10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @kaatje, gefeliciteerd een meisje! leuk hoor!

@uk, fijn dat het zo goed gaat, ik heb ook niet lang bv kunnen geven, 6 weken.
    Celeno is te vroeg geboren en die heeft nooit goed kunnen drinken uit de borst.
    Het gaat goed op mijn rug na, daar heb ik wel erg last van helaas.

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Zei ik toch! :p:p:p hahaha Leuk meid! Kun je lekker shoppen!

3. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,800
    113
    Kraamverzorgende
    @Kaatje; GEFELICITEERD! Leuk een meid :D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen....., drijft verder op haar roze wolk :D

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@femke: hopelijk is de pizza binnen gebleven, of misschien voelt t beter als t er weer uit is?

@hier: buikpijn! Lasagne was dus idd niet slim.
    Ik blijf nog lekker even in bed liggen.

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Joepie....dag 2 weightcare gisteren ook weer overleeft. De stand van zaken is....trommel trommel....

maandagochtend startgewicht 63.6
    dinsdagochtend, na dag 1 62.7
    woensdagochtend, na dag 2 62.3

Maar het is wel pittig hoor. Ach ja, tis maar voor een paar dagen en dan ben ik weer lekker wat kwijt en kan ik weer normaal verder. Ik denk dat ik dit 1x in de 3 maanden ga doen ofzo....

7. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Hoop met de rest mee dat het een ontsteking is bij je moeder, fijn dat ze voor de zekerheid toch onderzoeken doen.
    @Kaatje: Wat leuk een meid!!

Gister heeeeeeeeeeel slecht een frietje gegeten. Zit er nu nog vol van. Wel weer een kilo aangekomen maarja het is niet anders.
    Vandaag een lange dag van 9 tot 21.00. Hopelijk wordt het een beetje druk en gaat de dag snel voorbij.
    Morgen weer lekker vrij haha.

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Uk.. Jammer dat je toch vroegtijdig hebt moeten stoppen met de bv omdat het niet opgang kwam. Had je graag minimaal 6 maanden bv willen geven? Maar op fv deed Esmee het ook beter als op mijn bv. Ik heb 3 maanden bv gegeven. Balen dat je last van je buik hebt!

Kaatje.. Zweefze!:D

Wendy.. Denk je dat dit een goede methode is? Gezond en regelmatig eten dan blijf je zonder extra kosten beter op gewicht ( denk ik) maar als dit voor jou werkt dan is dit natuurlijk prima.:) Goede nacht gehad?

Heb als een blok geslapen, had het ook nodig hoor pfff.. Was kapot!

Straks lekker hardlopen, eerst Esmee naar de PSZ brengen.

Vanmiddag verjaardag van een goede vriendin. Gezellig!

De weegschaal blijft redelijk stabiel 72.0 Moet ongi worden, dus ben ik blij mee.

Menu:

O: 2 boterhammen met 1x chocopasta
    T: 2 stuks fruit en koffie/water
    L: 1 gekookt ei, 2 boterhammen en 1 beschuitje met jam.
    T: snack a jack of stukje ontbijtkoek
    A: Kom groente soep met wat balletjes en een bolletje met een hamburger.
    T: wat te snoepen.

Morgen mijn verstandskiezen Deel 2 er uit.. Dus zal vandaag maar genieten van wat te eten want dat zal ik wel weer een paar dagen niet kunnen.:x

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje, wat leuk meid, een meisje :). Drijf op je wolkje maar heerlijk verder, je hebt het verdiend!

Hier lekker geslapen, al denk ik wel veel aan mijn moeder.
    Zit me allemaal toch niet zo lekker, blij als de onderzoeken zijn geweest. Had nog even contact met haar, maar zij doet er heel luchtig over en pint zich vast aan een ontsteking.

De weegschaal lief, laagste gewicht hoop ik morgen weer op te zitten. Dan kunnen we weer verder. Gisteravond stelde manlief voor chipjes te nemen, en heb het niet gedaan. Was echt trots op mezelf. Ik moet er even vol tegen aan nu, en nu heb ik het gevoel dat het me ook wel weer lukt.

Ga Maureen in bad doen, Esmee uit bed halen en dan gaan we vanmorgen even naar mijn moeder. Neefje is er ook dus kan Esmee even lekker spelen.

Meiden.... ik zit me op te vreten....!!!
    Maureen is 4 maanden nu. Ik ben al 2 maanden geleden weer met de pil begonnen. Bloedde wel lang, maar toen het over was bloedde ik na 3 weken weer en dacht ongesteld te zijn geworden. Moest dag 1 weer met de pil beginnen en braaf gedaan. Achteraf twijfelde ik of ik ongesteld was. Misschien nabloeden. Na een avondje teveel wijn is er het een en ander gebeurd :p.......! Slikte de pil toen 2 weken en we hebben niets gebruikt verder, gewoon niet nagedacht. Was zo bang, dat we sindsdien ook even heeeeeeeeel goed hebben opgelet. Maar die ene keer...... die ene keer!!!

Maar ik moest het weekeinde al ongesteld worden ( volgens de cyclus ) en ben het nog niet.

