10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Daar ben ik dus bang voor. Hij slaapt al veel te lang!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@femke ik ben altijd best moe van zo'n behandeling bij osteopaat, en vandaag ook wat last van mijn buik omdat ze die ook behandeld heeft.

hier vanmiddag iets extra's genomen dus neem vanavond niks meer.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedeavond dames!
    Kimmetje: kan me voorstellen dat jij de date hebt afgezegd..zou daar ook niet zo'n behoefte aan hebben :)
    Melanie: Mooi menu had je vandaag! Wel balen van de 4 ons, misschien vocht?
    Uk: Sterkte met je kleine!
    Femke: Hoofdpijn van de lange dag?

Hier een lekker rustig dagje gehad, heb me prima aan m'n menu gehouden maar ga zo toch lekker genieten van chocola :D.
    Ben ongi geworden dus moet echt ff wat chocola hebben.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanavond gecollecteerd voor Jantje Beton. Niet normaal hoeveel mensen er niet open doen terwijl je ze gewoon ziet zitten/lopen

Butterfly, super dat de oppas er iig serieus over gaat denken

Kimmetje, als er nu al geen gevoel is zou ik idd ook niet nog een keer afspreken.

HVJ, meis eerst lekker genieten en je ritme vinden. Wij en het afvallen komen daarna wel weer. Verder wel alles goed met jullie ?

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    @Kaatje:weet jij waarom het fotoforum is afgesloten?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee geen idee. Ferry kwam er gister ook achter. Nu nog dan ?Dacht gister dat ze misschien aan het updaten waren ofzo

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nee hele dag al doet het nog steeds niet!

Dit forum is uitgeschakeld door YourBB. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met YourBB.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry zegt net dat alle / bijna alle forums van yourBB eruit liggen. Misschien betalen ze geen rekeningen meer ofzo ?

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Uk: dat snap ik!

@Elsie: Ik hoor ook wel eens dat mensen heel erg spierpijn krijgen, vandaar.

@Lovely: Weet niet waar ik hoofdpijn van heb, als het van de lange dag komt dan heb ik het morgen weer, even afwachten.

@Kaatje: Dat is gewoon onbeschoft! Als ze bij ons aan de deur komen voor iets waar ik niet voor wil geven, doe ik gewoon open en zeg: daar geef ik niet voor.

@Hier: Ga lekker douchen en dan naar bed.

Slaap lekker!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga nog wat pakketjes inpakken, douchen en mijn bed in. Truste

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MOgge. HIer al vanaf 04.30 wakker. maar dan ook echt klaar wakker. Kleine werd ook nog even wakker en schopte er lekker op los. Straks even de dokter bellen en dan maar op tij boodschappen doen

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ladies,

Hier wel OK geslapen, heb wel nog steeds hoofdpijn. Hoop maar dat dat zo afzakt. Vandaag een rustige dag op mijn werk, mijn baas is in het buitenland, dus de normale vergadering van vandaag gaat niet door:)

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: BB met kaas
    L: 3 BB met kaas en kipfilet
    T: Appel en mueslireep
    A: Biefburger, chili aardappels uit de oven, groente
    T: Stroopwafel met glaasje laxo.

Fijne dag allemaal!

13. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Lekker geslapen, maar wel kort. Ben kapot, maarja zal toch moeten gaan werken.

Date reageerde met: Oke, maakt mij niet uit. (Zo'n 5 keer heeft hij dat herhaald, waarbij hij zei wel jammer.) Waaruit ik concludeer dat het hem wel uitmaakt, maar goed dat maakt verder niks meer uit.
    Ik ben er gelukkig vanaf. Het is wel de beste vriend van een collega van mij, dus ben benieuwd of ze er nog iets over zegt.
    Hij dacht namelijk dat ik iemand anders was tegen gekomen met carnaval. Maargoed, hij denkt maar wat hij wil :)

Fijne dag allemaal!

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Even mijn menu droppen;

O; Bruin pistoletje met een gekookt eitje en komkommer,verse jus
    T; Flesje water, 1 banaan
    L; Flesje water, 2 volkoren crackers met vruchtenhagel en kipkerrie
    T; Flesje water met een scheutje limonade, sesamzaadjesreep, 1 grapefruit
    D; Vegatarische hamburger (op een pitabroodje) met frietjes uit de actify en een spitskoolsalade, flesje water
    T; Magere kwark met bosvruchten, flesje water

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Kaatje: Vermoeiend maar wel een fijn gevoel om het zo lekker te voelen bewegen, toch?

