@Wendy: Geniet van jullie avondje uit morgen! @Patriesja: Jeetje, een hersenbloeding! Kan zomaar gebeuren, maar is wel schrikken. @Hier: Kwam erachter dat we vergeten waren het gehakt uit te leggen, dus vegetarische soep gemaakt. Was wel heel lekker. Zo proberen even "wie is de mol" terug te kijken, net deed de player het niet...
Hey meiden, @ Butterfly: Bijna op je laagste gewicht. Goed zeg. En dat met zoveel lekkers. Doe je goed! Sport ze vanavond! @ Beschuitje: Jeej! Superresultaat! @ Femke: Fijn dat de hoofdpijn tot op heden weg blijft. Laten we hopen dat het zo blijft. @ Kim: Fijn dat je date geslaagd was Leuke oorbellen! Verdien je er ook wat aan? @ MamavEsmee: Balen van je brakke nacht. Lieve weegschaal Duim voor je dat je eerder weg kan vanavond. @ Wendy: balen dat de auto afgekeurd is. Zuur geld is dat altijd he! BAH! Lekker morgen een avond met je man. Veel plezier! WEEKEND! Vandaag weer een goede eetdag gehad. Alleen mijn wortels vanmiddag verruilt voor een bonbon! Veel lekkerder! Hahaha Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain 1 kiwi T: 1 bonbon A?? Vergeten vlees uit te leggen en geen goede ideeën! Liefs
Hier ook patat hoor.... maar heb heeeerlijk gesport. En net twee kopjes thee met een peer gehad , hoop een lieve schaal morgen. Al heb ik ook vandaag wel wat lekkers gehad hoor . Maar.... heb zin dit weekeinde streng te doen . Geen drang in iets lekkers eigenlijk en het sporten deed me zo goed. Kreeg ineens een stoot motivatie , dus neem er dankbaar gebruik van . Vanmiddag nog even het dorp ingeweest. Bij de hema voor Esmee een dekbed gekocht. Ze had een deken met laken maar haalt ze altijd helemaal uit haar bed, en een dekbed ligt toch wel lekker een stuk warmer. Meteen een leuk overtrek erbij, ze ligt er al heerlijk onder. Fijne avond nog meiden en lekker slapen alvast
@Lovely: Ben daar inderdaad druk mee bezig, maar heb het nu al zo druk met bestellingen klaar maken dat ik niet toe kom om een site te maken. Je kunt me eventueel wel op hyves toevoegen, zodat je wat voorbeelden kunt zien, en ideeen op kunt doen. @MamavEsmee: Weet nog niet of ik nog een keer met hem ga daten, wil hem eigenlijk wel het voordeel van de twijfel geven, want hij is super aardig en lief, maar ik word niet meer zo snel verliefd, dus voor mij is het even aftasten allemaal... @Mel: Vraag er nu 7.50 voor, maar verdien er niet heel veel aan met benzine etc haha. Maar vind het wel leuk om te doen dus komt goed Vandaag slechte eetdag gehad...Was mijn eten vergeten mee te nemen, en toen straks met een collega bij de Mc gegeten. Slecht dus! Maarja, hopelijk maar weer oppakken......
Oke, wie wil er lachen ??? Heb weer een zwangere actie van de dag Naar de babydump geweest met mijn zusje. Komen we weer buiten... auto op slot. sleutels in het contact Gelukkig is mijn zusje lid van de ANWB en waren ze er na een half uur om de deur te openen. Wel leuk geslaagd. 2 shirtjes met korte mouwen voor mezelf ( één van mijn zusje gehad ) 2 shirtjes voor de beeb ( een paarse met born in 2011 en een rode met Geschikt/ongeschikt ), en een muziekdoosje van Pip. Ook de grote doos opgehaald. Was nog hetzelfde als bij Levi en stelde dus weinig voor
Ja toch Vond rood en paars voor beide geslachten kunnen. Als het een meisje wordt gaat mijn zusje los denk haha. die riep bij alles wat roze was dat het zo schattig was. Ik ga nog ff lekker in bed tv kijken en dan slapen. Morgen weer eens op bezoek bij mijn oma. alweer veel te lang geleden. truste
Goedemorgen, ZO...ben voor het eerst de eerste hihihi.... Kaatje: Leuke kleertjes. En kan zeker voor beide, goed geshopt! Hier: Vriendlief is net opgehaald door mijn vader om te gaan zeevissen. Als hij vanmiddag terugkomt moeten we ff boodschappen halen en mijn moeder is er om 17.00 uur om op te passen.....Ik krijg alleen een puist op de zijkant van mijn neus. Je ziet hem nog niet maar ik voel hem wel...bagger!
