10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lovely.. Mooi menu! En een mooi resultaat zeg! 1,3 kg er af. Die film lijkt mij ook leuk. Maar Erwin en ik gaan eerst naar Gooische Vrouwen. :D

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier weer terug van de osteopaat. net lekker een broodje gegeten met mijn zoontje, hij gaat zo lekker slapen en dan ga ik ook even lekker relaxen!:) vanmiddag even wandelen het is echt heerlijk weer.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mve: Wil hij mee naar Gooische Vrouwen? :D Doe mij ook maar zo'n vent!

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Gooische vrouwen: Ga ik ook naartoe!! Mijn zus kon misschien kaartjes krijgen voor een drive in en anders ga ik lekker naar de bios. Maarre, mijn vriend houdt niet van de bios maar de serie keken we samen hoor hihih...

5. MamavEsmee

Lovely.. Jep! Heb een heerlijke vent!:D

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    ***Zwaai***

Vriendlief en ik zijn de grote voorjaarsschoonmaak aan het houden :D Nu even een broodje eten en dan gaan we dadelijk aan het balkon beginnen. Zijn vanochtend naar het tuincentrum geweest en een paar leuke plantjes en tuindingen gehaald dus we kunnen lekker aan de slag.
    Misschien kom ik vanavond nog even kletsen anders morgen!

7. MamavEsmee

Elena.. Heerlijk he? Lekker in en om het huis bezig!

Hier de laatste was gevouwen en alles opgeruimd. Met een uurtje richting schoonpaps.

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Wat een drukte bij iedereen :D.

Hier nog een uurtje relaxen!
    Vanmorgen lekker in huis bezig geweest, alles is gedaan.
    Alle was gevouwen en gestreken, en ligt weer in de kast, vloeren zijn gezogen en gedweild, badkamer en toiletten allemaal schoon.
    Heerlijk :).

Over een uurtje komt de oppas!!
    Even zien of ik haar kan overhalen hahaha.
    Dan nog loop ik weer erg met de twijfel betreft studie, ook al blijft ze oppassen. Dus ik MOET nu de keuze maken.
    Heb leidinggevende ook laten weten dat ik nu de keuze definitief moet maken. Blijft de oppas, dan ga ik weer naar school.
    Zal heel druk worden, ben me daar van bewust en ergens staat het me tegen omdat ik het mijn twee meiden niet wil aan doen.
    Maar aan de andere kant.... het is ook voor MIJN toekomst en voor MIJN gezin. Als ik goed plan hoeven de kinderen niet veel last te hebben ervan. Als de kinderen groot zijn, zal ik spijt krijgen dat ik het niet heb gedaan. Ik wil de jeugdzorg graag in, en daar heb je SPH voor nodig. Ben alleen in bezit van SPW 4.
    Wil ik wat, dan ligt de kans NU voor mijn voeten.
    En dit gedoe met de oppas doet mij nu wel een keuze maken.
    Blijft ze, dan wil ze meer uren en gezien de studie en huiswerk kan ze meer uren krijgen. Zucht........! Wat een dilemma's, ik heb een hekel aan kiezen. Ben altijd bang de verkeerde keuze te maken.

Straks de slaap ook in.
    Zit nu aan een kopje thee.

@Mamavesmee, bij jou ook alles weer schoon en fris. Heerlijk zo je dienst in te gaan he ;).

@weegschaal was hier trouwens ook lief. Een halve kilo eraf ten opzichte van zaterdag ;). Gaat goed.

@Wendy, balen dat die 1.5 er aan zit. Maar ja, je beseft vast ook dat het je eigen schuld is :p. Wat ik hier door de week afval, eet ik voor de helft zo in het weekeinde weer aan. Dus als het zo steeds door gaat.... val heel langzaan af hahaha.

@Elena, poetse!! Vind dat ook altijd heerlijk, lekker alles weer schoon.

@Elena, het is echt lekker weer he. Geniet van de wandeling.

Dames, ga afmelden.
    Ga nog wat dingen uitzoeken, fruit inpakken voor op het werk en over een uurtje weg.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vanmiddag lekker een stukje gewandelt met mijn zoontje, conditie is erg slecht dus die bouw ik nu weer op. net wel wat extra's genomen, liga evergreen. vriend komt wat later thuis dus ook wat later eten dus had het wel even nodig.

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Zo klaar :D

Nu eerst even teruglezen...

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ik ben ook weer boven water!
    Super leuke carnaval gehad! Maar morgen helaas weer werken.

Date wilde aanstaande donderdag afspreken, maar ik heb besloten het niet te gaan doen.
    Heb totaal geen gevoel bij hem, hij is aardig maar that's it. Ik krijg het ook nu al benauwd van hem, en dat lijkt me niet zo'n goed teken.
    Hij zei dat ik met carnaval van de mannen af moest blijven etc etc.
    Ik ben hem geen verantwoording schuldig, want er is nog helemaal niks tussen ons. Zulk soort dingetjes irriteren me al....

Maar goed, vanavond lekker bijkletsen met een vriendinnetje, gezellig :)

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Sorry dat het actief meedoen er nog niet in zit, zit er zelf ook even doorheen. Mijn jongste wordt al nachten om de uur wakker voor bv, als ze slaapt in de ochtend wordt de oudste wakker pfff.
    Is geen excuus maar ik eet door dit allemaal alles wat los en vast zit, kan mijn gezonde patroon maar niet hervatten en ben ook aangekomen sinds na de bevalling. Als ik zo door ga zit ik al gauw weer op de 90kg en dat wil ik helemaal niet *snik snik*.

