Goedemiddag meiden. Drukke dag gehad weer. Vanmorgen met de meiden naar mijn moeder geweest. Esmee kom mooi met haar neefje spelen. Daarna thuis nog lekker buiten gespeeld, kon ik het glas, oud papiet etc in de schuur zetten. Heb een wasje buiten gehangen, droogt niet mega maar scheelt drogen in droger. Heb het water uit de zandbak gehaald, en alle zandbakspeeltjes in de vaatwasser gedaan, badspeelgoed schoongemaakt, badkamer gesopt, te kleine kleren van Maureen opgeruimd, druk gehad. De boerenkool staat nu op. Harrold moet zo naar de tandarts en Esmee gaat even mee . Ze moet namelijk ook bijna....!!! Beetje voorbereiding kan geen kwaad. @Mamavesmee, ja vind het wel druk hoor. Werk ook wel veel he, valt me wel een beetje tegen. Donderdag nog een late en dan weekeinde, maar volgende week maandag laat, dinsdag slaap, donderdag laat en zaterdag slaap . Zie er nu al tegen op hoor. @Mamarianne, jeetje, jij ben ongeduldig . Sorry, zit niet hier momenteel niet zo vaak hoor. Lees dus niet alles meteen. Bij deze, ik ben wel nieuwschierig dus je mag je idee wel sturen . Ga weer door. Esmee zal zo wel wakker zijn, Maureen moet de fles zo hebben, boerenkool even stampen, was vouwen, na het eten even sporten. Vanavond een avond voor mezelf, maar moet wat voor het werk doen dus ja!!! Tot later meiden.
Butterfly.. Je moet i.d. wel veel werken! Dat is dan weer het nadeel van om het weekend. Je werkt door de weeks en dan nog extra de zaterdag en zondag. Al is de slaap van zaterdag op zondag wel relaxed! 2x een dagdienst ben je meer van huis. Misschien moet je dat dingetjes van het werk maar op het werk doen!!!
Hee meiden, ik ben weer thuis van de cursus. Het is een cursus om beter te leren gesprekken te voeren met collega's en stagiaires dus erg interessant. De boodschappen ook even snel gedaan en zo aan het aardappels schillen. Gaan lekker sla met gebakken aardappeltjes eten. Heerlijk ! Ben zo goed bezig haha helemaal blij van ! Alleen die ongesteldheid bah wat een ellende toch iedere maand weer. Ik heb zo'n vreselijke buikpijn. Altijd de eerste twee dagen, dus morgen nog en dan gaat het de goede kant weer op. Wat hebben jullie weer gekletst zeg, ik kan het gewoon niet bijhouden haha...ben nu alweer kwijt wat ik allemaal gelezen heb.
@MvE, heel braaf zelfs . Dochtertjelief niet zo lief zo te lezen, hopelijk waait het gauw over. @Uk, mooie banner meid! @Butterfly, drukjes zo te lezen. Sport ze! @Beschuitje, super dat het lijnen goed gaat houden zo. Balen van de pijn, dikke knuff. @Hier, suiker was vanmiddag hoger dan vanochtend dus denk dat ze me niet langer laten lopen zo. Zo ga maar eens de keuken in, heb boodschappen gedaan na het zh bezoek.
Hey meiden, @ Butterfly: Fijn dat het afvallen beter gaat nu je geen kcal meer telt. Moet geen obsessie worden he?! Jeetje, wat een drukte bij jou! @ Beschuitje: Balen van de ongi! Maar inderdaad op naar de -10! @ Femke: Hoe is het nu? Voel je je al iets beter? @ MamavEsmee: Fijn dat je ondanks het snaaien maar 100 gram aangekomen bent. Jammer dat het lopen niet zo goed ging, maar dan weet je in ieder geval dat s morgens niet zo handig is! Vervelend dat de wasmachine kapot is. @ Hvj: Fijn dat met de kleine alles goed is. Hoop dat de kleine meid snel komt kijken! Scheelt jou een hoop ellende! Hier vandaag wel lekker gewerkt. Was een beetje chaotisch doordat we een zieke hadden, maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen! Op de 1 of andere manier lukt het me deze week niet om te lijnen. Lijkt wel of ik ongesteld moet worden. Niks is veilig voor mij. En net nu ik Zaterdag trouwjurken ga passen achja zal geen maten schelen!!! Ik ga mijn menu vandaag niet plaatsen het is TE erg! Liefs
@MvE: Bedankt voor je compliment, ik ga ervan blozen Lekker menu heb jij vandaag! Balen van de wasmachine. @HvJ: Fijn dat het OK is met de baby. Denk je dat ze je gaan inleiden? @Butterfly: Wat ben jij druk zeg, neem je wel tijd voor jezelf? @Beschuitje: Balen dat je zon last hebt van je ongi, heel herkenbaar trouwens, vooral die krampen in de eerste dagen. @Melanie: Jammer dat het niet lukt deze week, maar jezelf teveel pushen helpt toch niet. En het zal idd geen maten schelen. Ik voel me wel iets beter, maar 4 uur werken is op dit moment wel de max. Als ik thuis kom ben ik bekaf. @Hier: Hele middag in bed gelegen, niet geslapen, maar was heel erg moe. Ga vanavond ook op tijd mn bedje in. Op zich wel lekker gewerkt vandaag, heb het precies druk genoeg.
