Emma, lieve lieve Emma, wat verschrikkelijk te lezen!!! Even zo gelukkig en in 1 harde klap is al het geluk weg. Weet ook niets te zeggen, wil je sterkte wensen en hoe moeilijk het is, blijf positief meid!!! Maar dat is heel makkelijk gezegd. Hier ook druk, ook weinig tijd voor het forum momenteel. Maureen is meer wakker, Harrold is thuis. Dus het ritme is even weg. Lijnen wel opgepakt, al ging het met avond eten gisteren weer mis. We hadden zoveel lekkere dingen over. De weegschaal stabiel vanmorgen. Vandaag wel even streng. Zometeen 200 gram kabeljauw en een salade van komkommer en tomaat met yoghurtdressing. Vanavond lekker naar de sauna met vriendinnen, even relaxen!!!! Ben ik wel even aan toe. Tot gauw weer!!
HVJ, handige actie weer van het ziekenhuis Annemie, nog wat over je nichtje gehoord ? Butterfly, veel plezier in de sauna. Ik ga de hutspot ff afgieten
@Annemie: Ja, is altijd he, als je iets zoekt vind je het niet! @Butterfly: Geniet er lekker van met je vriendinnen! Hier weer een hele slechte dag, kan niet van de chocola afblijven. Voel me ontzettend opgeblazen en slecht. Bah Morgenavond heb ik een verjaardag van een vriendin. Ben nog nooit bij haar thuis geweest, dus ken haar ouders en broer ook niet (alleen van verhalen). Was altijd mijn liefste collega van mijn vorige werk, en sindsdien hebben we iedere dag contact en is ze een super goede vriendin van me geworden. Maar zie er dus wel een beetje tegenop om daarheen te gaan, aangezien ik er niet zo heel veel mensen ken... Ga zo lekker onder de zonnenbank, en daarna lekker een warm bad nemen met een boek! Fijne avond meiden.
Heey meiden Kom even zeggen dat de echo super was, wat een verschil met 3 wk geleden!!! Kon nu alles duidelijk zien, hartje klopte goed, hebben we ook nog even gehoord Kom straks nog even terug, eerst even eten.
Patriesja, fijn ! Kimmetje, wordt vast hartstikke gezellig als je er eenmaal bent. Komen er geen andere oud collega's ?
@Patriesja: Fijn zeg!! @Kaatje: Ja, van een andere afdeling, ken ik niet zo heel goed, maar komt uiteindelijk inderdaad vast goed. Ga toch maar niet zonnenbanken, heb er geen zin in en geen geduld voor haha.
@Annemie: lekker wakker worden Hopelijk is alles goed met Ziva! @Hvj: leuk dat ze je zijn vergeten in te plannen! Gelukkig was de controle goed! Hopelijk krijg je volgende week een prachtige echo en zijn alle bloedwaarden ook goed. @Butterfly: geniet van je sauna avondje! Waar gaan jullie meestal relaxen? Hier in G'dyk zit een fijne sauna, maar ik ga liever naar Peize. Kan wel wat advies gebruiken voor deze omgeving, want wil in feb. met mn zus een relaxdag plannen. @Patriesja: zo fijn dat alles in orde is! Geweldig om dat verschil van die paar weken te zien he @Hier: ben een beetje aan het nestelen. Keuken vanmorgen gezogen (elke ochtend) omdat de katten er een puinhoop van maken, en vriendlief ook nog eens morste met kattenbak verschonen. Daarna spul ingepakt in woonkamer, planken gesopt, overal gestoft, gezogen... Morgen badkamer en toilet en dan is mn huisje weer schoon. Tenminste, als vriendlief nou zijn stoffige werkkleding eens bij de deur uit trekt, ipv het hele huis door baggeren en in de slaapkamer uittrekken, anders mag ik morgen weer stoffen/zuigen. Mn zusje was er vlak na de middag. We hebben wat geshopt (moest nog wat spul hebben voor mn zkh koffer) en in een cafeetje langs de vaart gezeten. Gezellig! Maar ik baal er van dat ik haar pas over 2 maanden weer zie Mis haar toch wel enorm in deze periode... *snik* gadver stomme hormonen! zit meteen weer te snotteren Lig nu al even met de voeten omhoog. Drukke dag gehad, voel vocht weer opkomen in mijn vingers. Maar mijn gezicht is lekker smal geworden, lijkt het! Dus morgen weer een fruitdag Vanavond pizzabroodjes O: 3 kiwi's, 1 banaan, 2el mag. kwark T: 3 beschuitjes kaas, jam, gestampte muisjes, thee L: frikandelbroodje (nieuw bij de aldi, kon ze niet laten liggen ) T: hot choco met slagroom, bosche bol, glas water T: 1 mandarijn A: pizza broodje bolognese T: ? Fijne avond allemaal!
