10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    hey meiden.

Ben gisteravond lekker in bad geweest, nog wat gedronken en toe naar bed gegaan. Voor mijn doen dus vroeg.
    Lekker geslapen ook.

Ga zometeen toch even de weegschaal begroeten ;).
    Ik wil de schade toch even onder ogen zien.
    Hoop dat het mee valt, maar wil ik vrijdag onder de 83 te zitten. Dus dat gaat een streng weekje worden.

Hier ook geen valentijnsdag!! We vinden het grote onzin en commercieel. We latemn elkaar zovaak zien en merken dat we van elkaar houden.

@Kaatje, hm kan me voorstellen dat je pissig bent over dat smsje.
    Ik sms zelf ook wel eens op de raarste tijden, vriendinnen maken er ook wel eens een opmerking van, omdat ik soms net sms als ze net slapen :) en ze dus wakker worden. Telefoon niet naast het bed misschien?

Esmee heeft een nare hoest, ze heeft last van de keel ook.
    Lig nog in bed, ga er zo uit. Weer een drukke dag.
    Ga de slaap vandaag weer in en de boel wil ik even weer aan kanten hebben.

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Kaatje: Misschien slim om het geluid uit te zetten, of mobiel helemaal uit te zetten. Is anders inderdaad niet fijn om daardoor midden in de nacht wakker te worden...

Denk dat ik vandaag maar aan mijn eigen kledingkast ga beginnen, misschien kan ik nog wat op MP zetten. Er zullen vast wel kleren bijzitten die te groot zijn voor de zomer. :)

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Valentijn: Wij doen ook niet aan deze "Hallmark-holiday".

@Hier: Flinke hoofdpijn en duizelig, maar ga toch proberen een paar uur te werken. Kan ik in iig overleggen op m'n werk, hoe we dit de komende week gaan aanpakken. Ik zou morgen nl ook nog naar Engeland, maar wat mij betreft gaat dat niet door.
    Vanavond naar de vk. Mannetje heeft nachtdienst, dus mijn mams gaat mee. Kan ze het hartje horen:)

Menuutje voor vandaag:
    O: Yoghurt met muesli
    T: Mueslireep
    L: 3 bb met kaas en ardennerworst
    T: Appel en peer
    A: Worst met rode kool, sla en gebakken aardappels
    T: ?

Fijne dag allemaal!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Zei de weegschaal goede morgen?:D

Kaatje.. Snap je gevoel, hier ook de telefoon naast het bed. Dus zou het ook niet opprijs kunnen stellen.

Kim.. 500 gram valt best mee! Succes met je kleding kast!

Femke.. Succes met werken en rustig aan he?

Beschuitje, heeft het echt doorgezet?

Ga zo Esmee naar de psz brengen en dan lekker een rondje hardlopen! Tot straks meiden..

5. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,800
    113
    Kraamverzorgende
    Ga zometeen de Tefal Actifry halen van mijn verjaardagsgeld en moet deze vandaag natuurlijk ook even uitproberen ;)
    Hier mijn menu van vandaag;

O;Volkoren cracker met smeerkaas, kiwi en kop thee
    T; Sultana en glas vers geperste jus
    L; Zelfgemaakte shake van yoghurt,banaan,frambozen en zemelen
    T;Warme fruitsalade uit de actifry :)
    D;Salade met zalmsnippers,pijnboompitten,cherrytomaten,komkommer en paprika. Geen dressing want de zalm is al vettig genoeg.
    T;Glas melk en 2 biscuitjes.

Heb nogal een fruitobsessie hoor :)

6. MamavEsmee

Mooi menu Elena! En de actifry lijkt mij ook super! Maar zou hem dan alleen voor de aardappels gebruiken, vind hem daarvoor te duur. Laat je weten of het wat is?

Lekker gelopen, net een broodje en sap op..

Kom als Esmee op bed ligt nog even kletsen, nu rennen naar de psz.;) Pfff.. drukke ochtend zeg.. Tussendoor ook nog de was en beneden en de trap gezogen/dweild..

**IK WIL RUST**:)

7. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,800
    113
    Kraamverzorgende
    @MamavEsmee; Hoezo zou je em dan alleen voor aardappels gebruiken? Je krijgt er ook een kookboek bij met allemaal lekker recepten, ben zeker van plan er een aantal uit te gaan proberen.
    Vriendlief gaat voor de lunch straks frites erin bakken dus zal er wel even 1 proberen dan ;)

8. MamavEsmee

Elena.. Omdat vriendlief en Esmee bijna niets qua groenten lusten. Vind het voor mezelf wel erg lekker en leuk.. snapje?

9. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,800
    113
    Kraamverzorgende
    @MamavEsmee; Ah ok, dan snap ik het. Voor 1 persoon is die wel duur ja. Wij hebben de family editie gekocht en die was gewoon 220 euro :$ Ik ben wel van plan em vaak te gaan gebruiken dus hier is het een duurzame investering :D

10. MamavEsmee

Wel leuk hoor! Al bij de fysio geweest?

11. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,800
    113
    Kraamverzorgende
    Nee moet om half 2!

12. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,800
    113
    Kraamverzorgende
    Frietjes uit de Actifry zijn erg lekker :D

*Gaat nu weer verder met een shake maken*

13. MamavEsmee

Elena..Die shake klinkt ook heerlijk! Succes bij de fysio straks. Hopenlijk doet hij/zij je niet te veel pijn!

Hier eindelijk alles aan kant, was weggevouwen en nogmaals de kamer gezogen en gedweild.. Pfff.

De weegschaal gaf vanmorgen 72.0 aan. Prima na het weekend.:D

Menu:

O: 3 eetlepels muesli en een klein beetje yoghurt.
    T: 2 perssinasappels en 1/2 grapefruit uitgeperst en 1 boterham met boerenmetworst.
    L: 3 boterhammen met 1x pindakaas, 1x appelstroop en 1x boerenmetworst en een kopje karnemelk.
    T: 3 paaseitjes en een appel , water en spa en fruit ( 20 calorien per glas)
    A: gekookte aardappels met brocolli gehakt schotel.

En 352 calorieen verbrand met hardlopen!:)

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hallo dames,

Valentijn: Doen wij niet aan. Als heeft vriendlief gister met de kleine wel sneeuwklokjes voor mij geplukt hihi.

Verder is het hier op mijn werk chaos. We zijn met 4 secretaresses waarvan 1 op vakantie is, 1 vandaag en morgen vrij en 1 morgen haar vaste vrije dag heeft.....ppffff.....en de verzoeken stromen binnen van alle managers. Ik ga snel weer verder.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Goedemiddag meiden!

@kaatje: daarom heb ik dus altijd in de nacht mijn telefoon uit ;)
    @femke: succes met werken, hopelijk lukt het allemaal een beetje
    @elena: wat voor recepten kun je maken met de tefal actifry? Lijkt mij ook wel wat.
    @mve: mooi menu heb je!

Hier een rustige ochtend gehad, heerlijk op de bank gelegen met wat tijdschriften.
    Nu een beetje wat doen in huis, het was nog harstikke netjes gelukkig. Alleen een wasje hangen en de ramen bij het balkon lappen.
    Straks naar de Zara, had leuke laarsjes voor m'n dochter gezien, en daarna even naar een goede vriendin thee drinken..denk dat ik een roos voor haar mee neem,

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee... dat roep ik al daaaagen... ik wil even rust, gewoon even een paar uur echt rust. Kan ik hebben, als ik tussen de slaapjes van de meiden ga zitten. Maar dan is er genoeg in huis te doen, ik kan het huishouden gewoon niet een dag laten voor wat het is. Ik benb dan geiriteert, shagerijnig, en ga al helemaal niet lekker naar het werk als het thuis een bende is.

@Elena, welkom meis!!! De actifry lijkt mij net als mamavesmee erg leuk. Wat is ie duur :$. We zouden hem hem wel vaak gebruiken denk ik, hier een man die wel alles eet :p. Maar vind hem wel erg duur hoor;).

@Wendy, en dan ook nog stiekem forummen :p foei foei!!!
    Niets aan als het zo druk is he.

Vanmorgen een telefoontje van de vriend van onze oppas.
    Ze is ziek. Kan gebeuren, maar ik heb slaapdienst. Dus heb haar morgen ook nodig. Ze wist niet of ze dan beter was.
    Ze zou het voor 14.00 uur laten weten. Maat het zinde me niet zo. Ik moet wel oppas hebben morgen. Harrold scheen het rustig te hebben op het werk dus die kan wat later beginnen. De oppas let wel weten dat ze gewoon zou komen, en als het niet ging zou ze haar vriend bellen en die zou haar dan helpen. Nou is dat een erg leuke vent en Esmee vind het maar al te gezellig. Maar dat is toch raar??? Als ze ziek is, wil ik liever niet dat ze oppast. Esmee knapt net weer op, Maureen is nog niet ziek geweest en zelf kwakkelen we een beetje maar het zet niet door. Ziektekiemen graag buiten de deur dus.....! Mams komt vanmiddag even oppassen gelukkig. Leuk als je oppas ziek is.... kan je lekker wat anders regelen.

De boel hier aan de kant.
    Tassen staan klaar, eten gekookt en mijn bakje staat klaar om mee te nemen, gezogen, gedweild, alles is weer schoon.
    Alleen nog even was vouwen en strijken nu.

