Snap dat je je even niet zo lekker voelt. dikke knuff!! Zusje komt halverwege februari. Dan kan ze nu alvast een goedkope vlucht regelen, ipv een ontzettend dure last minute. Ik ben uitgerekend op 15/1 maar het kan ook 2 weken later worden natuurlijk. In de eerste week heeft ze toch niks aan mij en is het waarschijnlijk druk met kraambezoek. 2 weken na 42w grens is een prima datum. Zo redeneerde mijn vk ook al. Ik wil heel graag quality time met mn zus doorbrengen, en dat lukt niet in de hectiek kort na de bevalling. Ookal komt uk eerder, dan nog denk ik dat de dagen voorbij vliegen en het zo half feb. is We moeten immers ook nog verhuizen enzo...
hey meiden hier vandaag gewerkt en het was super druk maar het viel tegen ben zoooo moe en heb veel last van mijn rug ik hoef de rest van de week niet te werken mijn baas gaat mij ziek melden .. kan ik even bijkomen en hoeft dat masker lekker een paar dagen niet op .. wat ben ik daar aan toe ! verder super bedankt voor al jullie knuffels en lieve woorden .. doet me echt goed zie dat moppie en mve ook een knuf kunnen gebruiken !! en voor de rest een zwaai ik ben zo moe ik ga tv kijken met man lijnen gaat super slecht ben al 1.5 kilo aangekomen .. maar ik laat het nu maar ff gaan 1-1-11 begin ik weer ben toch net zo'n ballon nu mijn lijf nog vol met hormomen zit
Moppie.. Slim uitgedacht om het bezoekje van je zus zo te plannen.. Emma.. Dikke knuf, letten op je eten is dan lastig he? Fijn dat je baas met je meedenkt/voelt en je ziek meld. *** Hier druk met koekjes bakken voor de sponsorloop van het werk.
@emma, nog een hele dikke knuff voor jou meiss, jeetje wat naar allemaal sterkte! Even een foto van de echo http://www.zwangerschapspagina.nl/members/10715-albums5613-picture29404.jpg
Lieve meiden, ik kwam even snel bijlezen. Ben sinds gister ziek...zeer heftige buikkrampen, misselijk ( nee niet zwanger) en ook nog koorts. Gelukkig is de koorts nu wat gezakt. Kom snel weer reageren. Emma jeetje wat een naar bericht !! Heel veel sterkte meis. xx
@MamavEsmee: Dikke knuffel! Vrees inderdaad dat ik het deze week maar even moet laten liggen met lijnen, het drinken lukt ook niet echt... @Patriesja: mooi! @Beschuitje: Beterschap meid! Net lekker in bad gelegen, zo mijn haar fohnen en stijlen en dan lekker op tijd naar bed!
Kimmetje..Heeft het badderen/tutten je goed gedaan? Patriesja.. Duidelijke foto's zeg! Mooi.. Beschuitje.. Beterschap!
Hier me vandaag niet aan mijn menu gehouden. Maar ach... nu mag het nog?! Ik ga maar eens naar bed. Morgen weer werken! Hoop alleen dat ik kan slapen. Buurman heeft al de hele avond hard de muziek aan en nu dus nog (terwijl ze zelf kinderen hebben van 4, bijna 3 en 1. Die zouden toch ook moeten slapen zou je zo zeggen?!)... Liefs
@Emma: Fijn dat je baas zo meewerkt. Dikke knuff meid! @Patriesja: mooi! @Beschuitje: Beterschap! @Kim: Lekker zijn die spulletjes van rituals hé? @MvE: Knuff meid! @Melanie: Beetje kunnen slapen? @Moppie: Goedemorgen! Da's op tijd! @Hier: Ook vroeg uit m'n nest, ben druk op het werk en wil vrijdag vrij, dus ik begin eerder en ga iets later naar huis zodat dat ook daadwerkelijk gaat lukken. Boosheid om sma is iets afgenomen, maar ik ga er wel van zeggen deze keer. Het is nu de zoveelste keer dat ze iets doet waarbij ze totaal aan ons gevoel voorbij gaat. We zouden zondag sowieso die kant op, dus nu heb ik een onderwerp om het over te hebben. Wordt een gezellig nieuwjaar... Vanavond eten we bij mijn moeder, weet nog niet precies wat we krijgen maar voorlopig is mijn menu: O: 2 vitalu crackers met halvajam T: mueslibrood met komijnekaas en halvarine, pruim L: 2 bb met kipfilet, mueslibrood met komijnekaas en halvarine T: Appel, 2 taai taai A: 2 runderchipolata, gebakken aardappels, groente T: Roosvicee laxo met iets Totaal van 1350. Fijne dag allemaal!
Mijn dag begint al lekker! Wil de lamp aan doen, springt ie kapot. Zie dus nu totaal niks, heb alleen licht van mijn laptop, en een klein lampje op mijn bureau (maar dat is van dat blauwe licht), dus zie geen steek! Dat wordt leuk als ik me op moet maken Zometeen dus maar naar de badkamer verhuizen haha. @Mel: Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen met die herrie! @Femke: Goed van je dat je het er over gaat hebben! Lekker vrijdag vrij! Ik ga maar eens opschieten....
