10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Heerlijk genoten van de sauna.

@Moppie, we zijn naar Peize geweest. Ga daar ook graag heen.

Verder vandaag weer druk gehad.
    Vanmorgen met z'n viertjes naar mijn werk geweest. De clienten waren er twee weken geleden niet allemaal, en nu het vakantie is zijn er meer thuis en had beloofd nog een keer te komen.
    Esmee is ook meegeweest. Was erg leuk.
    Daarna lekker bij de MC donalds gegeten.

Eenmaa thuis wat aan de poets geweest.
    Moest nog wat dingen regelen voor de kinderopvang en de belastingsdienst. Blijken we al 3 maanden veeeeeel te weinig kinderopvangtoeslag te krijgen omdat we we een veel te laag uurtarief hadden ingevoerd. Vond al dat we zo weinig toeslag kregen. Komt hierdoor dus :p. Beterrrrr!!!

Verder erg druk, heb ook nu even geen tijd om te reageren.
    De meiden worden zo weer wakker, dan koken, eten, Esmee in bad, en het hele rideltje weer. Vanavond met mijn zusje even langs mijn tante voor wat WII spellen. Heb de WII van mijn zusje geleend om te kijken of het wat is en dan wil ik zelf een kopen. Met name voor de WII fit.

Verder lijnen gaat redelijk.
    Vandaag dan mac menu gehad, maar jaaa......
    Zal na 1 januari echt wel weer strenger doen na nu. Let wel goed op, maar met manlief thuis lukt het niet om alles te weerstaan. Helemaal in de avond niet en dan gaat ie morgen ook nog oliebollen bakken hier. Heel leuk en erg gezellig, maar die warme oliebollen en appelflappen zijn zoooooo lekker. :(:) weet gewoon nu al dat ik me niet ik kan houden en het niet eens wil ;) whahahaha!!!
    Was vanmorgen ten opzichte van gisteren wel weer lichter. Ik zie wel hoor...... ga me oudjaarsavond ook niet inhouden.
    Zusjes nemen allemaal hapjes mee en ik ga ook nog dingen maken.
    Kan het niet laten liggen, weet dat ik daar op zulke avonden niet af kan blijven.

Tot later meiden!!!!

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Lekker tot rust gekomen? :) Hier hetzelfde probleem met al het lekkers....ga het ook vanaf januari echt weer oppakken, kan nu toch nergens vanaf blijven...

Vandaag fijn gewerkt, was erg druk. Omdat ik heel veel uren heb mocht ik om 17.00 uur gaan dus dat was wel lekker.
    Morgen nog een dagje en vrijdag van 11.30 tot 17.00 en dan weekend! Jippie!

Ga zo maar langzaamaan omkleden voor vanavond, en moet nog even het kaartje schrijven...

Fijne avond!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haai ! :)
    Man wat een lamlendige dag vandaag. Was geen zending,dus geen werk. De hele dag kleine klusjes gedaan. ( helaas lichamelijk best zware ) dus nu gebroken.
    Toen ik thuis kwam had Ferry geen zin om te koken dus maar een keer een patatje gehaald

Annemie, duim heel hard voor Ziva !

Beschuitje, beterschap meis

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Femke: Wat een rotstreek van je schoonmoeder zeg. Kan me voorstellen dat je boos bent. Zeker als je nog expliciet erbij gezegd had dat ze het niet mocht doorvertellen. Inderdaad gewoon wat van zeggen en niet over je heen laten lopen meid! Knuf!

@ Wendy: Jeetje wat een gebroken nacht weer. Hoe was het bij de huisarts?

@ Patriesja: Zo te horen bevalt dat grote bed celano wel. Kan me voorstellen dat je helemaal trots bent :D

@ Annemie: Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met Ziva. Vervelend van de infectie, maar zo te horen knokt ze zich er goed doorheen.

@ Beschuitje: Beterschap meid. Goed voor de lijn inderdaad maar dit is natuurlijk niet DE manier om af te vallen. Hoop dat je je snel weer beter voelt en toch stiekem wel zwanger bent ;) Lekker filmpjes gekeken?

@ Butterfly: Slim om de WII eerst te lenen om te kijken of het wat is. Ben benieuwd! Over een paar dagen is het 1 januari meid en dan gaat het met het afvallen waarschijnlijk ook wel weer beter. Zijn al die eetdagen tenminste weer achter de rug.

@ Kim: Veel plezier vanavond!

