@ Uk2011: Welkom! @ All: Dankje voor de complimenten! Jullie maken me verlegen! hahahaha... leuk zo'n afvaltopic! Iedereen aan het snaaien! Doen we goed! (hier ook... word helemaal niks deze week met mij!) Hier inmiddels terug van de fotograaf. Was een ontzettend leuk gesprek. Echt een onwijs leuke vent. We hebben hem meteen vastgelegd. Hij komt de hele dag fotograferen (vanaf aankleden tot het feest) en we krijgen een digitaal album van 30x30 cm met 150 foto's en een foto op de voorkant... Ik ben helemaal blij! Alweer wat geregeld! Nu even goede tijden terugkijken, daarna douchen (en haren wassen, ik voel overal van die kleine haartjes pikken van de kapper) en dan lekker naar mijn bed! Liefs
Melanie.. Leuk dat alles vast ligt! Uk2010.. Gefeliciteerd met het moederschap en welkom! Weet je al wat voor " dieet" je gaat doen? **** Edit.. cheese onion chips en pinda's!
Uk2011: Welkom. En als we dan toch aan het biechten zijn....hier vanavond patat, frikandel én een kaassoufle...oeps.
@Mel: Wow, mooie foto!!! Lief dat je bent gaan koken voor je zussie! Hier een saaie dag gehad, hoefde pas om 1 uur te beginnen. Was niet veel te doen, dus was een beetje saai. Net mijn nageltjes laten doen, en morgen komt hier de kapper. Twijfel alleen of ik ze wel zal verven.... Wil wat meer blonde plukken door mijn uitgroei, maar de vorige keer ging het ook niet helemaal goed, dus twijfel of ik misschien niks zal laten doen.... Weltrusten!
@Uk2011..... welkom meis!!!! Sux6 met afvallen... valsspeler. Ik leef ook nog!! Vandaag drukke dag gehad, uit de slaap gekomen en meteen hier weer druk geweest. Sorry dat ik momenteel zo weinig hier ben. Ben niet echt aan kcal tellen meer. Het begon een beetje een obsessie te worden dat tellen, terwijl ik wel weet wat ik wel en niet kan eten. Elke avond mijn menu berekenen, ik had er even geen zin meer in. Dieet wel hoor, maar eet gewoon gezond. Ik ben minder bezig met tellen en merk dat het afvallen nu ook wat makkelijker gaat. Dagje: O: 2 beschuiten met rookvlees thee. T: lu time out pakje ( minder suiker ) en een schaaltje meloen. L: 3 boterhammen, 1x 30+ kaas en 1x smeerpathe linera. T: thee, 2 speculoos koekjes. A: gekookte aardappelen, witlof met ham en kaas, gehaktbal. T: schaaltje lays baked en een glas rivella. Iedereen een dikke knuffel!!
hahaha wat zijn jullie allemaal bezig geweest Foei allemaal zondigen en ik dan zo mijn best doen ?! Maar goed dat ik hier niet gelezen heb anders zou ik ook gaan zondigen. Ik heb met een zin-in-alles-wat-lekker-is-gevoel op de bank gezeten.Maar ik heb het gered zonder zondigen haha...Ik lig wel echt dubbel om al die biecht berichten van jullie. Vandaag weer oppakken he * hoor mij nou* Ik hoefde vanmorgen niet af te vragen of ik al ongesteld ben want ik werd wakker met heel heftige buikpijn. PFFf lekker maar ja beter nu dan in het weekeind. Ik heb vandaag cursus dus ben er pas vanavond weer. Hou vol allemaal he? Ik heb nu wat extra motivatie want ik wil de 10 kilo halen !!!!
OHhhh Uk van harte welkom, doe je best je ziet wij steunen elkaar zelfs tijdens het biechten whahahahoeeehahahaah....
@Uk: Welkom, welke methode ga je volgen? @Melanie: Super dat de fotograaf beviel en dat hij vastgelegd is voor de grote dag! @Beschuitje: Jammer. @Hier: Redelijk geslapen, maar vroeg wakker, had me nog wel een keertje om willen draaien. Vandaag maar 1 afspraak op het werk, kan ik de lopende zaken mooi afmaken. Menuutje voor vandaag: O: Yoghurt met muesli T: Appel en mueslireep L: Tosti met kaas en curry. T: Peer A: aardappelpannekoekje met chickensticks en sla. T: ?
