Goedeavond dames! uk: beterschao voor je man! kaatje: Leuk collecteren voor jantje beton, doen wij hier ook altijd. femke: ja was gezellig hoor! Ze was er alleen wat vroeger dan verwacht, dus heb niet alles in huis kunnen doen. En de felicitas doos al binnen? mve: leuk! Hopelijk is het mooi weer kan je direct een eindje fietsen Hier de kids op bed en ik lekker op de bank, man eet bij een vriend. Hebben een drukke dag morgen voor de boeg, eerst in de ochtend zoon judo, en daarna tegels bij m'n ouders halen en bij ons in de tuin leggen. Denk niet dat ik hoef te helpen dus hoop ondertussen weer verder in huis te kunnen.In de avond eerst eten met m'n ouders en broer/zus+aanhang bij yankee doodle en s'avonds feestje van een goede vriendin. Denk dat het een latertje gaat worden aangezien ze midden in het uitgaansleven woont .
@Beschuitje: Veel plezier in Friesland! @Melanie: Fijn dat er geen kilo's bijkomen! En heel veel plezier morgen. @Kaatje: Lekker een avondje de tv voor jezelf dus. @MvE: Veel plezier met je nieuwe fiets morgen. @Lovely: Drukke dag morgen idd! Heb de doos binnen. @Hier: Lekker de stad in geweest, kon het 1,5 uur volhouden, niet slecht. Zijn bij de Etos geweest voor de doos, zit best veel in: een flesje van Avent, proefmonsters van zwitsal, tijdschriften, billendoekjes met houder, kortingsbonnen etc. Leuk om dat zomaar te krijgen! Bij de V&D ook nog kunnen slagen voor een paar bruine suede Esprit laarzen, daar was ik al een tijdje naar op zoek, ben er blij mee. Nu lekker met m'n mannetje naar Topgear kijken.
@Femke; Ah altijd leuk nieuwe schoenen Leuk he dat je al die dingen gratis krijgt! Wij gebruiken heel veel dingen uit de diverse dozen @Lovely; Drukke dag morgen zeg! Veel plezier @MamavEsmee; Wat voor fiets heb je gekocht? Zal voor mooi weer duimen. @Kaatje; Geniet van je rustige avondje! Goed dat je je gaat inzetten voor het goede doel! @Beschuitje; Veel plezier met de nieuwe auto halen! Wij hebben sinds 3 weken ook een nieuwe auto Een Alfa Romeo, wat voor een hebben jullie gekocht?
@Hier; Vanochtend/vanmiddag ruim 2 uur gewandeld maar achteraf was dat toch een beetje teveel van het goede. Vanmiddag de hele middag met koorts op de bank gelegen. Kleine man is ook nog steeds ziek dus die heeft de hele dag bij mama gelegen Na het avondeten werd ik niet goed, duizelig, licht in me hoofd dus lig nu op bed met een groot glas cola voor de nodige suikers.
Lovely, vind het nog wel eng hoor. Mensen lastigvallen om geld aan de deur haha. Maar loop in mijn eigen straat/wijk dus dat scheelt weer Femke, idd best een leuke doos van de Etos Elena, ow jee beterschap
@kaatje: in je eigen straat/wijk is inderdaad fijn, zo doen wij dat ook. Mensen ken je en dan hoef jij je ook niet zo opgelaten te voelen. @elena: beterschap! Goed uitrusten. Wat voor alfa romeo hebben jullie? @femke: leuk hé zo'n doos met spulletjes en veel kun je ook nog goed gebruiken ook.
@MamavEsmee: Hoop inderdaad dat de weegschaal van slag was ofzo, vind het maar vreemd! @Mel: Klopt, zondag gaan we op kraamvisite, ben zo benieuwd! En het kaartje vond ik echt superrrrr leuk!!! Spannend morgen jurken passen, ben heeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig!! Have fun! Hier helemaaaaaaaal gaar. Heel fijn gewerkt vandaag, het was super druk. We hebben heel veel nieuwe collectie binnen, voor het voorjaar, leuke felle kleurtjes en pastel tintjes. Helemaal leuk weer! Lekker verkocht vandaag, dus heb ook wel zin in morgen! Ga nu maar mijn water snel naar binnen werken en slapen. Fijn weekend!