Goedemorgen. @Kaatje, wat een stoere spulletjes. Vind de shirtjes echt heel erg leuk zeg. En wat een dag voor jou whahaha. Echt een zwangere actie jah . @Wendy, misschien tandpasta op de plek smeren? Droogt het uit, werkt bij mij wel altijd. @Kimmetje, Lorena van GTST droeg de oorbellen die jij maakt, viel me ineens op . Hier draait de wasmachine alweer. Ga Esmee uit bed halen, die is wakker. Mijn geplande menu ( jaja, heb er zin in vandaag ) O: 2 beschuiten met 20+ smeerkaas, thee. T: sinaasappel, thee. L: 3 boterhammen, 1x smeerpathe light, 1x 30+ kaas. T: plakje ontbijtkoek. A: gekookte aardappelen, sperziebonen, schnitzel. T: snack a jack kokos/chocolade en 25 gram lays baked. Kom uit op ongeveer 1050 hiermee. Heb dus tussendoor speling. Doei doei, ik ga aan de slag!
Goedemorgen dames, @Kaatje: hihi, wat een actie... Leuke kleren gekocht! @Butterfly: Mooi menuutje @Hier: Mannetje had dienst vannacht, dus die werd een paar gebeld en is ook nog weggeweest. Hij moest om 7 uur weer beginnen, dus een onrustige nacht gehad. Nu hoofdpijn, ik hoop dat het komt van het onrustige slapen en dat het zo overgaat, was 3 dagen van de hoofdpijn af en dat was heerlijk! Zo even boodschappen doen en dan vanmiddag naar een bonbon workshop met de vrouwelijke collega's. Leuk! Alleen de leuke collega's gaan mee, dus het wordt vast gezellig. Menuutje: O: Kwark met muesli T: Niets denk ik L: Broodje met kaas, broodje met ham T: Bonbon A: ? geen idee, moet nog boodschappen doen. T: Verjaardag van mijn mams, dus hapjes. Mmh, wordt niet zo'n gezond dagje vrees ik. Ik ben de laatste week ineens een kilo aangekomen Dus moet eigenlijk wel een beetje opletten wat ik eet, merk wel dat de baby heel hard groeit, mijn baarmoeder is ondertussen heel duidelijk voelbaar.
Butterlfy: Wat knap dat jij het zo streng kan houden op zaterdag hihi. Femke: Allemaal leuke en lekkere dingen vandaag dus. Veel plezier.
Zie meiden die al weer druk zijn geweest vanmorgen! Kaatje.. Leuke shirtjes zeg! Groeit je buikje mooi? Butterfly.. Vanavond ook slaap zag ik, me too! femke.. Hopenlijk trekt de hoofdpijn snel weg! Mooi menuutje. Wendy.. Veel plezier vanavond! Kim.. De date was dus geen domper, positief toch?! ***** gisteren een drukke dienst.. Had en een nieuwe stagaire en moest een nieuwe collega inwerken. Dus niets extra's kunnen doen en van eerder weg was al helemaal geen sprake. Weegschaal lief.. 71.2.. Vanmiddag dus mezelf trakteren op iets lekkers..
Goedemorgen Ferry hoorde ik om 2uur thuis komen. werd om 04.30 weer wakker. geen Ferry naast me. Was hij beneden op de bank gaan liggen haha Wendy, leuk ! HOop dat ze beter weer hebben als dat het nu hier is MVE,vind mijn buikje eigenlijk nog reuze mee vallen. Nou ja zal binnenkort wel een groeispurt aan komen. Volgende week zal ik weer een foto maken. ben dan 20 weken
@Butterfly: Klopt inderdaad! De oorbellen zijn door haar en Nina gemaakt. Heb ook 2 stuks bij hun besteld maar die zijn 24 euro per stuk excl verzendkosten. En jammer genoeg zijn ze dan ook nog kleiner dan op tv. Vandaar dat ik ze zelf ben gaan maken. Lig ziek in bed, was hartstikke misselijk vanmorgen, heb een uur op de koude tegelvloer gezeten in de badkamer. Met veel moeite mijn telefoon gepakt en m'n bazin gebeld dat ik echt niet kan komen. Baalde er wel van, want ze staan al onder bezetting maarja het ging echt niet. Gelukkig reageerde ze heel lief. Wel goed voor de lijn! Moet niet aan eten denken. Heb ook hoofdpijn, buikpijn, diarree (sorry voor de details). Ga maar weer proberen te slapen...
@Mamavesmee, inderdaad ook slaapdienst vandaag!! Zal aan je denken haha. Ga vandaag veel doen, weekeinden zijn niet zo druk dus kan mooi vanavond wat uurtjes administratie doen en morgen tot 09.00 uur ook nog de tijd. @Wendy, heb slaapdienst, dan vind ik het makkelijker gezond te eten omdat de clienten vaak gezonde dingen te eten kiezen. Eet zelf op zaterdag nooit aardappelen hahaha, maar vandaag op het werk wel. @Kimmetje, okeej, ja zag dat zij die oorbellen droeg. Maar jij bestelde ze dan dan Lorena en Nina, begrijp ik dat goed? Wat grappig zeg. Ze zien er leuk uit, die rozen zijn helemaal leuk voor zomer. Als je tijd hebt wil ik ook een bestelling bij je doen .
Heey meiden Alles goed hier? Ik kom zo even bij lezen! pff hier alleen maar trek in lekkere dingen de hele dag! zucht... zo ga ik wel weer flink aankomen, maar ja... dan kan ik daarna gezellig weer met jullie komen afvallen