Hmmmm chocolade eitjes...mve die haal ik niet hoor anders hou ik het zeker weten niet vol...ben er gek op !!!!!!!!!!!!!!!!!1
Levi had vanmiddag maar een uurtje geslapen en moest hem toen wakker maken. Hij was over de zeik, niet te kort. Gelukkig trok dat op verjaardag weer helemaal bij En ik geloof dat we uit het geboortekaartje zijn ! Nog niet 100% mijn smaak ( wil eigenlijk meer kleur ) maar geloof niet dat we nog tot een verder compremie ( schrijf je dat zo? ) komen. Verder vandaag behoorlijke last van mijn bekken en ( ik denk ) bandenpijn. Mve, hoop niet dat er een familielid mee leest hier Uk2011, smaakt vast lekker weer eens een normale maaltijd Kledingbeurs : Is zeker handig en de moeite waard. Al moet je het treffen qua kleding/maten etc. Wordt hier 2x per jaar gehouden. Vandaag was lente/zomer kleding en dan in oktober krijg je winterkleding. Dit had ik vandaag http://94.100.120.148/1248900001-1248950000/1248905901-1248906000/1248905923_5_zAma.jpeg + 3 broeken,een shirt en overhemd voor Levi. Was 20 euro kwijt.
A: klein bordje pasta Net even naar de AH gewandeld (op mijn huidige tempo een kwartier wandelen, normaal 5 minuutjes, maar wat is dat heerlijk ) en wat boodschapjes gedaan, en zit nu met een zak tutti frutti op de bank - manlief met een zak chips
Uk.. Ga straks even gluren! Beschuitje.. en het zijn DE paaseitjes van de HEMA.. Een zakje met masieffe eitjes in melk, puur wit wit/melk & mokka smaakt! Melanie.. Jammer, maar hij is i.d. geen klein kind. Hij mag een voorbeeld nemen aan jou! ******** Hier lekker even gelegen, net de strijk weggewerkt en nu thee en de laatste paaseitjes.
Spaart iemand hier ook Milner actiecodes voor de set ontbijtbordjes? De AH had 2+1 gratis aanbieding van Milner kaas, dus heb 6 pakjes meegenomen daarnet, maar je hebt maar 5 codes nodig. Ik heb een (1) code over. Als iemand de codes spaart, laat het me weten. Wie het eerst komt... (Zie www.milner.nl voor de actie)
Uk.. Geen codes nodig. Maar lief dat je het aanbied hier. *** Mezelf even verwend met 2 nieuwe broeken en 2 nieuwe tops.
Zitten hier een dvd te kijken maar de buurjongen belt op dit tijstip ( haha wat klink ik oud ) nog aan.
Moet werken vandaag, dus geen forum tijd voor mij. Gisteravond iets teveel gesnoept, dus de weegschaal wat minder lief, maar niet noemenswaardig veel aangekomen dus vandaag streng. Verder een beetje down hier!! Zit erg in over het oppasgebeuren en wat we nu moeten kiezen. Vanavond gaan Harrold en ik even om tafel om alle opties naast elkaar open op tafel te leggen, onze voor en nadelen voor alles naast elkaar afwegen en kijken wat we willen. Baal gewoon echt. Ben er een beetje verdrietig van. Deze oppas hebben we in mijn verlof al laten komen, voornamelijk voor mezelf, om het makkelijker te maken als ik na mijn verlof weer moest werken. Ik heb 4 maanden aan haar kunnen wennen, werk nu net 2 maanden en ze gaat weg. Gelukkig niet meteen. Even zinnen verzetten nu!!! Over een halfuur in de auto. Werken tot 16.00 uur. Heb weinig zin, maar veel te doen vandaag. Dus moet maar zin maken he hahaha.
Werk ze butterfly! Is niet fijn om nu te moeten piekeren over de oppas. Hoop dat jullie snel een oplossing vinden. @hier: uk heeft 8,5 u geslapen!! Of ik ben niet wakker geworden??
Goedemorgen Best goed geslapen. Werd vannacht wel een keer wakker vol leuke ideeën voor de babykamer haha Butterfly, kan me je gedachtes helemaal voorstellen hoor. jullie zijn nu net aan de oppas gewend,nu moet je misschien weer iemand anders vinden bij wie je je genoeg vertrouwd voelt om je kinderen bij achter te laten. Esmee moet weer aan haar wennen etc Uk, dat is lekker !
