@Uk: Balen van de bug idd. @Beschuitje: veel plezier met baby knuffelen vandaag! @Butterfly: Succes met het onderzoek vandaag! 13 kg in 4 maanden kan wel, maar is wel krap, ik zou jezelf iets meer tijd geven. @Kaatje: Werk ze nog die paar uur en dan lekker genieten van het weekend. @Hier: Gisteravond heb ik hetzelfde gevoel weer gehad, het is dus wel de baby denk ik Verder een goede nacht gehad, ben nog wel moe. 5 uurtjes weken en dan heb ik ook weekend, heerlijk heb er zin in. Vanavond komt de gespreksgroep bij me op bezoek, ben al een tijdje niet geweest, dus vind het leuk om iedereen weer te zien. Morgen komt een vriendinnetje op bezoek en zondag gaan we bij mij mams eten. Heerlijk rustig weekend dus! Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel en mueslireep L: 2 bb met kip, stukje krentenbrood T: ? A: Broodje kipshoarma met knoflooksaus en sla. T: ? Fijne dag allemaal!
Hier al vroeg wakker, maar dat kwam goed uit. Moest mijn haar wassen, en moet zo weer naar het winkel centrum om bloemen bij te halen, ze gaan super hard! Maar meteen goed inslaan voor het dadelijk weer uitverkocht is... Koopavond werken vandaag, en morgen nog tot 16.00 uur (hoop ik). Heb met mijn stomme kop gezegd dat ik wel langer wil blijven als het zo druk is. Maar het is morgen optocht in de stad ivm carnaval, dus hoop maar heel erg dat er niks te doen is. Ga zelf namelijk carnaval vieren, en moet eigenlijk rond kwart over 5 bij een vriendin zijn. Gaan we met zijn allen lekker eten en omkleden etc. Moet dus vanavond al spullen gaan pakken voor morgen, want ik moet dan meteen doorrijden vanuit het werk. Vind ik helemaal niet fijn, want dan ben ik weer bang dat ik iets vergeet. Plus eer dat ik vanavond eens thuis ben, zal het wel weer kwart over 10 zijn.... Hopelijk heb ik zometeen nog wat tijd over, dan kan ik nog gauw wat spullen klaar zetten alvast! Fijn weekend alvast meiden!
de weegschaal was weer lief!! van 70.1 naar 69.7! en dan terwijl ik gister wel een paar snoepjes genomen had! drink tussendoor ook wel veel water.
Goedemorgen meiden! Butterfly: heerlijk even shoppen vanavond dus , succes in het ziekenhuis waarvoor moet je geopereerd worden? Kaatje: oeh bandenpijn is zo vervelend! Gelukkig maar 4 uurtjes en dan kun je relaxen Femke: Wow je voelt de kleine dus, dat kan ook prima hoor met 17 weken! Mooi gevoel hé? Kimmetje: Druk met de oorbellen dus , veel plezier met carnaval vieren! Hier de kids weggebracht, wat waren ze heerlijk vrolijk! Zometeen even stofzuigen en de douche en wc doen. Vanmiddag de stad in, nieuwe schoenen en outfit scoren. Mijn menu: O: weightcareshake T: kop koffie, 2 glazen water, appel L: 3 crackers 2x rookvlees,1x kaas T: 2 glazen water, evergreen A: wraps gevuld met gehakt en groentes T: 2 glazen water, kop thee en misschien nog wat te knabbelen
Femke.. Bijzonder dat je de baby voelt. Geniet er van! En je hebt i.d. een gezellig weekend. Butterfly.. Druk weekend voor jullie. Succes in het ziekenhuis. Fijn dat de weegschaal weer lief voor je is. Doe je zelf hoor! Uk.. Balen van de buikpijn. Lovely.. Mooi menuutje. En lekker shoppen, Nice! Al hardgelopen? Elsie.. Knap dat het zo goed gaat! Patriesja.. Goede morgen! Weekend he?! Kaatje.. Jij ook bijna weekend. Nog even doorbijten! Kim.. je hebt het druk he?! Zag mooie foto's op hyves. Ziet er erg proffessioneel uit! Veel plezier met carnaval vieren! ******* Hier een lange nacht gemaakt. Je wordt ook zo lekker duf van de pijnstilling. Nadeel dat ik dus vanmorgen met een gig zere mond wakker werd. Zelfs dagcrème opsmeren deed pijn. Heb beduidend meer last. Maar goed. De weegschaal was wel lief. haha.. 70.8 - 900 gram. Net een grote kom pap gemaakt. Zit nu lekker vol. Kan ik hopenlijk wat uurtjes op teren.
@femke, wat leuk dat je de kleine voelt, bijzonder he? @elsie, lekker geslapen hier ook! Fijn een lieve weegschaal! @kaatje, jeetje jij slaapt de laatste tijd niet goed he? vervelend is dat! @butterfly, je was er idd vroeg bij Shopse! En succes in het ziekenhuis. @kim, werkse! en lekker carnaval vieren! hihi dat is hier niet echt. @lovely, shopse! hopelijk slaag je! @mve, oh balen dat je last hebt, hopelijk is het snel over. Wel een lieve weegschaal Zo wij gaan maar eens de deur uit, allemaal vrij vandaag heerlijk hoor! Gaan even langs mijn ouders en vanmiddag waarschijnlijk even gezellig ergens heen. Fijne dag iedereen!
@mve: nee nog niet gedaan, moet zeggen dat ik de hele week wat last van hoofdpijn en stress heb. Maar volgens mij is het dan juist wel goed om ff lekker te gaan rennen. Ga je morgen trouwens nog in gesprek met je ouders? @patriesja: Geniet van jullie vrije dag!
Lovely.. Ja, we gaan morgenvroeg naar mijn ouders heen en dan even om opheldering vragen want ik wordt er helemaal gek van. .. Lopen is i.d. een heerlijke manier op stress/spanning kwijt te raken. Je bent zo gefocust op volhouden dat je geen tijd hebt voor andere dingen
mve: Hoop dat het gesprek voor jou wat rust brengt, vaak doet het al goed om te uiten hoe jij je voelt, dat de ander het weet. En wat hun dan daarmee doen, dat is dan maar weer de vraag. Mijn ouderd deden ook altijd alles voor mijn broer en zus, en als ik hulp nodig had, was het allemaal te moeilijk. Dat deed me ontzettend veel pijn. Ik heb mijn gevoel ook uitgesproken tegenover mijn ouders, en mijn moeder die erkende dit gevoel dus niet.Ik heb toen besloten emotioneel afstand van ze te nemen. En eigenlijk werkt dat wel, want nu trekken ze juist weer naar ons toe. Ze bellen ons regelmatig om op visite te komen, of om een hapje te komen eten. Ik denk dat ze zelf niet echt door hadden hoe ze bezig waren.
Meiden, wat een heerlijk zonnetje he? Ik ga zo lekker even met de kids van mijn zus naar de kinderboerderij. Heeft zij even haar handen vrij. Jullie ook allemaal wat leuks aan het doen? Ik lees een aantal verhalen over slecht geslapen, dat is balen. Wij waren in de vakantie ook al zo mega vroeg wakker haha helaas is de vakantie weer bijna voorbij. Voor degene die carnaval gaan vieren heel veel plezier! Elsie en mve een lieve weegschaal is heel fijn ! Femke wat super hè dat je nu de kleine echt voelt. Lijkt me zo bijzonder.
Hallo dames, Hebben jullie al weekend? En wat zijn jullie plannen? Hier: Vanochtend 1 ons eraan dus sta op 62. Ondanks ik gisteren weer heel streng heb gehouden aan het weightcare menu. Nu ben ik wel echt hevig ongesteld dus zal daar wel aan liggen. Vanaf vanavond eet ik weer normaal mee. En morgen gaan we bij vrienden eten. Maar ik ga wel proberen, vooral in het weekend, wat meer te balansen.... Menu: O: weightcare shake T: 1/3 stukje rijstwafel choco van snackajack, ff proeven hihi L: weightcare reep T: half plakje kaas uit het vuistje, wiener melange A: gekookte aardappels, doperwten/wortels, vissticks En misschien tussendoor nog een tomaat en/of olijfjes.