Super dat het afvallen hier nog goed gaat bij jullie, ben trots op jullie dames! Keep the good work!!!

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    HVJ: Knuffel voor jou meid!

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Beschuitje: Fijn dat je eerste doel zo dichtbij is. :D Keertje zondigen is niet zo erg, als je daarna de draad maar weer oppakt.

@ Butterfly: kan me voorstellen dat je het even allemaal niet meer weet. Alles ligt ineens weer overhoop! Hopelijk werkt dit systeem ook voor je oppas, en is het opgelost!

@ Femke: Wat niet gaat gaat niet meid! Ze mogen op je werk allang blij zijn dat je halve dagen werkt!

@ MamavEsmee: Wat is de weegschaal streng voor je zeg. Belachelijk! ;) Hoe is het nu met de pijn? Gaat Erwin mee naar gooische vrouwen? Daar krijg ik Roland dus echt niet mee naartoe he!

@ Lovely: Mooi hoor, weer 1,3 kg eraf! :D

@ Wendy: Fanatiek aan de sport dus… hopelijk werpt het zijn vruchten af! :D

@ Elena: Zwaai terug! Druk, druk, druk dus! :D

@ Kim: Als het niet goed voelt, meteen afkappen! (als potentiële lover dan he…) Fijn dat je een leuke carnaval gehad hebt!

@ Hvj: Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om de draad weer op te pakken. Hopelijk gaat het met de meisjes met slapen snel beter, zodat jij ook wat meer rust krijgt!

Hier vandaag lekker gewerkt. Normaal is het chaos met carnaval, maar er was vandaag echt niks te doen. Ik heb wel verschillende zalven en crèmes moeten maken, dus ben lekker bezig kunnen blijven… :D

Weegschaal was vanmorgen niet lief. 4 ons erbij! En waarvan???

Mijn menu vandaag:

O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 sinaasappel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    15 gram Philadelphia light en;
    22 gram ham
    1 appel

T: niks

A: 250 gram zuurkoolstamp
    100 gram runderrookworst
    100 gram appelmoes
    1 sauslepel jus

Totaal van 1010 kcal.

Liefs

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Niet bijgelezen, sorry...
    @hvj: Knuff!
    @hier: krampjes, krampjes en nog eens krampjes. Nee, niet ik, maar Uk :(

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    HVJ maak je geen zorgen over de kilo's !
    Als het straks allemaal wat beter weer is ga je lekker veel wandelen. Ook het slapen gaat vast snel weer beter. Kan me voorstellen dat je baalt hoor, zou ik ook doen. Maar neem het jezelf niet kwalijk als lijnen nu niet lukt, je bent nog maar zo kort geleden bevallen.

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Beschuitje: flink gehuild nadat ik de fles op een andere manier had aangemaakt. Toen ik m weer als vanouds aanmaakte, heeft ie 6 uur achter elkaar geslapen (en werd ik pas om 5:00 wakker vanmorgen :) )

@Butterfly: thanx meis ;)
    Ik ga het nu ook met koud kraanwater + magnetron proberen, want van kookwater huilt hij alleen maar harder, of het nou helft kokend water, helft koud is, of compleet afgekoeld kookwater verwarmd in de magnetron :(
    Fijn dat de oppas na wil denken over meer uren!!
    Hoe is het gesprek gegaan?

@Patriesja: 23:00-05:00 vannacht, maar ben nog niet uitgerust want er volgde een huildag op. Hij is pas sinds 17:00 stil... (en slaapt, ssstttt!)

@MvE: jij poetst veel :p
    Werk ze vanavond!

@Elena: is je balkon mooi geworden?

@Hier: ik zal Uk eens wakker maken, want hij heeft om 14:30 de laatste fles gehad en slaapt nu al 2,5 uur achter elkaar. Eigenlijk vind ik de stilte heerlijk na al dat gehuil, maar zo komt er te veel tijd tussen de flessen te zitten...

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Balen van de schaal, maar jou kennende komt dat helemaal goed! Werk ze vanavond/vannacht.

@Butterfly: Onzekerheid is ook heel vervelend, het zou heel fijn als jullie oppas voor meer uren wil blijven.

@Lovely: Fijn die lieve schaal!

@Wendy: Mooi menuutje vandaag.

@Patriesja: Het weer was idd heerlijk vandaag! Leuk gehad op de EHBO cursus?

@Elsie: Last van de behandeling van de osteopaat?

@Elena: Is het balkon mooi geworden?

@Kim: Jammer van de date, maar als het niet goed voelt houd het op.

@HvJ: Vervelend dat het thuis niet lekker loopt. Logisch dat het afvallen dan niet lukt. Dikke knuff.

@Melanie: Balen van de schaal, wel weer een mooi menu vandaag.

@Uk: Arme mini-uk… Hoest gegaan nu je hem wakker gemaakt hebt?

@ Hier: Moe, hoofdpijn. Werken ging wel goed. Ga maar op tijd naar bed en dan hoop ik dat ik me morgen weer goed voel.

19. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

de fles ging er half slapend in, en hij slaapt al weer...

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uk was moe dus, hopen dat hij vannacht ook zo goed slaapt!

Deel Deze Pagina