@Elena: Heb een doos meegenomen naar mijn moeder Mooi menuutje vandaag. @Patriesja: Zal vast niet lekker liggen in een winkelkarretje. Hier is het weer nog steeds triest. @Kim: Fijn dat je je weer beter voelt. En een superlieve schaal! @Plannen: misschien nog even naar de koopzondag in de stad, maar verder niets. @Elsie: Ook een lieve schaal. Hoeveel wilde jij ook alweer afvallen? @Kaatje: Mooie buik! @Hier: Rustige verjaardag gisteravond, maar was wel gezellig. Lekker lang geslapen vannacht en nu lekker op de bank met broodjes in de oven. We houden een rustige dag vandaag. Menuutje: O: 2 pistoletjes met ananaskaas, speculoos, pindakaas en jam. T: - L: - T: ? A: Gourmetten T: Stroopwafel
@Kaatje: WOW! Je ziet er echt super goed uit! @Mel: Ik heb de uitnodigingen binnen voor de extra koopavond voor familie en vrienden, heb je nog interesse? En zo ja hoeveel moet je er hebben? Net lekker warm bad genomen, heeft me wel goed gedaan. De tijd gaat alleen zo langzaam als je ziek bent. Ga zo maar een dvdtje kijken denk ik...
Dank je wel ( al heb ik wel dikke bovenarmen in dit truitje haha ) ik wil ook een bad ! Hier vanochtend opgeruimd, stofdoekje erover en gestofzuigd. Als Levi zo naar bed gaat ga ik boven de was weg werken en dan vind ik het weer prima voor vandaag
Goeiemorgen meiden Hier nog niet echt plannen, het weer werkt niet echt mee @kim, fijn dat je weer wat beter bent! @elsie, weer wat afgevallen @femke, lekker gourmetten hier ook een rustig dagje vandaag. Ja wij hebben ook een bad, heerlijk! Het is weer triest weer vandaag denk dat we niet al teveel gaan doen, anders hadden we even lekker naar buiten kunnen gaan! Zo maar even opruimen, pff.. geen zin
@ Kim: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Hopelijk ben je er snel weer helemaal bovenop. Wel fijn voor de weegschaal natuurlijk Wanneer is die koopavond? Het ging mij eigelijk om een zomerjas maar die heb ik gisteren bij Vero 1 gekocht. @ Kaatje: mooie foto meid. Mooi buikie al. En verder mooi slank Hier gisteren een ontzettende snaaidag gehad. Resultaat weer 6 ons erbij. Schiet echt niet op. Morgen echt weer streng ertegenaan. Komt uiteindelijk vast wel een keer goed. Vandaag weinig plannen. Even bij een (mogelijke) trouwlokatie langs. Ik blijf twijfelen tussen 2. Dus bij allebei nog maar een keer langs. Vandaag dus 1 en voor die andere moeten we een afspraak maken. Verder lekker rustig aan...
Kaatje: Mooi buikje zeg!!! Gisteren leuke avond gehad met zijn tweetjes, waren om 00.00 uur thuis. O ja, Dane heeft vannacht in zijn grote jongens bed op zijn eigen kamer geslapen. Ging goed! Hij was alleen even om 23.45 wakker geworden. Ik heb alleen echt vreselijk geslapen. Lag heel de tijd in de waakstand. Ben 6x naar hem toe gegaan omdat ik hem hoorde maar dan was hij blijkbaar in zijn slaap aan het praten. Maar ook ik moet volhouden! Vanavond gaan we het weer proberen.... Plannen: Niets. Ik zit weer helemaal potdicht. Het was een klein beetje weg maar nu weer helemaal terug. Dat mag toch niet? Van de week maar weer de dokter bellen en dan moet ze me echt wat geven hoor! We zijn allemaal in bad geweest, wasje opgevouwen, wasje draait, bed verschoond. We wilde nog even naar buiten maar dat gaat niet gebeuren. Nu lekker aan de chipjes..... Vanaf morgen de 5-daagse weight care kuur. Ik hoop dat ik het volhou want morgen ga ik weer eens repeteren met mijn "werk" bandje dus dat wordt een lange avond. Ik hoop dat ik dan wel minder dicht zit...
@Mel: Is aanstaande woensdagavond. Geniet van al het lekkers!! Net dvdtje gekeken, ga nu proberen wat te eten.. En dan zo maar weer een dvdtje kijken. Moet toch wat om de tijd door te brengen...
Hoi meiden, weer thuis van een heerlijk weekeindje Maastricht ! Heb redelijk netjes gegeten, maar ben wel bang dat ik ben aangekomen. Denk dat ik zo maar even op de hometrainer ga en dan pas woensdag ga wegen of zo...hihi.. Hier te veel gekletst zie ik haha wel gezellig hoor. Ik ga de was doen, ben later terug.
Jullie hebben echt veel gekletst.. ga even kijken wat ik heb onthouden! Patriesja.. Weer is i.d. niets aan. Gelukt met opruimen en poetsen? Wel bijzonder dat Celeno gewoon doorslaapt tijdens het boodschappen doen! Kim.. Inmiddels toe aan je 3e dvdtje? Welke heb je gekeken? Melanie.. De weekenden zijn toch wel lastig he?! Straks als het mooie weer er weer aan komt kun je weer wandelen/fietsen. Ook wel fijn niet? Inmiddels al een beter gevoel bij 1 van de 2 locaties? Butterfly.. Een goede dienst gehad? Moest nog aan je denken toe ik in Citrix aan het werk was.. Jij inmiddels de dossiers in Plancare dossier? Wat een pokke werk niet? Heb wel lekker veel kunnen doen in mijn dienst. Alle achterstallige administratie is weer weg! Nu bezig met O.P. bijstellen en toetsingslijsten invullen met clienten. Ook wel erg leuk om te doen. Maar nu eerst een weekje vrij. Jij bent ook veel vrij van de week he? Beschuitje.. Verstandig om te gaan fietsen en voor woensdag niet te wegen! Komt het vast goed.. Femke.. Had volgens mij gemist dat je een workshop ging doen. Wat heb je precies gemaakt? Bonbons? Lief dat je een doosje naar je mams hebt gedaan! Morgen weer een uurtje extra werken toch? Lovely.. Leuke dag gehad?! Elsie.. 10 kg moet lukken toch?! Elena..Je hebt veel gelopen van de week.. Jij loopt ook om de dag? Ik ook! Is limoen lekker bij in een sapje van grapefruit/sinasappel? Lekker menu heb je! Kaatje.. Mooi buikje heb je. Is i.d. nog mooi bescheiden. En die dikke armen vallen reuze mee hoor. Is de weegschaal nog lief voor je? En kun je het gezonde eten nog een beetje volhouden of is de verleiding naar slecht eten nu groter? Wendy.. geniet nog van het lekkere eten. Zal morgen wel bikkelen zijn! Succes. Balen dat je weer helemaal dicht zit. ***** Gisteren een fijne dienst gewerkt. Ook goed geslapen dus dat is fijn! Erwin wou graag de voetbalwedstrijd tussen psv-ajax zien dus Esmee en ik hebben in ons bed pipi gekeken met chips en popcorn. Pikke donker in de kamer, Esmee vond het prachtig! Na het eten beneden alles afgenomen, gezogen en gedweild. Daarna boven alles nat afgenomen. Morgenvroeg even boven zuigen/dweilen en de bedden verschonen. Ben lekker 7 dagen vrij! Donderdag zou ik een slaapdraaien maar dan moeten mijn andere 2 verstandskiezen er uit dus ze hebben me maar uitgepland. Anders had ik me ziek moeten melden. Menu: O: 1 mini afbakbroodje, 2 beschuitjes 1x appelstroop 1x kaas en 1x hagelslag en een ei ( had een ontbijttafel gedekt en met clienten ontbeten) en een glaasje light sap. T: koffie/water. L: 2 boterhammen 1x leverworst en 1x chocopasta en een kopje tomatensoep. T: stukje milka chocolade , klein zakje ham/kaas ( 111 callorieen) en een handje popcorn. En een glas verse sap van 1 grapefruit en 1 sinasappel A: bordje friet met 2 snacks en een schaaltje bananen vla na. ***** Niet zo ge
Met 18 weken was ik totaal 0.5 kg aangekomen. Daarna niet meer op de weegschaal gestaan. Denk wel dat er inmiddels min. een kilo bij is. Probeer wel gezond te eten maar als ik trek heb in mac, gevulde koek,slagroom etc neem ik dat wel gewoon
@Melanie: Hoe was het op de trouwlocatie? @Wendy: Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad. Volhouden idd met Dane. @Elsie: Ok, echt 10 kg nog dus, succes! @MvE: Idd, bonbons gemaakt met de collegas, was leuk. Morgen ga ik idd weer een uurtje extra werken. Geniet van je minivakantie! @Kaatje: Da's weinig aangekomen zeg! Ik ben 1 kg aangekomen denk ik, maar ik stond op -6, nu nog op -5. @Hier: De stad in geweest vanmiddag, allemaal babyspulletjes gekocht. Hydrofielluiers, luieremmer, kleertjes etc. Leuk!!! Maar wat heb je veel nodig voor een baby! Daarna lekker gegourmet en nu zitten we aan een mok warme chocomel!
10 kilo idd ben denk ik tijdens de zwangerschap wel een kilo of 18 aangekomen, en helaas zit er dus nog 10 aan maar begin nu ook beter in me vel te zitten dus dan ben ik ook meer gemotiveerd om af te vallen.
@ MamavEsmee: Ik ben inderdaad wel toe aan mooi weer hoor. Kan ik lekker weer op de fiets naar het werk. En vorig jaar kon ik het lijnen toen ook beter volhouden. Meer lekker stukjes meloen, aardbeien, annanas enz. maar aan de andere kant... gaat de beruichte ijssalon dan ook weer open @ Lokatie: We zijn uiteindelijk niet meer gegaan. Vond het veel te slecht weer en aangezien we best een eindje moeten lopen vanaf de parkeerplaats naar het kasteel zag ik dat niet zo zitten. We hebben het dus een weekje uitgesteld. Op zich vind ik beide lokaties leuk. Ik heb alleen altijd graag buiten willen trouwen (bij mooi weer) bij de ene lokatie kan dit, bij de andere niet. Maar... als het slecht weer is zullen we toch naar binnen moeten. En de trouwzaal van de lokatie waar we buiten kunnen trouwen vind ik niet zo mooi, terwijl die andere prachtig is... Dat is dus eigelijk de twijfel waar ik mee zit. Vandaag dus niet meer weggeweest. Beetje op internet naar trouwspulletjes zitten zoeken. En... ik heb (betaalbare) schoenen gevonden. Ga ze van de week in engeland bestellen. Scheelt me 50 euro met wanneer ik ze in nederland koop, en zijn exact dezelfde schoenen. Had ze eigelijk meteen al willen bestellen maar kan alleen betalen met creditcard of paypal. Creditcard heb ik niet en paypal heb ik me nu voor aangemeld maar duurt een paar dagen voor ik dat kan gebruiken... Hoop dat de schoenen dat in 1 keer goed zijn, anders ben ik nog duur uit als ik ze weer terug moet sturen naar engeland. Moet ze dan alleen nog in de kleur van mijn jurk laten verven.
MvE: Geniet van je vrije dagen! Heerlijk... Femke: Leuk hé, babyspullen kopen. Straks is het nog leuker als je de babykamer inricht enzo.....Ik had van die zwitsal geurbuiltjes in de kast en iedere ochtend ging ik ff met de deuren staat wapperen....nu komt de geur mijn neus uit hoor wahahah. Melanie: Oh...wat hoop ik het ook allemaal een keer mee te mogen maken dat trouwen. Hier: Voel me niet lekker. Ik hoop echt dat het morgen minder is want ik verheug me zo om weer ff lekker te zingen.
@Kaatje, heb ik je een uitnodiging gestuurd????? Ik weet van niets. Misschien heeft een ander het gestuurd? @Mamavesmee, ik heb een fijne dienst gehad en ook heel veel kunnen doen gelukkig. De weekeinden zijn niet zo druk dus pak dan veel aan. Collega heeft de groep gedraaid zodat ik bezig kon met administratie. Alleen nog geen plancare dossier kunnen doen helaas. Heb zondag een extra dienst, overgenomen van een collega en ik sta in de min uren. Is een rustige dag dus ga dan lekker met plancare aan de slag. Hier ook de toetsinglijsten invullen in maart!! Heb de gesprekken staan dus komt helemaal goed. Verder zwaai ik naar de rest. Drukke dag gehad. Vannacht ook lekker geslapen op het werk, eenmaal thuis de boel ingepakt en zijn we naar flippies pretpaleis geweest. Overdekt speelpaleis. Esmee vond het super en ik heb ook lekker mee gespeeld . Vanmiddag het fotoboek van Maureen afgemaakt. Nou ja af??? De foto's die ik had zijn geplakt . Nu Esmee haar album weer hahaha, en we blijven bezig. Vanmiddag mocht ik lekker in bad, manlief nam de kinderen op zich dus heb het er lekker van genomen. Morgen weer een slaapdienst . Dan dan tot zondag vrij . Menuutjes dit weekeinden waren goed! Gister goed aan mijn menu gehouden, alleen collega trakteerde op paaseitjes en roomsoesjes dus wel wat gehad. Vanmorgen bij flippies appeltaart gehad, verder niets lekkers. Dit weekeinde is goed gegaan en de weegschaal was lief toen ik woog voor het badderen. Lekker slapen alvast!
@mve, ja dat was de eerste keer dat hij dat deed, echt niet te geloven in een overvolle supermarkt in een winkelkarretje liggen pitten Heerlijk een weekje vrij geniet ervan! @kaatje, netjes zeg maar een kilo erbij! @femke, leuk babyspulletjes!! ja je hebt aardig wat nodig he hier hebben we bijna alles al, dat is het voordeel van een 2e! @elsie, komt helemaal goed! Bij heeft het ook erg lang geduurd voordat ik de zwangerschapskilo's eraf kreeg. @lovely, *zwaai* terug! @melanie, nee het weer zat echt niet mee vandaag. Lekker dat scheelt toch weer 50 euro, hopelijk zijn ze idd in een keer goed! @wendy, beterschap, hopelijk zet het niet door. Bleh hier last van maagzuur