10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kikker, levi liep hier gistermiddag ook heerlijk in een joggingsbroek rond hoor ;)
    Nog nooit van het boek gehoord. ga hem eens op zoeken

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Hier inmiddels alweer bij de kapper geweest. Ziet het er weer een beetje fatsoenlijk uit...

Van vanmorgen niet gewogen, want ik heb me gisteren natuurlijk weer vreselijk misdragen. Ach ja... vandaag pakken we de draad weer op. Zo eerst even de was wegwerken, dan beneden even grondig poetsen (is nodig) en vanmiddag ga ik nog even naar mijn zus, even kijken hoe het nu met haar en Yenthe is.

Vanavond een afspraak met een fotograaf voor onze trouwdag en waarschijnlijk ook meteen vastleggen (we hebben hem al op de beurs gezien en beviel goed)

Ik ga eens wat doen!

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Volgens mij hoort dit in het andere topic ;)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow haha dat was idd voor de juli mama's bedoeld :)

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Zo... was is gevouwen, gestreken en opgeruimd. Beneden is weer spik en span. Boven mag roland van het weekend doen! haha! Kan hij mooi zaterdag doen als ik trouwjurken ga passen ;)

Nu even zitten en wat eten, want daar ben ik nog niet aan toegekomen. Weet alleen niet wat?!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wendy.. Wat stoer dat je een reactie hebt gehad vanuit Amerika! Straks wordt je nog beroemd!!:D Betreft je auto..De regels zitten soms stom in elkaar!

Kaatje.. wat lief van Levi! Dacht even een voorjaars avatar. :)Fijn dat het beter gaat met het piemeltje van Levi.

Femke.. Bijzonder voor moeders om mee te gaan he?! Fijn dat je van de Arbo nu meer duidelijkheid hebt en dat je serieus wordt genomen.

Beschuitje.. Wat spannend, nog geen ongi!

HVJ.. Hopenlijk zorgt al het gerommel voor een vlotte bevalling.

Melanie.. Wat een leuke naam! Gefeliciteerd. Wat vond je zus van het setje kleding? Vandaag streng en dan is de weegschaal morgen hopenlijk weer lief. Lekker druk dagje heb je vandaag! Wat heb je met je haar laten doen?

Lovely.. Wat goed dat je zoon 5 kg is afgevallen ( hij was wat te zwaar toch).. Super goed zeg!! Mooi menu vandaag..

Patriesja.. Van het zonnetje wordt je i.d. vrolijk!

Zo, ben weer helemaal bijgelezen!:D
    :D
    Vanmorgen lekker uitgeslapen, daarna met Esmee getut in de badkamer, de beddenafgehaald, was gedaan etc..

Daarna bij mijn moeder thee gedronken en bij het postkantoor het pakketje van de H&M opgehaald. De kleding zit allemaal goed, ben er blij mee!

Net de was gestreken en gedweild.. Net de laatste 4 paaseitjes opgegeten.. OEPS! :)

De weegschaal gaf vanmorgen 100 gram meer aan, maar dat komt door het gesnoep ben ik bang haha..

Menu:
    O: 2 boterhammen met boerenmetworst en koffie
    T: Thee en een appel
    L: 3 boterhammen 1x pindakaas en 1x boerenmetworst en water.
    T: 4 paaseitjes en een glas verse sap en een glas spa en fruit.
    A: gebakken aardappeltjes, kleine snitzel en boontjes/appelmoes.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    je kan qua kleding weer even vooruit dus.

8. MamavEsmee

Jep!:D

9. MamavEsmee

Esmee ligt met een lachstuip in bed, slapen wordt niet meer wat ben ik bang! Ga boven even soppen en stofzuigen/dweilen. Is dat ook weer klaar.

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Fijn dat het pakketje van H&M helemaal goed was. Heb van het weekend een jeansrokje en een zwart jurkje (uitverkoop) bij esprit besteld. Ben benieuwd. Dank dat het rokje te groot is. Is maat 42 en van rokjes moet ik over het algemeen maat 40 hebben... we zien wel. Wat ik met mijn haar heb gedaan? Rigoreus de schaar erin. Niet veel bijzonders hoor. Puntjes knippen (niet te veel natuurlijk want het moet groeien voor de bruiloft ;)) en flink ik lagen laten knippen, zodat ik het ook weer eens los kan dragen. Ik heb ontzettend dik en veel haar, dus als het te lang word ziet het er niet meer uit als ik het los heb... Nu weer wel :D

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooi ! Je ziet er trouwens super slank uit !

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Dankje! :)

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Melanie: Gefeliciteerd!! En wow, wat een lekker ding ben jij hihi. Ben jaloers op je krullen!

HvJ: Heel veel succes met die laatste loodjes meid!

Kaatje: Wat zielig voor Levi zeg. Lijkt me ook zo'n pijnlijke plek met plassen enzo....