@ Kaatje: Vervelend dat je klusjes moest doen. Kan me voorstellen dat je op bent. Lekker genoten van de frietjes?

Hier vandaag weer gewerkt. Hoofdpijn is nog steeds niet helemaal weg helaas. Maar wel een heel stuk beter.

Roland is lekker met het werk uit eten dus ik heb het rijk voor mij alleen. Lekker rustig ;) Net een frietje gehaald want ik had geen zin om voor mezelf te koken. Was lekker.

Liefs

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, ja waren lekker.Vind patat uit de snackbar toch altijd lekkerder. Maar halen het maar heel af en toe
    Ook een lekker frietje gehaald ? lekker het huis voor jezelf

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Ooooh lekker frietjes van de friettent, jummie! Is voor mij lang geleden, nu breng je me op ideeen ;)

Even mijn haar nog doen en omkleden en dan ga ik maar eens aanrijden.....

Tot vanavond misschien!

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    HAha nou zwanger kan ik echt niet zijn hoor melanie, ben net ongesteld geweest !
    Butterfly wat een goed idee om je WII uit te proberen. Ik heb m gewoon gekocht omdat ik m echt heeeeel graag wilde en nu gebruik ik m niet. Weet je ik ga wel eens overleggen met beschuitenman als jij besluit er eentje te willen. Misschien willen wij de onze wel kwijt. ( hebben een hele mooie nieuwe zwarte versie met alles erop en eraan.Zelfs opladers enzo)
    Ik hoor 't wel

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @annemie, fijn dat Ziva het goed doet, toch het belangrijkste dat ze zelf vechten he! Hopelijk gaat het snel beter met haar!
    Het is verschrikkelijk je kleintje in het ziekenhuis aan allerlei apparatuur te zien :(
    Ik duim mee!!

@beschuitje, beterschap!

@buterfly, weer lekker druk in de weer! Logisch hoor dat je deze dagen gewoon wat lekkers neemt, vooral ook met oud&nieuw, wie kan er idd nou oliebollen en appelflappen weerstaan?? te lekker!
    En je bent ontzettend goed bezig!

@kim, nog 2 dagen werken, maar niet al te lange dagen zag ik en dan lekker vrij :) kun je lekker oud&nieuw vieren!

@kaatje, oh vervelend zware klusjes, je hebt nu toch sneller last he.. Wel heerlijk een patatje halen :)

@melanie, ook al lekker een patatje gehaald :) en ook weleens lekker he helemaal alleen thuis!

Hier heerlijk roti gegeten van steve zijn zus en tja.. hindoestanen maken echt heerlijke roti!!!! :D
    En we hebben oliebollen van de beste tent van Nederland!(spijkernisse) ik ben benieuwd hoe ze smaken!

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meiden ik zie dat er hier heel wat zieke mama's en kids zijn een dikke knuffel voor iedereen !!

hier vandaag naar de HA geweest en we moeten naar het ziekenhuis .. naar de gyn .. eens kijken wat die gaat zeggen !
    eigenlijk wat we niet hoopten en wilden maar het wordt er echt tijd voor
    daarna lekker eens grof gaan shoppen !
    echt veeeel te veel geld uitgegeven maar zo lang geleden ! zalig
    voor tim heeeeeeel veel gekocht lekkere koopjes bij de H en M voor het voorjaar .. en nu ... en voor mezelf ook nog 4 tuniekjes en mag van man een paar Uggs halen maar ai ai wat zijn die duur !! ook een paar andere leuke laarzen gezien .. en heeel wat goedkoper ... maarja .. ik wil al zo lang uggs hihi

ga maar eens lekker op de bank zitten
    heb honger heb nog niet zo veel gegeten vandaag ...
    ben echt al aangekomen ... maar na oud en nieuw lijn ik het er weer netjes af .. voor nu mag ik eens genieten van mezelf

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik leef nog ;)
    Vanaf maandag hoop ik te knallen haha

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Is het nog gelukt met opmaken?

@Wendy: Wat zei de dokter?

@Lovely: mmh, lekkere hapjes!

@Patriesja: lekker uitgeslapen dus!

@Annemie: Fijn dat het iets beter is met Ziva.

@Beschuitje: Beterschap!

@Kaatje: Da’s minder om zware klusjes te doen, voel je wel een beetje OK?

@Melanie: Thnx voor de knuf. Lekker frietjes!

