Annemie.. je verhaal klonk best logische hoor. Vaag dat je andere schoonzus nu zo raar doet. Denk aan je zelf meid! Femke.. Het is er ook heerlijk! Trusten & werkse voor morgen!
Annemie, dat ze down had heb ik idd wel mee gekregen maar dat van die gaatjes in haar hart dus niet. Wat heftig zeg. Ik duim heel hard voor jullie dat het een vechtertje is en ze hieruit komt. Idd even onder de douche en momentje voor jezelf nemen om tot rust te komen. Mve, ow jee op je werk is idd een stuk minder leuk. Nou ja gelukkig hebben we lieve mannen die weer sleutels komen brengen
Kaatje.. Ik doe dus ook altijd de deuren dicht met het knopje in de deur. Erwin heeft me er zo vaak voor gewaarschuwd en dan is het lullig om te moeten bellen haha..
haha ja idd. hier kan het even niet anders want centrale vergrendeling doet het wel met openen, niet met sluiten. Wordt volgende week gemaakt.
@MvE, ik neem het er wel van ja. @Femke, ivm verhalen die ik hoor is het zekers ok en mag ik niet klagen maar ben er nog niet en met dit eetgedrag gaat het zich binnen de kortste tijd verdubbelen. @Hier, ook tv kijken. Trusten straks dames! Ik verga van de maagzuur en niks lijkt te helpen.
Hey meiden! Sorry dat ik er de laatste tijd niet veel ben, ben druk met de kids en de feestdagen. Zodra vakantie voorbij is zou ik er wel weer dagelijks zijn!
@Emma: Hele dikke knuffel voor jou! Heb er heel even snel overheen gelezen. Hier ook geen lieve weegschaal, dik 2 kg erbij. Baal er van maar ja het is niet anders. Vandaag dus weer heel goed opgepakt gelukkig, nu even doorzetten. Morgen lekker een dagje vrij. Moet een nieuwe zwarte tas hebben want de mijne is afgescheurd. Heb 'm al een paar keer laten maken maar hij is echt aan vervanging toe! Fijne avond allemaal.
Goedemorgen dames, Hier een record gevestigd, was om 4.53 wakker :-S. Da's wel heel vroeg, heb daarna niet meer geslapen en mannetje ook niet. Dat vind ik nog het lulligst, ik wordt wakker, maar hij ook, waardoor hij ook slecht slaapt. Ga vandaag proberen iets meer kcal in m'n menuutje te stoppen, maar het lukt nog niet echt. Menu voor vandaag: O: Yoghurt met muesli en diksap T: Pruim en BB met smeerkaas en kip L: 3 bb met smeerkaas, kip en komijnekaas T: Appel en 2 taai taai A: Rundervink met aardappelpuree en groente T: Roosvicee laxo met een bakje popcorn Dit alles komt samen op 1240... Neem mueslirepen mee naar het werk, leg ik daar in de la, als ik dan honger krijg neem ik er 1. Fijne dag allemaal!
Goede morgen! Kom vanmiddag reageren..Wij gaan eerst lekker zwemmen straks! Weegschaal zei het zelfde als gisteren 72.4.. eigen schuld. Vandaag wel streng! O: bekertje melk met brinta en koffie. T: light drinken en fruit. L: 2 sneetjes kerststol ( dunne plakjes) T: 2 mandarijntjes. A: 2 pittabroodjes met 100 gram shoarma en salade. T: glas verse jus en popcorn.
Goeimorgen meiden Iedereen leuke kerstdagen gehad?? En lekker veel gegeten @femke, ik heb dat ook gehad de eerste weken, dat weinige eten(veel te weinig eten) zowel deze zwangerschap, als bij Celeno. Op een gegeven moment(bij een week of 10) ging het langzaam beter, misselijkheid nam af en eetlust kwam terug. tja... je kunt het eten er nu eenmaal niet in proppen... Ik maak me er iedergeval niet al te druk over, bij Celeno deed ik dat ook, maar komt vanzelf goed! @kaatje, hoe gaat het met jou? @mve, ook lekker zwemmen, veel plezier! Vandaag precies 12 weken zwanger!! en vanmiddag weer een echo! Ben zo benieuwd!!