MvE: Ja, gaaf hé. Enne....paaseitjes? Zijn die er al? Hmmmmmm

Hier: Net gebeld door de verzekering. En nee, niet van de auto maar van dat scooterongeluk augustus vorig jaar. Dat loopt ook nog. Die dame vroeg hoe het met mijn knie was en of ik daar nog voor behandeld was enzo. Toen zei ik "nee dat niet, maar toevallig wel voor mijn nek/schouder bij de fysio". Dat komt door stress of een verkeerde houding was mij verteld. Toen zei zij gelijk "nou, die verkeerde houding kun je ook hebben gekregen door dat letsel aan je knie". Moest wel een beetje lachen.....kan ik haar ook niet krijgen voor mijn autoschade?? Wahahaha....is bij dezelfde verzekering hihih.

O ja, was vanochtend gelukkig wel weer 3ons vanaf. Vanavond wel patat dus probeer het nu netjes te houden.

Menu:
    O: 1 beschuitje met vruchtenhagel
    T: geen tussendoortje, wel 2 wiener melanges
    L: kom rauwkost
    T: banaan
    A: patat met een frikandel ofzo
    T: niets

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wendy haha die wilde dus graag ergens letsel op verhalen :D
    Met plassen lijkt hij er gelukkig geen last van te hebben

15. MamavEsmee

Melanie.. PFIEFIEWWWWWWWWWWW!!!:D

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Lekker ding hoor :) en wat zie je er goed uit zeg meid!! Echt heel knap wat je allemaal al hebt bereikt!!

Ik heb ook dik haar maar laat het nu weer lang groeien,duurd wel lang hoor :p dus mijn haar moet ook vaak uitgedund worden :D

Wou dat het bij mij net zo lekker ging als bij jouw!! Vind het echt knap van je!

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaatje, gelukkig niet nee. Beterschap met Levi!

@Femke, is niet leuk maar hulp vragen op z'n tijd moet kunnen. Beter dan dat je jezelf ermee hebt achteraf.

@Melanie, mooie naam. En leuke kapsel.

@Lovely, zo 5kg afgevallen. Was die ook aan het afvallen of door iets anders.

@Patriesja, nee idd langer kan het niet duren meer.

@MvE, drukjes gehad zo te zien. Ik hoop het ook.

@Wendy, dank je meid. En idd zou wel leuk zijn als je haar ook voor de autoschade krijgt haha.

@Rianne, je komt er wel meid gwn ff doorzetten!

@Hier, morgen weer een dagcurve. Ben benieuwd hoe mijn suiker zal zijn en wat ze gaan bepalen als die nog hoog is. Aan mijn eten ligt het niet want ben streng op dieet!

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Balen van je hoofdpijn, hoe is het nu?

@Lovely: Succes met je rijles vanavond! Mag je al bijna op?

@Patriesja: Hier was het ook zo’n lekker weer, heerlijk hé? Ben je begonnen met halve dagen werken?

@Melanie: Leuk om weer naar de baby te kijken, veel plezier. Succes met de fotograaf vanavond! Wow, ik vind je haar super!

@MvE: Mijn moeder vond het idd geweldig, ik vond het ook bijzonder om haar erbij te hebben. Net menuutje vandaag, succes met de van de paaseitjes afblijven. Ik heb ze nog maar niet gekocht om die reden…

@Wendy: Gelukkig denken sommige mensen we met je mee!

@HvJ: Succes morgen, hoop dat de curve er beter uitziet.

@Hier: Drukke ochtend gehad, maar wel zinvol. Collega heeft me idd netjes opgehaald en deed er ook niet moeilijk over.
    Vanmiddag een gesprekje gehad bij een potentiële gastouder. We vonden het allebei niets. Ze was vergeten dat ze een afspraak had met ons (gisteren afspraak gemaakt) en het was een bende in huis. Daarnaast kan ze niet de dagen bieden die we wilden en kon ze ook geen toezeggingen doen voor de dagen die ze wel vrij had. Nu maar terug naar het gastouderburo, kijken of er een andere gastouder is hier in het dorp. We gaan ook maar kijken bij het kdv, maar daar zijn we allebei niet wild van.
    Zo even de kip voor de shoarma bakken en dan lekker eten.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, op zo'n gastouder had ik idd ook afgeknapt.
    Hoofdpijn is door de douche gezakt, komt nu weer terug. ga maar ff koken dus. misschien doet eten wonderen.

20. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mve, fijn dat alle kleding goed zat!
    Hier lukt slapen s middags vaak ook niet meer, maar dan heb ik er wel eentje die s nachts altijd goed slaapt en als het aan hem ligt s morgens ook uitslaapt ;)

@melanie, erg leuk je haar!! :) ik moet ook weer naar de kapper.

@hvj, oh spannend morgen, hopelijk is het goed.

@femke, ja heb gister voor het eerst een halve dag gewerkt, idd veel beter.
    Maar vandaag een flink eind gewandeld en dat voel ik nu wel :(
    Ah jullie willen ook een gastouder, mijn moeder is gastouder, maar ik denk dat ik sowieso voor een gastouder was gegaan.

@kaatje, balen van je hoofdpijn, ik heb er ook bij vlagen last van, maar moet zeggen dat ik veel zwangeren over hoofdpijn hoor.

Zo hier vandaag heerlijk een stuk gewandeld, maar heb nu wel weer last van me rug helaas.
    Lig nu lekker languit met de laptop ;)
    Ga maar is even eten maken zo.

Deel Deze Pagina