@Emma: Jammer dat jullie naar de gyn moeten, maar misschien brengt het wel antwoorden? Dikke knuff!

@Hier: Ben bekaf, heb hoofdpijn, misselijk, kortom het hele circus. Drukke dag op het werk en morgen ook een drukke dag en daarna 2 feestjes. Ga zo maar lekker douchen en naar bed.

Slaap lekker allemaal!

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik zag patatjes voorbij komen...Mmmmm

Emma: Wanneer heb je een afspraak?

Hier: huisarts is met vakantie. Vriendlief probeert Dane naar bed te brengen maar werd gelijk wakker en dan gaat het ons echt niet lukken. Dus die ligt weer op de bank....das een tijdje geleden. Hij heeft mij en zichzelf vandaag behoorlijk ondergekotst door het hoesten....bleh.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Emma, misschien wel goed dat de gyn even verder kijkt

Femke, ja mag niet klagen. Vermoeidheid wordt minder, en verder alleen last van bekken.
    En jij ? op en top zwanger zo te lezen

Tot morgen

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wendy: Blegh, ondergekotst! Jammer dat je ha met vakantie is.

@Kaatje: Fijn dat jij je goed voelt op je bekken na. Ik voel me idd op en top zwanger. Alle symptomen uit het boekje.

@Hier: Vanaochtend sta ik op met flinke hoofdpijn, hoop dat dat wegtrekt. Wel lekker geslapen vannacht, dus da's fijn.
    Vandaag nog 1 lange dag op werk en dan weekend! Vanavond 2 feestjes, dus het zal wel laat worden voor we thuis zijn. Morgenvroeg lekker uitslapen!

Menuutje voor vandaag:
    O: 2 cracker met halvajam
    T: Mueslibrood met komijnekaas, pruim
    L: Mueslibrood met komijnekaas en een broodje op het werk (brood is op)
    T: Appel en 2 taai taai
    A: Broodje en ??
    T: ??

Op de feestjes zal ik wel het eea krijgen, het ene feestje begint om vier uur, dus ik denk dat daar wel iets te snaaien zal zijn. Op het andere feestje zijn we niet heel lang, moeten dus maar even kijken wat we doen met eten.

Fijne dag allemaal!

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Femke: wordt een lange dag voor jou dus.

Hier: wel goed geslapen tot 6.30 uur (dus Dane heeft goed geslapen) maar nu is hij weeeer erg aan het hoesten en dus ook al 4 keer overgegeven, alleen slijm. Mijn zus is vandaag jarig en ik ga met haar dagje shoppen. Tot vanmiddag....

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier druk.. Erwin is niet te genieten vandaag Pfff..Gezellig is dus anders. Lijkt wel of ik 2 kinderen heb in huis die allebei alles op zijn kop zetten. Gelukkig volgende week weer gewone weken.

Weegschaal was na een avondje borrelen bij vrienden wel lief. -600 gram

Vandaag dus weer 72.0

Als ik tijd heb kom ik vanmiddag reageren.

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    femke wat een lange dag !! en werken en twee feestjes !!
    hoop dat je hoofdpijn weer weg is

wendy top dat je geslapen hebt en shop ze vandaag !!
    gezellig

mve leuk twee kleine kids in huis hum hum
    jammer van je dagje samen .. en super weegschaal

hier lekker film op tv gekeken vanmorgen en nog steeds niks gedaan ... zou ik wel doen .. maar geen zin !!

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zo vanmorgen eindelijk weer een beetje fitter opgestaan ! Eet nog niet veel, maar begin wel weer een beetje trek te krijgen en niet meer zo'n rare rommelende maag. Ben blij ! Morgen zouden we gourmetten bij zus dus ik hoop dat ik dan alweer iets meer weg kan krijgen en anders ga ik maar aan het wit brood of zo hihi..Beschuitenman is nu vuurwerk kopen, ik vind het altijd zo zonde van het geld, maar ja ook wel weer leuk om naar te kijken dat wel. We doen het samen met broer en zwager dan scheelt het ook wel weer. Geven jullie veel uit aan vuurwerk?
    Morgen gaat mijn schatje oliebollen bakken met mijn vader in onze schuur. Lekker stinken blerg...maar zooooo lekker een warme verse olibol ! Ik vrees dat ik ze dit jaar niet echt mee kan eten met mijn maag, maar ga er toch wel eentje proberen.
    Het geeft mij meteen wel weer goede moed om te beginnen met lijnen. Maandag ga ik er weer helemaal voor !! ( Heb dit weekeind namelijk nog een high tea met familie enzo...)

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kim.. rituals is i.d. erg lekker! Ik vind vooral de rode erg lekker met mandarijn geur. Heb zelf de bodyscrub en douchegel. Viel de verjaardag mee?;)

Moppie.. Esmee had heel vaak de hik in mijn buik. En nu heeft ze nog dagelijks de hik. Grappig om te zien..:D Hoe gaat het nu met je?

Femke.. Goed dat je niet over je heen laat lopen hoor. Is het gelukt met het werk? Ben je vrijdag lekker vrij?

Wendy.. vervelend dat Dane weer aan het hoesten is. Niet alleen voor hem vervelend maar ook voor jou. Misschien een eetlepel honing voordat hij gaat slapen? Verzacht de keel. Veel plezier met shoppen.

Lovely.. Is je vrije dagje gisteren je goed bevallen? En geslaagd met shoppen? Tips voor hapjes? Kaasschotel met verschillende soorten kaas, mosterd etc er bij. Rauwkost met dipsausjes. Bladerdeeghapjes met rundergehakt en kruiden. Kaas/ananas. Brie/honing. Mini sandwiched met wat je maar lekker vind. Gevulde komkommer.:p

Patriesja.. Kan me voorstellen dat je ontzettend trots bent! Knap dat het slapen in een groot bed zo goed gaat! Hoe waren de oliebollen?

Annemie.. Fijn dat het met Ziva naar omstandigheden goed gaat. Hoe zijn je schoonzus en zwager er onder. Is het conflict opgelost? Geslaagd in de stad?

Beschuitje.. Fijn dat je wat lijkt op te knappen. Oliebollen en een zwakke maag gaan lastig samen ben ik bang. Al gaat er niets boven een verse oliebol.

Butterfly.. Dus toch misschien een Wii aanschaffen? Fijn dat het bezoekje aan je werk leuk was. Al weer zin om aan de slag te gaan? Fijn dat je toch wat extra geld krijgt om de kosten van de kinderopvang te dekken. Dure grapjes. De meiden doen het goed lees ik. Fijn!! En het eten met deze dagen is lastig he? Pffff.. Snap helemaal wat je bedoeld.

Kaatje.. Ferry kookt bij jullie? Wat een luxe. Erwin kan alleen patatjes bakken. Ben dus 5-6 dagen in de week de klos. Genoten van je frietjes?

Melanie.. Ook al lekker friet gehad! Vind het heerlijk als Erwin een avondje weg is.. Lekker series kijken op de bank. Erwin is een echte huismus dus zelden weg door de weeks.

Emma.. Hopenlijk kan de gyn jullie verder helpen met jullie wens voor een 2e.. Ai.. lekker geshopt. Heerlijk!!! Hier ook lekker aan het genieten. 3 januari lijnen we het er weer af he?! haha..

Rianne.. Je klinkt gemotiveerd!

Zo.. ben weer helemaal bij met lezen en reageren. Heb er minder tijd voor nu Erwin ook bij huis is.

Ik snap soms echt helemaal niets van mannen.. Bah!:x Loop je naar de keuken om vervolgens je spullen op het aanrecht te zetten, boven de vaatwasser. Zet het er dan in!! Vieze kleding in een hoek naast de wasmand! Gooi het er dan in.. net gedweild en met vieze voeten naar binnen komen.. De hele dag.. Waar zijn mijn sleutels, waar is dit , Judith weet je waar dat is ? HELP!!!! dat lucht op!!;)

Menu is erg slecht vandaag!! Ben bang dat de 600 gram er morgen wel weer bij zit.

O: 2 beschuitjes, 1x hagelslag en 1x jam en koffie
    T: 1 mandarijntjes en een oliebol.
    L: 2 witte bolletjes met 1/3 magere rookworst van de HEMA!:D
    T: 2 mandarijntjes.
    A: gebakken aardappelstjes met snijboontjes en een kleine rundergehaktbal.

Vanavond een bak popcorn maken ( veel voor weinig haha..;))

vanmiddag gaan we even kijken bij Intratuin.. Wil me zelf trakteren op wat nieuwe mokken van Blond!!

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Moet ook wel he MvE

Mijn eerste kado heb ik al bedacht als ik 5 kilo kwijt ben :)

Deel Deze Pagina