Zo meiden.... hier ik weer hahaha!! @Mamavesmee, wat een lief bericht van je gisteren. Deed me echt even goed te lezen. Liet het Harrold lezen en ik zei "zij jij dat maar eens wat vaker". Op het werk moeten we inderdaad teveel doen in te weinig tijd en dat is erg vervelend. De pb'ers hebben eigenlijk veel te weinig tijd voor administratie, dat is het probleem nu bij ons. Er is echt elke keer wel wat...!!! Gister dan ook weer giga druk gehad. Ben blij nu een koppen collega te hebben dus draag veel aan haar over. @Kimmetje, vervelend van je weegschaal, maar ik heb het ook. Alleen eet ik de dag ervoor gewoon te veel. Misschien batterijen eens vervangen, of bij het shoppen die ene set leuke schoenen niet meenemen maar een weegschaal whahahaha . Flauwwwww.... @Kaatje, doe ik ook wel eens, terwijl Esmee in bad zit even soppen, was opruimen enzo. Handig en bespaart tijd . @Lovely, je dag morgen druk maar wel heel leuk!!!! Vooral de avond klinikt gezellig. *********************************************** Vandaag in huis helemaal NIETS gedaan. Vanmorgen om 10.30 met de meiden in gestapt, Maureen heb ik bij mijn schoonmoeder gebracht. De bedoeling was samen met Esmee boodschappen te doen voor komende week. Wil dat niet meer op de avond nog moeten doen. Maar ze was zo lang niet bij beppe geweest, ze wilde daar spelen. Dus ben alleen gegaan. Om 13.00 haar opgehaald, en mijn zusje gehaald en zijn we naar Ballorig gegaan. Geweldig, Esmnee genoot met volle teugen. Wat een geweldig, fijn gevoel te zien dat je kind zo geniet en het zo naar haar zin heeft. Mijn zusje en ik hebben lekker mee gespeeld, door de ballenbad gerold. Heerlijk, moet ik vaker doen . Wederom een drukke dag, maar een leuke dag!!!!!!! Maaaaaaar..... Esmee heeft het zo druk gehad, teveel lekkere dingen gehad vandaag ook mijn schult . Ze huilde om 21.30 en ik kijken.... ze had me een party overgegeven. Ze zat er helemaal onder, haar haar, gezicht, het droop eraf. Haar bed, lakens... echt vies. Lekker gewassen en bed verschoond,lakens in de was gedaan en ze sliep daarna meteen weer. Voelde me wel schuldig . Vanavond nog gesport trouwens.
@Butterfly: Hahaha bedankt voor de tip Vanmorgen weer 3 ons erbij, en ik snap er weer niks van. Hoewel ik wel merk dat ik vocht vast hou en weer niet naar de wc kan. Die laxo doet bij mij dus ook niet echt wat... Vandaag weer werken! Gelukkig maar tot half 6 ipv 6 uur voortaan, scheelt toch weer een half uurtje! Fijn weekend!!
Goedemorgen! @Butterfly; Das wel sneu zeg Gelukkig sliep ze daarna verder. @Hier; Voel me gelukkig alweer een stuk beter als gisteravond Vandaag lekker veel in huis doen en vanmiddag als ik me goed genoeg voel nog even sportief doen op de Wii Fit Zal straks eens op de weegschaal staan en me gewicht hier eens plaatsen. Mijn menu voor vandaag; O; Roerei met avacado, sneetje 8 granen brood geroosterd, glas verse jus, T; Kop koffie met een kokosmacroon L; 2 sneetjes roggebrood met kaas en appel,krentenbol,flesje water T; Bananensmoothie met honing D; Wraps (volkoren) gevuld met Mexicaanse wokgroente,flesje water T; Perenmoes (zelfgemaakt),mokkaboontjes en een cappuccino
Goedemorgen. Butterfly, niets gedaan in huis ??? Ben je ziek ? even alleen boodschappen doen is ook wel eens fijn toch. Leuk ballorig ! Ahh Esmee over gegeven. Vind dat voor kinderen ook altijd zo sneu
@Elena: Fijn dat je je weer beter voelt @butterfly: ach, die arme Esmee. @Kim: Balen van weegschaal, hoop dat het aan je obstipatie ligt. Werk ze vandaag. @Hier: Heerlijk geslapen, werd pas om 7.30 wakker. Wel met hoofdpijn, maar die zakt. Mannetje kreeg zowaar een sms van zijn moeder vanochtend. Ze had de mail waarin stond dat we naar het ziekenhuis geweest waren gemist en ze was benieuwd hoe het ging. Vanavond gaan we naar Limburg, we zullen zien hoe ze dan doet. Mannetjes petekind is jarig, wordt 16, een bijzondere verjaardag voor hem. Hij wil zijn brombewijs gaan halen, dus hij krijgt een flinke bijdrage van ons. Verder vandaag niet veel op het programma, we gaan morgen naar de 9 maanden beurs, dus wil mijn energie sparen.
