Hey meiden. Ben alweer twee uurtjes lekker bij mijn meiden. Drukke dienst gehad, veel gesprekken gevoerd gisteravond. Diepgaand ook, dus wel leuk! Nu lekker vrij tot het weekeinde. Wasmachine draait weer, keuken wat uitgesopt, zometeen lunchen met Esmee. Maureen heeft net de fles gehad. Gesprek met de oppas: Ze heeft gesolliciteerd naar een baan in haar nieuwe woonplaats, met een betaalde studie erbij. De kans dat ze aangenomen wordt acht zij klein aangezien ze bijna 40 is. Wordt ze wel aangenomen, gaat ze daarmee verder wat ik heel logisch vind en wat ik ook gedaan zou hebben. Anders blijft ze oppassen met meer uur. Heb zelf dubbele gevoelens, ik hoop voor haar dat ze aangenomen wordt, maar voor mezelf hoop ik dat ze niet aangenomen wordt . Ben dan een super lieve oppas kwijt. Nog een paar weken geduld hebben dus. Studie: Gesprek met leidinggevende gehad, de studie in september gaat door! Mijn eigen leidinggevende ziet ook graag dat ik het ga doen, en ik wil het ook heel graag. Nu ik duidelijkheid heb merk ik ook dat ik het los kan laten en er een stuk geruster over ben. Was vanuit werk ook allemaal vaag. Ik moet er vanuit gaan dat ik ga beginnen in september, had dit gevraagd aangezien ik nu de keuze moet maken voor mijn oppas. @Uk, ik zou als ik jou was de kleine man zijn ritme zelf laten bepalen. Als hij geen seintje geeft dat hij honger heeft, heeft hij het ook niet. Maureen slaapt ook veel, als zij honger krijgt laat ze echt wel van zich horen . En een baby zou tussen 5/6 uren zonder voeding moeten kunnen. Maar dat redt Maureen niet hoor, die slaapt van 20.00 tot 07.00 uur en krijgt geen voeding, dus die voeding die ze dan misloopt haalt ze overdag ruimschoots in . Overdag slaapt ze ook heel veel, geen zorgen over maken hoor. @HVJ, iedereen herstelt op haar eigen manier van een bevalling. Je moet je wel goed voelen. Ik was meteen weer helemaal de oude, dan pak je de dagelijkse dingen en lijnen makkelijker weer op. Je mag ook wel een beetje genieten nog hoor. Ik was voor mezelf meteen al heel streng, had ook niet gehoeven hahahaha. Komt allemaal wel goed!!! @Wendy, geniet van de behandeling . Gratis is altijd lekkerder he hahaha. Oeh en lekker uit eten . Geniet ervan. @Kaatje, vroeg wakker jij zeg!! Voor mij ging de wekker 05.10 ook al hoor hahaha. @Kimmetje, hmm, als jij twijfelt niet opnieuw daten. Je geeft hem dan ook alleen maar valse hoop, goed dat je gewoon eerlijk bent geweest. Snap best dat hij het jammer vind, komt ie eens een leuke meid tegen...... en wil ze niet meer!! Moet van beide kanten komen vind ik altijd. Meiden, ik ga weer bezig. Denk dat ik zo de auto maar ga zuigen en soppen!!! Die is erg vies van binnen. Stoffig, kruimels van brood van Esmee. Wil nog even een nieuwe cd'tje maken voor in de auto. Dat wordt vanavond pas denk ik . Zo lekker wasje buiten hangen, misschien pak ik de ramen ook nog wel mee van buiten. doei doeiiii
Zo, heb eindelijk bijgelezen. Moet nu weer de kleine man aandacht geven dus kletst vanaf hier weer mee en reageer vanmiddag of vanavond even op de eerdere berichtjes.
@wendy ik vind appelstroop erg lekker en idd het is goed voor je ijzer! de weegschaal was heel lief!! van 70.5 naar 69.1!! ondanks de paaseitjes van gisteravond en vanmorgen
@Wendy, ik hoop het ook. Balen dat je over je nek ging meid, hopelijk was het eenmalig. @Butterfly, klopt ieder haar tempo alleen word ik niet vrolijker van ongezond eten. Het gaat ook allemaal goed komen daar twijfel ik niet aan, dank je meis. @Hier, zo de jongste heeft krampjes. Ga de oudste in bed leggen en zelf ook even liggen.
Butterlfy: Jij bent weer lekker bezib...lentekriebels? hihi Hier: Het gaat nu wel weer wat beter gelukkig. En omdat ik toch alles eruit heb gegooid heb ik net lekker een ham/kaascroissant op i.p.v. een bakje rauwkostsalade.....
Zo he he ik zit. Vanochtend al vroeg op. Toen met Levi naar de huisarts. Had een huisarts in opleiding maar ze vond zijn piemeltje er goed en niet ontstoken uit zien. Denk dat het vanuit Levi misschien ook wel een tikkeltje aanstellerij is, want hier thuis schreeuwt hij moord en brand als je er maar naar wijst, en daar bleef hij liggen en mochten we er gewoon aankomen etc Toen snel naar huis om te plassen ( handig zo'n kind dat zindelijk is haha ), door naar de Jumbo, Postkantoor en Etos. Daarna nog even naar de Zeeman. Had hemdjes nodig voor Levi maar ook een schattig shirtje+overgooiertje en 2 badcapes voor de kleine mee genomen. Levi ligt nu op bed, en als hij wakker wordt gaan we koekjes bakken. Wendy, ja dat zeker. ga haar ook steeds meer voelen nu Maar ze blijft maar diep achter mijn schaambot liggen. is voor mijn blaas niet zo fijn Geniet van je gezichtsbehandeling. HOop niet dat je ziek wordt Patriesja, nou levi ligt wel maar slaapt niet. denk ook niet dat hij dat gaat doen. Ga zo wel ff op de bank liggen Butterfly, nog even afwachten dus qua oppas
Die zon geeft zeker lentekriebels . De was hangt buiten, de auto is gezogen en van buiten gesopt. Ga de binnenkant nog even soppen de auto is weer schoon . Het is gewoon warm buiten. Meiden, mijn mams zit nu in het ziekenhuis. Ze heeft de onderzoeken vanmiddag. Over een uur weten we meer.
