Uk zit inmiddels in maat 62, en maat 68 heb ik al heeeeeeel veel, maar ben benieuwd naar wat je nog allemaal hebt!
Pb je emailadres anders even. Heb vooral maat 50 + 56 weg gegeven, dus de maten daarboven kloppen nog aardig qua foto's
Lieve meiden, wat een heerlijkheid ik heb morgen een vrije dag ! Heb ik eigenlijk nooit, maar ik had een middag gewerkt voor een collega dus nu werkt zij morgenochtend voor mij. Hier een drukke week weer. De spreekavonden komen er weer aan dus ik ben volop druk met voorbereiden. Met lijnen gaat het nog goed ( ben nog steeds verbaasd over mezelf hihi) morgen denk ik even stiekem kijken wat de tussenstand is... @Zustertje/ of kaatje ? wat gek dat mensen niet open doen als je gewoon in de woon kamer zit. Dan kan je toch minstens gewoon zeggen dat je niets wil geven. @Butterfly wat ben jij mega actief joh. auto wassen hierheen, daarheen ...je lijkt mammavanesmee wel haha zij is ook altijd zo druk druk druk...ik ga morgen lekker niet veel doen hoor. Alleen even wat boodschapjes en verder beetje huishouden denk ik. @Melanie elke ons die eraf is is mooi meegenomen, maar ik snap dat 1 ons nou niet heel erg veel is. Zet m op wie weet morgen meer ! @Butterfly trouwens onwijs gefeliciteerd met het goede nieuws van je moeder. Je schrikt je toch een hoedje.
@Wendy: Lieve schaal. Hoe voel je je nu? @Patriesja: Veel plezier met ordenen dan morgen. Je hebt natuurlijk al veel spulletjes, aangezien dit weer een jongen wordt. @hvj: Heerlijk zon nacht. En als je ritme terugkomt dan komt het eetpatroon vanzelf. @butterfly: Snap je gevoelens over de oppas, hoop voor je dat ze snel iets hoort zodat jij niet zolang in onzekerheid zit. Fijn dat alles goed is met je moeder. @Kaatje: Fijn dat met Levi alles OK is. Last van zwangerschapsdementie? @Melanie: Mooi menu @Uk: fijn dat het vandaag zo goed gaat. @Beschuitje: Geniet van je vrije dag! @Hier: Druk geweest op het werk, eindelijk begonnen met het project. Nu weer ontzettende hoofdpijn, dus ik denk dat 6 uur teveel is. Vorige week voelde ik me gewoon veel beter. Ga morgen en overmorgen aan kijken, maar als het niet wil, wil het niet.
Kom alleen even ego kletsen en menu droppen. Vanavond na het eten knapte er een hechting. Zit een flink gat in mijn kaak/wang. Dus even met de kaakchirurg gebeld. Als ik meer pijn krijg of koorts dan moet ik bellen. De zenuw ligt bloot dus er is kans op een ontsteking. Duimen jullie dat het goed gaat?! Vandaag thuis druk geweest met de was. Beneden alles gesopt, gezogen en gedweild. Menu: O: kommetje yoghurt met muesli T: dun plakje kruidkoek & een appeltje L: 1 sausijzenbroodje en een peer. T: snack a jack & 2 kopjes chocokoffie. A: 1 pittabroodje met kipshoarma, salade en tzatiki T: chocokoffie en een klein koekje Chocokoffie is 30 calorieen en lekkerrrrrrr! ****** Na het eten 30 minuten achter elkaar hardgelopen!
