Klopt inderdaad...vaak plassen (lastig hè) is wel belangrijk natuurlijk, alles wat je afbreekt moet je ook kwijt
Goedemiddag! Pff hier een lange en vermoeiende dag achter de rug. Zo meer daarover nu eerst even reageren. @MamavEsmee; Hoe is het nu? Kan je alweer een beetje eten? Ja, alles was goed bij het cb De kleine man is al 15 cm en 3265 gr gegroeid! @Butterfly; Ik heb de Lovely Bones gezien, ken je die? Erg mooie film! Fijn (nou ja je begrijpt wat ik bedoel ) dat je ongesteld bent geworden. Wat voor operatie moet je ondergaan? @Kaatje; Mooie foto's! Mag ik vragen wanneer je je dochtertje bent verloren? Leuk behang, lekker vrolijk @Beschuitje; Mooi hoor al 12,5 kilo! En al bijna de magische grens, goed hoor @Melanie; 1 dagje zondigen moet kunnen toch @Femke; Fijn dat het werken goed ging. Kan wel hoor, ik voelde mijn mannetje rond de 18 weken voor het eerst. @Uk; Pff praat me er niet van :x De buurvrouw is dol op feestjes doordeweeks en dan vooral tot een uur of 6 s'ochtends :x De test was in ons voordeel dus wat dat betreft goed nieuws. @Lovely; Meid, ga lekker lopen! Het is zo lekker, even lekker verstand op nul en gaan met die banaan Succes! @Niesje; Ik drink al jaren liters water op een dag maar hier doet het niet zoveel hoor Citroen vind ik trouwens alleen lekker met wat warmer weer Zo volgens mij ben ik weer bij...
@beschuitje, hmm zonnetje??? hier geen zon te bekennen vandaag helaas Hopelijk hier ook snel wat zon, want het was weer koud!! @kaatje, hopelijk is de urine idd helemaal goed en leuk behang!! @citroentjes, hihi het is een idee Hier gezellig bij mijn ouders en zusjes geweest, was gezellig! Zijn maar niet meer naar buiten gegaan, want het was hier zoooo koud! en helemaal geen zon! Jullie wel genoten van het weer? want ik las al bij enkelen dat het zonnetje scheen. Stuur maar wat hierheen
Elena. Op 10 dec. 2009 kwamen we er met 18 weken zwangerschap achter dat haar hartje met 14.5 week gestopt is. Als je in mijn onderschrift op haar naam klikt kom je in haar dagboek, daar kun je eventueel het hele verhaal lezen
Hey meiden, @ Butterfly: 13 kg in 4 maanden is best veel maar wel haalbaar denk ik! Extra goed je best doen @ Femke: leuk dat je de baby nu voelt Geniet van je rustige weekendje! @ Kim: Druk, druk, druk weer Veel plezier met de carnaval!!! Waar haal jij die bloemen eigenlijk voor je oorbellen? @ MamavEsmee: Balen dat je nog meer last van je mond hebt als de vorige keer. Hoop dat het snel beter wordt. Succes morgen bij je ouders. Hopelijk lucht het op! Je neemt wel een hele hoge dosering ibuprofen... zou dat niet te lang doen hoor! Misschien kun je beter om een sterkere pijnstiller vragen! @ Kaatje: Hmmm er kwam dus niks uit het urineonderzoek. Fijn dat het wel wat verder onderzocht gaat worden Wat een superschattig behangetje! Helemaal leuk! Helemaal meisje Hier vandaag wel lekker gewerkt. Er was niet veel te doen dus was eigenlijk een beetje saai, aangezien ik met al mijn extra dingen goed bij ben. Wel weer goed aan mijn menu kunnen houden vandaag. Mijn menu: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 sinaasappel L: 3 meergranenboterhammen met; 45 gram 20+ kaas en 25 gram ham 1 appel T: niks A: 2 pittabroodjes met; 100 gram kipshoarma 1 lepel knoflooksaus Totaal van 1144 kcal. Liefs
@Kim: Hoop voor je dat het morgen niet druk is. @Elsie: Gaat goed! @Lovely: Heel bijzonder om de baby te voelen! Kunnen slagen in de stad? @MvE: Hoe is het nu met je mond? Wel fijn dat je zolang hebt kunnen slapen. @Patriesja: Genoten van jullie vrije dag samen? @Beschuitje: Was lekker weer idd vandaag, wel koud. Was het leuk op de kinderboerderij? @Wendy: Balen van de ons erbij. @Kaatje: Mooi behang. @Citroenen: Geloof er niet in. @Hier: Lekker gewerkt vandaag en vanmiddag uurtje geslapen. Voel me nu wel redelijk fit. Verder een beetje chaggie, zullen de hormonen wel zijn. Ben steeds aan het vitten op mannetje.
Oh Kaatje, de tranen stromen over mijn wangen! Wat ongelofelijk erg Heel veel sterkte en kracht voor jullie want zoiets blijft je de rest van je leven bij.
Elena, thanx. Moet zeggen dat ik het op het moment een plekje heb kunnen geven, denk ook vooral omdat we zo goed en op onze manier afscheid hebben kunnen nemen. Zijn ook nog dagen dat ik zomaar om haar kan huilen hoor. Maar nu zijn we vooral heel erg dankbaar voor het meisje dat in mijn buik groeit, en weten/hopen dat Milou over haar en ons waakt
WIj hebben lekker gegeten en gaan zo door naar een verjaardag. Esmee gaat daar op bed. Hebben we ook geen oppas nodig.
De kinderboerderij was fantastisch..ehmm mijn neef en nicht waren fantastisch ! MVE jij vraagt aan mij hoe het met mijn nichtje is ? Bedoel je niet het zoontje van mijn vriendin die net geboren is ? Hier lekker wortelen gegeten met gebakken aardappels, ook al gefietst dus vanavond lekker op de bank voor x factor
O: kwark met muesli L: reep chocola T: schaaltje aardbeienyoghurt T: droog beschuitje A: ? Bluh... volgens mij zegt dat genoeg? edit: sorry, ik voel me echt belabberd, kom later weer reageren.
Thanx meiden. Uk, idd een erg gevarieerd menuutje vandaag daar kan je ook alleen maar misselijk van worden