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Kaatje::D lekker blijven drijven!

@Uk: Pizza is binnen gebleven... Balen van je buikpijn.

@Wendy: Dat gaat wel hard met weightcare, maar ik zou het niet kunnen.

@Kim: Wel genoten van het frietje? Succes met 12(!) uur werken.

@MvE: Succes met je verstandskeizen. Om je een beetje gerust te stellen: Het kan heel erg verschillen hoeveel last je ervan hebt. Bij mij zijn ze er in 3 keer uitgegaan. 1x heel erg last (week ibuprofen geslikt) andere twee keer maar een klein beetje last gehad. Hopen dat het beter gaat als de vorige keer.

@Butterfly: Oh oh. Ik heb er helemaal geen verstand van, hoe dat zit met ongi na een zwangerschap en of je met de pil ook ontregelt kunt zijn... Misschien toch een testje ertegen aan gooien?

@Hier: Redelijk geslapen, begin vandaag wat later, komt beter uit. Mannetje is de hele dag naar Zuid Limburg, zijn neefje helpen met beton storten, die zat al om 6.00 un de auto. Ik verwacht vanavond heel laat pas weer thuis.

Menuutje voor vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel & mueslireep
    L: 2 bb met speculoos, 1 stukje krentenbrood
    T: ?
    A: McDonalds:)
    T: Niets.

Fijne dag allemaal!

11. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,800
    113
    Kraamverzorgende
    Mijn menu vandaag;

O;2 beschuitjes met hagelslag, kop chocolademelk, yakult
    T; verse jus, flesje water, 1 kiwi, 1 peer
    L; 2 LU volkoren crackers met kip kerrie, grapefruit, flesje water
    T;Klein bakje Japanse notenmix, 1 klein blikje cola
    D; Aardappelwortelgratin met gebakken vis, flesje water
    T; Flesje water, kopje thee

Een beetje aan het zondigen dus vandaag ;)
    Ga nu eerst wat dingetjes in huis doen en dan kom ik straks weer terug!

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Femke, als je vanaf dag 1 van je ongie de pil slikt is ie na een dikke week betrouwbaar, al verschillen de meningen erover. Deze zegt meteen al, de andere na een week, ik ben van een week uitgegaan voor de zekerheid. Maar als je begint zonder dat je ongie bent, dan weet ik het dus ook niet. De kans is klein... maar ben het nog niet, moest zondag al worden dus ik knijp hem gewoon heel erg.
    Ik ken mijn lichaam, voel wel krampen, maar dat had ik bij de zwangerschappen ook en toen bleef het uit.
    We willen nog wel graag een 3e OOIT.... maar deze timing zou echt niet tof zijn. Als we een 3e willen, dan moeten de twee meiden echt wel op school zitten, dat was ons streven ;).

Zit er ook aan te denken straks de kinderen even bij mams te laten en naar kruidvat te rijden. Moet toch luiers hebben en kan net zo goed even een test doen. Voor de zekerheid.

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Kimmetje: Poehhh...12 uur werken? En sta je dan ook echt 12 uur achter elkaar op je benen?

MvE: Nee, geen goede nacht gehad. Van het weekend ging het goed met Dane is zijn nieuwe bed maar de afgelopen paar dagen is hij weer heel onrustig. Maar ik heb een babyfoon met camera besteld, dat geeft mij meer rust omdat we dan misschien niet bij ieder geluidje opspringen. Ik denk dat wij hem misschien dan sneller weer terug in zijn eigen bed doen als we de camera hebben. En oei....morgen weer onder het mes? Wel goed voor de lijn haha.:p Geniet nog ff vandaag.

Butterfly: Tja, je weet het nooit hé....Tegen mij werd gezegd dat het 2 maanden zou duren voordat de pil weer vollledig werkt.
    Ik heb nu een beetje hetzelfde. Heb nu 2 strips achter elkaar geslikt maar bij de eerste in de eerste week een pil vergeten en de 6 dagen erna wel condoom maar de 7e dag niet en wel sex gehad. Kans is klein....maar je weet het nooit. Ik moet vandaag ongi worden maar voel het normaal al dagen ervoor maar dit keer helemaal niets....:(

Femke: Mag ik jouw menu?? Mmmmmm

Elenea: Ook al een lekker menu'tje

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Goedemorgen!
    wendy: gaat goed dus met de weightcare!
    Kimmetje: werkse!
    Mve:Veel plezier op de verjaardag!
    butterfly: hopelijk is het inderdaad een onsteking bij je moeder, wanneer krijgt ze de uitslag? Anders een zw.test doen? Kan ook zijn dat je cyclus nog niet op gang is hoor.
    Femke: gaat het nog steeds goed met werken?
    Elena: af en toe zondigen mag toch? ;)

Hier heerlijk geslapen! Was al voor de wekker aan wakker.
    Kids zijn weggebracht. Ik ga een kop koffie drinken en dan heb ik zo 2uur rijles.
    Mijn menu:
    O: weightcare shake, kop koffie
    T: 2 glazen water, kop koffie, evergreen
    L: weightcareshake
    T: worteltjes, 2 glazen water, cup a soup
    A: 125 gram geb.aard, 200gram sperziebonen, 75gram rundertartaar
    T: 2 glazen water, kop thee

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier mijn menu:
    O: bakje yoghurt met museli plakje ontbijtkoek glas water.
    T: kop thee glas water banaan.
    L: 2 boterhammen geen idee wat er op glas melk.
    T: opkikker tomaat glas water appel.
    A: ?
    T: ?

gisteravond na het avond eten niks meer genomen omdat ik gistermiddag wat gesnoept had. helaas wel wat aangekomen.