@Butterfly: Werk ze vandaag. Hopelijk vinden jullie snel een oplossing voor de oppas. @Uk: Wat een heerlijkheid een ononderbroken nacht! @Kaatje: Heerlijke babydromen dus. @Hier: Om 5 uur ging de telefoon, werk van mannetje. Of hij even een vrachtauto kon komen takelen. Nee dus! Er heeft een andere collega dienst en die heeft de telefoon gewoon uit staan en dan zou mannetje moeten gaan. Het is zijn vrije weekend. Het is altijd dezelfde collega die dan belt, dus ik ben het zat. Een keer extra werken prima, maar ze bellen mannetje gewoon als 1e in de hoop dat hij ja zegt. Daarna niet lekker meer geslapen. Nu zo naar mijn moeder en vanmiddag Carnavalsoptocht hier door de straat, ben benieuwd.
Goeiemorgen meiden @butterfly, vervelend van je oppas, zeker balen als je het helemaal geregeld hebt en een leuke oppas, als dat ineens allemaal veranderd. Hopelijk vinden jullie snel een oplossing! Werkse! @uk, leuke foto's van je mannetje en hij slaapt al lekker door zeg! @kaatje, s nachts heb je meestal de beste ideeen he @femke, dat is idd niet lekker wakker worden irritant is dat zeg! Veel plezier met de optocht! @beschuitje, mooi hoor! Zo hier lekker geslapen en uitgeslapen En het zonnetje schijnt eindelijk!!! Dus we kunnen weer eens lekker naar buiten!
haha ja dat zeker. Wilde het eerst met roze spulletjes aankleden,maar je hebt zoveel verschillend roze. Nu bedacht dat rood ook erg leuk is ( had ook rode gordijnen gezien ) Net ledikantlakens, badcape's en een wikkeldoek op mp gezet. Boxkleed was al wat vaal aan het worden dus die gebruik ik gewoon lekker voor buiten
Femke.. Vervelend dat ze je s'nachts daarvoor bellen. Wel goed dat je vent nee heeft gezegt. Veel plezier met de optocht! Butterfly.. Hopenlijk komen jullie er vanavond uit betreft oppas. Goede dienst gehad? Uk.. Wat knap van Uk en lekker voor jullie! Of heeft je vent stiekem de fles gegeven? Wat voor lekkers ga je koken vanavond? Patriesja.. Geniet van het zonnetje, als is het nog best frisjes. Kaatje..Wat voor idee heb je voor de kinderkamer? ***** Hier een goede nacht gehad. Gisteren lekker tv gekeken en wat blokjes kaas en augurkjes met worst gemaakt. Kan weer goed eten dus de weegschaal schoot omhoog. 72.0 tijdens ongi is netjes.. Qua pijn gaat het hier goed. Het is allemaal wat beurs en de hechtingen trekken. Voelt vervelend, die constante spanning. Wou eigenlijk vanmiddag nog een blokje hardlopen maar denk dat ik dat maar niet ga doen. Lijkt me niet heel verstandig. Menuutje: O: 2 geroosterde boterhammen 1x kaas en 1x chocopasta en thee T: koffie, glas cola light en een 1/2 koffiekoek. L: 2 boterhammen met appelstroop en een smoothie van 1 kleine banaan, appel, kiwi en een scheut yoghurt. T: Koekje bij de thee? A: frietjes met een snack of 2?
Mensen wat een heerlijk weer! Wordt er helemaal vrolijk van, lekker een stuk wezen wandelen vanochtend met mijn moeder en de hond. De optocht begint zo, maar het is geen straf om buiten te gaan kijken dit jaar!
Net onverwachts het muurtje van de babykamer gestructuurd. Zaterdag komt smoeder behangen Babykamer : Ene muur dus wit. Andere muur dat bloemen behang.Effen rode gordijnen. Tegen de bloem muur komt een kast en het ledikantje. Tegen de witte muur de commode met daarboven 2 witte planken, vast aan rode houders. Naast de commode komt een schommelstoel met een grijs tuinkussen ofzo er in en één of twee rode kussentjes. Boven de schommelstoel wil ik rode lijsten ( twijfel tussen 1 grote of 3 kleine ) met daarin een paspetoe dat we maken van het overige behang en daar een foto in van.... dikke buiken ofzo ? Verder leuk aankleden met rode ass. Heb op mp iemand gevonden die van die leuke hartslingers maken voor aan de kastknoppen etc.Genoeg ideeën dus haha.