Femke: Lekker ff rustig aan doen vandaag jij.

Kimmetje: Maar goed ook dat je niet verder gaat met die gozer. Als dat jaloerse achterdochtige nu al begint, na 1 date!

Elena: Mooi en lekker menu.

Hier: Was na het weekend 1,5 kilo er alweer bij maar vanochtend ook weer 7 ons af. En net eindelijke na dagen een grote boodschap gedaan dus dat zal morgen misschien ook te zien zijn.

Vanmiddag ga ik uit mijn werk weer richting Den Haag om model te zijn voor mijn zus. Lekker gratis gezichtsbehandeling hihi.

Mijn menu:
    O: 1 beschuit met vruchtenhagel
    T: wiener melange, 1 evergreen
    L: rauwkost salade
    T: 1 evergreen, mandarijn
    A: ? (wordt een eettentje. daar neem ik normaal een wrap met zalm maar misschien nu wat anders)
    T: Ik hoop niets, ben laat thuis

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier mijn menu:

O: 2 boterhammen met appelstroop vitamine c bruistablet.
    T: kop thee glas water 2 mandarijntjes.
    L: 2 boterhammen 1x appelstroop 1x smeerworst glas melk.
    T:eek:pkikker tomaat glas water appel.
    A: gekookte aardappels spruitjes en sauscijsje.
    T: ?

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@mve, ja het was herhaling voor de zoveelste keer ;) ik ben BHV-er.

@hvj, dikke knuff voor jou meis!!

@uk, oh wel lekker lang geslapen, balen van het huilen :(
    En ja van dat huilen is hij natuurlijk moe...
    Hoe is het verder gegaan?

@femke, ja was wel leuk hoor de cursus, maar voor mij al de zoveelste herhaling. ach ja...
    Vervelend van je hoofdpijn, hopelijk is het snel over.

@kaatje, oh das niet fijn :( vanmiddag nog even gaan liggen? als dat kan teminste met Levi.

@wendy, oh wat leuk zeg model zijn voor je zus :D altijd lekker een gezichtsbehandeling!

@elena en elsie, goede menuutjes hoor! :)

Zo het mooie weer zet zich vandaag voort :D heerlijk!!
    Vandaag weer lekker een dagje vrij!
    We hebben een nieuwe kast besteld, die wordt morgen geleverd, zodat daar de babykleertjes in kunnen :)
    Dan kan ik alles gaan ordenen ;) geloof dat het ook wel heel wat werk is..

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Dank jullie wel voor de peptalk en knuffs. Het is niet dat ik wil afvallen, het enige wat ik wil is weer gezond eten (die draad ben ik kwijt) maar zoals de meeste zeggen denk ik dat dat wel weer komt als de ritme er weer is en ik vaker buiten ben.

Gelukkig gaat het wel goed met de meiden en geniet ik lekker van ze, ook heb ik een heerlijke nacht gehad gisteren. De jongste sliep 6 uurtjes achter elkaar waardoor ik ook ff lekker kon bijtanken. Helaas begint de oudste hier vroeg wakker te worden en een paar keer in de nacht (denk dat ze droomt), maar die laat ik dan gwn lekker in haar bedje en even later hoor ik haar niet meer.

Ik heb last van verstopping sinds de bevalling/zwangerschap, ben o.a daardoor ook weer aangekomen helaas. Dat wordt veel vezels eten dan maar.

Lekker zonnetje buiten (weet niet of het koud is), hier verder geen plannen behalve dat ik bezoek krijg zo.

Mooie menu's dames!

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Elsie: appelstroop....ga ik ook weer eens halen. Is ook goed voor je ijzer.

Patriesja: Oooh ik vond het zo leuk om die kast in de ruimen. Had er dan van die zwitsalbuideltjes in en iedere ochtend wapperde ik dan ff met de deuren hihih.

HvJ: komt vanzelf weer goed meid! Kan me voorstellen dat je nu ff niet lekker in je vel zit.

Hier: Met me net over mijn nek gegaan zeg. Voelde me al niet helemaal fit want heb een slechte nacht gehad. Maar was net dus ineens misselijk en heb geprobeerd het te onderdrukken maar het kwam er net toch uit. Ik hoop dat het nu dan wel gelijk over is, anders vrees ik dat ik wat te pakken heb en ik heb nog een lang dag voor de boeg....

Deel Deze Pagina