De weegschaal niet lief, maar viel me nog mee.
    Even streng, en dan is het er morgen wel weer af en vrijdag op 82??? Zou mooi zijn hahahaha.

Werkse voor de werkende dames onder ons en geniet van de dag voor de vrije dames!!!!

Nog even mijn dag:
    O: 2 beschuitjes met tartaarworst.
    T: schaaltje meloen.
    L: 3 boterhammen, 1x tartaarworst, 1 x linera smeerpathe.
    T: ontbijtkoek.
    A: aardappels, sperzieboontjes, hamburger.
    T: fruit?? en 2 cracottes met iets magers.

17. MamavEsmee

Lovely.. lief van je om een roos mee te nemen!:)

Wendy.. Drukke dag voor jou vandaag! Hoe gaat het met het zingen?

Butterfly.. Heb het zelfde als jou, alles gewoon lekker aan kant als je gaat werken! Denk dat straks nog even een witte was aanzet, kan ik hem ophangen als ik terug ben ( heb er een timer op zitten) Erwin mag NIET aan de wasmachine/droger zitten!:D Balen dat de oppas ziek is. En i.d. vreemd dat ze wil komen als ze ziek is.. Ze bedoeld het vast goed..;) Mooi menu heb je vandaag!

Ik snotter maar door.. Bah, ben het wel zat nu! :x Erwin smste al dat hij het nu ook heeft.. gezellig!

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Butterlfy: Ik zou het inderdaad ook niet fijn vinden als iemand zich niet lekker voelt zo dicht bij mijn kind is.

MvE: Ben wel meer bezig met zingen hihi. Op youtube een hele leuke reactie gehad van een band uit de Verenigde Staten, dat geeft me dat wel weer een boost. Ook ga ik 28 feb weer eens een keer oefenen met het bandje van de zaak.

Auto: Nou, de auto was zoals jullie weten total loss verklaard en we hebben net doorgekregen dat we 150 euro terug krijgen. Is toch belachelijk!!! Ze hebben dat berekend op basis van wat de dagwaarde was van de auto voor het ongeluk en omdat we al aan de andere kant wat schade hadden wat we hebben weggewerkt (alleen niet in dezelfde kleur gespoten) en nog wat roest hebben, hebben ze er 800 euro vanaf gehaald. Ben zo kwaad!!! In princiepe hebben we zelfs kosten moeten maken aan telefoonkosten en vrije uren om de auto weg te brengen etc. En we rijden nog met een wrak. En wij zijn nog wel de slachtoffers....ik begrijp er geen hol van! Wat als mijn kind in de auto had gezeten!! Ooohhh ben zo kwaad.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik ben al thuis :D Normaal is het stressen op maandag op het werk maar waren dus om 15.30 al klaar en mochten naar huis. Kwam thuis en stond een mooie rode roos op tafel. had ik van Levi gehad. Erg lief ! Was vandaag met een collega mee gereden dus Ferry had de auto en had dus grote boodschappen gedaan. Super !

smsje vanacht: uitzetten is geen optie aangezien het ook Ferry zijn wekker/werktelefoon is

MVE, leuke nieuwe avatar !

Butterfly, nee zou ook niet blij zijn met een zieke oppas in huis die dan de kinderen weer aansteekt.

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elena: Bevalt die actifry? Ik ben er ook wel benieuwd naar.

@MvE: Jij ook rustig aan doen, mama’s hebben ook rust nodig.

@Wendy: Dat is echt K** van jullie auto, heb het wel meer gehoord van verzekeraars dat het zo gaat.

@Lovely: Kunnen slagen voor laarsjes?

@Butterfly: Balen dat de oppas ziek is. En ik zou haar ook buiten de deur houden idd.

@Kaatje: Fijn zo’n korte dag!

@Hier: 4 uur wezen werken en bekaf! Heb een klein uurtje geslapen en toen werd ik wakker gebeld door de bedrijfsarts. Van hem mag ik de komende 2 weken niet meer gaan werken dan die 4 uur om te voorkomen dat ik oververmoeid raak. Da’s best een opluchting eigenlijk. Toen hij het zo stellig zei aan de telefoon viel er wel een last van mijn schouders. Hij vind dat ik nu eerst aan de zwangerschap en de baby moet denken en niet aan het werk.
    Helaas was mijn baas er niet vandaag en daar baalde ik wel van, want ik moet wel iets minder werk op mijn dak krijgen, anders doe ik zo meteen het werk van 8 uur in 4 uur. Heb met name 1 project, wat heel veel energie kost, wat net gestart is, waarvan ik vind dat iemand anders het moet gaan doen. Dan kan ik me op de dagelijkse dingen storten en dat is wel bijna 4 uur per dag.
    Ga zo meteen aardappels schillen, mijn moeder komt eten vanavond en dan gaan we samen naar de vk, heb er zin in.

Share This Page