Hallo dames, Hier ook een slechte dag hoor. Heb tussendoor 2 chocokoekjes, 1 bonbon en een handje chips op. Maar wel net als avondeten een zak sla met komkommer, tomaat en beetje geraspte kaas. Ben al 2 dagen binnen. Mijn vriend moet werken dus heb ik de auto niet en ik vindt het geen weer om even met de kinderwagen te wandelen met al dat harde ijs. Misschien morgen wel ff in de tuin want dan heeft die kleine ook ff buitenlucht. ook morgen de afscheidspresentjes voor het KDV maken. Dane is donderdag voor het laatst in de babygroep en gaat vanaf 3 januari naar de volgende groep....
@Wendy: ik geef je groot gelijk dat je binnen blijft met alle troep op straat. Ben zelf een stuk of 10x bijna onderuit gegaan en was blij dat mn zus naast me liep om me op te vangen! Met kinderwagen lijkt het me nog lastiger?
@MvE: Leuk gehad in het zwembad? @Patriesja: Fijn dat alles goed was. @Melanie: Jammer van het avondeten. Mooi menuutje voor vandaag. @Kaatje: Wiebel Biebel? Is dat een soort speeltuin? @Annemie: Voel je nu weer beter? Nog iets van je nichtje gehoord. @Kim: Heerlijk in bad! Die verjaardag wordt vast leuk! @HvJ: Handig dan, dat ze dat vergeten zijn. Succes maandag. @Moppie: Lekker geshopt met je zus. Jammer dat ze al zo snel weer gaat. @Wendy: Groot gelijk dat je binnen blijft! Het is super link buiten. @Hier: We kregen net een felicitatie sms van een nichtje van mannetje (die we nog niets vertelt hebben). Blijkt dat smoeder het aan haar vader vertelt heeft Terwijl we expliciet gevraagd hadden dat nog niet te doen! Ben zo boos! :x Toen mannetje haar vroeg hoe dat zo kwam smste ze: "dan moet je geen kado geven dat je kunt lezen" Nou ja!! Dat kan ze toch ook nog even in de kast bewaren? Of ben ik nou gek? Mannetje heeft haar gebeld, maar toen gooide ze boos de telefoon er op en zei nog dat wij haar de schuld geven. Euh, ja, zij is degene die verder vertelt heeft. Tuurlijk is zij schuld. Maar goed nu zitten we wel met een dilemma: zo meteen krijgen we op de hyves een felicitatie en dan? Vrienden en collega's weten nog nergens van en dat wil ik graag nog even zo houden. Wat zouden jullie doen?
Moppie, alles weer lekker schoon dus. Waarom zie je je zus zo weinig ? Femke, ja het is een soort mini ballorig een dorp verderop. Niet heel groot maar als je lekker vroeg gaat kan je precies voor de drukte weer weg met een moe kind Jeetje wat een streek van je schoonmoeder. Hier hadden we het ook op een kaart gegeven,en deze heeft ze netjes weg gelegd tot het bekend mocht worden. Ik zou het nog heel even aankijken.mocht je nu opeens toch uit een rare hoek iets horen kan je het altijd nog snel vrienden/familie vertellen.
