10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Patriesja, ik herken het probleem, en met mate zou ik er ook gewoon van genieten hoor. Heb ik ook gedaan, ik was door de weeks heel streng voor mezelf, en in de weekeinden nam ik echt wel wat lekkers.

@Kimmetje, ze zijn echt leuk. Ik wist helemaal niet dat ze dat maakten joh. Ik herkende ineens de oorbellen die Gigi droeg :).
    Jij maakt ze wel in 2 setjes toch. Lees op de site dat ze een trend zetten door maar 1 oorbel te dragen?

Hier slapen de meiden, de boel is aan de kant, ga nog even was strijken en vouwen. Mijn strenge dag gaat nog steeds goed :D.
    Straks met manlief nog een kop thee drinken en een plakje koek eten, of een snack a jack.... die zijn in kcal nog minder ;).
    Lekker chipjes mee naar het werk. Weeg het zo netjes af, en dan kan ik gewoon niet meer eten dan dat ;).

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zo.. had ook nog eventjes tijd voor jullie!:D

Vanmorgen naar vrienden geweest, daar een bakkie gedaan, bij de hertjes geweest en even in het dorp een boodschapje gedaan! Een leuke sjaal gehaald, ga straks nog even terug om ook 2 andere kleuren te halen.

Net terug van het hardlopen.. Ging goed!

Menu:

O: 2 beschuitjes met 1x kaas & 1x appelstroop & koffie
    T: koffie en 1/2 stroopwafel.
    L: 125 gram kibbeling met iets saus en een glas light drinken.
    T: net na het hardlopen een schaaltje magere yoghurt met een banaan.
    A: ? eet op het werk..
    T: heb een reep Milka 9 ( 45 gram) gehaald.:D

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Patriesja.. gaat de weegschaal hard?

Kim.. Vind die van jou ook wel erg leuk! Beterschap..

Butterfly.. ook al druk in huis geweest..

Hier ook alles gezogen/gedweild, toiletten gedaan.. Straks na het douchen doe ik de douche even goed. En de was hangt ook al weer te drogen.. Het kan maar gedaan zijn! :D

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Zo ben ik weer...

@wendy, leuk hoor scheveningen, zijn wij ook vaak geweest, mijn vriend komt uit Den Haag :p

@femke, oh die diensten pff dat had mijn vriend vroeger ook, gelukkig nu niet meer.
    Ja bij mij gaat het ineens ook hard met de kilo's! :$

@kaatje, waarom was hij op de bank gaan liggen?

@kim, beterschap!

@butterfly, heerlijk je meiden allebei in bed, Celeno ligt ook in bed, maar of hij gaat slapen??
    Ja dat is idd beter, zo deed ik het ook doordeweeks wat strenger en in het weekend wat lekkers, maar wordt nu een beetje TE :p dus toch maar iets meer gaan opletten!

@mve, zo jij bent alweer lekker druk geweest ;) idd wel fijn alles weer gedaan!
    Ja het gaat nu wel hard met de kilo's, ze vliegen eraan :$ ben nu net over de helft en 6 kilo aangekomen, maar dat is vooral van de laatste weken.

Celeno ligt in bed, maar geloof niet echt dat hij gaat slapen..
    Straks nog even boodschappen doen.
    Beetje jammer van het weer alleen :(

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier vanmorgen 1 kg zwaarder. Was te verwachten met die chinees. En ik moet ook nog eens ongi worden. Nog heel veel chinees over dus vanavond weer... lekker, maar wel slecht.

Vanmorgen even wat booschapjes gedaan. En liep ik wonderbaarlijk genoeg tegen een leuke zomerjas aan. Helemaal leuk. En de mouwen nog lang genoeg ook :D Normaal is het echt een hel om jassen te kopen voor mij, omdat de mouwen altijd te kort zijn. Zal zo eens een plaatje zoeken.

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Kan ze inderdaad ook als set maken, maar dan wordt het wel ietsje duurder.

Hier al ietsje beter. Probeer toch maar iets te eten, en wat water te drinken anders krijg ik helemaal niks binnen. Kijk wel hoe het gaat...

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemiddag dames!

Heb jullie een beetje verwaarloosd de afgelopen dagen maar was behoorlijk druk.

@MamavEsmee; Ik heb mandag, woensdag en gisteren hardgelopen en ga morgen weer. Ik zal ook snel weer meeschrijven in het hardlooptopic hoor;) Lijkt me ook zo onwijs zielig om zo'n kindje te zien staan en te weten dat hij/zij geen mama meer heeft :( Daar breekt je hart toch van! Ik heb ook geen vertrouwen meer in de pil en heb nu dus een spiraaltje. Lekker zo'n avondje voor jezelf, heb je genoten?
    @Lovely; Leuk juist dat je zoon buiten speelt! Tegenwoordig zitten ze veel liever achter de game computers en de tv.
    @Wendy; Wow! Al anderhalf jaar slechte nachten? Ik zou compleet gebroken zijn! Sterkte ermee en hopelijk slapen jullie beide snel lekker door! Misschien toch eens iemand laten komen die je zoontje kan helpen, ik heb er vroeger heel veel baat bij gehad. Geniet van je avond met je man!
    @Kaatje; Fijn dat alles goed was met het hummeltje in je buik en hopelijk ligt hij/zij er dinsdag lekker goed voor tijdens de geslachtsbepaling ;) Haha leuke actie :D Leuke spulletjes :D Hou je van W&P of was het gewoon toevallig dat je er iets van gekocht had?
    @Butterfly; Ik vind strijken ook een leuk werkje :D
    @Kimmetje; Wat leuk dat je date zo goed ging :)
    @Femke; Fijn dat de tandarts meeviel. Ik heb een tandartsfobie :) (ga wel netjes 2 x per jaar maar niet omdat ik zo graag wil hoor ;))
    @Annemie; Leuk gedaan met dat behangetje, erg mooi!