Hey meiden.... Drukke avond gehad ook, we waren laat met eten omdat ik 16.30 nog even met Maureen naar het dorp ben geweest, Harrold heeft Esmee even mee naar het park genomen. Vanavond dus erg laat met eten, na het eten Esmee in bad, komt zwager langs, schoonmams nog, dus heb Maureen bij haar in de armen gelegd. Kon ik mooi opruimen en het badje voor Maureen klaar zetten. Die is vanavond ook nog in bad geweest. Om 20.30 kon ik zitten, nog lekker geknuffeld met Maureen en 21.00 lag ook zij. Ben lekker in bad geweest, net nog was gevouwen en de vaatwasser uitgepakt. Pffffff...... Drukke avond zeg. Morgen vergadering op het werk, oppas komt 09.00 uur dus ga voor de vergadering boodschappen doen. Drukke ochtend dus weer. Het is ook wat zeg hahahaha!!! Meiden, slaap lekker.
Femke: Gelukkig was het daarna over. Heb nog wel een beetje een pijnlijke maag. Je zou bijna denken.....maar nee, dat kan niet hihih. Maar nu ben jij weer aan het kwakkelen zie ik... MvE: Oei, ff opletten dus. Maar heb je er dan geen last van met rennen? Melanie: Wat goed dat je niks lekkers in huis hebt, scheelt een hoop. Hier: Weer terug uit Den Haag. Lekkere peeling gehad en wenkbrouwtjes zijn ook weer gedaan. Heb wel mijn menu een beetje omgegooid na het overgeven van vanochtend. Net dus nog lekker een cakeje genomen.
Mogge. Weer om 04.30 wakker. daarna gelukkig wel nog wat geslapen MVE, hoop niet dat je er een ontsteking bij krijgt. Butterfly, wat ben je toch altijd heerlijk actief !
goeiemorgen!! hier wel goed geslapen gisteravond nog wel wat toastjes met filet american gegeten. mijn menu voor vandaag: O: yoghurt met museli vitamine c bruistablet roosvicee ferro. T: kop thee glas water banaan. L: 2 boterhammen 1x kaas met tomaat 1x smeerkaas. T: opkikker kip glas water appel. A: krieltjes doperwten en een snitzel. T: ? fijne dag allemaal!
@MvE: Een hechting los, das niet zo mooi. @Melanie: Heb je je kunnen beheersen? @Butterfly: Drukke avond! @Wendy: Heerlijk zon schoonheidsbehandeling. @Kaatje: 4.30 is wel weer erg vroeg! @Elsie: Mooi menuutje. @Hier: Hoofdpijn, misselijk. Kortom K**. Ik ga vandaag de bedrijfsarts maar mailen dat 6 uur niet gaat en dat ik terug wil naar 5 uur. Vorige week voelde ik me zoveel beter. Vandaag weer een drukke dag op het werk. Deadline voor mijn deel van het project ligt op vrijdag, dus moet flink doorwerken. Dat betekend dat ik een ander project niet klaar krijg, dus dat ik mijn baas ook moet mailen dat dat project eraf moet, ik red het gewoon niet. Blegh, baal ervan, normaal gesproken pak ik alles aan, en ga net dat stapje extra om alles af te krijgen. Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: BB met kaas L: 3 bb met kaas, misschien soep (hangt ervan wat ze hebben) T: Appel A: Eten bij mijn moeder T: ?
Goedemorgen, ook hier heeeeeeel vroeg wakker ( 5 uur) Ik dacht waarschijnlijk ik heb een vrije dag daar moet ik nu extra lang van genieten wahhahaha...ben nu dus al helemaal aangekleed. Ik ga zo direct even boodschappen doen. Wacht nog wel even tot de school begonnen is anders kom ik iedereen tegen daar heb ik nu natuurlijk geen zin in Daarna ga ik heerlijk op de bank een filmpje kijken ! Vanmiddag komt mijn vriendin dus lekker bij kletsen. Komt helemaal goed vandaag. Ben even stiekem op de weegschaal gaan staan maar nog niet echt veel resultaat deze week dus ik vrees dat mijn vreetbui van zondag de nodige schade aangericht heeft. Gelukkig is zondag mijn officiele weegdag dus ik heb nog even. Melanie hoe is het met jouw vreetbui gegaan? Toch niet aan toegegeven? MVE wat rot dat je hechting eruit is, hou het wel goed in de gaten want je bent echt ver van huis als je nu weer een ontsteking krijgt. Dat lijkt me vreselijk pijn doen. Hoe gaat het nu na een nachtje slapen?