Nou ik moet aan de zoogcompressen. Zag net 2 vlekjes op mijn shirt. Bij Levi begon het pas na de bevalling Levi lag vanochtend heel diep te slapen. Moest hem wakker maken voor de peuterspeelzaal. Had er 5 min. voor nodig voor hij een keer wakker werd Beschuitje, ongi toch goed door gezet dus MVE, moest idd werken vandaag. Bekken gaan behoorlijk achteruit op het moment Ging het hardlopen goed ? Niet super dus. Toch netjes uitgelopen !
Jeetje kaatje dat is snel nu al aan de kompressen. Maar ja niets aan te doen... Femke heftig hoor dat je zo bekaf bent na 4 uur werken. Ben je al wel iets minder duizelig of niet? Melanie joh die laatste week kom je echt niet opeens 5 kilo aan. Lekker gaan genieten van het passen van de jurken. Heb je al een idee wat je leuk vind? HVJ kan me zo voorstellen dat je nu heel veel zin hebt in de kleine. Je bent er wel klaar mee he? Hier net lekker gegeten, gefietst en nu ga ik stoppen dan ga ik heeeeeeeeerlijk onder de douche en dan klaar zitten voor gtst ( erg he ik kijk het nog steeds na al die jaren)
@Mel, ik hoop het ook. @Kaat, hier ook al vroeg begonnen met lekken. @Beschuitje, ja zo een beetje wel ja. @Femke, die kans zit er wel in. Hoor het morgen allemaal voor de zekerheid. @Hier, kleine op bed, ik gegeten en zo op de bank voor de buis.
@ Beschuitje: Ik weet wel wat ik mooi vind op de plaatjes. Maar op me dat ook staat is natuurlijk de vraag... daarbij komt dat ik heel veel verschillende soorten jurken mooi vind. Lekker veel passen dus
Goedeavond meiden! uk2011: Welkom! mve: hoe vaak in de week hardloop je? Mooi menu hoor beschuitje: balen van de ongi hvj: word je opgenomen als het zo doorgaat? melanie: hier hetzelfde hoor deze week ach volgende week weer nieuwe kansen om wat kilo's kwijt te raken. femke: goed om jezelf denken hoor kaatje: dat is snel aan de zoogkompressen! Hoor je wel vaker hé dat het al gebeurt tijdens de zwangerschap. Mijn menu: O: 2beschuitjes met hagelslag, kop koffie T: sultana, glas water L: bb met kipfilet T: halve appel met glas water A: 124gram gebakken aard, rundertartaartje, salade T: flesje water, kop thee
Hallo dames, Ik heb helaas het zondigen van gisteravond voortgezet.... O: 2 plakjes ontbijkoek met boter T: rijstewafel choco van snack a jack L: 1 bb gebakken ei en 5 plakjes ontbijspek T: punt boterkoek en wiener melange A: spaghetti Ik heb gister toch nog het expertisebureau gebeld die die 150 euro voor de auto had vastgesteld. Ze belde mij vanochtend dat ze een beetje heeft geschoven in bedragen en er 100 euro bij heeft gedaan. Ik kan voor 250 euro natuurlijk geen andere auto kopen of de schade repareren maar iedere euro telt....
heey meiden @uk, welkom en succes met afvallen! @beschuitje, balen dat je ongi toch heeft doorgezet. @mve, nog steeds lekker aan het hardlopen, goed hoor! Esmee lekker baldadig, ja hier hebben we ook af en toe van die buien.. zucht.. @butterfly, weer druk druk druk... doe je af en toe ook een beetje rustig aan @hvj, gelukkig alles goed met de kleine, waarschijnlijk gaan ze je dus inleiden, spannend.. @melanie, komt vanzelf wel weer goed en dan pak je het lijnen weer goed op. oh leuk zeg zaterdag trouwjurken passen! @femke, gaat iets beter met je of niet? idd lekker veel rusten! @kaatje, ah balen van het lekken nu al, bij Celeno ook pas na de bevalling, maar wie weet bij een 2e misschien eerder? @wendy, nog lekker aan het zondigen vandaag komt morgen vast weer goed. Hier weer een half dagje gewerkt en het gaat goed nu gelukkig
@Beschuitje: Ben nog wel duizelig, maar niet meer zo erg als vorige week. Daar moet ik het dan wel heel rustig aan voor doen, zodra ik wat meer doe dan wordt ik weer duizelig. @HvJ: Je bent wel klaar met zwanger zijn volgens mij of niet. Ik hoop voor je dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten. @Kaatje: Da's wel op tijd idd. Bij een volgende zwangerschap gebeurd dat vaker hé? @Lovely: Da's wel heel precies 124 gram aardappels @Wendy: 100 euro is 100 euro, maar je koopt er geen andere auto voor. @Hier: Ga lekker naar bed, ik zit mezelf hier alleen maar in de weg. Slaap lekker allemaal!
Lekken, geen idd. Na de bevalling van Milou* heb ik wel heel lang gelekt ondanks de medicijnen. Misschien ligt het ook aan mijn bh. Begin er uit te groeien.