Wendy.. Klinkt nog wel best veel! En het contact met mijn zusje is normaal ook erg goed, we spreken elkaar 2-3 keer in de week of via de telefoon of live. Maar hier baalde ik even flink van. Krijg een beetje het idee dat ze aan het stoken is.:x
Hier ik altijd meteen. Maar goed, heb jaren geen pil geslikt, dus het kan nu ook anders zijn. Ik wacht het ook gewoon af... zit er echt op te wachten. Zal een opluchting zijn als ik het ben hahahaha. Want nu al een 3e vind ik toch wel heeeeel snel hahaha. Al zou het natuurlijk heel erg welkom zijn . @Wendy, spannend voor jou dus . @Mamavesmee, lastige situatie met je familie meis. Helemaal begrijp ik dat je je zusje niet vertrouwd. Hier gaat het exact hetzelfde.... zo jammer!!! Ga je nog heen? Geniet van de taart . De vakantie is al bijna dus . De onderzoeken heeft ze dinsdag. We zijn hier lekker buiten. Maureen staat lekker buiten in de wagen, en Esmee heeft niet geslapen, speelt nu ook lekker buiten. Ben vast macaroni aan het maken voor vanavond. Ga na het eten sporten.
Mve: kan ik me voorstellen, dan kun je beter ff niet heen gaan. Het is af en toe wat met familie! En dat terwijl je eigenlijk op familie zou moeten vertrouwen. Ik denk dat ik nog 5x 2uurtje hoef te rijden en er dan wel voor mag gaan Wendy: ik heb nog niet op de weegschaal gestaan, mag pas maandag. Jij houd het nog goed vol? Je mag wel telkens iets eten zo te zien, dat scheelt butterfly: het is heerlijk weer voor de kids om buiten te zijn! Je word vast wel ongi hoor, je lichaam moet waarschijnlijk nog op ritme komen...niet te druk om maken. Hier een halve zak wortels op gegeten voelde me net een konijn.
@Kaatje, gefeliciteerd een meisje, wat leuk zeg. @Femke, ja dit dieet is mij opgelegd door het ziekenhuis, het is voor een normaal mens te weinig, alleen omdat ik het darmhormoon spuit gaat het goed. Ik word goed begeleid, alleen soms lekkere trek. Verder ben ik altijd vol, ik eet wel. Er zijn mensen die met dat medicijn dus niet eten omdat ze vol en misselijk zijn, maar dan werkt het dus niet, je moet wat eten. Dit dieet zal ook niet voor altijd zo streng blijven, het is de bedoeling dat je uiteindelijk geleerd hebt gezond te eten, dus 's morgens brood met mager beleg en 's middags ook en dan 's avonds 200 g groenten, mager vlees en misschien 2 aardappels en dan als tussendoortje fruit. Eigenlijk de richtlijnen van voedingscentrum. En heel misschien kom ik van mijn diabetes af... Dat zou fantastisch zijn natuurlijk. Daar doe ik graag streng voor. Vandaag weer lekker gewandeld, ga zo weer lekker wandelen met mijn man en de hond en dan nog 5 minuten zumba en dan is het weer klaar voor vandaag. Vanavond lekker gebakken aubergine, courgette en paprika met tartaar, jammie. Vrijdag weer even op de weegschaal en dan maandag naar de dietiste. Hiep hiep hoera, ben erachter gekomen dat ik wat meer mag varieren, dus morgen lekker sandwichspread op brood. Hoe gaat het met jullie verder vandaag? Vandaag tijdens het boodschappen doen wel even moeilijk, mijn favo chips die maanden niet verkrijgbaar was lag opeens weer in de schappen, oeioeioei was wel moeilijk. Maar niet gedaan, dus ben trots!
hier wel even een moeilijk momentje omdat ik niet echt lekker in mijn vel zit en dan wil ik iets lekkers eten, maar weet ook wel dat als ik dat doe me dan straks slecht voel daarover. dus even doorbijten denk ik maar..
