.
    Duik nu lekker mijn bedje in. Truste

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mogge. Ik laat het goede achterwege want ben echt zo klaar met mijn schoonvader. Prima als hij zijn dag/nacht ritme om draait maar val daar geen anderen mee lastig.
    Hij smste ons vannacht om 03.00 uur wakker, dat Ferry zijn tel. maar over moet laten gaan als hij hier vanmiddag ( 14.30 ) niet op tijd is.
    Hebben beide daarna niet veel meer geslapen en begin nog ziek te worden ook.

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    GOEDEMORGEN DEZE LIEFDEVOLLE VALENTIJNSMORGEN !!!
    Iedereen een heel fijne valentijnsdag !
    Allemaal verwend door jullie mannen??
    Ik hoor het vanavond wel na het werk......
    Ik heb een prachtige ketting en armband gekregen, echt aso verwend dus :D:D:D:D:D

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier doen we niet aan valentijnsdag...

20. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen,

Heb zojuist een enorm grote doos onder mijn brievenbus geschoven voor al die kaarten. Haha grapje. :D
    Vandaag mijn laatste vrije dagje, het is zo snel gegaan.
    Vanmiddag even naar het stadhuis om mijn paspoort aan te vragen en om pasfoto's te laten maken. Heb ik me toch ineens een puist!

Gelukkig na gister maar 5 ons aangekomen, had veel meer verwacht. Hopelijk morgen weer wat vanaf :)

Happy valentinesday!

Share This Page