Wendy ik vind het echt heel knap dat je dit vol kunt houden. Als ik die hoeveelheden zie en dat menu van je dan krijg ik spontaan mega trek...hier kan je toch niet van leven haha nou ja ieder zo zijn dieet
Beschuitje: Bedankt. Ben ook heel trots op mezelf dat ik het deze 5 dagen heb vol kunnen houden want ik heb echt heeel veel verleidingen kunnen weerstaan zoals soesjes, gebak, patat, shoarma, chips, cakejes, bokkeboten.....alles was binnen handbereik hiih. Moet ook gewoon meer gaan bewegen hoor...
Citroenen helpen echt...en verse ananas (bv als ontbijt) Helpt allebei het vet te verbranden. Ik deed 3 x per dag 1 grote of 2 kleine citroenen uitpersen en dan 1 op 1 met water mengen, en dan gewoon bij of vlak voor de maaltijd drinken. En zo zit je ook meteen aan je vitamientjes Ben zo binnen 3 maanden 16 kilo afgevallen en nog steeds op gewicht. En die citroentjes...daar ben ik echt verslaafd aan geraakt!! grxxtjes!!
Vanochtend urine weg gebracht. Huisarts kon niet echt iets vinden maar wil wel dat ik het even op kweek laat zetten in het ziekenhuis. Maandag dus maar even doen. Net even snel behang gehaald. Had super leuk behang gezien maar Ferry moest zijn mening nog geven haha. Gelukkig vond hij het ook leuk ( of niet maar wilde hij mij graag blij maken ) http://94.100.120.211/1247750001-1247800000/1247798201-1247798300/1247798201_5_0y_9.jpeg Patriesja, nee slapen gaat idd echt waardeloos op het moment. Vooral door de pijn aan mijn bekken, kan niet lekker meer liggen etc Lekker zo'n vrije dag met dit weer !
Citroenen helpen echt...en verse ananas (bv als ontbijt) Helpt allebei het vet te verbranden. Ik deed 3 x per dag 1 grote of 2 kleine citroenen uitpersen en dan 1 op 1 met water mengen, en dan gewoon bij of vlak voor de maaltijd drinken. En zo zit je ook meteen aan je vitamientjes Ben zo binnen 3 maanden 16 kilo afgevallen en nog steeds op gewicht. En die citroentjes...daar ben ik echt verslaafd aan geraakt!! grxxtjes!!
Niesje.. je bent wel erg overtuigd he?! Beschuitje.. Lief dat je je zusje ontlast door de kids even mee te nemen.. Hoe gaat het met je nichtje? Kaatje.. Niets kunnen vinden, goed dat het toch even op kweek wordt gezet. Vind het behang echt leuk.. lekker vrolijk. Wendy.. Vind het ook knap dat je het vol hebt kunnen houden. Hoeveel ben je nu afgevallen? ***** Hier gaat het redelijk met de pijn. Neem naast de ibu 600 ook 400.. dan is het goed te doen. Menu: O: grote kom pap met magere melk. T: 2 kopjes lauwe thee L: 3 boterhammen zonder korst met 1x appelstroop en 2x kleinbeetje pindakaas en 1 banaantje. T: 4 paaseitjes. A: we gaan naar het pannekoekenhuis toe.
MvE: Nu 1.6 afgevallen in 4 dagen. Vanochtend was er 1 ons bij terwijl ik heel streng heb gedaan maar ik zit middenin mijn ongi dus zal daar wel mee te maken hebben. Dit het is overzichtje: maandagochtend startgewicht 63.6 dinsdagochtend, na dag 1 62.7 woensdagochtend, na dag 2 62.3 donderdagochtend, na dag 3 61.9 Vrijdagochtend, na dag 4 62.0 Morgen officieel wegen. Alleen avondeten doe ik vanavond wel mee. Kaatje: Leuk behang! Citroentjes: Heb ik jaren geleden inderdaad ook eens geprobeerd. Moest er heel veel van piesen hihih. Wij deden dan een liter water koken, citroenschijven erin en warm of koud drinken.