Goedemorgen dames, Hier een rotnacht gehad. Dan was gister van 23.30 uur tot 0.30 uur klaarwakker want toen zag hij papa en die was pas thuis gekomen toen hij al op bed lag. Daarna van 3.00 uur tot 6.00 wéér hoesten om de 5 seconden. Dit heeft hij nu al 4x gehad in de afgelopen 2 maanden. Is met 2 dagen meestal weer over maar toch. Zelf moet ik ff de dokter bellen want ik denk dat ik weer ijzertkort/bloedarmoede heb. Heb dezelfde klachten als de afgelopen 2x keer dat ik het liet testen en toen bleek het ook zo te zijn. O ja, en vanochtend ook weer mot met mijn vriend ppff.. Sorry, hoop niet dat jullie gelijk een ochtendhumeur krijgen van mijn geklaag (schaam). Vandaag probeer ik wel aan een menu te houden want gisteren heb ik echt heeeel veel gesnoept. O: 1 beschuit met vruchtenhagel T: choco rijstewafel (snackajack) L: 1 witte pistolet met mozzarella, tomaat, pesto T: eierkoek, verse fruitshake A: Kip tandori
Goedemorgen! Zoo ga eens proberen weer mee te schrijven. Vandaag een kind/huishoudvrije dag manlief neemt alles over Straks naar de stad met een vriendin en vanavond boodschappen doen voor nieuwjaar. Iemand nog tips voor hapjes zonder varkensvlees? Heb al: - wraps gevuld met gerookte kip,ruccola en roomkaas - stokbroodje met ruccola,zalm en pesto - quiche - prikker met, halve cherrytomaat, stukje mozzerella en beetje pestp Mijn menu voor vandaag: O: brinta met kop koffie T: 2 glazen water, kop koffie stuk fruit L: 4 crackers, 2 x kipfilet 2x rookvlees T: 2 glazen water en denk een wijntje in een cafe A: 125 gram aardappels uit de oven met rozemarijn en zeezout, 200 gram spinazie 75 gram gegrilde zalm T: 2 glazen water, kop thee misschien een bakje popcorn
Goeiemorgen meiden @moppie, oeh vervelende tijd om de hik te hebben, jammer dat jij er ook meteen wakker van wordt.. @femke, vervelend van je smoeder, maar goed dat je er over gaat hebben met haar. @kim, oh heel handig geen licht @wendy, jeetje meid het zit je niet echt mee he, hopelijk wordt de rest van de dag beter. @lovely, oh lekker zo een dagje, mis gevulde eieren? of frituurhapjes? Hier heerlijk uitgeslapen, zoonlief werd pas 9.45!! wakker! Ja echt! Voor de 2e nacht in zijn nieuwe grote bed geslapen! En nog zonder speen ook, sinds een weekje. Hier dus een erg trotse mama Ga zo even naar de markt.
@ femke, gaat wat beter hier, ben verschrikkelijk moe maar heb gisteren avodn ook een topavond bij onze muziekvereniging gehad... tja, en nu even rustig aan doen. @ moppie, erg he? zo wakker worden, ben vandaag gelijk mijn bedje weer ingedoken toen ik eruit kwam. nu nergens last meer van.. gelukkig. @ patriesja, gefeliciteerd met je goeie echo... super he? hoe zo'n klein wurm zo snel kan veranderen... @ butterfly, heerlijk genoten van de sauna? daar zou ik ook zo'n zin in hebben.... wat betreft Ziva, vanmorgen mijn schoonzus nog even gebeld. Ziva heeft een virus van haar luchtwegen en daar kunnen ze dus geen medicijnen tegen geven, hier moet ze zelf tegen vechten. Maar dat doet ze super goed. Haar hartslag is weer wat meer naar beneden gegaan dus de artsen waren heel er tevrede.. @ hier, alles lekker op zijn vakantie tempo. Dennis is nu lekker even aan het douchen en we gaan straks naar het gemeentehuis, papa gaat zijn kleine wurm erkennen. We zijn natuurlijk niet getrouwd en ik wil wel dat het de naam van papa krijgt.. Het is toch echt wel de bedoeling om te gaan trouwen.... straks nog even de stad in voor een nieuwe telefoon voor Dennis. Vorige week was het niet helemaal goed gegaan en is het toestel gestuurd naar het oude adres.... moeilijk als er een asielzoeker in je huis woont die geen nederlands kan... nu maar opnieuw proberen...
Hier nog even een ziek vogeltje...nog steeds misselijk en kan amper wat eten. Begin toch haast te denken of ik echt niet zwanger ben haha maar nee dat lijkt me nu sterk. Heb de hele dag een vol gevoel ,dus goed voor de lijn is het wel. Tot nu toe twee witte beschuitjes op en drie mini eierkoekjes...baal dr wel van hoor in mijn vakantie blergh... Beschuitenman is wel heel lief, hij heeft drie dvd's voor me gehuurd...