Femke.. LEkker menu zeg! Jij eet ook altijd gevarieed, knap van je! @ biecht.. Ja, was wel grappig gisteren.. De weegschaal gaf maar 100 gram meer aan, zit nu wel al op 72.2 Maar gelukkig de meeste lekkere dingen zijn op! Wendy.. Ook al aan het biechten! Beschuitje.. Knap dat je het hebt kunnen weerstaan! Balen van de buikpijn en succes met Cursus.Wel een leuke? Kaatje.. Vandaag weer werken he?! Hoe staat het met je bekken? Butterfly.. Drukke dagen of niet? En na een slaapdienst ben ik vaak wel moe en dan moet je wel door. Fijn dat je het tellen wat meer los kunt laten. ******* Na het gesnoep en gesnaai slechts 100 gram zwaarder. Maar wil toch graag onder de 72.0 blijven dus vandaag een beetje gezond doen. Straks +/- 4,5 km hardlopen met tussenpozes wandelen.. Dus beweging komt goed! **** Menu: O: 1 boterham met pindakaas en koffie. T: banaan en appel veel water, L: 3 boterhammen met mager beleg. T: plakje ontbijtkoek. A: Gekookte aardappels, vissteak en witte bonen in tomatensaus.
Hahaha grappig jullie biechten! Methode: gezond eten tot ik weer in mn oude kleren pas... heb geen weegschaal, dat scheelt al heel wat. Wil niet doorslaan in het lijnen.
Ik heb nog niet van alle meiden een PB gehad,zouden die nog willen PBen of zijn jullie niet benieuwd??
Uk2011.. goed dat je niet te rigoreus gaat afvallen en daardoor doorslaat. Heb je een doel voor ogen? Bijv. Voor een bepaalde datum weer in een broek passen? Rianne.. Hoe gaat het jou met afvallen? Lijkt cambridge je niets? ******** Vanmorgen een flink stuk gelopen.. Kon het slecht volhouden maar denk dat in de ochtend lopen niet goed is voor mij. Heb dan geen brandstof om me goed te kunnen inspannen. Maar ik heb de les uitgelopen met best een goede afstand-tijd. Straks lekker 3 boterhammen en een 1/2 appel, net de andere appel met Esmee gedeeld. Nog geen plannen voor vanmiddag, denk lekker naar buiten met Esmee.. Speeltuintje ofzo.
Hai dames, Allemaal aan het zondigen geweest en daarna biechten haha, brave meisjes! @Femke en Patriesja, dank jullie wel. @Uk, welkom en succes met afvallen! @Beschuitje, heeft het doorgezet of is het bij buikpijn gebleven? @All, ben het ff kwijt *zwaai*. @Hier, vanochtend naar het zh geweest voor controle en dagcurve. Bloeddruk/hartje waren goed, bloedprikken was vanochtend nog aan de hoge kant. Vanmiddag weer prikken en morgen bellen voor de uitslag.
HVJ.. brave meisjes he?! Hopenlijk is de dagcurve vandaag wel goed! Rianne.. Goed dat je het weer hebt kunnen oppakken. Cambridge is i.d. prijzig maar bied wel snel resultaat. Is misschien voor jou juist een motivatie? ******* Zit nu lekker achter een kop rooibosthee.. Even relaxen. Stoom kwam net zowat uit mijn oren.. Esmee is vreselijk baldadig en brutaal. Zeurt de heledag alleen maar om snoep ( wat ze niet krijgt omdat ze ook niet normaal eet) dus erg gezellig hier. En nou is ook de wasmachine kapot. Schoonpa al geweest maar kon niets vinden. Dus maar opzoek naar een nieuwe.. Om een 7 jaar oude machine nog te laten maken..
Reslutaat is altijd motivatie idd maar ja we hebben maar 1 iemand die werkt he en weet niet of hij dat wil betalen! Hij kent me namelijk erg goed en ben niet altijd zo dat ik me er aan hou zou zonde van het geld zijn dan! MvE PB je mij nog?? En butterfly?
Niet echt een bepaalde datum, maar rond de zomer mag mijn buik wel weer wat strakker zijn haha... En dan zou het ook wel fijn zijn als ik weer in mijn spijkerbroeken zou passen. Anders moet ik shoppen Fijn dat de controle goed was. Hopelijk de uitslag van het bloed ook! Haha moet wel even lachen als ik dit lees. Pittig dametje? Onze machine was laatst ook kapot, toen zat er iets in de pomp. Eruit gehaald, machine deed het weer... 7 jaar is nog vrij jong voor een wasmachine! @MamaRianne: hoe gaat het met de fitness? @Hier: bannertest
Mooie banner meid!! Fitness gaat lekker hoor Hoe en wat kwa cm's enzo weet ik niet dat hoor ik 4 maart dan is het allemaal afgelopen! Vind het wel lekker om even te sporten en er even uit te zijn wil eigenlijk ook wel graag door gaan met sporten dus maar even met manlief bespreken en afwachten wat de kosten gaan zijn nadat dit is gestopt!