Goed nieuws, een Cieste, is meteen leeggespoten. Was goed dat ze was gekomen, want een kwaadaardig knobbeltje voelt precies hetzelfde als wat ze nu had!!! Godzijdank Me is Happy!!!!!!!!
Fijn Butterfly! ******* Drukke dienst gehad met aansluitend een vergadering tot 12.00 thuis meteen druk aan de gang en nu met Esmee naar buiten toe. Wat een weertje! Kom vanavond kletsen en menu droppen!
Hey meiden, @ Kim: Fijn, van die mannen die voortijdige conclusies trekken. Laat m lekker denken wat ie wil denken idd! Pfff @ Wendy: Fijn dat er weer wat af is! Vervelend dat je zo misselijk was, gelukkig gaat het nu beter! @ Patriesja: Fijn dat de kast morgen komt. Kun je mooi aan de gang voor de baby! Leuk! @ Hvj: Fijn dat je vannacht goed geslapen hebt! @ Butterfly: Snap dat het een dubbel gevoel is. Je gunt haar natuurlijk ook die nieuwe baan en studie, maar aan de andere kant komt het jou natuurlijk VEEL beter uit als ze lekker bij jullie blijft. Meid uiteindelijk komt vast alles goed. Hoe lang duurt het nog voor ze gaat verhuizen? Fijn dat je nu in ieder geval duidelijk hebt over je studie! Wat een supergoed nieuws over je moeder! Fijn dat alles goed is! Hier vandaag wel lekker gewerkt. Ondanks de chaos. Mijn menu van vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 sinaasappel L: 2 krentenbollen 1 appel T: 1 kletskop A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (chickentonightsaus/kipfilet/groenten) Totaal van 1065 kcal. Ik ben tevreden. Vanmorgen trouwens 1 ons minder dan gisteren schiet niet op, maarja kan er maar af zijn. Liefs
@Kaatje: toch lullig wanneer mensen niet open doen Ik doneer op eigen wijze, en zeg dit ook tegen de collectanten, maar ik ga niet bewust de deur niet open doen! Heb je trouwens veel jongensspulletjes wat je weg doet? Mag ik een linkje naar je marktplaats (of via pb?) @Patriesja: Hij heeft tot 6u geslapen vanmorgen, dus ook weer een vrij lange nacht. En vanmiddag heb ik weer even gewandeld maar hij heeft geen kick gegeven. Slapend in de wagen gelegd, slapend er weer uit gehaald! Hoe gaat het met jou? Ook al weer bijna 22 weken zie ik, geweldig!! @Hvj: Ik had ook last van verstopping, maar ben floradix gaan gebruiken. Dit is een ijzerdrankje (best fijn die extra stoot ijzer) met kruiden die op de stoelgang werken. Alles beter dan de staalpillen die de dokter voorschrijft, dit verstopt namelijk enorm! Verder: pruimen, abrikozen, bij de AH verkopen ze tutti frutti (gedroogd fruit) waar dit ook in zit. Na een halve zak heb jij geen verstopping meer hoor @Wendy: ai, zomaar ineens beroerd? Hopelijk voel je je al iets beter. Hoop iig niet dat je ziek wordt! @Butterfly: Snap dat je hoopt dat je oppas die baan niet krijgt, dan kan jij haar nog eventjes houden, maar voor haar is het natuurlijk ook wel fijn als ze die baan wel krijgt. Wel super dat je met je nieuwe opleiding kan gaan beginnen!! Ik laat Uk inderdaad het ritme zelf bepalen, maar na 5,5 uur zonder fles ben ik bang voor een enorm gebroken nacht omdat hij dan al veel te lang slaapt. Gister heb ik hem wakker moeten maken voor de avondfles, maar hij viel aan de fles weer in slaap. 4 uur later de laatste fles gegeven (deze keer werd hij zelf wakker) en heeft hij 6 uur geslapen vannacht. Vandaag heeft hij ook weer heerlijk liggen slapen, net alsof hij heel wat in te halen heeft van gisteren. Hopelijk vannacht weer een rustige nacht... @Kaatje: een ontstoken piemeltje? Arm ventje... Hoe is dat zo gekomen? @Butterfly: gelukkig goed nieuws! Dat zal een flinke opluchting zijn zeg @Melanie: elke ons is er 1! @Hier: niet op de schaal gestaan. ook niet van plan de komende tijd. ik snoep te veel Werd vrij uitgerust wakker na die huildag van gister. Zo jengelig als hij gister was, zo zoet is hij vandaag! *klopt af*
Nou ik was weer snel terug bij de vk vandaan> Bleek de afspraak afgelopen donderdag te hebben. Uk, heb idd nog redelijk wat jongens spullen. Heb een deel geruild met 2 julli mama's. Krijg ik meisjeskleding voor terug. Heb wel foto's op de pc maar die kloppen niet meer omdat ik dus het één en ander heb geruild. Zal van de week even nieuwe foto's maken en dan laat ik het je weten goed. Is iig van maat 56 tot 86