@ Butterfly: Lekker dagje gehad dus gisteren... arme Esmee! @ Kim: Balen van de weegschaal! Werkze vandaag! @ Femke: Succes bij je schoonmoeder! Hopelijk is het een beetje bekoeld allemaal. Leuk morgen naar de 9maandenbeurs. Hier inmiddels ook weer uit mijn bed gerold. Heb geslapen als een os. Heerlijk! Nu net klaargemaakt en ontbeten. Over een half uur ga ik naar mijn moeder en rond half 12 rijden we aan naar de bruidswinkel. Leuk leuk! Heb er zin in. Gisterenavond nog al mijn trouwboeken erbij gepakt en veel mooie jurken eruit gescheurd, zodat ik kan laten zien wat ik mooi vind. Ben alleen iets te enthousiast geweest geloof ik hahahah... het is me toch een stapel! Liefs
Goeiemorgen meiden @butterfly, ah vervelend voor Esmee.. @elena, wij schelen niet zoveel ik ben 1.62 en 67 kilo. Mooie auto! @femke, gelukkig gaat het beter, scheelt ook als je goed slaapt. Hopelijk vandaag een leuke dag, hopelijk doet je smoeder een beetje normaal. @melanie, heel veel plezier vandaag! Zo wij gaan zo maar is weer de boodschappen voor de hele week in huis halen. Verder nog niet zoveel plannen.
Hey hallo allemaal. Hier alweer vroeg wakker!! Manlief is met Esmee weggegaan, even fietsen en dan zou hij haar naar oma brengen waar ze even kan spelen en dan gaat hij naar de kapper. Ze wilde graag met hem mee. Ik ben dus lekker in huis aan de slag gegaan. Ben al bijna klaar . Alleen de badkamer nog doen en was vouwen en strijken. Harrold gaat nog even wat klusjes doen zometeen. Vitrages voor in de hal zijn eindelijk klaar dus de boel kan opgehangen worden. In Esmee haar kamertje moeten even planken opgehangen worden. Kunnen haar boekjes mooi daar komen te staan. Vanmiddag ga ik even wandelen met Maureen. Moet even wat boodschapjes halen. Vanavond heeft manlief een pokeravond!!! Ik ben dus lekker even alleen. Ga lekker rommelen denk ik. Of lekker vroeg naar bed, slaap al nachten kort. Mijn hoofd zit op het moment even overvol.... lees mijn topic lounge . Weegschaal..... zucht!!! Ben weer stabiel gebleven. Voor mijn gevoel best streng gedaan maar ook wel wat lekkers gehad. Maak me er momenteel niet zo druk om. Ben happy nu, en mijn gewicht nu vind ik ook wel prima. Dus dat maakt het ook makkelijker denk ik. Maar tuurlijk, ik probeer elke dag op te letten. Moet echt die lekkere dingen in de avond laten staan... want daar zit het hem in. Maar goed, als je hoofd vol zit met andere dingen wil echt streng lijnen niet dus vind het ook wel even goed, als ik maar op gewicht blijf he . Menu vandaag: O: 2 beschuiten hagelslag, thee. T: fruitbreek appel, schaaltje worteltjes, thee en water. L: ??? T: paprika reepjes. A: aardappelkrieltjes met aardappelanders saus, tartaartje en boontjes T: ???
@Melanie: Hoe was het passen? Heb je foto's van jurken die mooi vind? @Patriesja: Lekker rustige zaterdag, is misschie ook wel goed mey je rug. @Butterfly: Niets erbij is ook OK. Geniet van je avond voor jezelf! @Hier: Boodschapjes gedaan. Nu klaar om naar Limburg te gaan. We gaan ook nog even langs bij een neef van mannetje, die is al 1,5 jaar aan het verbouwen, maar de laatste weken schiet het op, ben benieuwd hoe het daar uitziet. Dan een lekker Limburgs frietje en dan naar de verjaardag. We gaan op tijd weer terug naar de Achterhoek, zodat we nog een goede nacht kunnen maken voor dat we naar de beurs gaan morgen. Fijne avond allemaal!