Melanie.. druk poets lijstje! Je voelt je vast voldaan als het allemaal af is! Elena.. Ja bent i.d. goed geslaagd voor de bruiloft. Butterfly.. Knap dat je je gisteren zo goed aan je menu hebt kunnen houden. Je menu voor vandaag ziet er ook goed uit. Genoten van de wandeling? Giltje.. Ik sluit me aan bij Melanie. Botiwa.. Welkom! Succes met afvallen. Het eerste doel is al snel in zicht. ****** We hebben lekker gezwommen, de was hangt te drogen en de droger staat weer aan. Net al een wasje gevouwen. Vanmiddag even knutselen met Esmee. Morgen is een goede vriendin jarig en gaan we even een taartje eten. Ga met Esmee een schilderijtje maken. Heb ook nog geen cadeautje.. Denk dat ik nog even naar de Bruna ga om te kijken voor een leuk boek oid.
Hey meiden, Bedankt voor de welkomstreacties. Vandaag lekker een uur gewandeld en zo voor de 2e keer 5 minuten zumba. Ben wel moe. Straks even slapen en dan weer eten.
@Botiwo, jij bouwt de Zumba op? Heb je de DVD set? Ik had de set ook maar Zumba nu in de sportschool en bevalt me beter. Heb je ook meer variatie in de lessen enzo. Leuke sport he? Uurtje Zumba is voor mij echt een groot feest . @Mamavesmee, lekker gezwommen met je meisje, heerlijk!! @Elena, hahaha zie het al helemaal voor me meis!! Wij vrouwen kunnen best wel wat hoor . Alles hier is klaar. Alle was is gevouwen en gestreken, vloeren schoon, eten staat klaar, morgen doe ik de badkamer en toiletten wel. Heb zin om lekker niets meer te doen... en DAT GA IK DOEN OOK. Kruip lekker op de bank met een kop thee, mandarijntje en Maureen erbij , die is weer aan de fles toe.
Gezellige ochtend gehad. Vriendin kwam een bakkie doen met haar nichtje van bijna 3. Die heeft heerlijk met Levi gespeeld terwijl wij aan het kletsen waren. Daarna gegeten, boodschappen gedaan, cadeautje gehaald bij de blokker en even het kruidvat in. Had daar schattige dingen in het foldertje gezien ( rompertjes, slabbertjes, sokjes, hoes voor de maxi cosi ) maar de voorraad is hier altijd erg laag dus ben net roze spulletjes gaan halen haha. Mocht het vanavond toch een jongetje blijken te zijn breng ik het vrijdag gewoon weer terug of hou het om er een kraamcadeau mandje van te maken. Giltje, succes met afvallen ! Ik ben begonnen met sonja bakker. na 4 weken was ik 4 kg kwijt. Daarna ben ik net als de meeste hier gewoon gezond en gevarieerd gaan eten en de calorieën ingevuld op caloriechecker.nl Botiwo, jij ook welkom en succes met afvallen Elena, jee zelf de storing verholpen ! Wel vervelend dat dat met zoveel wateroverlast moet Butterfly,jij en niets meer doen ? geniet er van !
@ Kaatje: hahahaha... die roze spulletjes hoef je niet terug te brengen want jij krijgt gewoon een meisje
Meiden, mijn mams komt zo. Ze moet me iets vertellen wat niet over de telefoon kan. Ze komt nooit zomaar, dus heb het idee dat er wat ergs aan de hand is . Toen ik vroeg of er iemand ziek was of iets anders ergs zei ze dat ik me niet ongerust moet maken, ik moet geduld hebben. Ja hallooooo!! Haal me van alles in het hoofd
Butterfly, jeetje ik zou me nu idd ook de meeste erge dingen in mijn hoofd halen. hoop dat het mee valt Heb de echo om 20.00 uur. Geen idee. denk zelf wel een meisje maar schommelt heel erg
Mams stond vanmorgen in de douche en voelde ineens een hard dik stuk in haar borst. Ze is vanmiddag meteen naar de dokter geweest. De arts denkt aan een ontsteking, omdat ze ook veel pijn eraan heeft. Het zou foute boel zijn als het geen pijn deed. Toch moet ze volgende week wel voor de zekerheid naar het ziekenhuis voor onderzoek. Ze willen uitsluitsel hebben voor ieders gemoedsrust. Omdat er bekenden in de wachtkamer zaten die het gesprek hebben gehoord ( deur stond open ) wilde mijn moeder het de kinderen vertellen voor we het van een ander horen. Oosterwolde is een kletsdorp, alhoewel, welk dorp niet . We moeten maar afwachten. Mams is best bang. Ze heeft 4 jaar geleden borstonderzoek gehad en toen was er niets te zien, mocht het ernstig zijn dan zijn ze er op tijd bij. Maar de kans is groot dat het een ontsteking is. Zolang er niets anders bekend is maak ik me niet meteen grote zorgen.
Dan duim ik dat het een ontsteking is ! Vind het trouwens niet netjes dat ze bij de huisarts de deur open houden zodat de wachtruimte mee kan genieten
Butterlfy: Jeetje meid, dat is schrikken. Ik hoop dat het niets ernstigs is. Goed dat ze het toch onderzoeken.
@ Kim: Ik denk t ook! @ Butterfly: Fijn dat het in ieder geval geen direct verkeerd nieuws was. Hopelijk blijkt het gewoon een ontsteking te zijn. Fijn dat ze het in ieder geval gaan onderzoeken. En ik ben het met Kaatje eens: Ontzettend raar dat ze de deur naar de wachtkamer open laten staan!
@butterfly dat is schrikken! goed dat ze het gaan onderzoeken. @hier nog niet helemaal lekker, maar gaat wel iets beter gelukkig. ik vind het laat in de middag best moeilijk om me aan het menu te houden, mijn vriend is ook vaak wat later thuis en dan eten we dus ook later.
@Kaatje: Balen van het telefoontje, 6.40 is wel heel vroeg. Succes met de echo! @Kim: Fijn dat je je beter voelt. @Wendy: Mooi die 9 ons, maar je mag wel heel weinig eten op zon pak. @MvE: Mooi menuutje weer! @Elena: Mooi menu. Jeetje wat een actie van de wasmachine! @Melanie: Zo, wat een plannen voor je vrije dag. Heb je alles kunnen doen, wat je wou? @Patriesja: Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, leren opruimen. @Giltje: Hier mee praten. Wat veel doen is kcal tellen en tussen de 1000-1200 kcal per dag eten. Ik zou je doel in kleine stukjes hakken zodat het beter overzichtelijk is en je tussendoelen kunt vieren, dat motiveert enorm. @Botiwo: Welkom, maar is 450 kcal per dag niet heel erg weinig? @Butterfly: Super dat je je aan je menu hebt kunnen houden gisteren! Bah, wat naar van je moeder. Wel fijn dat ze het meteen kwam vertellen. @Hier: Druk geweest op het werk en nu net weer uit bed. Toch weer geslapen. Nu de pizza in de over staan, lekker!
Elsie: herkenbaar. mijn vriend werkt van 10.00 tot 18.30 en is dan pas om 17.00 thuis.... Femke: Ik voel nu idd ook dat het weinig is. Maar ik probeer vol te houden en hoop dat het beloond wordt....