Hier alles goed hoor Zit echt hoog op een roze wolk. Hou nog wel een beetje buitenboord met afwachting van de 20 weken echo maar voelde haar vandaag lekker veel bewegen dus moet goed zitten. Vandaag behang gekocht en lekker aan het fantaseren
Oh heerlijk zeg, dat getrappel! Ik was zo verbaasd dat dat kleine wondertje rond die termijn zo hard kon trappen Maar jullie hebben toch afgelopen week al 2 (goede) echo's gehad? ps. idd mooi behang!!
Ja hadden afgelopen dinsdag die geslachtsbepaling en de week er voor een controle echo. Maar over 2 weken heb ik pas de echte 20 weken echo.dus wordt er gecontroleerd op hersentjes, hartafwijking, open ruggetje etc
Ik neem aan dat ze het bij de controle ook al wel hebben gezien Wel fijn dat je zo vaak een echo krijgt, dat neemt heel wat onzekerheid weg lijkt me? Dames, ik duik mn bedje in, morgen een betere dag hoop ik.
Ja idd, een kloppend hartje, zwaaiend kindje, trappeltjes in je buik.Stelt me erg gerust Nee gyn heeft vorige week niet echt gekeken. kan met zijn apparatuur ook niet zo ver inzoomen dus weet nog niets qua hartje etc
Ik ga off. Lekker in bed wie kiest Tatjana kijken ( ja moet toch iets kijken haha ) en dan lekker slapen. Morgenochtend naar een kledingbeurs hier in het dorp en smiddags verjaardag. Truste
@Kaatje: Blijft toch spannend die 20 weken echo, heb ik ook. @Hier: De groep is weer naar huis, mannetje heeft me fijn geholpen met koffie en thee schenken. Nu nog even een stukje topgear kijken en dan lekker naar bed. Slaap leeker allemaal!
Beschuitje..Volgens mij ben ik in de war met Femke.. Sorry. Melanie.. dacht dat ik naast de 600 mg ibu ook 400 mocht nemen maar moet pcm zijn. Oeps! Zal morgen braaf pcm nemen Thanx voor je oplettend heid. Kaatje.. lekker aan het zweven? **** Hier een leuke avond gehad op de verjaardag. Nog even tv en dan slapen. Ben benieuwd naar de weegschaal morgen, ben net ongi geworden. Maar niet zo bijzonder veel gegeten vandaag.
Heel verhaal getypt.... is het weg . Kort maar krachtig...... * leuke dag gehad, gewinkelt en goed geslaagd! * ziekenhuis ging goed, heb een beeld van hoe en wat dus zie er minder tegen op. * rot nieuws... mijn oppas gaat verhuizen.
Goedemorgen.Was klaar wakker dus ben er met Levi uit gegaan.Ferry ligt nog ff Plannen voor het weekend Vandaag kledingbeurs, verjaardag, boodschappen doen Morgen hopen we dat smoeder tijd heeft,dan wordt de babykamer behangen Butterfly, fijn dat het ziekenhuis mee viel ! En balen zeg van je oppas, zijn jullie net een beetje aan elkaar gewend
Goedemorgen meiden! @butterfly: wat balen dat de oppas gaat verhuizen @kaatje: Succes met behangen morgen Hier heerlijk geslapen! Gisteren goed geslaagd, mooie open schoenen met hakje, zwart jurkje met knalpaars vestje. Straks met zoon naar Judo, daarna boodschappen halen en als het even kan nog in de tuin bezig.
