Lieve meiden ik denk dat ik wel ongesteld ben. Ik heb wel eens maanden dat het heel weinig is. Dit keer weer zo'n maand. Met vegen is het wel (licht)rood, maar verder lijkt het niet erg op ongesteldheid. Geen buikpijn. Misschien dat het morgen doorzet. Heb mijn banner maar vast veranderd haha... Lovely is je zoon ook vijf kilo afgevallen ?Was hij te zwaar en aan de lijn ? Melanie wat een mooie foto van je haar. En jij ook lekker slank joh. Ik ben ook zo erg mijn best aan het doen. Wil zo graag die 10 kilo halen. Dat is mijn eerste streven. Dan op naar de volgende 10 Heb niet alles onthouden verder, sorry
Meiden ik heb iets bedacht maar ik wou jullie allemaal PBen maar snap niet helemaal hoe dat moet *bloos* dus vandaar even zo! Wie wil weten wat het is mag mij een PB sturen en dan hoor je hoe en wat ok???
@Hoofdpijn & Zwanger: Dat is idd een echt een zwangerschapsding. Ik hoor het ook bij heel veel zwangeren. @Beschuitje: Toch nog een beetje spannend dus, als het niet doorzet voor de zekerheid een testje doen. @MR: Je maakt me wel nieuwsgierig, ik stuur je een PB. @Hier: Lekker gegeten en nu weer lekker op de bank, ben moe. Ga maar eens lekker in bad en vroeg naar bed vanavond.
Hier ook weer terug thuis en inmiddels alweer gegeten. Vanaf 16:00 uur bij mijn zus geweest. Haar oudste dochter een beetje bezig gehouden, want die kan boven natuurlijk niet zo veel. En voor mijn zus gekookt zodat Haar man dat niet meer hoefde te doen als ie thuis kwam... En natuurlijk lekker geknuffeld met Yenthe! Nu klaar om naar de fotograaf te gaan... Over een kwartiertje rijden we aan! Liefs
Nou ik ga nu nog niet testen hoor, ik wacht wel tot eind van de week, mocht het dan nog vaag zijn..ik geloof er niet in
@beschuitje, toch nog een beetje spannend @rianne, dat klinkt spannend! @femke, idd heerlijk vroeg naar bed, ik denk hier ook. @melanie, ah heerlijk zo een kleintje!
Goedeavond! @femke: kan me voorstellen dat je niet voor zo'n gastouder gaat. @melanie: leuk je haar! Mooie meid ben je hoor @mve: lekker hé paaseitjes! @beschuitje: anders toch maar een testje doen? @mamarianne: stuur je wel ff een pb Hier ging rijles wat minder, ben niet gewend om in het donker te rijden en vond het echt wennen! Mijn zoon was inderdaad wat te zwaar, nu hij de 5kilo kwijt is, is ie weer wat op gewicht.
@Melanie: Hoe was het bij de fotograaf? @Beschuitje: Blijft een beetje spannend. Ik geloofde er ook niet echt in de maand dat het raak was. @Lovely: Rijden in het donker is idd heel anders, op zich wel fijn dat je dat nu hebt kunt oefenen. @Hier: Lag net in bad toen mijn moeder belde, maar wel even opgepakt. Heb uiteindelijk een half uur met haar gekletst. Net opgehangen en toen ging de deurbel. Geen idee wie, maar als het belangrijk was komen ze nog wel terug. ***biecht*** heb net een halve doos milka chocolaatjes op
Hoi dames, Ik lees al eventjes mee hier. Ben een paar weken geleden bevallen en moet nu natuurlijk de kilootjes kwijt. Ik speel wel wat vals: geen eetlust sinds de bevalling. Vandaag cornflakes als ontbijt gehad, en vanmiddag een evergreen. Ben ook grieperig, dus van eten komt weinig de komende dagen. Ik woog 90kg aan het eind van de zwangerschap. Heb geen weegschaal dus weet mijn gewicht pas bij de nacontrole. Ik gok op -10/-15kg (veel vocht kwijt) op dit moment. Streef is onder de 60 dus heb nog minimaal 15kg te gaan