Hier gaat de weegschaal zooo traag!!! Heb gisteren een beetje gezondigd, dus ja, sta al een week stabiel zag ik. Afgelopen weekeinde hadden we chocolade in huis en opgegeten dus . Ik blijf nu rond de 83 schommelen, en een maand geleden was dat 84, het gaat dus wel goed, maar heeeel langzaam. Ben niet streng genoeg om veel af te vallen, maar op gewicht blijven gaat me heeeeeel goed af. Maar wil nu wel graag onder de 83 komen. Net boodschappenlijst gemaakt, en voor het komende weekeinde een keer geen friet ( eet daar meteen teveel van namelijk ) en ook geen chocolade. Moet het weekeinde ook werken, dus het is dan voor mij makkelijker streng te zijn. En de operatie over twee weken zal ook wel positief voor mijn gewicht uitpakken . Whahahahaha!!! Ja, je moet de leuke dingen er maar van inzien he . @Kaatje, actief ben ik altijd hahah. Daar heeft Esmee dat dus ook van . Soms maak ik me wel wat te druk hoor. Ben TE perfectionistisch en dat kan soms een vervelend valkuil zijn. Maar het gaat goed . Als ik september begin met school moet ik dat een beetje los gaan laten, anders ga ik niet redden ben ik bang . Ik kan ook gewoon NIET op mijn kont zitten en niets doen hoor. Dan vreet ik mezelf helemaal op. @Beschuitje, kan me voorstellen dat je dan op je vrije dag niemand wil tegen komen. Oh heerlijk, met een filmpje op de bank . Dat is een relaxt idee, komt er hier alleen nooit van en er staat genoeg films in het geheugen van de tv . Vanmiddag misschien... haha. @Femke, je bent ook zwanger meis!!! Dan gaat alles wat langzamer en ben je sneller moe. Geef je daar dan ook aan over. Misschien gedeeltelijk ziekteverlof? Dat heb ik ook gedaan. Helemaal omdat je gevoel de laatste K** is. Denk aan jezelf en de kleine in je buik. @Wendy, jij hebt een lekkere dag gehad . Ik ga Maureen uit bed halen en wassen. De oppas is hier om 09.00 uur. Ga dan even weekboodschappen halen en naar de Hema, en dan door naar het werk. Heb een vergadering van 11.00 tot 12.30 uur. Dus een drukke morgen weer.
Elsie.. Jammer dat de weegschaal niet zo lief was! Je menu ziet er goed uit! Kaatje.. PFff wat vroeg zeg! Beschuitje.. Geniet van je vrije dag! Veel plezier met je vriendinnetje. Flink doorzetten en dan komt het goed. @ hardlopen.. met lopen heb ik geen last van mijn kaak. Heb goede demping dus minimaal dat er klappen van het lopen op komen. Femke.. Goed dat je even gaat bellen dat het zo niet gaat. Is voor beide partijen niet prettig toch?! Butterfly.. I.d. een drukke avond! vervelend he? Terug komen voor vergaderingen. ******** Hier als een blok geslapen, was dan ook ontzettend moe. De weegschaal was lief.. zat onder de 72.. 71.9 Vanaf maandagochtend -700 De pijn van mijn kaak blijft op de achtergrond aanwezig. Maar dat kan ook zijn doordat ik vandaag voor het eerst geen pijnstilling heb. Wil het vandaag even aankijken en goed blijven spoelen etc. Vanochtend de bovenverdieping schoonmaken. Douche een grote beurt. Na de psz komt mijn zusje hier een broodje eten.