Hey meiden, @ Wendy: mooi resultaat weer hoor! @ Kim: Lekker frietjes die zou ik ook wel lusten lange dag vandaag zeg! Pfff! @ MamavEsmee: Bah morgen weer verstandskiezen eruit. Hoop dat het deze keer minder pijn oplevert als de vorige keer Vervelend steeds die vervelende situaties met je familie Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van baalt! @ Butterfly: Knap dat je gisteren de chippies hebt afgeslagen Oef spannende tijden dus wat betreft de pil. Al een test gedaan? Kan me voorstellen dat je er niet helemaal bij bent. Het is ook niet niks allemaal @ Femke: lekker mac Donalds! Hier ook weer terug van het werk. Leuke dag met fijne collegas Zit met een knorrende maag op de bank. Eten is gelukkig bijna klaar Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 peer L: 2 krentenbollen 1 appel T: niks A: 150 gram tagliatelle 200 gram roomsaus, ham en champignons Totaal van 993 kcal Liefs
Oeps We gaan eten bestellen... Ben de hele dag bezig geweest in huis, keuken van onder tot boven gesopt, de gewone huishoudelijke klusjes, badkamer gedaan en tussendoor natuurlijk met mijn mannetje gezeten, geknuffeld en de fles gegeven dus nu even makkelijk doen. Morgen weer een dag voor lijnen
Hallo Vandaag veel pijn aan mijn bekken maar dat compenseerde ik wel met mijn goede humeur Butterfly, ow jee kan me voorstellen dat je hem knijpt. HOpelijk is je cyclus gewoon van slag af. Heb jen nog een verdwaald testje in huis ? Niet schuldig voelen. Ik val ook wel eens uit tegen Levi waarna ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan. Gelukkig is hij het na 5 min. weer vergeten en komt me dan weer knuffelen MVE, beetje jammer van je zus... mijn lasagna is geloof ik niet zo lekker gevallen...
@mve: leuk, familie... Knuff! @butterfly: ik werd altijd op de vierde stopdag ongi. @hier: moe... O: 2 beschuitjes kaas, jam L: reep choco :s T: stroopwafel A: pasta
@ familie.. Diepe zucht! :x Ben er wel zooooooooo klaar mee. Ze trappen me elke keer weer op mijn ziel en vraag me dan maar af. WTF doe ik verkeerd! Butterfly.. Inmiddels een testje gedaan? Kaatje..Balen dat de lasagne niet goed is gevallen. Elena.. Geniet van je diner! Heb je verdiend. Melanie.. Lekker menu heb je zeg! Hoop ook dat de pijn gaat meevallen vandaag! Lovely.. Vind wortels echt super lekker.. Uk.. Begin behoorlijk aan je menuutjes te wennen! *********** Hier geen taart gehad vanmiddag. Wou een taartje delen met Esmee, normaal neemt ze 3 happen en dan is het klaar. Nu dus niet. Vanavond dus extra genieten van wat lekkers. Net nog even wat persfruit gehaald en brinta. Vloeibaar eten wat goed vult. Hoef ik geen honger te lijden.
@mve: jij doet niets verkeerd, je fam is gewoon raar Erg he, mijn menuutjes... stroopwafels zijn op, heb nog 1 reep choco liggen. Zal toch weer normaal moeten gaan eten binnenkort ipv slechte dingen + muizenhapjes...
@MamavEsmee; Wat ongelofelijk raar van je familie zeg :x Herken het wel hoor maar het blijft niet eerlijk. Knuffel!
Kaatje.. snap nog steeds niet hoe ze het verschil tussen een jongen en meisje kunnen zien.Wel mooie foto's! Wat is Levi een schatje! Uk.. Misschien wel verstandig om regelmaat en ook fruit in je menu te verwerken! @ familie.. Ergens weet ik ook wel dat ik mijn best doe en voor iedereen klaar sta. Maar automatische denk ik dan dat ik niet hard genoeg mijn best doe. Maar ja, heb geen zin er nog veel energie in te steken. Misschien morgenvroeg even naar mijn moeder op visite ( als de pijn te harden is) Doe het voor Esmee. Want die is wel gek met mijn moeder. *** Begin hem nu stiekem toch wel een beetje te knijpen voor morgen.
Je ziet twee billen met 2 uitstekende beentjes naar boven. Tussen die billen zie je 3 kleine witte streepjes ( liesje, speeltje, liesje )
Butterfly ik las snel snel iets over ongi worden! Ik was ook net weer begonnen met de pil en had op dinsdag de laatste maar werd pas zondag avond ongesteld ik heb ook heel erg in de rats gezeten,misschien moet je lich nog wat wennen eraan??
@Butterfly: En nog een testje gedaan? Hoop voor je dat je hormonen nog van de waps zijn. @Lovely: Gaat idd goed met werken. Fijn dat je bijna af mag rijden! @Elsie: Balen van de schaal @MvE: Das lekker dan, dat je zusje dingen doorvertelt. Jij doet niets verkeerd hoor! Succes morgen. @Botiwo: OK, afvallen zal wel snel gaan dan. Als je er mee van je diabetes afkomt zou dat mooi zijn. @Melanie: Mooi menuutje weer! @Elena: wat hebben jullie gegeten dan? @Kaatje: Balen van je bekken! Mooi fotos! @Uk: Teveel gedaan? @Hier: Druk gehad op het werk. ICT problemen waardoor we niet live konden met het project Jammer. Mannetje was onverwacht al om kwart voor 6 thuis, dus we zijn samen naar McDonalds geweest. Nu op de bank en zo naar bed.