@Femke zet je hyves zo dat niemand je krabbels kan lezen! Heb ik toen ook nog een tijdje gedaan jij kan dan ook niemand krabbelen maar zo kom je niet voor verassingen te staan Wel heel lullig van je sma om het door te vertellen! @Butterfly geniet van de sauna! @Mamavesmee hoe was het zwemmen? Wij willen ook nog een keer naar preston palace is het leuk met kinderen? @Moppie balen dat je je zus weer zo lang niet ziet! Zij is toch ook zwanger? @Kaatje fijn dat je contract verlengd is! Vind je het wel leuk je werk? @HVJ gelukkig waren de controles goed wel jammer van de echo maar dat komt volgende week wel! @Melanie moet je morgen weer werken of niet? Was de weegschaal al wat liever vanmorgen? @Wendy naar buiten met dit weer is niet slim het is zo glad op de stukken waar de sneeuw plat getrapt is! uit kijken hoor... @Kimmetje heerlijk in een warm bad heel af en toe vind ik dat ook wel lekker maar meestal ben ik het zo beu haha omdat ik het water dan te warm doe @Patriesja wat fijn dat de echo goed was! Geniet ervan Wij moesten vanmiddag ook even naar de verloskundige alles was goed! Ook de uitslagen van het bloedprikken (glucose,hb,en een of andere ijzer voorraad. Hartje nog even geluisterd al doen we dat elke dag zelf ook haha. Ze was erg tevreden ik ben nu bijna op de helft en 2,3kg aangekomen was erg netjes volgens haar. Wij gaan zo nog even een uurtje bowlen met wat vrienden en dan op tijd naar bed moet morgen weer werken Liefs!
@Femke: smoeder aan iedereen aan wie ze het heeft verteld, ook laten vertellen dat ze het nog niet mocht vertellen makkelijkste oplossing toch? wat kl*te dat ze haar mond voorbij heeft gepraat!! hier laatst ook zo'n situatie. 2 maand geleden vertelde broer en szus dat ze een kindje verwachten, en ik was dus gewoon de enige die van niets wist, want moeder had mijn zus al ingelicht "om teleurstellingen te voorkomen" omdat mijn zus single is. nou zeg... dat vond ik lullig!! maar zelfde situatie dus bij jullie, een moeder/smoeder die haar mond niet kan houden. erg vervelend @Kaatje: ze woont in het buitenland. Ze is in aug. geemigreerd vanwege een topbaan en ik heb haar sindsdien 2x gezien. best lastig, tis mn tweelingzus! Leuke foto trouwens!! haha papa en levi? @Zustertje: nee dat is mn schoonzus. Fijn dat alles goed was met je bloedonderzoeken en beebje!
@Kaatje: Wat een schattige foto! @Zustertje: Fijn dat alles goed was bij de vk! @Smoeder: we hebben onze hyves idd meteen aangepast om te voorkomen dat we daar krabbels krijgen. We hebben idd het nichtje en de oom en tante gevraagd om het nog stil te houden. Verder wachten we het nog maar even af. Hoop dat het niet verder gaat.
Kim.. Je bent zo'n spontane meid! Het komt vast goed op de verjaardag! Jammer dat het met eten even niet zo goed gaat. Misschien even loslaten? Butterfly.. Geniet van je avondje sauna! Fijn dat de weegschaal stabiel bleef. Melanie..De weegschaal lief vanmorgen? HVJ.. lekker is dat dan. Wanneer mag je nu voor een groeiecho? Kaatje.. Lekker hutspot! Moppie.. Je zusje komt toch wel naar Nederland als je bevallen bent? Jummie, lekker pizzabroodjes! *** Even uit mijn hoofd. Heb niet zo veel zin om te reageren.. Zit even niet zo lekker in mijn velletje.. Vandaag een heerlijk dagje gehad. Vanmorgen lekker wezen zwemmen, Esmee vond het super! Daarna door de mc drive voor frietjes. Vanmiddag even met de fiets weg geweest en bij schoonouders wat gedronken. Menu: O: beker melk en brinta T: peer en appel en light cola L: kleine friet met mayo T: zelf gebakken koekje en koffie/ 7-up light A: shoarma en 2 pittabroodjes en salade Straks nog wat popcorn. Morgen de hele dag werken. Niets aan nu Erwin ook vrij is. Maar goed, daarna lekker 4 daagjes vrij! Morgenmiddag gaan we vuurwerk kopen, vind dat altijd leuk..
Patriesja.. Fijn dat alles goed was en je het hartje hebt horen kloppen. Femke.. lekkere smoederactie. Tip van Zustertje is goed!! Zustertje.. Bij jou ook alles goed lees is. Fijn! Veel plezier met bowlen!
Zustertje, ja hoor. Wel een beetje eentonig dus denk dat ik op den duur de uitdaging ga missen,maar leuke collega's dus compenseerd weer. Netjes hoor !nog maar zo weinig aan gekomen Moppie, ow zo. Lijkt me idd wel moeilijk. Jep zijn Ferry en Levi