Hey meiden. Hier lekker een uurtje gesport. Moest even alle stress kwijt. Daarna lekker Maureen gewassen en de fles gegeven. De meiden slapen al eventjes. Net een kopje thee en een peer op. Weer een goede eetdag gehad . @Mamavesmee, je doet zo je best om het leuk te hebben met de familie bij elkaar. Daar moet je zeker niet aan twijfelen. Zo gaat het bij mij ook, hoe harder ik mijn best doe het "gezellig" te hebben, hoe meer ik steeds gekwetst wordt. Als ik lees hoe alles bij jou in de familie gaat is het alsof ik mijn eigen verhalen lees. Het heeft mij heel veel pijn en verdriet gedaan. Juist omdat het ook zo anders kan dan hoe de situatie bij ons is. Gezellige dingen wat zo gezellig kan zijn, is het in mijn familie niet. Ik heb na jaaaaren proberen voor mezelf geaccepteerd. Zij willen niet anders. Iedereen gaat bij ons zijn/haar eigen weg, met 2 zusjes heb ik veel contact, 1 zusje heb ik al maanden niet gesproken. We hebben totaal geen band met elkaar. Ik erger me aan haar manier van opvoeden omdat het tenkoste van Esmee gaat. Nadat ik mijn mening heb geuit is het over tussen ons. So be it!!! De waarheid mag best eens gezegd worden. Vervelend dat je zusje stookt. En dat zij dingen die jij haar in vertrouwen hebt verteld aan je mams heeft verteld. Komt inderdaad als stoken over. Meis, je hebt het geweldig voor elkaar!!!! Wees trots op wat je hebt bereikt, je hebt een prachtige dochter, lieve vriend, mooi huisje, baan!! Zo denk ik ook, ik heb alles wat ik me zou kunnen wensen. Mijn gezinnetje is voor mij nummer 1!!!! Sux6 morgen, hoe laat moet je? @Kaatje, heerlijk die foto's te zien! Drijf je nog lekker op je roze wolkje? Hier nog geen test gedaan. Durf het niet hahahaha!! Wacht het nog even af. Morgenavond ga ik naar kruidvat dus als ik het dan nog niet ben test ik eventjes. Dan hebben we wat zekerheid he . Spookt me nu werkelijk van alles door het hoofd.
Hallo Dames niet om op te scheppen, maar ik ben zelf ..met mijn mannetje elk 16 kilo afgevallen..in 4 maandjes..heb dus wel nog wat tips in petto voor een ieder die wil!! Grxxtjes!!
Niet meer eten Butterfly, morgen idd even testen. Hoe spannend ook , je hebt dan idd zekerheid. En ja ik zit nog heerlijk op een roze wolk haha. Morgen alweer op de helft
Nou ..misschien al lang bekend, maar vooral veel (water) drinken en mij hebben citroentjes errug geholpen!!
Kaatje: Wat een leuk ventje is Levi toch. Butterfly: Hier ook nog niet ongi!! Zal wel komen hoor..maar ik vindt het toch vreemd. Ik heb al 17 maanden dat ik stop op zondag en op woensdag ongi wordt. Dit is dus voor het eerst...Maar volgens mij voel ik nu lichte krampjes (hoop ik). Hier: Drukke avond gehad. Schoonmoeder op visite gehad, vervelend telefoontje van een uur en Dane die niet wilde slapen (ook doordat oma er nog was en ik aan dat telefoontje zat, ze voelen alles). Ik zat in mijn slaapkamer te bellen en Dane is hier net in slaap gevallen. Ik heb hem maar laten liggen en de laptop nu op bed met de tv hier aan. Dat gesprek zit in mijn hoofd dus heb even behoefte aan hem naast me, gek hé.
@Femke: Ja zeker genoten van het frietje! @Wendy: Ja, wel pauze gehad natuurlijk, maar het is wel de hele dag staan. Ben gebroken nu haha Net thuis van het werk. Ben helemaal kapot. Heb de hele dag buikpijn gehad, vanmorgen dus ook geen ontbijt gehad, en het middag eten was ook erg karig. Alleen een cracker met linera smeerpate en een appel. Ben helemaal op dus ik duik mijn bedje in. Morgen lekker vrij gelukkig. Afgelopen nacht erg slecht geslapen (2 uur wakker gelegen) dus ben toe aan mijn bedje!
Kimmetje: Jeetje, ik zou dat echt niet kunnen. Is het voor jou niet een beetje teveel nu je net ziek bent geweest....