goeiemorgen! hier helaas wat aangekomen, heb gisteravond zitten snoepen ben ongesteld dus haar daar ff zin in O: yoghurt met muselie glas water. T: kop thee glas water appel. L: ? t: ? A: ? T: ? ga zo naar mijn ouders toe samen met sam en geen idee wat ik daar dus ga eten maar iniedergeval gezond hoor vandaag weer
Goedemorgen! @Butterfly: Balen van je oppas. Fijn dat het zh mee viel. @Elsie: Blaen van de schaal. @Hier: Lekker geslapen. Vandaag het huis poetsen en een vriendinnetje op bezoek. Verder geen plannen vandaag. Menuutje vandaag: O: kwark met meusli T: ? (moet nog naar de bakker) L: Broodje van de bakker T: Appel A: Pannekoeken of frietjes T: niets
Goedemorgen, Hier vandaag even wat huishoudelijke klusjes en vanmiddag een verjaardag en daarvoor nog even cadeautje halen. Mijn menu vandaag; O;Verse jus met granaatappel, bruin pistoletje met een gekookt eitje en komkommer T; Kop koffie, 2 plakjes ontbijtkoek L; Verse yoghurtshake met banaan, kiwi en mango, flesje water T; Waarschijnlijk iets te snacken op de verjaardag D;Geroosterde wintergroenten en een vispotje, flesje water T; Toetje uit de actifry met ananas,appel, hazelnoten en popcorn en een beetje caramelsaus
@femke is idd even balen maar heb gister dus zitten snoepen en ongesteld dus zal ook wel daar aan liggen.
@butterfly: wat rot dat je oppas gaat verhuizen, je was zo blij met haar... @kaatje: veel plezier op de kledingbeurs! @hier: niks te melden. Uk heeft net de fles gehad en ik lig nog even in bed. Straks douchen, Uk badderen en eens kijken of ie vandaag ook weer lekker dwars is en mn aandacht opeist zoals gister, zodat ik nergens aan toe kom
Goedemorgen allen, hier een somer dagje om te zien buiten.Jammer, gister was het zo lekker. Elsie balen dat je bent aangekomen, maar als je ongesteld bent is dat wel vaker het geval. butterfly dat is niet goed nieuws dat je oppas gaat verhuizen. Hoe ga je het nu aanpakken of heb je nog geen idee? MVE ook al ongesteld..succes met de chocobuien haha of heb je die niet? Femke een gezellige dag met je vriendinnetje vandaag. Kaatje wat leuk dat het behang er al gelijk op gaat. Ga je het laten doen dus? Dan wordt het wel heel echt hè? Hier een rustige ochtend, beschuitenman is sporten. Straks na de lunch komen vrienden met hun kinderen langs. Wilden eigenlijk even naar buiten en het park ,maar dan mag van mij het zonnetje wel weer komen. Vanavond lekker macaroni eten, nu al zin in !! Morgen ga ik weer wegen, ik ben zo benieuwd
Goedemorgen meiden, @ MamavEsmee: Graag gedaan hoor! 3x per dag 1000 mg ibuprofen is wel HEEL veel. Niet goed voor je maag! Hoop dat de paracetamol voldoende pijnstilling geeft. (ibuprofen max 4x 600 mg per dag + paracetamol max 4x 1000 mg per dag, dus je zou nog een ibu meer kunnen nemen) @ Butterfly: wat vervelend dat je oppas gaat verhuizen zeg. Kan me voorstellen dat je daar stevig van baalt. Het klikte zo goed tussen jullie en tussen haar en de kinderen Fijn dat je wat gerust gesteld bent betreffende de operatie. Blijft natuurlijk spannend maar komt vast goed! @ Lovely: Klinkt leuk zeg, wat je geshopt hebt! Showen @ Elsie: Jammer dat je wat aangekomen bent, maar een keertje snoepen moet kunnen hoor. Zeker als je ongi bent. @ Elena: Klinkt lekker dat toetje van jou zeg! Mmm! Hier heerlijk geslapen vannacht. En vanmorgen een lieve weegschaal. Nu volhouden dit weekend. Hoop dat ik niet weer de mist in ga zoals de afgelopen weekenden. De hele week lijnen om het er in het weekend weer aan te eten schiet ook niet op natuurlijk. Zal zo eerst eens een menu plannen, want dat ben ik gisteren vergeten. Liefs
Mijn menu: O: 200 gram optimel yoghurt 30 gram cruesli balans T: niks L: 1 bruine pistolet met; 25 gram philadelphia light 1 sinaasappel 1 beker optimel drink T: 1 appel A: 250 gram supercrunch ovenfriet 1 kroket 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry Totaal van 1170 kcal.