16. MamavEsmee

Elsie.. Jammer dat de weegschaal iets meer aan gaf! Mooi menu.

Elena.. Toch nog een prima menu. Wel lekker allemaal!:D

Butterfly.. Wanneer heb je de laatste pil geslikt? Misschien i.d. maar een testje doen, ben je uit de onzekerheid.;)

Lovely.. Zijn die shakes lekker? Succes met rijles.

Wendy.. het is het proberen waard! Niet?!

Hier heerlijk gesport, nu lekker gedouched met fruit en koffie op de bank.

Zag dat de vliegtijden voor onze vakantie bekend zijn dus we moeten even wat aanpassen. Ook nog even regelen.

Kreeg net een smsje van mijn zusje of ik na de psz nog even naar mijn moeder kwam. Geen zin in. Ik mijn zusje in vertrouwen dingen gezegt die ze heeft doorgelult aan mijn ouders. Heb er een beetje de Pé in.. Leuk he? Familie! Had het idee dat mijn zusje en ik op 1 lijn zaten maar helaas.

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    @mve: ja ze zijn wel lekker hoor de shakes :)...wat lullig dat je zusje het doorverteld hebt kan me voorstellen dat je daar dan klaar mee bent!

Rijden ging super!
    Hier aan de lunch, daarna stofzuigen en dan denk ik maar met een boek op de bank :)

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, laatste pil was ook zondag, wordt dan altijd meteen ongie. Vandaar mijn onzekerheid nu. Wanneer gaan jullie met vakantie, schiet al op zeker.

Hier een beetje down ineens!
    Moet steeds aan mijn mams denken, en die onzekerheid dat ik nog niet ongie ben, en als Esmee dan ook nog irritant gaat doen en niet luistert als ik vraag speelgoed op te ruimen. Werd me even teveel.
    Ben uitgevallen tegen Esmee :(, ze was zo verdrietig dat ik ineens boos op haar was terwijl er ook niet echt niet echt iets aan de hand was. Ze luisterde gewoon even niet, en vervolgens bleef ze maar huilen, dus ook nog in de hal gezet voor straf.

Voel me even zo afschuwelijk :x, ben boos op mezelf.
    De meiden liggen beide nu, dus moet even een momentje voor mezelf nemen nu. Ga even een wasje buiten hangen en een frisse neus halen.

Blegh.....

Vanmiddag komt mijn vriendinnetje even een bakje thee halen.
    Ben met mijn hoofd zo in gedachten steeds....!
    Heb weinig behoefte aan gezelligheid, maar is misschien ook wel eventjes goed. Maar als mijn hoofd vol zit, ben ik het liefst even echt alleen.

19. MamavEsmee

Butterfly.. Maar het is normaal om zo'n 2-5 dagen na de laatste pil ongi te worden. Zou me dus nog niet al te druk maken. Kan me voorstellen dat je met je mams in je kop zit. Wanneer heeft ze de onderzoeken? Wij gaan van 28 mei tot 4 juni.:D

Lovely.. Rijles ging dus goed? Wanneer mag je afrijden? Het scheelt in iedergeval dat de shakes lekker zijn.. Baal i.d. even flink. En als mijn pa dan ook thuis is en alle aandacht weer naar mijn neefje gaat en Esmee staat er verloren bij.. Nee, kan ik er even niet bij hebben.

Hier alle regeldingetjes geregeld. Kan ik zo tegenaan hikken.

Lunch is iets veranderd.

2 boterhammen 1x beetje pasta en 1 eitje en een klein kopje groentesoep.

T: Taart.. hoe kon ik dat nou vergeten!:D

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    MvE: Ik kan me voorstellen dat je kwaad bent. Ik heb gelukkig een hele goede relatie met mijn zus. Ik zie haar niet veel zo'n 1x per maand maar ik heb echt een geweldige zus. In mijn schoonfamilie zijn sommigen wel zo gemeen...maar dat is weer een verhaal apart hoor.

Lovley: En? Merk je wat van de shakes?

Butterlfy: Ik neem ook op zondag de laatste en wordt dan altijd op woensdag ongi. Maar als het bij juist anders ging kan ik me je onzekerheid voorstellen. Ik ben trouwens nog niet ongi, maar de woensdag duurt nog wel ff...

Mijn menu:
    O: maaltijdshake met magere melk
    T: banaantje
    L: maaltijdreep met flesje water
    T: groentebouillon
    A: boerenomelet (nou ja, is zo'n zakje met poeder waar je water bij moet doen en bakken)
    T: pudding

En over de dag door nog 2 thee met honing en 1 wiener melange.

Share This Page