Goedemorgen meiden, @ Femke: De spinazie-aardappelschotel was verschrikkelijk. Heb nog nooit zo iets goors gegeten. Gelukkig deelde vriendlief die mening met mij. De schotel is dus na 2 happen in de vuilnisbak verdwenen @ Hvj: Hier niet vanaf 1 januari weer aan de slag maar vanaf 3 januari Super dat je nog maar 6,5 kg bent aangekomen meid! Bij jou gaat het ook al rap zeg. 32 weken alweer. Hoe is het met je buik? Groeit ie goed? @ Patriesja: Veel succes en plezier vanmiddag bij de echo En 12 weken alweer. Dat gaat hard! Hier ook weer beneden. Weer lekker tot 10 uur uitgeslapen. Daarna uitgebreid gedoucht en alle was weggevouwen en gestreken. Nu net pas ontbeten met 2 plakjes (kleine, dunne plakjes) kerststol en een beker optimel drink zonde om die kerststol weg te gooien! Zal zo even een menu plannen voor vandaag. Vanavond dus de hutspot wat eigenlijk gisteren de bedoeling was. Die maak ik vanmiddag al vast, vind ik met stamppotten altijd wel handig. Liefs
Leuke ochtend gehad. waren rond 09.30 bij Wiebel Biebel. Was nog lekker rustig dus Levi heeft zich helemaal uitgeleefd ( helaas was het met de conditie van ons minder gesteld haha ) Rond 11.30 werd het toch behoorlijk druk en was Levi doodop dus zijn we naar huis gegaan. Broodje gegeten en nu een poging om hem te laten slapen ( gaat geloof ik niet lukken ) Patriesja, hier alles goed. Mag geloof ik niet klagen. Wel last van mijn bekken en toch nog steeds wel vaak kramperig gevoel in mijn buik. Heb ook het idee dat mijn buik bij Milou veel sneller groeide dan nu. Maar goed toen was ik ook wel 10 kg zwaarder. Vind mijn buikje nu nog maar zielig. En hoe gaat het met jou ? Veel plezier bij de echo
Mijn menu vandaag: O: 2 plakjes kerststol met spijs 1 beker optimel drink T: niks L: 1 hard meergranenbroodje 40 gram tonijnsalade 1 beker optimel drink T: 1 appel 2 mandarijnen A: 250 gram hutspot 1 juslepel jus 80 gram runderrookworst Totaal van 1144 kcal...
@ hvj, dat is netjes, maar 6.5kg aankomen. Maagzuur al wat minder? @ mamavesmee, hoe was de film?? @ kimmetje, en geslaagd voor een tas? @ hier, werd heerlijk wakker, geen pijn in mijn hoofd en nek meer dus ik was super blij. Enthousiast de wasmachine aangezet en even de container buiten gezet... en daarna heerlijk even 10 minuten boven de wc pot gehangen... alles kwam er ineens uit . gelukkig is het bij die ene keer gebleven en lekker nog even bij mijn ventje in bed gedoken. Nu alles stukken beter. Het babykamertje is voorbehandeld en als het goed is wordt dit donderdag of vrijdag gestuct. Eindelijk... van ons nichtje ziva nog niks gehoord, straks nog maar eens even bellen... kreeg net ook al de voice mail dus ze zijn zeker in het ziekenhuis...
@Patriesja: Spannend hoor! @Annemie: Nee helaas niet kunnen slagen voor een tas Net dus naar de stad geweest maar niks kunnen vinden. Het is overal Sale en daar heb ik een enorme hekel aan! Overal druk, en met die sneeuw kun je bijna niet lopen zonder te vallen. Heb alleen een leuke blousje gekocht, maar verder niks. Ga dus deze maand maar wat extra apart zetten denk ik Straks lekker zonnenbanken en uitgebreid badderen, heerlijk!
@Patriesja, 12 weken alweer! Hoe was de echo? @Melanie, ja het gaat voor iedereen hard behalve voor mijn gevoel gaat het langzaam allemaal. Buik groeit netjes en goed. Succes 3 januari! @Annemie, nee maagzuur is er nog volop en komt mijn neus onderhand wel uit en dat icm hevige hoofdpijn. @MvE, lekker gezwommen? @Hier, vanochtend naar het zh gegaan voor de groei-echo bleken ze die gwn vergeten in te plannen. Dus het werd een controle. Bloeddruk was, hartje klopte goed, hoofdje lag wel beneden maar zat nog niet vast. Moet vanaf nu bij de gyn lopen ivm extra controle/echo's. Maandag staat de echo gepland, moet dan ook meteen suikercurve laten doen en prikken op ijzer. Vanmiddag op de bank in slaap gevallen, was blijkbaar te moe maar was wel lekker. Heb nu vette maagzuur en hoofdpijn.