hmmm verder ben ik het een beetje vergeten :)

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Mijn menu vandaag; (niet zo goed maar wel lekker ;))

O; Verse jus, 2 rijstwafels, 1 peer, LU krokante granenreep
    T; Yakult, kopje thee
    L; Frikandelbroodje en een blikje cola :);)
    T; Caribische droom ( sapje gemaakt van mango, banaan, ananas en kokos), half plakje volkoren cake (zelfgemaakt met pompoenpitten en een handje gedroogde vruchten)
    D; Gourmetten met vriendinnen :D Glaasje wijn
    T; Kopje thee

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo, ik ga naar boven voor de make-over wahahah....

Mocht ik hier niet meer komen vandaag.....iedereen veel plezier vanavond!!!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net 3 uurtjes naar mijn oma geweest. Was wel weer gezellig. Levi was weer erg schattig haha. Werd uiteindelijk wel moe en was er klaar mee ( ook weinig ruimte dus kan ook niet echt zijn ei kwijt ) is uiteindelijk in de auto ook in slaap gevallen

Kimmetje, beterschap meis

Butterfly, had denk een uitnodiging van jou in mijn mailbox ? Leuk idee maar ik pas. Ben sowieso geen held op de weg en Emmen is voor mij ook heel ver weg.

MVE, goed bezig met je hardlopen zeg !

Patriesja, ik klaag sowieso dat hij naar de rook stinkt als hij thuis komt ;) en hij was misselijk dus het leek hem beter op de bank te gaan liggen haha

Elena, in de kraammand van Levi hadden we een Woezel muziek knuffel, dus vond het wel leuk om dan voor deze Pip te hebben.

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Balen van de schaal.

@MvE: Lekker menu vandaag!

@Patriesja: Regent het bij jullie ook? Hier ook, ziet er triest uit.

@Elena: die caribische droom klinkt erg lekker!

@Hier: Chocolade workshop was leuk en gezellig, nu alleen wel 2 grote dozen chocola op tafel staan...

12. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Femke; Dat was ie ook hoor :D Had het recept uit het boekje 'de sappenbar', staan erg lekkere sapjes in :)
    Gevaarlijk hoor 2 dozen chocolade! Succes met je beheersen ;):p

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @melanie, wel erg lekker 2 dagen chinees ;)

@elena, oh gourmetten!! ook al zo lekker en erg gezellig :D

@kaatje, haha oh vandaar :p

@femke, ja de hele dag regen!! :( pff.. niks leuks aan zo! Morgen geloof ik ook nog en dan beter weer! I hope so!

Celeno wilde vanmiddag natuurlijk niet slapen en valt dan of course in de auto onderweg naar de winkel in slaap!
    En die heeft gewoon de hele tijd in het winkelkarretje liggen slapen :( dat ligt erg lekker??

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Thanks voor de beterschapjes allemaal!

Voel me wel iets beter dan vanmorgen, maar het blijft raar rommelen in mijn buik. Zit dus nog niet helemaal in orde volgens mij.
    Krijg amper wat drinken naar binnen, heb nu pas een half flesje water gedronken, maar krijg het echt niet weg. Wordt meteen weer misselijk.

Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft..
    Heb toen straks nog wat geslapen dus hoop dat ik vannacht nog wel kan slapen.

Fijne avond allemaal!

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Eindelijk een lieve weegschaal! Maarja dat mocht ook wel na gister, heb amper gegeten. Zit weer op mijn laagste gewicht 80.4
    2 kg kwijt in 1 dag.

Misselijk is over (tot nu toe), maar mijn buik rommelt nog steeds en doet nog veel pijn.
    Hoofdpijn is gelukkig ook weg, dus het gaat de goede kant op. Maar ik juich nog maar niet te vroeg.
    Denk dat ik morgen voor de zekerheid nog thuis blijf.

Jullie nog plannen voor vandaag? Fijne zondag!

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Kimmetje; Fijn dat je weer op je laagste gewicht zit maar de manier hoe het is gegaan is niet fijn. Hopelijk ben je snel weer de oude ;)
    @Plannen; Zometeen even lekker de kleine man in badje doen en dan in de voormiddag naar mijn oma die jarig is en vanmiddag gaat vriendlief voetbal kijken en dan ga ik even rommelen in huis. En misschien vanavond nog naar vrienden die een nieuw huis hebben gekocht. Best druk dus ;)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen :)

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!

gister was een druk dagje, dochter van mijn vriend is hier het weekend, heb ook wel wat gesnoept maar ondanks dat 200 gram eraf, niet veel maar toch wat.

menu:
    O: 2 boterhammen 1x appelstroop 1x smeerkaas vitamine c bruistablet.
    T: kop thee glas water koekje.
    L: 2 boterhammen geen idee nog wat erop.
    T: ?
    A: ?
    T: ?

19. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Hier mijn menu voor vandaag;

O;1 Danerole croissantje, citruzblitz (sapje van sinaasappel,grapefruit & limoen)
    T; Kop koffie, stukje taart
    L; 2 sneetjes pompoenbrood met filet americain, flesje water
    T; 1 peer, 1 kiwi, 1 appel, flesje water
    D;Spinaziewortelstamppot met biefstuk
    T; Kopje warme chocolademelk

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw