10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @HvJ: Fijn dat je lekker kunt genieten van je meiden! De kraamtijd lijkt me zo'n bijzondere tijd!

@Uk: Beterschap meid.

@Pil: Ik werd er ook niet gezelliger van en ben 2,5 jr geleden gestopt. Had veel last van PMS compleet met huil- en vreetbuien. Samen met mannetje besloten dat we condooms gingen gebruiken ipv hormonale anticonceptie en we gaan nooit meer terug naar de pil. Ben veel leuker en gezelliger zonder.

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik weet :)
    Fijn dat jullie allemaal weer gezond zijn! Hier is de jongste verkouden en ik heb het aan mijn rug/bekken maar lang niet zo erg als mijn zw.

Ja na de bevalling stond ik op -11kg, scheelt me een hoop afvallen. Hier weer de gezonde tour op, wel rustig aan en nog niet aan de beweging. Super joh -15kg! Wanneer moet je naar de vk?

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Is het ook!

Hier the same beslissing genomen betreft pil, voor mij geen troep in mijn lichaam!

Zo de kleine is wakker, ff voeden.

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Femke: dank je, we zijn gelukkig al weer zo goed als beter ;)

@Pil: pas toen ik na 15 jaar er mee stopte, merkte ik hoe gezellig ik eigenlijk kon zijn! ik voelde me veel vrolijker, niet meer zo vaak dipjes, en mijn libido was weer zo als in het begin van een nieuwe relatie :p

Vraag me echt af of het slim is om weer me de pil te beginnen straks, maar een tweede moet ik eerst even niet aan denken... condooms zijn een no-no bij mijn man, en hij heeft nog wel een sterke kinderwens (lekker makkelijk, hij hoeft niet 9 maanden met gezwollen enkels rond te lopen, en al helemaal niet het kind er uit te poepen!) en zal zich zeker niet laten helpen voordat we er minimaal 4 rond hebben huppelen. voor mij is mijn kinderwens even helemaal weggevaagd, maar volgens mij heeft iedereen dat zo kort na een bevalling ;)

Hormonen wil ik dus ook niet meer, maar koperspiraal lijkt me eigenlijk ook helemaal niks ivm gevoeligheid daar beneden en geen behoefte aan een dokter die m plaatst, maar dat trekt met een paar weekjes misschien ook wel weg. Aan klussen doen we eerst nog niet hahaha dus dat is nu onze anticonceptie :p

@Hvj: nu al verkouden, wat vervelend!
    De pijn in je bekken/rug zal vast nog nasleep van de bevalling zijn? Hopelijk trekt het snel weg!
    Hoeveel kg wil je nog kwijt nu? Mijn 15kg was 5kg kind, paar kg placenta, bloed etc. en heeeeeeel veel vruchtwater en vocht... Echt, alsof ik leeg ben gelopen! nu rest me nog minimaal 10kg vet helaas... heb wat te veel genoten van mijn verlof ;)

6 weken na de bevalling is standaard nacontrole hier, dus eind volgende week mag ik me melden. ben van plan om het hele eind te gaan wandelen (paar km) dus heb nog heel wat conditie op te bouwen voor die tijd :p
    maar dan moet het natuurlijk wel goed weer zijn *dekt zich al in voor wanneer ze de auto pakt*

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hvj van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter !!
    hoe is het verder met je ??

patricia idd nog bedankt voor je bericht ik zag hem vandaag dus pas !! maar super lief van je ..
    maar het gaat dus goed .. allemaal nog erg spannend !! maar na morgen ga ik genieten

uk nou nou heel dat end al gaan wandelen ... stoer hoor !!
    hoe gaat het verder met je ?? zag heel veel mooie foto's op hyves wat is je zoon een knapperd !! heeft hij van mama

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Haha nee heeft hij van papa hoor :p
    Iedereen zegt hoe erg hij op hem lijkt. Vind ik wel jammer eigenlijk...
    Hier gaat het wel redelijk, begin weer wat dagelijkse dingetjes op te pakken :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mve, haha laatste weken 2x bij de mac gegeten, 1x shoarma besteld, bus slagroom in de koelkast haha. Maar dat is vaak het weekend. overdag hou ik het erg netjes. Maar ja 2 kg halverwege je zwangerschap vind ik primna
    Vervelend zo'n snurkende man :(

Kimm, dat is idd wel stom dat je pas vanaf 08.30 kan afbellen terwijl je eerder een afspraak hebt

Beschuitje, 5 ons valt idd mee

Lovely, vervelend zeg migraine :(

Emma, wat een goed nieuws ! Gefeliciteerd

Butterfly, lekker hoor een stukje taart !

HVJ, welkom terug :) Alles goed met de kleine ?

Pil : Sorry kan er niet meer over mee praten. Gebruik al sinds 2005 geen medische voorbehoedsmiddelen meer

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36

Ja ik snap je helemaal hoor meis, ik kon ook pas na 2 goede echo's echt genieten, een mk maakt je toch erg onzeker.
    Fijn dat het goed met je gaat :)

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: 2 kg is nog te overzien he met 19 weken?! ;)

@ Femke: Balen van de korte nacht. 3 uur is wel heel vroeg inderdaad.

@ MamavEsmee: Balen dat je door het gesnurk moeilijk hebt kunnen slapen. Lieve weegschaal zo na het weekend :D

@ Kim: Fijn dat je je weer beter voelt. Slim om nog een dag thuis te blijven. Alles weer klaar voor de carnaval?

@ Beschuitje: netjes hoor 5 ons na een lekker weekendje weg.

@ Lovely: Balen van je migraine… beterschap!

@ Wendy: Ben benieuwd wat die 5 daagse kuur doet… Misschien ook wel iets voor mij om het weer even een zetje te geven…

@ Butterfly: Knap hoor, als je van een chocolademoussetaart af kan blijven. Heerlijk! Oeps…niet gelukt zie ik. Ik herken dat wel hoor aan het eind van de pilstrip. Ik had van het weekend hetzelfde!

@ Emma: Wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd (ook nog met de verjaardag van tim! :D) Super meid!

@ Elsie: beterschap meid!

@ Hvj: Nogmaals gefeliciteerd meid. Fijn dat alles goed gaat en dat je lekker aan het genieten bent.

@ Uk: Fijn dat het wat beter gaat. En met die kilo’s komt het vast wel goed hoor!

Hier vandaag een k*tdag op t werk. Een hoop gezanik over vakanties en dergelijke… bah! Nu gigantische koppijn. L En ik voel me ontzettend opgeblazen omdat ik ongi moet worden. Bah bah… wat een rotdag!

Mijn menu van vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    1 peer erdoor

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    30 gram filet americain
    1 kiwi

T: niks

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten)

Totaal van 986 kcal.

Liefs

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    @HVJ Hey wat leuk dat je er weer bent ! Welkom terug. Voel je je goed?
    @anticonceptie, Ik heb jaren de pil geslikt, maar nu ik er af ben heb ik ook wel heel sterk het gevoel niet meer te willen beginnen. Ik vrees alleen dat mijn man niet blij gaat worden van condooms.
    Nou ja voorlopig hoeven we nog niet aan anticonceptie te denken hihi..
    @Melanie balen van je rotdag. Duik lekker op de bank voor de buis en laat de boel de boel. Morgen weer een nieuwe dag.
    @Patriesja hoe voel jij je eigenlijk?
    @Femke wat super fijn voor je dat je niet meer zo duizelig bent. Dat lijkt me maar niets.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Emma: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Hvj: welkom back!
    Femke: gelukkig gaat het beter met je!

Hier nog steeds niet lekker, wacht nu op m'n vent als hij thuis is even kopje thee drinken en dan duik ik m'n bed in.

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hey lief dat je het vraagt :)
    Ja het gaat op me rug na goed, vooral in de avond heb ik toch wel echt last van me rug helaas.
    tja... werk al halve dagen en ga al naar de fysio en probeer zo rustig aan mogelijk te doen... veel meer kan ik niet doen.
    Hoe gaat het met jou?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Patriesja.. Fijn dat de fysio nog wat met je rug kan.

Kaatje.. tot morgen!

Elsie.. Beterschap!

Emma.. Succes voor morgen. Hopenlijk heb je een prachtige echo meid. Het is je zooooooo gegunt!

Ukkie.. 10 kg er nog af 5 weken na de bevalling is toch super! Komt goed hoor.

HVJ.. welkom terug!:D Er al 11 kg af. Had je ook veel last van vocht of niet? Hoeveel wil je er af hebben?

@ anticonceptie.. Zonder voel ik me ook veel beter maar ja. Hier geen planning voor een 2e en alleen condooms durf ik ook niet. Daarbij is vriendlief nog maar 30 dus beetje vroeg voor sterilisatie he?!

Melanie.. Knap dat je je ondanks de kut dag je goed aan je menu hebt kunnen houden! Mooi menu heb je. Inmiddels je schoenen besteld?

Kim,.. En? Ga je werken?

Lovely.. Balen dat je nog niet lekker bent.. Bevalt je man het goed op zijn nieuwe werkplek?

Wendy.. de dag met weightcare overleeft?

Hier een gezellige middag gehad met Esmee.. Paar boodschappen gehaald. Esmee heeft zaterdag een nieuwe fiets gekregen en daar zit een boodschappenmandje op dus de fiets moest mee en de boodschapjes daarin.:D Daarna thuis pinokio gekeken met een stukje fruit.

Na het eten beneden schoongemaakt etc. Esmee daarna lekker gedouched en naar bed.

Morgenvroeg ga ik met Esmee zwemmen.. :)

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Tja... het is maandag he, dan gaat het lijnen me meestal het best af van de hele week hahaha... Schoenen heb ik vanavond besteld. Ben benieuwd! :D

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Patriesja met mij gaat het ook goed hoor ! Ben nu al 11 kilo lichter en dat merk je wel. Ik zie aan mezelf op de foto's van het weekeind weg dat mijn gezicht wel slanker is. Moet helaas nog wel flink wat kilo's maar we gaan de goede kant op.

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Hoi!

Ik zal morgen even uitgebreid komen reageren maar was nogal druk vandaag met van alles en nog wat regelen voor de bruiloft :)

Slaap lekker allemaal!

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    #3078 Kimmetje23, 28 feb 2011
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
    @MamavEsmee: Blijf morgen nog lekker thuis. Buik rommelt nog steeds.. dus morgen nog lekker rustig aan. Kan ik woensdag van 9 tot 9 werken (hoop ik)
    @Mel: Zet het werk aan de kant en denk aan onze shopdag! Jeujjjjjjjj gezellig weer met alle meiden! :D

Ga zo maar eens slapen...

19. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Beterschap kimmetje.

Heb ook een tummy bug te pakken. Gisterochtend al een paar keer naar t toilet gesneld, vanmorgen weer. Dacht haast dat mn buik na gister wel leeg was... niet dus...

Gister 1 boterham en 1 mandarijn gegeten, en een paar blokjes choco.
    Bluh, net griepvrij en nu dit... of zou dit ook nog griep zijn? Voel me verder wel goed.

Wel weer een stuk lichter op de schaal :p

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Balen van je rotdag, hoop dat je hoofdpijn vanochtend weer weg is.

@MvE: Veel plezier met zwemmen.

@Uk: Misschien hormonen? Zou ook de griep kunnen zijn. Beterschap iig.

@Hier: Was gisteravond heel gezellig, was pas om 23.30 thuis. Oeps. Nu niet verschrikkelijk moe, dus ik kon het blijkbaar hebben. Vandaag is de aftrap voor het project, spannend en leuk. Ik ben heel benieuwd, de rest van de week daardoor heel erg druk, moet iets af hebben voor een training die we donderdag geven.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel en mueslireep
    L: 2 bb met kipfilet, stukje krentenbrood
    T: ?
    A: Pizza
    T: ?

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina