10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ow ja en ik sta nog steeds op 90kg!

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Gefeliciteerd!

@Lovely: Hoever is het fietsen naar school?

@Elena: Beterschap meid.

@Wendy: Ik vind alles voor 7.00 uur vroeg…

@HvJ: Netjes, 90 kg, zal wel niet veel meer bijkomen;)

@Hier: Pff, lekker gewerkt, maar wel moe nou. Hadden vergadering met een Duitse collega. Wel leuk, maar ook pittig. Net thuis met mannetje gegeten, hoef ik vanavond niet voor mezelf te koken, wel makkelijk. Ga zo even een uurtje liggen, maar voel me niet al te verkeerd vandaag.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Je moet dus te veel doen in te weinig tijd. Jammer is dat! Naast de slaapdienst draaien we 1 vroege dienst en 2 late diensten dit zijn i.d. korte diensten. Heb echt respect voor je, 2 kids, werken, huishouden etc etc.!

Rianne..Geen idee. Denk wel dat je dan lekker bent afgevallen. Doorzetten he?!

HVJ.. Heb je de uitslag van het bloed inmiddels? En netjes, nog steeds op de 90 kg.

Lovely.. Lekker aan het bewegen..:D Ik loop 3x per week.:) Mooi menu!!

Elena.. Balen dat je nog steeds niet lekker bent, morgen weer fysio? Toch?? Mooi menu heb je! Ben gek op brinta.. Is wel calorierijk..;)

Wendy.. Jij hoort ook bij de vroege volgels hoor!:D JIj hebt ook zo'n lekker menu.. Hoe is het met Dane? K*t dat de fysio niet werkt.:(

Zo.. ik zit!

Was al lekker vroeg weer terug van mijn werk. Schoonpa en ma hadden opgepast. Daarna boven alles open gegooid.. beneden gezogen en gedweild. Honden uitgelaten. Naar het dorp, schoenen besteld en een kleimachine gehaald voor Esmee.. Daarna koffie bij schoonpa en ma gedaan. Was gezellig!

Net de was even gevouwen en al eten voorbereid.

Menu:

O: 2 boterhammen met 1x light salami
    T: Appeltje
    L: 2 boterhammen, 1x grillworst 1x appelstroop en een beschuitje met hagelslag. Een glas vers geperste sinasappelsap.
    T: thee en een banaan.
    A: Kop tomatensoep, tartaartje op een snee brood en een salade van ijsbergsla, tomaat, wortel, komkommer en augurk + light dressing. ( Erwin en Esmee eter ipv tartaar kippenpootjes)

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Femke, nee denk het ook niet want sta al weken op 90kg. Hopelijk weeg ik na de bevalling lichter dan voor mijn zwangerschap, is toch een boost om weer de draad op te pakken en af te vallen. Fijn dat je je iets beter voelt, en tuk ze!

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, ook al drukjes geweest en vroeg klaar. Welke schoenen en kleimachine is het geworden? Mooi menu! Nee heb nog geen uitslag, pas om 14u als het goed is.

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    HvJ: Hoever ben je nu precies? Ik zie geen banner....

MvE: Met Dane gaat het prima. Op het kinderdagverblijf doet hij het superg goed. Ze zeiden vorige week dat hij al behoorlijk kan praten voor zijn leeftijd en ook heel veel begrijpt. Slimme jongen heb ik toch hé hihih. Met slapen gaat het verschillend. Nu slaapt hij 's nachts wel weer goed (vorige week wel 10x per nacht huilen/gillen) maar wel vanaf 23.30 uur bij ons in bed. Ach ja, dat bij ons in bed vindt ik niet eens zo erg meer maar dat steeds wakker worden 's nachts vond ik vervelender. Je wordt dan toch iedere keer uit je slaap gehaald.

Hier: Ooohhh ik heb zo geen zin meer. Is het al 17.00 uur??? Dan kan ik naar huis.....ppfff

7. MamavEsmee

HVJ.. Een playdoo kleinmachine waar je dmv schuifjes verschillende vormen sliertjes kunt maken. Snap je?! En heb enkellaarsjes gekocht.

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    MvE: Ik zie in jouw menu lght salami...Mmmmm....ik wist niet dat dat bestond. Is het qua smaak wel een beetje hetzelfde??

9. MamavEsmee

Koop dat bij de Lidl.. Is nog lekkerder als gewone salami..En dan de knoflook smaak.. Jummie!:D

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @MamavEsmee; Ik weet dat Brinta heel calorierijk is maar val meestal heel snel af als ik ziek ben dus die paar kcal extra zijn niet erg hoor ;) Ja morgenochtend om 11 uur weer :)

@Wendy; Ja, volgens mij verkoopt de Lidl light salami. Ik vind het zelf niet zo lekker maar smaken verschillen ;)

11. MamavEsmee

Ik eet al jaren de light variant dus dan proef je het verschil misschien niet meer..:)

12. MamavEsmee

Femke.. Fijn dat het vandaag goed gaat!

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, ja snap welke je bedoelt leuk voor Esmee! En enkellaarsjes voor jezelf! Hier morgen op pad voor schoentjes voor mijn dochter, ze is eindelijk uit maatje 18!

@Hier, net doorgebeld gekregen. Alles was goed (suiker wel lichtelijk verhoogd maar niet zorgwekkend) en hoef gelukkig NIET ingeleid te worden (ja met 41 weken als het niet eerder komt). Heb gwn volgende week weer controle. En hoef geen dagcurve meer te doen noch extreem te dieeten, wel op mijn eten letten! Me is happy!

14. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Hvj; Dat is fijn nieuws :) Hoe lang moet je nog tot de uitgerekende datum?

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Elena, ben ik ook blij om. Nog 5 dagen!

16. MamavEsmee

HVj.. Las het net op hyves.. Fijn dat het goed is.. Geniet van je eten!!:D Leuk, oppad voor schoentjes voor je meisje. Ja, heb laarsjes voor mezelf gekocht!:)

Heb hier Secret Story tv aanstaan.. leuk!!:D Houd wel van zulk soort programma's Appies kijken!!:D

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemiddag :)
    @femke: het is ongeveer 2 kilometer fietsen...had er vanochtend dus al 8 opzitten :). Fijn dat het wat beter gaat vandaag!
    @mve: knap hoor 3 keer in de week! Jij hebt ook een lekker gezond menuutje :)
    @hvj: dat is super nieuws!

@secretstory: heb het nog niet gekeken, is het een beetje leuk?

18. MamavEsmee

Lovely.. Ja, gezond he?! Vond ik eigenlijk ook wel!!:D Secret story is een beetje big brother achtig maar dan met geheimen. Zitten echt leuke mensen tussen.:)

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja dan kan ik nu misschien eindelijk mijn eerste kado aan mezelf geven haha dus nu moet ik wel ff door knallen!!!
    Misschien heb ik morgen ochtend ff snel de tijd om te wegen voordat ik naar benee ga haha dan is manlief ook thuus
    Dus kan ik snel naar beneden om te plassen en dan weer naar boven haha

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, dank je meid. Nou en of ik ga genieten, uiteraard met mate maar geen verhongering meer haha. Hopelijk vind ik wat, vorige slaagde ik bij Zara en zag dat Dolcis ook leuke kinderschoentjes heeft.

@Lovely, middag! Dank je.

@Hier, net weer thuis. Was met meissie naar de speeltuin gegaan, ondanks de zon toch best koud buiten.

Deel Deze Pagina