Whooo vanmorgen op -19,5 kg sinds bevalling! -2kg in 1 dag, lang leve de tummy bug... helaas weet ik dat het allemaal vocht is wat ik kwijt ben
Kom vanmiddag reageren.. Moet om 8.00 in het ziekenhuis zijn. Schoonpaps komt zo. Ga deze keer alleen. Viel de vorige keer mee ( het trekken).. Butterfly.. Bedankt voor je lieve woorden, die doen me goed!
goeiemorgen! mamavanesmee succes straks in het ziekenhuis! mijn nemu: O: 2 beschuitjes 2x smeerworst 1x smeerkaas glas water. T: kop thee glas water appel. L: 2 boterhammen 1x smeerworst 1x appelstroop. T: opkikker kip glas water banaan + mandarijn A: taco's. T: ? gistermiddag had ik het wel weer even moeilijk, maar niks extra's genomen meer, na het avond eten ook niks meer genomen!
Hier helemaal happy!!!! * halve kilo afgevallen . * ben ongesteld geworden..... godzijdank!!!! Dat was echt even stresspanning zeg. Zag het al helemaal voor me, butterfly weer een baby, dan Maureen die dan net 1 is en Esmee 2.5 jaar....!! Dat is niet helemaal onze bedoeling hahahah. Zat al helemaal te bedenken hoe ik dat in godsnaam bekend moest maken. Schoonzus wil een 3e, lukt niet, vriendin is al 2 jaar bezig en zijn nu met behandelingen begonnen. Als ik zwanger zou zijn geweest..... poeh, mensen kunnen wel denken: stelletje konijnen . Maar goed, niet zwanger!!!! Vandaag drukke dag . Heb het beddegoed afgehaald, ben alles lekker aan het uitwassen. Vanmiddag dekbedden even buiten hangen. Heb allemaal regeldingen te doen vandaag, wil boodschappen halen met Esmee dus ga Maureen even bij schoonmams brengen. Laat haar lekker met het winkelkarretje lopen in de winkel. Kunnen we oefenen, dan kan Maureen straks ook mee in het wagentje van de winkel. Als ik EN achter Esmee aan moet rennen EN de kar moet duwen met een maxicosie.... . Moet Esmee netjes bij mij blijven, dan wil het wel hahaha. Maar jaaaaaa, laat ik nou net een dochter hebben die meteen weg is als ze grond voelt onder haar voetjes. Meiden, tot later!!!!
hier was de weegschaal ook wel lief, gister was het 70.6 en net 70.1. dat geeft dat wel weer de moed om door te gaan.
@mve: succes straks! Dus weer een paar dagen geen vast voedsel hierna? @butterfly: gelukkig maar. Ik zou haast zeggen: "geniet" @hier: niks nieuws...
Gelukkig Butterfly wat kan je je dan blij voelen he!~ Ik deed altijd Lukas in het zitje van de winkel kar en de cosi zette ik in de wagen maar als je veel boodschappen hebt werkt dat niet zo he weet niet of jij grote boodschappen gaat doen??
Goedemorgen! Kaatje: wat een schattige foto van Levi! <3 Femke: fijn dat het nu goed gaat met werken, voel jij je lichamelijk ook wat beter nu? mve: succes in het ziekenhuis! Elsie: mooi menu hoor! Butterfly: super dat je toch ongi kan worden! Hier heerlijk geslapen! Wandelend de oudste naar school gebracht en terug langs de winkel om direct boodschappen te doen. Zometeen de afwas doen, gisteravond niet aan toe gekomen waren zo moe, nog een wasje ophangen en stofzuigen. Vanmiddag met de kids een eind fietsen even de stad uit op zoek naar koeien en lammetjes op het platteland . Mijn menu: O: shake T: 2 glazen water, kop koffie, eierkoek L: shake T: 2 glazen water, wortels A: goedgevulde tomatensoep met stokbrood en kruidenboter T: 2 glazen water, kop thee
@Kaatje: 20 weken alweer, gaat snel, hé? @Wendy: Balen van je avond, wel een rustige nacht gehad? @Kim: Jullie maken af en toe best lange avonden, geen wonder dat je kapot bent. @Uk: Ik zag al dat er ineens weer veel af was. Maar op zich gaat het goed met afvallen toch? @MvE: Hoe was het? @Elsie: Goed dat je het volhoudt. Prima menu vandaag. @Butterfly: Fijn dat je ongi bent geworden, kan me voorstellen dat je de doemscenarios al helemaal uitgedacht had. @Hier: Net mn bedje uit. De training die ik ga geven vandaag begint pas om 11.00 uur, dus ik ben pas om 10.30 op mijn werk, anders moet ik te vroeg naar huis. Dus nog even lekker rustig aan doen. Omdat ik dan wel later thuis ben, kan ik vanmiddag niet naar bed, ik ben benieuwd hoe dat gaat. Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: BB met speculoos L: 2 BB met speculoos, 1 stukje krentenbrood T: Appel en mueslireep A: Wrap met kip, ananas, mais, paprika, champignons. Fijne dag allemaal!